Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Кубок на точність приземлення  (Прочитано 24530 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #45 : Серпень 22, 2011, 08:27:31 »
Є фотографії другої половини падіння майже посекундно в високій якості. Сьогодні до вечора викладу. Скажу чесно навіть від перегляду фотографій стає моторошно.

Потрібно зробити детаьний "розбір" в розділі "Безпека". Свідків було багато. Кажуть, якісь місцеві зняли на відео.

Offline Red

  • Hero Member
  • Повідомлень: 658
  • Karma: +5/-0
  • Чихачёва Наталья
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #46 : Серпень 22, 2011, 08:38:26 »
Лёха с женой беременной рпиехал. Вы там о ней позаботтесь.

Offline airclub

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1759
  • Karma: +16/-2
  • Airclub
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #47 : Серпень 22, 2011, 09:38:04 »
Киев (БСМП) готовы принять Алексея, обо всем договорился, жду звонка.
Постепенно постоянно к мастерству http://www.airclub.kiev.ua/

Offline Searcher

  • Любители лебёдки
  • Full Member
  • Повідомлень: 152
  • Karma: +5/-0
  • Євгеній Авраменко
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #48 : Серпень 22, 2011, 10:10:19 »
Оказана ли реальная помощь пострадавшему пилоту организаторами соревнований, какова их реакция на ЛП???

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #49 : Серпень 22, 2011, 23:10:21 »
За станом на 15.00 положення Олексія стабільне. У нього пошкоджена ліва легеня. Транспортабельний. Вирішується  питання транспортування в Ужгород, так що хто може вирішувати питання транспортування його у Київ – узгоджуйте дії з лікарями Міжгір’я і родичами.
Олексій не був учасником Кубка. Разом з приятелем він підійшов до мене зареєструватись як учасник вже по 10-й ранку 21.08. Я відмовив йому, бо список на безплатний підйом пілотів вже був у власника підйомника, починався крайній, 3-й тур. Я пообіцяв заміряти їх результати на приземленні. Так що, будь ласка, хто пише листи, не будучи учасником подій – будьте коректними – ви ризикуєте своєю репутацією.
Рятувальник і лікар були біля потерпілого за лічені хвилини, шеф рятувальників пан Іван Вербещук спішив з Воловця, куди возив пілота Кучера А. (з підозрою на розрив зв'язок правої ноги під час старту у 3-му турі). Машина була на площадці приземлення, якраз коли потерпілого донесли до її крутого краю – прийшлось машину вернути на дорогу, куди і знесли Олексія. Вертольотом може було б і швидше.
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline plotnic

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 51
  • Karma: +14/-1
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #50 : Серпень 23, 2011, 22:44:23 »
Скажите, а когда и где можно увидеть турнирную таблицу?
Соревнования провели, а где результаты?
На форуме ни слова об этом...ни фотографии...
Это что, тайна?
Событие я так понимаю ежегодное, а где и как освещается?
Алексею выздоровления... очень жаль.
 

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #51 : Серпень 24, 2011, 08:08:29 »
Фото з кубка на точність:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.271704159522667.87305.100000492549981&l=aaf1ade12d&type=1

Велика подяка за фото на фініші Олександру Бистрову!!!  pivasik

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #52 : Серпень 24, 2011, 10:32:07 »
3-й Відкритий Кубок Боржави відбувся 20-21.08 в Пилипці, де проходили вже три Кубка Карпат.
Оскільки часу було обмаль, то організація залишила бажати кращого. Очікувалось 15-20 пілотів, а несподівано зареєструвалось 28, причому 4 білоруси, що, звісно радує. До речі, білоруси не новачки у цьому виді парапланерного спорту, що й довели на практиці у нас.
Погода була не дуже підходящою – сильний вітер 20-го, причому на Гимбі сильніший, ніж на полі приземлення, а 21-го – навпаки. Обидва дні вітер міняв напрямок до 900 за десятки секунд, не кажучи про силу. Тому перельоти і недольоти – майже у всіх учасників. Зміни параметрів вітру були в межах норми.
Оскільки в перший день всі піднялись на гору для «політати», то не всі встигли і пройти жеребкування. Польоти на результат почались спонтанно, судді на старті не було. Другий тур – більш організовано, але закінчився пізно. День дався мені важко, тим більш, що підготовлених суддів не було, приходилось вчити волонтерів «на ходу». Олександр Бистров і пані Яна дуже виручили у суддівстві, за що їм велика дяка! Перепрошую, що не сказав того у своєму виступі при нагородженні призерів – цейтнот був сильний!

Сюрпризом було рішення власника підйомника про оплату підйому– 20грн – з «царського плеча». Заступник голови Міжгірської РДА не зміг вирішити це питання в нашу користь. Безоплатно піднімали 21-го – двічі – всі,  плюс фіналісти.

Традиційно, та ще й при складній погоді, результати були низькі. Максимов Ю. одержав право на повторний політ, оскільки йому заважав працювати на точність попередній пілот. Незважаючи на строгий пункт про замір по дальні точці тіла пілота в разі його падіння в полі приземлення, багато пілотів падали, дехто цього пункту не знали, ризикуючи задля результату здоров’ям. Один пілот зробив спіраль по кромці поля приземлення на висоті 6-8м, потім зробив перекладку клевант і  жорстко приземлився. Тут же відвезли його у Воловець – компресійний перелом 12-го хребця. На другий день він був уже на площадці приземлення, спостерігав. Ще один пілот в другий день порвав зв’язку правого голеностопа – за попереднім діагнозом. Його теж відвезли у Воловець. Не знаю, чи страховка спрацює, але потрібні документи для першого потерпілого в адміністрації підготовили і він їх на днях одержить (Чернівецька обл.). Страхував представник «Оранта з Міжгір’я».

У фінал, згідно Положення, вийшло четверо – два білоруси , А.Чучко (Львів) і А. Когут (Трускавець). Євгеній Віхор (м.Мозир) з результатом 14см став володарем кубка, А.Чучко з результатом 4,17м – другий і Віталій Савєнков (м.Гродно) – третій. Третє місце присуджено за результатами перших трьох турів, оскільки у фіналі і Когут,  і Савєнков показали 5,00м.

Самим неприємним було «випадіння» зі змагань пілота з м.Сум Полозюкова О.Ф. В суматосі перед першим туром, коли багато хто не витяг жереб черговості стартів, він не заповнив анкету, за якими складався зведений протокол, куди заносились результати турів. У першому турі Олександр показав результат більше 2м, але чомусь (?) він не занесений у протокол туру. Треба відмітити, що пані Яна, що виконувала обов’язки секретаря на полі приземлення, дуже ретельно вела протокол і всі пілоти в межах досяжності її голосу були зафіксовані і автографи  кожного в протоколі до результату взяті. Скарги чи протесту після двох турів від пана Полозюкова не поступало. В протоколі другого туру його результату немає – очевидно приземлення було десь на площадці, а не біля суддів. В третьому турі Олександр показав 2,65м. Таким чином сума його результатів трьох турів складала б десь біля 10м, що давало б йому право на фінал (замість А.Когута).
Остаточний «розбір» відбувся вже перед самим нагородженням, коли змінити щось було неможливо. Наука судді і всім учасникам: все робити вчасно, контролювати всі результати.
Призери отримали медалі, дипломи і грошові призи – 50, 35 і 15% відповідно за 1-е, 2-е і 3-е місце. Сума внесків (по 40грн.) була 1040грн. і 140руб. РФ (володар кубка 2009р. А.Когут був звільнений від сплати внеску).
Решта місць розподілились так:
4.Когут А.  – 11,49м
5.Пулик В. – 11,53м
6.Андрейків І. – 11,61м
7. Іваницький С. – 12,07м.
8. Миндюк В. – 13,91м.
9. Перфільєв О. – 14,16м.
10. Колодчак Р. – 14,18м.
11. –Глухоторенко Д. – 14,99м.
ДанилюкР., Тумаш В., Лях О., Вієр Р., Антонюк В., Пулик О., Сахаровський М., Максі -мов Ю.,  Струк М., Воробець Д., Тюлькін С., Лукащук Р., Коневський І. – 12-28 місце.

Перехідний кубок поїхав у Білорусію, що трохи сумно.

За бажанням пілотів були сформовані команди – всього 7, по 4 пілота в кожній, залік по трьом кращим у турі. У командному заліку:
1.»Зубри», Білорусія:  Віхор Є.
                                      Тумаш В.
                                      Савєнков В.
                                      Глухоторенко Д.
2. «Ротор», Галичина: Когут А.
                                      Данилюк Р.
                                      Андрейків І.
                                      Колодчак Р.
3.»Калуш» м.Калуш:  Пулик В.
                                      Пулик О.
                                      Іваницький С.
                                      Миндюк В.
4. «Кумулюс», м.Львів:  Струк М.
                                          Чучко А.
                                          Воробець Д.
                                          Тюлькін С.
5. «Sky Country» м.Харків: Сахаровський М.
                                               Максімов Ю.
                                               Кучера А.
                                               Перфільєв О.
6-7 «Файне місто» м.Тернопіль: Лукащук Р.
                                                        Коневський І.
6-7. «Буковина»м.Чернівці: Лях О.
                                                Вієр Р.
                                                Антонюк В.
                                               
Оскільки Положення не передбачало командного заліку, то для них не було ні медалей, ні призів. Дипломи напишу і розішлю поштою.
Не було й організаторів масових заходів. Біля наметів, ясна річ, було, як завше, весело.                                       
Святкування Дня Пилипця відбувалось поруч, біля нижньої станції підйомника, так що музики і пісень вистачало й нам.
До недоліків, які я спробував висвітити по ходу звіту, слід додати й вибір місця приземлення. В горах дуже важко знайти горизонтальну, рівну площадку з відкритими підходами з у сіх сторін – згідно вимог ФАІ, такі давно продані і за великі гроші.
Є варіянт поля приземлення на сусідньому відрогу г.Гимба, біля дороги на гору (і базу «Магура»). Це поле слід вирівняти і, що найгірше – потрібен транспорт підвезення пілотів з поля приземлення до підйомника, що потягне досить значні фінансові витрати.
Дякую всім учасникам Кубка, особливо хто допомагав у його проведенні, а не «смикав» по дрібницях. Щасливих польотів, м’яких і точних приземлень!
ЗДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТИ, УКРАЇНО!
 ukraine
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline level

  • Full Member
  • Повідомлень: 118
  • Karma: +8/-6
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #53 : Серпень 24, 2011, 10:52:38 »
Слава УКРАЇНІ !!! ukraine ukraine ukraine :fly:

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #54 : Серпень 24, 2011, 11:01:55 »
3-й Відкритий Кубок Боржави відбувся 20-21.08 в Пилипці, де проходили вже три Кубка Карпат.
Оскільки часу було обмаль, то організація залишила бажати кращого. Очікувалось 15-20 пілотів, а несподівано зареєструвалось 28, причому 4 білоруси, що, звісно радує. До речі, білоруси не новачки у цьому виді парапланерного спорту, що й довели на практиці у нас.
Погода була не дуже підходящою – сильний вітер 20-го, причому на Гимбі сильніший, ніж на полі приземлення, а 21-го – навпаки. Обидва дні вітер міняв напрямок до 900 за десятки секунд, не кажучи про силу. Тому перельоти і недольоти – майже у всіх учасників. Зміни параметрів вітру були в межах норми.
Оскільки в перший день всі піднялись на гору для «політати», то не всі встигли і пройти жеребкування. Польоти на результат почались спонтанно, судді на старті не було. Другий тур – більш організовано, але закінчився пізно. День дався мені важко, тим більш, що підготовлених суддів не було, приходилось вчити волонтерів «на ходу». Олександр Бистров і пані Яна дуже виручили у суддівстві, за що їм велика дяка! Перепрошую, що не сказав того у своєму виступі при нагородженні призерів – цейтнот був сильний!

Сюрпризом було рішення власника підйомника про оплату підйому– 20грн – з «царського плеча». Заступник голови Міжгірської РДА не зміг вирішити це питання в нашу користь. Безоплатно піднімали 21-го – двічі – всі,  плюс фіналісти.

Традиційно, та ще й при складній погоді, результати були низькі. Максимов Ю. одержав право на повторний політ, оскільки йому заважав працювати на точність попередній пілот. Незважаючи на строгий пункт про замір по дальні точці тіла пілота в разі його падіння в полі приземлення, багато пілотів падали, дехто цього пункту не знали, ризикуючи задля результату здоров’ям. Один пілот зробив спіраль по кромці поля приземлення на висоті 6-8м, потім зробив перекладку клевант і  жорстко приземлився. Тут же відвезли його у Воловець – компресійний перелом 12-го хребця. На другий день він був уже на площадці приземлення, спостерігав. Ще один пілот в другий день порвав зв’язку правого голеностопа – за попереднім діагнозом. Його теж відвезли у Воловець. Не знаю, чи страховка спрацює, але потрібні документи для першого потерпілого в адміністрації підготовили і він їх на днях одержить (Чернівецька обл.). Страхував представник «Оранта з Міжгір’я».

У фінал, згідно Положення, вийшло четверо – два білоруси , А.Чучко (Львів) і А. Когут (Трускавець). Євгеній Віхор (м.Мозир) з результатом 14см став володарем кубка, А.Чучко з результатом 4,17м – другий і Віталій Савєнков (м.Гродно) – третій. Третє місце присуджено за результатами перших трьох турів, оскільки у фіналі і Когут,  і Савєнков показали 5,00м.

Самим неприємним було «випадіння» зі змагань пілота з м.Сум Полозюкова О.Ф. В суматосі перед першим туром, коли багато хто не витяг жереб черговості стартів, він не заповнив анкету, за якими складався зведений протокол, куди заносились результати турів. У першому турі Олександр показав результат більше 2м, але чомусь (?) він не занесений у протокол туру. Треба відмітити, що пані Яна, що виконувала обов’язки секретаря на полі приземлення, дуже ретельно вела протокол і всі пілоти в межах досяжності її голосу були зафіксовані і автографи  кожного в протоколі до результату взяті. Скарги чи протесту після двох турів від пана Полозюкова не поступало. В протоколі другого туру його результату немає – очевидно приземлення було десь на площадці, а не біля суддів. В третьому турі Олександр показав 2,65м. Таким чином сума його результатів трьох турів складала б десь біля 10м, що давало б йому право на фінал (замість А.Когута).
Остаточний «розбір» відбувся вже перед самим нагородженням, коли змінити щось було неможливо. Наука судді і всім учасникам: все робити вчасно, контролювати всі результати.
Призери отримали медалі, дипломи і грошові призи – 50, 35 і 15% відповідно за 1-е, 2-е і 3-е місце. Сума внесків (по 40грн.) була 1040грн. і 140руб. РФ (володар кубка 2009р. А.Когут був звільнений від сплати внеску).
Решта місць розподілились так:
4.Когут А.  – 11,49м
5.Пулик В. – 11,53м
6.Андрейків І. – 11,61м
7. Іваницький С. – 12,07м.
8. Миндюк В. – 13,91м.
9. Перфільєв О. – 14,16м.
10. Колодчак Р. – 14,18м.
11. –Глухоторенко Д. – 14,99м.
ДанилюкР., Тумаш В., Лях О., Вієр Р., Антонюк В., Пулик О., Сахаровський М., Максі -мов Ю.,  Струк М., Воробець Д., Тюлькін С., Лукащук Р., Коневський І. – 12-28 місце.

Перехідний кубок поїхав у Білорусію, що трохи сумно.

За бажанням пілотів були сформовані команди – всього 7, по 4 пілота в кожній, залік по трьом кращим у турі. У командному заліку:
1.»Зубри», Білорусія:  Віхор Є.
                                      Тумаш В.
                                      Савєнков В.
                                      Глухоторенко Д.
2. «Ротор», Галичина: Когут А.
                                      Данилюк Р.
                                      Андрейків І.
                                      Колодчак Р.
3.»Калуш» м.Калуш:  Пулик В.
                                      Пулик О.
                                      Іваницький С.
                                      Миндюк В.
4. «Кумулюс», м.Львів:  Струк М.
                                          Чучко А.
                                          Воробець Д.
                                          Тюлькін С.
5. «Sky Country» м.Харків: Сахаровський М.
                                               Максімов Ю.
                                               Кучера А.
                                               Перфільєв О.
6-7 «Файне місто» м.Тернопіль: Лукащук Р.
                                                        Коневський І.
6-7. «Буковина»м.Чернівці: Лях О.
                                                Вієр Р.
                                                Антонюк В.
                                              
Оскільки Положення не передбачало командного заліку, то для них не було ні медалей, ні призів. Дипломи напишу і розішлю поштою.
Не було й організаторів масових заходів. Біля наметів, ясна річ, було, як завше, весело.                                      
Святкування Дня Пилипця відбувалось поруч, біля нижньої станції підйомника, так що музики і пісень вистачало й нам.
До недоліків, які я спробував висвітити по ходу звіту, слід додати й вибір місця приземлення. В горах дуже важко знайти горизонтальну, рівну площадку з відкритими підходами з у сіх сторін – згідно вимог ФАІ, такі давно продані і за великі гроші.
Є варіянт поля приземлення на сусідньому відрогу г.Гимба, біля дороги на гору (і базу «Магура»). Це поле слід вирівняти і, що найгірше – потрібен транспорт підвезення пілотів з поля приземлення до підйомника, що потягне досить значні фінансові витрати.
Дякую всім учасникам Кубка, особливо хто допомагав у його проведенні, а не «смикав» по дрібницях. Щасливих польотів, м’яких і точних приземлень!
ЗДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТИ, УКРАЇНО!
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline plotnic

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 51
  • Karma: +14/-1
Re: Кубок на точність приземлення
« Reply #55 : Вересень 03, 2011, 22:44:10 »
https://picasaweb.google.com/109837389265668439449/2011
Немного фото с той поездки