collapse

Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Как не надо летать.  (Прочитано 479753 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Реальный пример из жизни
Вірно, було таке. Потягнувся за запаскою. В результаті і до запаски не дотягнувся, і контроль над крилом втратив. Можливо все було б по іншому, якби зосередився на утриманні контролю за крилом.
Хоча питання не просте, є пілоти, які на схожих висотах кидали запаску і це рятувало їм здоров'я/життя.
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Да в том то и дело, что питання дуже не просте.
 И интересны мнения и примеры.
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline axel

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1201
  • Karma: +238/-86
  • Антонюк Василь
Значит считаем так. 25 метров 2 секунды до земли. (приблизительно, десятые не берём до уваги )
Чтоб схватиться за ручку парашюта надо надо бросить клеванту. 1 минус.
Вместо того чтоб стабилизировать крыло.
 Вытаскивать и бросить с силой парашют тоже надо время. 2 минус
  И 3 минус, что время было потрачено в пустую.
  На ненужные действия. По тому что он не откроется.
 
   Хотелось бы ещё мнений, возможно вариации...
На рахунок 25 метрів.
Пілот ніколи не знає свою точну висоту!Так він на старті забив 0 ... десь гірка понижується,десь зростає,а коли ти зпереду склону то ще й метри доплюсовуються .Я не думаю що комусь реально цікаво постійно дивитись на варік.
Тому коли вже сталося ми найчастіше висоту бачимо візуально,а візуально що 10 ,20,40,60 метрів майже однаково.
Не одноразово я говорив що потрібно розпізнати ситуацію.Думаю всі мали уйму різних складань.Тут не говориться про те що склалась частина крила- кидай запаску.Складення бувають різні при одному пілот зберігає нормальний прямолінійний політ,а при іншому крило або втряпку або жорстка асиметрія з подальшим закручуванням в землю.
До Славіка той що Flying Dutchman
Дивився я тоді твоє відео хотів був навіть написати але передумав.
Тому скажу зараз... звісно не в обіду.
Але здалось,що ти в тій ситуаціі просто розгубився і не міг вирішити відкривати крило чи кидати запаску ... в результаті і контроль над крилом потеряв і запаскою не скористався.
Можливо я й неправий  pivasik
Swing Astral 7
0502904072

Мы научились летать в небе,как птицы.
Мы научились плавать под водой, как рыбы.
Осталось теперъ научиться жить на земле как люди.

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Краще б я тоді розгубився, Вася. Якраз навпаки. По відчуттям відразу зрозумів що все буде проходити досить жорстко, а висоти дуже мало. Тому за запаскою рука потягнулася відразу. Біда в тому що до запаски так і не дотягнувся. На параглайдінгфорумі вже аж потім знайшов обговорення такої проблеми (пілотам важко дістати до запаски в певних положеннях в конкретній підвісці). Так що в мене не було втрат часу на роздуми, кидати запаску, чи тримати крило. Просто не дотягнувся...
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline mr.jay

  • Gin Carrera
  • Hero Member
  • Повідомлень: 720
  • Karma: +132/-85
  • Євген 3аре4енський
Краще б я тоді розгубився, Вася. Якраз навпаки. По відчуттям відразу зрозумів що все буде проходити досить жорстко, а висоти дуже мало. Тому за запаскою рука потягнулася відразу. Біда в тому що до запаски так і не дотягнувся. На параглайдінгфорумі вже аж потім знайшов обговорення такої проблеми (пілотам важко дістати до запаски в певних положеннях в конкретній підвісці). Так що в мене не було втрат часу на роздуми, кидати запаску, чи тримати крило. Просто не дотягнувся...
А что за подвеска была тогда? Вроде похожая тема уже где-то тут была, но, думаю, стоит напомнить всем
+38(O96)46-86-2O5

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
WV X-Alps GTO. Суперова класна підвіска, добре рулиться, комфортна, зручна, містка, легка, аеродинамічна. Тільки деяким пілотам здалося (тобто не тільки мій досвід), що в крайньому лівому заваленому положенні важко дотягнутися до запаски. Так буває при великій лівій асиметрії.
При тому, що деякі інші власники цих підвісок, яким довелося застосувати запаску на практиці, і з якими я спілкувався, не поділяють таку думку. Скоріше за все, тому що вони застосовували запаску з іншого положення. Адже це ж потрібно щоб співпав ряд умов, велика ліва асиметрія, пілот не зміг утриматись за правий ві-лайн, глибоко завалився на ліву сторону. І мало висоти, тобто ти не маєш часу довго там шурхатись розбиратися чому ти не дотягуєшся, "а ну перекорячуся я в підвісці, потягнуся ще далі". Як не дістав відразу, то висоти мало, повертаємося до дуже екстренних спроб стабілізувати крило.
Для таких ситуацій скажу такі висновки. Правильна ідея - мати фронтальну запаску. І ще більш важливо тренуватися до автоматизму діставати запаску з будь-якого положення, хоч фронтальну, хоч бокову. Тренуватися до залізного, 100%-го автоматизму. Тобі мають посеред ночі прокричати на вухо, - Запаска!!!, - і ти маєш до неї дотягнутися і вдало кинути.
До всього, не потрібно літати по роторам, або в якихось непевних ситуаціях. Хоча, як ми бачили по раніше викладеним відео, такі ситуації все рівно можуть парапланериста знайти.
А ще відпрацьовувати контроль над крилом. І бажано таки відвідати SIV-курс, хоч будеш мати віддалене ПРАКТИЧНЕ уявлення та ПРАКТИЧНІ відчуття, що відбувається при глибоких асиметріях, негативках, зривах...
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline mr.jay

  • Gin Carrera
  • Hero Member
  • Повідомлень: 720
  • Karma: +132/-85
  • Євген 3аре4енський
WV X-Alps GTO. Суперова класна підвіска, добре рулиться, комфортна, зручна, містка, легка, аеродинамічна. Тільки деяким пілотам здалося (тобто не тільки мій досвід), що в крайньому лівому заваленому положенні важко дотягнутися до запаски. Так буває при великій лівій асиметрії.
При тому, що деякі інші власники цих підвісок, яким довелося застосувати запаску на практиці, і з якими я спілкувався, не поділяють таку думку. Скоріше за все, тому що вони застосовували запаску з іншого положення. Адже це ж потрібно щоб співпав ряд умов, велика ліва асиметрія, пілот не зміг утриматись за правий ві-лайн, глибоко завалився на ліву сторону. І мало висоти, тобто ти не маєш часу довго там шурхатись розбиратися чому ти не дотягуєшся, "а ну перекорячуся я в підвісці, потягнуся ще далі". Як не дістав відразу, то висоти мало, повертаємося до дуже екстренних спроб стабілізувати крило.
Для таких ситуацій скажу такі висновки. Правильна ідея - мати фронтальну запаску. І ще більш важливо тренуватися до автоматизму діставати запаску з будь-якого положення, хоч фронтальну, хоч бокову. Тренуватися до залізного, 100%-го автоматизму. Тобі мають посеред ночі прокричати на вухо, - Запаска!!!, - і ти маєш до неї дотягнутися і вдало кинути.
До всього, не потрібно літати по роторам, або в якихось непевних ситуаціях. Хоча, як ми бачили по раніше викладеним відео, такі ситуації все рівно можуть парапланериста знайти.
А ще відпрацьовувати контроль над крилом. І бажано таки відвідати SIV-курс, хоч будеш мати віддалене ПРАКТИЧНЕ уявлення та ПРАКТИЧНІ відчуття, що відбувається при глибоких асиметріях, негативках, зривах...
Спасибо за обьяснение. Да, я давно для себя решил и летаю с запаской в кокпите.
+38(O96)46-86-2O5

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Относительно запаски в кокпите - как лучше крепить фал? На основные карабины, или через стандартную проводку  на плечевые обхваты?
Следите за знаками!

Offline axel

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1201
  • Karma: +238/-86
  • Антонюк Василь
Относительно запаски в кокпите - как лучше крепить фал? На основные карабины, или через стандартную проводку  на плечевые обхваты?
Якщо це єдина запаска то краще за проводку підвіски,якщо додаткова то на карабіни.
Swing Astral 7
0502904072

Мы научились летать в небе,как птицы.
Мы научились плавать под водой, как рыбы.
Осталось теперъ научиться жить на земле как люди.

Offline mr.jay

  • Gin Carrera
  • Hero Member
  • Повідомлень: 720
  • Karma: +132/-85
  • Євген 3аре4енський
Относительно запаски в кокпите - как лучше крепить фал? На основные карабины, или через стандартную проводку  на плечевые обхваты?
у меня на стандартном фале. Его длины хватает, липучки не дают вывалиться и он не болтается.
+38(O96)46-86-2O5

Offline Fil

  • Full Member
  • Повідомлень: 166
  • Karma: +15/-15
  Пропозиція до адміна: у користувачів, профіль має бути заповнений повністю, в тому числі і вік (щоб було видно хто кого вчить) крім того має бути введена ще одна  позиція - НАЛІТ.
  Хто рахує що над містом літати круто, з часом буде сидіти вдома і тицяти зрідка в клаву як я (сідав у селі, та не склалося, про подробиці не буду)
« Останнє редагування: Лютий 19, 2016, 21:32:30 від Fil »

Offline mr.jay

  • Gin Carrera
  • Hero Member
  • Повідомлень: 720
  • Karma: +132/-85
  • Євген 3аре4енський
  Пропозиція до адміна: у користувачів, профіль має бути заповнений повністю, в тому числі і вік (щоб було видно хто кого вчить) крім того має бути введена ще одна  позиція - НАЛІТ.   Хто рахує що над містом літати круто, з часом буде сидіти вдома і тицяти зрідка в клаву як я (сідав у селі, та не склалося, про подробиці не буду)

Согласен, как насчет начать с себя - указать имя и фамилию для начала ;) :) ???
+38(O96)46-86-2O5

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
  Пропозиція до адміна: у користувачів, профіль має бути заповнений повністю, в тому числі і вік (щоб було видно хто кого вчить) крім того має бути введена ще одна  позиція - НАЛІТ.
  Хто рахує що над містом літати круто, з часом буде сидіти вдома і тицяти зрідка в клаву як я (сідав у селі, та не склалося, про подробиці не буду)

Хм,  а что помешает пользователю заполнить профиль от балды, указав налет в 10000 часов и возраст 1000 лет?
Следите за знаками!

Offline ADWING coast

  • Мир без границ и пограничников.
  • Full Member
  • Повідомлень: 145
  • Karma: +361/-353
Про возраст и другие параметры. Не к чему это. Ибо на форуме надо делиться опытом своих ошибок детальным описанием в следствии чего они были.
 По поводу населённых пунктов. Внимательно надо было читать тему, а не выхватывать чьи то сопли и добавлять свою эмоциональную составляющую. Там ясно был приведён пример, что бывает так, что в городе приходится садиться.
 То что у Вас не вышло нормально сесть в селе это как раз и есть пример полной неготовности к таким посадкам. И Вам необходимо почитать следующую тему : Психология заходов на маленькие площадки
   http://paragliding.in.ua/index.php?topic=9337.0
 Параглайдинг это экстремальный вид спорта и этим все сказано.
 Здесь не чтятся ни звания ни налёт ни возраст. Все равны.
« Останнє редагування: Лютий 20, 2016, 00:29:43 від ADWING coast »
Крим це Україна.
Коллаборанты вам всю жизнь будет хреново. Впрочем как и было!

Offline axel

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1201
  • Karma: +238/-86
  • Антонюк Василь
Філіповіч,взагалі то був цвинтар... і дарма ви туди попхались зарано вам ще. ;)
З того всього смішно згадати лише одне як після вашоі посадки Цвик з Климом сліди замітали.Один по шуріку рівняв хрести,а другий навішував вінки
... бригада блін.
Swing Astral 7
0502904072

Мы научились летать в небе,как птицы.
Мы научились плавать под водой, как рыбы.
Осталось теперъ научиться жить на земле как люди.

 

* Авиаинциденты

Invalid feed.