Якось так:
GTO 2: літати далеко, подорожувати з легкістюGTO 2 - high performance крило, підходить для широкого спектру досвідчених пілотів XC.
Крило сертифікована в розмірах S, M і L - сертифікація розміру XS в процесі.
Розміри S, M отримали EN D, розмір L - EN C !
Виробництво починається, і крило можна замовити в місцевого GIN дилера.
http://www.gingliders.com/paragliders/gto-2/
GTO 2 - high performance крило, підходить для широкого спектру досвідчених XC пілотів - від продвинутих, амбітних пілотів, що переходять з спортивного класу, до спортсменів, які хочуть літати на більш компактному крилі з більшим комфортом.
GTO 2 займає місце в нашому асортименті між Carrera (performance), і Бумеранг 10 (competition).High performance родовідGTO - "Gran Turismo Omologato" – означає авто, допущене до вуличних гонок. Оригінальний GTO від GIN було задумане в цьому дусі ще в дні "serial class". Хоча технології значно змінилися з тих пір, GTO 2 наслідує дві важливі характеристики з його ранньої тезки: крило широко звертається до однієї і тієї ж групи досвідчених XC пілотів, а конструктивні особливості знаходяться під сильним впливом від технології з наших competition крил серії Бумеранг.
Добре продумана XC машинаСтарт можливий в самих різних льотних умовах, і точний контроль при низьких швидкостях забезпечує додатковий запас міцності, особливо при посадці в непередбачуваній місцевості. У зв'язку з EPT профілем і оптимізованим розподілом зусиль в крилі, GTO 2 компактне, монолитне і точне у свою чергу, з винятковою швидкістю набору висоти. На гляйді, крило комфортно в нормальній турбулентності і стабільно на швидкості. І з видовженням близько 7, GTO 2 має продуктивність, щоб змусити вас в наступному потоці бути попереду всіх. Ви можете просто думати про Ваш маршрут, розслабитися і насолодитися видом.
Наступне покоління легкостіВсе більше і більше пілотів визнають поліпшені льотні характеристики легких крил, зниження ваги було важливим чинником у розвитку GTO 2. Крім того, спираючись на наш досвід з X-Alps, ми провели великі дослідження матеріалів та їх структури. Із стратегією використання новітніх матеріалів Porcher Sport Skytex 32гр and 27гр і передових конструктивних технологій, ми змогли домогтися підвищення структурної міцності (тест пікового навантаження: 1.662daN / EN навантаження на 3 сек: 1.362daN) в той же час підвищуючи загальні льотні характеристики. Природно, мала вага також дає переваги при походах до стартів або коли входиш до переповненого автобусу по дорозі додому після довгої пригоди!
В цілому, GTO 2 добре доведене крило, яке, ми впевнені, сподобається конкуренто-налаштованим XC пілотам, які люблять літати далеко і подорожувати з легкістю.
Технічні деталі- 3-стропна схема по розмаху крила / 3 ряди
- Оптимізований профіль з Технологією Однакового Тиску в крилі (EPT) для стабільності і продуктивності
- Повністю безопліточні стропи (суміш Aramid і Dyneema)
- Оптимізована внутрішня конструкція і кріплення строп забезпечує підтримання розподілу зусиль в крилі
- Міні-жорсткості на задній кромці поліпшили керованість і продуктивність
- Kickdown система акселерування з Harken-роліками
- Система збирання (рифлення) задньої кромки
- Опционально без-ролікові Dyneema-ряди для додаткової економії ваги
МатеріалиТканина крила:
Верхня поверхня Передня кромка: Porcher Skytex, 32 г/м2
Верхня площа: Porcher Skytex 27 г/м2
Нижня площа: Porcher Skytex 27 г/м2
Стропи:
Верх: Liros / Edelrid DC60 / 9200-030 Dyneema
Середина: Edelrid 8000/U-190 /U-120/U-090 /U-070 Aramid
Низ / Клеванти: Edelrid 8000/U-280 /U-230/U-190 /U-120 Aramid
http://www.gingliders.com/paragliders/gto-2/