Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Бивакфлай в Карпатах. Насколько реально?  (Прочитано 12249 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Алексей Савельев

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 974
  • Karma: +23/-2
  • In God we trust
Не Пикуй конечно) Петрос ))  в Черногорском хребте.
Боржавский хребет пролетел - думаю многие это делали и дальше летали.
Свидовицкий хребет тож пролетел, не до конца конечно, токо от Рахова до Близнецов.
И когда летел Свидовец наблюдал за Чернгорским хребтом, выглядел он получше.
А вообще можно везде летать и между хребтами прыгать если база 3000 будет.
А если база меньше 2000 то особо не разгонишся,  даже небольшое понижение хребта перескочить будет проблематично.
In God we trust гы

Offline Olexi

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 459
  • Karma: +30/-0
Все возможно и даже леталось кое-что. Стартов полно - на полонинах выше 1200-1300м, но на все нужно ходить пешком, от 1 часа до 3-4ч. Наиболее разведанные места (и относительно удобно добираться):

- Боржава (Воловец-Пилипець-Мижгирря) - облетано многими, можно лететь дальше на ЮВ/Ю/ЮЗ с долетом до Свидовца/Близници/Рахова. Наиболее используемый старт г. Магура 1350м (45мин. от верхней станции канатки в с. Пилипець, иногда канатка работает и летом) - ветер З/СЗ, В/СВ или г. Великий Верх 1590м - ветер на все направления.

- Свидовецька полонина - г.Близниця (1880м) - облетано некоторыми. Старты под С, СВ, З и под другие тоже можно найти. Добираться от Ясини до Драгобрата (УАЗ или Газ-66), дальше пешком час-полтора. Лететь можно в любую сторону, в том числе пересекая долину в сторону Петроса, Говерли и далее, база нужна 2500м и выше. Летали здесь минибивак в мае прошлого года, база была 3100м, но только один день, погода весной переменчева.

- г. Пикуй - летал с нее вниз, но можно вдоль хребта на СЗ км 20-30 и дальше. Подниматься 2+часа от с. Щербовец. Стартв ЮЗ и СВ.

- г. Тростян (Славске) - летом возможен подъем на креселке на выходные.

Главний лимитирующий фактор (не считая мастерства пилота) - погода (ветра, осадки) и, как Леша писал уже,  уровень базы (ниже 2000м особо далеко не улетишь)
Здесь могла быть модная подпись...

Offline стах

  • Hero Member
  • Повідомлень: 623
  • Karma: +59/-67
  • Niviuk PEAK 2
В 2003 та 2004 зробив дві спроби на Чорногорі. Від Говерли до ГутемТомнатек з поверненням через Говерлу на Зарослякjavascript:void(0);. Другим разом, заїхавши на Піп Іван мав з собою крило. На не дуже стабільному 2-8 м/c південнозахідному вітрі, зробив спробу траверсу з поверненням. На траверсі в. Дземброня звернув увагу на швидкий перерозвиток за Туркулоjavascript:void(0);м. Над оз. Бербенескул перечікував  галсуючи з пів години, але попереду почалася грозаjavascript:void(0);. Та і навколо мене почалася колотнечаjavascript:void(0);. Вирішив повернутися знов таки від ГутемТомнатек. З тих пір інколи вдается вирватися на Боржаву, Свидовець, але хотілосяби частіше.javascript:void(0);javascript:void(0);

Offline vovkaf

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 86
  • Karma: +17/-7
Теж мрію-ю-ю-ю.Карпати складне місце для польотів,але тим і цікаве(краєвиди це окрема тема).Якщо навчишся літати(добре) в Карпатах,літатимеш (класно) всюди .Ну подібне до"якщо навчишся їздити у Львові то будеш їздити всюди".З невеликого свого досвіду скажу що обмежився би базою у 2500.Хоча чим вище ,тим краще.База на Свидовці у 2000м зовсім не говорить про те що така ж у Славському(Вона в той час там була 3000м!)І до цього треба бути готовим.2-ге питання це ПЕРЕРОЗВИТОК!При старті з того ж Тростяна (коли над горою починає пихати) над Боржавою вже достатньо затягнуто хмарами і за годину а то і менше вже льє, а це по прямій тільки 23км.На щастя таке трапляється не завжди.А маршрут мені більше подобається Пікуй-Боржава -Свидовець,хоча привабливіше по Бескидам -там завжди така гарна дорога стоїть!Але ризикованіше-доріг мало.