0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Наявнсть підножки збільшує ймовірніть твісту, підножка - зло
Для безопасности подножка -зло.Для обтекаемости и увеличению скорости-конечно эффект есть. Но когда ты над рельефом до 100 метров, и пытаешься не вывалиться из узкого термодинамика пользоваться подножкой-искать на дупу приключений. Для сомневающихся. Крыло более подвижно нежели грузик который дёргает за клеванты. (В системе "воздух") Возьмите продолговатый предмет(линейку) и подъвесьте его на ниточках. И возьмите резинку(стерку) И по вращайте на предмет твиста. Линейка будет менее податлива вашим вращениям а значит более благоприятна для создания скручивания, нежели резинка. Физика (от др.-греч. φύσις — природа) Будьте к природе внимательней и будет Вам счастье.
яким би чином допомогла б підніжка не уявляю.
Конкретний випадок зовсім не показний для обговорення користі чи шкоди підножки :-)
Категорично не згоденhttps://www.youtube.com/watch?v=t31lnjm7dZk з 10 хвhttps://www.youtube.com/watch?v=hEBO2c9BKO4Наявнсть підножки збільшує ймовірніть твісту, підножка - злоhttps://paraplan.ru/forum/topic/124887
Цитата: siriuzzz від Лютий 12, 2016, 10:35:14яким би чином допомогла б підніжка не уявляю.МОЖЛИВО на самому першому етапі коли він дістав асиметрію і галстук допомоглаб швидше і якісніше перевалити центр ваги вліво (на живу сторону) що б МОЖЛИВО вберегло від розкручування в складено сторону чи б зменшило швидкість цього розкручування. Також можливо б тіло пілота було б меншим резонатором тих коливань по крену. Там у нього залипло то всього процентів 30 не більше. Якби вся вага була зліва - можна було б зберігати більш прямолінійний рух під час боротьби з галстуком а мое і відрулювати в разі чого від схилу. Вже потім коли швидкості не стало - там пофіг була в нього підножка чи ні :-)