Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Кубок на точність приземлення  (Прочитано 24554 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Кубок на точність приземлення
« : Серпень 09, 2011, 09:45:11 »
Шановні пілоти!
21-го серпня у відомому центрі пара планеризму с.Пилипець, Закарпаття, проходитиме свято села. Паралельно буде проходити ЧУкр. з downhill – гірські велосипедисти ганятимуть по новій велотрасі з г.Гимба, де ми літаємо.
Зам. голови Міжгірської РДА пан М.Т,Тимощук просив нас, пілотів, «політати». Дальший розвиток подій прийшов сам собою – літати на точність приземлення.
Отже Положення про 3-й Кубок польотів на точність приземлення буде дуже скоро.
РДА забезпечує безплатний підйом на гору (крісельним підйомником).
Планується 2-3 тури. Для переможця – перехідний кубок. Якщо учасники не проти –  беремо символічний внесок у 40-50грн –  призерам у конверти. Може вдасться спонсорів знайти.
Нажаль інформація про свято поступила лише вчора. Якщо Кубок вдасться – зробимо традиційним.
До зустрічі!

 ukraine
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #1 : Серпень 11, 2011, 01:12:51 »
                 «Затверджую»
                                     Заступник голови
                                    Міжгірської РДА
                                                                                      Тимощук М.Т.
                                                                                «__» ___________2011р.




л і т н і   з м а г а н н я
(К У Б О К   Б О Р Ж А В И )
2011р
НА ТОЧНІСТЬ ПРИЗЕМЛЕННЯ НА ПАРАПЛАНАХ

П О Л О Ж Е Н Н Я

1.   Мета
Метою змагань є пропаганда парапланеризму в Україні, визначення чемпіона в індивідуальному заліку в точності приземлення на параплані та пропагування здорового способу життя.

      1.1 Переможець
      Переможець – пілот, який матиме найменший сумарний результат відхилення від центра мішені у всіх залікових турах.

1.2 Місце змагань
Хребет Боржава, с.Пилипець, Міжгірського району, Закарпатської обл., Україна. Воно розташоване  за 17км від м. Воловець, Закарпатської обл., де є залізнична станція. Доїзд до місця змагань можливий рейсовими автобусами, які курсують досить часто, або маршрутними та звичайними таксі.

1.3  Термін змагань
Серпень 20-21, 2011р.
19 – прибуття, реєстрація.,
20 - тренувальний день і змагання,.
21 – змагання і резервний день, закриття змагань.

1.4  Організатори змагань
        Районна державна адміністрація Міжгірського району
        Директор змагань – Сніцарук Леонід Адамович
        Головний суддя – Сніцарук Леонід Адамович
              Суддя –Кузьмич Божена
             
              Мова: офіційною мовою змагань є українська та англійська.

              Вступний внесок (оплачуваний при реєстрації): 40грн, для формування   
              призового фонду.
               
              Пілоти повинні зареєструватись особисто в офісі змагань19-го з 18.00 до 21.00 або   
               20-го серпня з 9.00 до  10.00.             

2. Допуск до змагань

2.1 Пілоти
Реєстрація відкрита для всіх пілотів, членів відповідних національних федерацій, які мають карточку ІРРІ, по крайній мірі Para Pro (Safe Pro) третього рівня або документ,    що підтверджує цю кваліфікацію,  або національну ліцензію пілота-парапланериста.
      Пілоти повинні бути здатні продемонструвати вміння стартувати в будь-яких погодних     
      та вітрових умовах, вказаних в Положенні.

     2.3 Особисте спорядження
     Пілот повинен мати відповідне льотне спорядження та запасний парашут.

     Ризик:
    Льотне спорядження та інша власність пілота є його особистий ризик протягом всіх       
    днів змагань. При реєстрації учасники відмовляються від будь-яких претензій до   
    організаторів змагань у  зв’язку з травмами і пошкодженням їх власності.

     Страхування:
     При реєстрації кожен учасник повинен пред’явити страхове свідоцтво цивільної   
     відповідальності, мінімальна сума – 171 000грн. (еквівалент 15 000Є), дійсне протягом   
     терміну змагань. Страхування може бути оформлене на місці змагань.

3.   Місце приземлення і приладдя
3.1   Мішень
Розташування мішені повинно забезпечувати приземлення з будь-якого напрямку і визначається Директором змагань (узгоджується з Головним суддею). Мішень може бути переміщена під час змагань, але не під час одного туру.
Результати до 500см включно вимірюються суддями сталевою рулеткою вручну з максимальною ретельністю та точністю 1см шляхом вимірювання віддалі від першої точки дотику тіла спортсмена (або протектора підвісної системи) землі і ближчим краєм кружка діаметром 5см. Максимальний радіус вимірювання – 5м. Точка приземлення визначається старшим суддею вправи з врахуванням відміток точки приземлення, зроблених суддями-вимірювачами.
Старт: Відношення між висотою зони старту і віддалю від мішені повинно бути не більше 1:3.

3.2   Поле вимірювань
Поле вимірювань є плоскою поверхнею, де вимірюються результати учасників. Воно позначається добре помітним колом. Радіус поля вимірювань є 500см.  Поле повинно бути підготовлено так, щоб забезпечити точне визначення першого торкання пілотом (або протектором підвісної системи) поля приземлення (точки приземлення пілота). Торкання поля елементами спорядження, напр. лямкою, планкою «спіда», не вважається приземленням). Пілот після приземлення  повинен встояти на ногах в межах залікового круга, інакше точкою першого торкання пілота буде вважатись найдальша від центра мішені точка торкання поля  тілом пілота або протектора. Поле приземлення повинно бути розташоване на тому ж рівні, що й ділянка землі, на якій воно розташоване. Після приземлення пілот повинен якнайшвидше покинути заліковий круг, щоб не перешкоджати пілотам в повітрі спостерігати мішень, не пошкоджуючи розмітку поля приземлення. При грубому порушенні цього правила пілот може бути оштрафований на 100см. Головний суддя і суддя вправи визначають зону, в межах якої можуть знаходитись лише офіційні особи змагань (мінімум 20м радіусом від мішені).

3.3 Вказівник напрямку вітру
Добре помітний вітровказівник повинен бути розташований в межах видимості наскільки можливо вище, але не нижче 3м.

3.3   Вимірювач швидкості вітру
Вимірювання швидкості вітру повинно виконуватись в межах 50м від мішені на висоті між 2м і 5м.

4.   ЗМАГАННЯ

4.1   Кількість турів
Повинно бути  мінімум два залікових тури та один фінальний тур. Максимальне число турів визначається фінансовими та часовими можливостями.
Результати учасника, показані в турі, йдуть в індивідуальний залік лише при умові завершення туру і одержання  всіма учасниками  результату (або штрафу).
      У випадку перерви в турі, змагання будуть продовжені звідти, де вони були перервані.   
      Максимальна тривалість перерви в турі – дві години.
      Має бути мінімум один тренувальний тур, якщо погода дозволяє.
     
4.2   Номер учасника
Має бути проведене жеребкування пілотів. Жеребкування проводиться під час першого збору (briefing) і буде дійсним протягом усього першого дня змагань. Наступні дні стартовий номер визначається за результатами попереднього туру, причому учасник з гіршим результатом стартує першим. В разі рівності результатів в попередньому турі беруться до уваги результати передпопереднього туру або жеребкування, якщо було проведено всього один тур. Номер (розміром не менше 4см по висоті) учасника повинен бути прикріплений до обох боків шолома.

4.3   Зліт
-   Учасники повинні дотримуватись визначеного порядку старту (див. п.4.2).
-   Учасники, неготові стартувати у визначеному порядку старту при виклику суддею на старті, будуть оштрафовані.
-   Частота стартів залежить від місця старту і погодних умов.
-   Час старту кожного пілота – 2 хвилини. При старті типу «прямий старт» допускається, з дозволу судді на старті, протягом п’яти хвилин здійснити повторний старт, якщо перша спроба виявилась невдалою. Наступні повторні старти, з дозволу судді, штрафуються  на 100см.

4.4   Розділення пілотів
Пілоти в повітрі повинні забезпечити своє розділення по висоті для безпечного і безперешкодного приземлення. Обгін в польоті на висоті, меншій ніж 200м (AGL) заборонено. Максимальний штраф за такий обгін– 500см.

4.5   Сигналізація
Офіційним сигналом для пілотів у повітрі відлітати вбік від мішені (задля безпеки) є розмахування червоним прапором суддею на полі вимірювань.

4.6   Повторні старти
Учасник може вимагати повторної спроби лише у випадку спірного польоту, звертаючись прямо до судді по вправі перед підписуванням результату приземлення. Учасник повинен зареєструвати заяву про повторний політ у судді до контакту з будь-якими іншими особами (за виключенням головного судді і судді по вправі). При наданні права на повторний політ результат опротестованого польоту анулюється. Повторний політ надається в кінці даного туру. Якщо пілот не підписує результат приземлення і йому не надане право повторного польоту, така ситуація розглядається як його протест по даному польоту, а його результат буде записаний в протокол туру.
Повторний політ може бути наданий у випадках:
- мішень не видна пілоту на його посадковій глісаді,
- учасник змінив траєкторію глісади, щоб уникнути зіткнення в повітрі з іншим   
   пілотом і, таким чином, не зміг приземлитись точно на мішень,
-   якщо була інша зовнішня причина, що явно перешкодила пілоту на глісаді посадки.
      Протест може бути поданий учасником  Директорові змагань не пізніше однієї години       
      після закінчення туру зі сплатою внеску 50грн. Якщо протест не задоволений, гроші     
      не повертаються. Протест розглядається суддівською колегією не пізніше двох годин з   
      моменту подачі.

5.   Обмеження

5.1   Швидкість вітру
Для фіксації результатів приземлень максимальна швидкість вітру – не більша 7,0м/с. Якщо швидкість вітру перевищила норму протягом 10 секунд, змагання зупиняються до відповідного зменшення швидкості. Пілоти, що знаходились на глісаді приземлення, будуть інформовані про це помахами червоного прапора і матимуть повторний політ в кінці цього або наступного туру.
Вітри на висоті, які не вимірюються, не беруться до уваги.

5.2. Завада на мішені
  Кожен учасник, будучи на глісаді приземлення, має право на безперешкодне   
  спостерігання мішені і приземлення.

6.   Підведення результатів

6.1. Метод
Учасники отримують очки за результат приземлення в метрах і сантиметрах між точкою приземлення – першою точкою торкання землі, і найближчим в напрямку точки приземлення краєм центрального диску мішені. Результат буде 0,00м, якщо точка приземлення є на цьому диску.
Якщо учасник приземлився поза полем вимірювання, він одержує максимальне число очок – 5,00м. Приземлення повинно бути на ступні ніг. Якщо учасник впав на приземленні, його результат буде заміряно від найвіддаленішої точки дотику його тіла від центрального диску.
Пілоти з кращими результатами (в кількості 20% від загальної кількості учасників, але не менше трьох) беруть участь у фінальному турі.
      Переможцем стає учасник, що набрав найменшу суму очок у всіх залікових турах. В           
      разі рівності очок перевагу має учасник з кращим результатом у першому турі.   
      В разі рівності цього показника, беруться до уваги результати наступного і фінального       
      турів. В разі рівності усіх результатів в турах учасникам з рівними результатами     
      надається право на повторні польоти, якщо немає часових чи погодних обмежень.
     
       Переможець змагань нагороджується перехідним кубком (з гравіруванням прізвища 
       переможця на ньому),  дипломом першого ступеня і грошовим призом (50% від суми   
       внесків пілотів при реєстрації).
       Пілоти, що зайняли друге та третє місця нагороджуються відповідними дипломами та 
       грошовими призами (35% і 15% вказаної суми відповідно).
 ukraine
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Jazzy

  • Гість
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #2 : Серпень 11, 2011, 09:55:03 »
Дайте координаты для связи :fly:тел,  ICQ - Есть ряд вопросов

Offline Андрей

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3732
  • Karma: +31/-10
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #3 : Серпень 11, 2011, 12:56:19 »
     Якщо учасник впав на приземленні, його результат буде заміряно від найвіддаленішої точки дотику його тіла від центрального диску.

Повеселило! ;D
У меня сегодня настроение хреновое посему немного постебусь. ;)

А вот согласно этому пункту Положения сначала упавшему будет оказана помощь или замеряно расстояние до диска? :)

А теперь глобально...
У меня в голове никак не увязывается название нашего спорта ПАРАПЛАНЕРИЗМ.... основа ведь всё же планеризм ... то есть летание, ... с приземлением на точность...
Вот когда я прыгал с парашютом на точность это как то увязывалось в целом с тем, что парашют предназначен для снижения, а конечная цель снижения это приземление, соответственно почему бы и не на точность.
А парапланеризм,- это полёт,- это выше, дальше, быстрее. И приземление у нас это не цель, а необходимость... пописать, усталость, закончена гонка, ногода, протупил с потоком...
Ну не догоняю я ни точности приземления ни акробатики в увязке к слову параплан... :apstenu:

Ничего личного. Просто хреновое настроение. :vidixay:
Наилучшее — добившись успеха, устраниться.  (Лао-цзы)

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3485
  • Karma: +305/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #4 : Серпень 11, 2011, 13:25:01 »
Андрюха, поддерживаю твои восприятия! Так же мне не интересны полёты с мотором и акро. Но каждому - своё ;)
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Сергій Прокопенко

  • Сергей Прокопенко
  • Administrator
  • Повідомлень: 6215
  • Karma: +170/-31
  • wings
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #5 : Серпень 11, 2011, 15:17:28 »
тему закреплю "вверху" и перенесу в главную ветку.

http://paragliding.in.ua предлагает снаряжение AEROS - AXIS - UP Paragliding - SOL Paragliders - Woody Valley - AVA Sport - Icaro - NIVIUK - Sky Country - Brauniger Gmbh - +380675004377

Offline Андрей

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3732
  • Karma: +31/-10
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #6 : Серпень 11, 2011, 15:28:58 »
Таким образом, получается что ФАИ провтыкало ещё две дисциплины: посадка на точность у дельтиков и планеристов. :) :crazy_pilot:
Наилучшее — добившись успеха, устраниться.  (Лао-цзы)

Offline Сергій Прокопенко

  • Сергей Прокопенко
  • Administrator
  • Повідомлень: 6215
  • Karma: +170/-31
  • wings
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #7 : Серпень 11, 2011, 15:39:43 »
на всякий случай отмечу, что в точности приземления Украина на предпоследнем месте, или (более позитивно) на втором месте. С конца списка.

Общий http://civlrankings.fai.org/?a=328&ladder_id=4&ranking_date=2011-08-01&
Украинский рейтинг http://civlrankings.fai.org/?a=326&ladder_id=4&ranking_date=2011-08-01&nation_id=230
http://paragliding.in.ua предлагает снаряжение AEROS - AXIS - UP Paragliding - SOL Paragliders - Woody Valley - AVA Sport - Icaro - NIVIUK - Sky Country - Brauniger Gmbh - +380675004377

Offline Gvardeetc

  • Full Member
  • Повідомлень: 187
  • Karma: +26/-3
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #8 : Серпень 11, 2011, 16:12:33 »
Жаль времени мало на пошив костюмов:

http://leh-a.livejournal.com/12668.html

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #9 : Серпень 13, 2011, 14:49:39 »
Обіцяна інформація: бусики, до 10 осіб:
Пан Мирослав – 066 793 7904
Пан Іван – 066 147 2322.
Готелі: «Шепіт Карпат» - 067 151 0460, решта – на сайті Кубка Карпат 2011.
До зустрічі!
 pivasik
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline Эндрю

  • Tandem pilot
  • Hero Member
  • Повідомлень: 519
  • Karma: +22/-2
  • Сизый Андрей
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #10 : Серпень 14, 2011, 11:59:13 »
    У меня в голове никак не увязывается название нашего спорта ПАРАПЛАНЕРИЗМ.... основа ведь всё же планеризм ... то есть летание, ... с приземлением на точность...

Не стоит относиться к этому как к "несерьезному занятию"
У планеристов есть в КУЛП-СП упражнение - посадка на ограниченную площадку. Очень важное упражнение.Еще никому не удалось избежать ситуации ,когда сесть необходимо не на полосу аэродрома.
 В применении к нам  абсолютно все также. Володя Вовк- харьковский пилот- поломался на Ай-петри заходя на посадку ограниченнных размеров и допустив грубую ошибку. Поупражнявшись на точность в"безопасных" условиях сорева, он бы точно уже владел парой дополнительных приемов пилотирования,лучше предствлял бы глиссаду своего крыла и что с ней можно сделать.
Безопасных всем нам посадок,после супер улетного дня! pivasik
Доп канал общения : https://web.facebook.com/7parapilot
Telegram, WatsUp  на телефоне:
+77474422905(Казахстан)

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #11 : Серпень 14, 2011, 13:09:01 »
Є пропозиції по пункту 4.3

Прямий старт - "кривий старт" це вже на смак пілота.  :) Прохання, якщо пілот не зумів стартувати у відведені йому для стару 2 хв то не треба його штрафувати - нехай просто старт цього пілота переноситься в кінець черги!  ikar. Всетаки пілотів не буде так багато а старт може бути невдалим з багатьох причин.

По пункту 3.2
Нарахунок встояти на ногах в межах залікового круга. Можливо написати що зараховується торкання в заліковому кругу якщо пілот після торкання встояв на ногах, але не обо"язково в межах круга 5м. Бо навіть при стандартній швидкості заходу на посадку зупинитись до 0 в межах 2-3 м буде досить важко. Тимбільше посадковий круг буде мати мінімальний але ухил.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #12 : Серпень 14, 2011, 13:24:18 »
Дивна позиція людей з поганим настроєм и у яких шось в голові "не увязивається"

Не подобається точність - ласкаво НЕ просимо, не подобаються мотори - НЕ літайте на них - взагалі навіть не дивіться.  :)
Коли була дискусія про те щоб зробити точність обов"язковою дисципліною на кубку карпат - то тут я згідний. Сучасні крила мають велику якість, та й топ пілотам витрачати час, коли можна літати маршрути, на ці "дитячі" забавки відверто не хочеться.

Тут ситуація інша і дуже проста: в селі буде свято, місцева адміністрація попросила політати "для краси", просто як шоу для гостей свята. Пообіцяли знижки на підйомник, проживання і взагалі теплу зустріч - то чого ж не політати??? А для гостей зробити таке собі показове шоу.  :) Людям не дуже цікаво дивитися як пацани валять по маршруту на вистоті 2 км і розгледіти їх можна тільки в бінокль - а тут "парапланеризм з близька", інтрига змагань і т.д. Тим  більше ніхто ж не забороняє літати високо і далеко!  :)

Незнаю як там в ФАІ але якось читав ще радянські книжки про дельтаплани і там дуже велика частина тексту була присвячена висвітленню змагань на точність приземлення саме на дельтах. (Буду вдома напишу що за книжка чи навіть відсканую ті розділи)
Мені особисто вміння сідати на точність кілька разів врятувало, не скажу що життя, але здоров"я так точно.

Так чому ж не поєднати корисне з приємним? Давайте не будемо такими негативними.

ПС: ми ще й два мотори з собою привезем  :)

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #13 : Серпень 14, 2011, 23:36:03 »
По суті:
1. "прямий старт" - самі знаєте коли використовується. На глибокому чорничнику не завжди вдається в штиль стартувати відразу. Переводити пілота в кінець списку - давати йому фору - тому й буде штраф.
2. Цей пункт, як і абсолютна більшість инших, взято з правил ФАІ. Встояти - для заліку по першій точці дотику поля приземлення, а за межами кола - хоч сальто, хоч на пузі - воля ваша. Замір по дальшій точці тіла пілота при його падінні у заліковому колі - теж з ФАІ.
Якби деякі віце були грамотніші та не такі ліниві, то перш ніж висміювати щось, розібрались би по офіційних документах.

Шановні Єндрю та Ozz! Марна справа волати до глухого, у якого в голові щось не... Якщо вважати діячів ФАІ, зокрема з CIVL, за якихось випендросів, які видумують бог зна що, то воно звичайно - "не ув'язується". А в нормальних людей усе увязується, і ЧС та ЧЄ регулярно проводяться, і на Світових Іграх (WAG) з парапланеризму - єдина дисципліна - точність приземлення.
Доказами, фактами і логікою я намагався добитись проведення змагань на точність з 2007 року. Але у нашій ФПУ  люди, у яких в голові щось "не увязується", можливо не у всіх (у цих голови у піску і вони скромно мовчать), а дуже активні, на словах - намагаються літаючий нарід навіть відмовити. Отака ФПУ. Пане президенте ФПУ, може Ви щось, нарешті, скажете по суті? Або перейменуйте федерацію - ніяких точностей, паратлонів, парамоторів. pivasik
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline злой

  • Hero Member
  • Повідомлень: 691
  • Karma: +0/-0
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #14 : Серпень 15, 2011, 07:29:57 »
Замір по дальшій точці тіла пілота при його падінні у заліковому колі - теж з ФАІ.
Якби деякі віце були грамотніші та не такі ліниві, то перш ніж висміювати щось, розібрались би по офіційних документах.

  ..... кодекс ФАИ не библия , не скрижали Моисея ..... если там в самом деле есть этот пункт и это не ошибка перевода - зачем же "ретранслировать"  эту откровенную глупость ?