Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Політав на SCorpion-3  (Прочитано 3943 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Gvozd

  • Hero Member
  • Повідомлень: 809
  • Karma: +158/-19
Політав на SCorpion-3
« : Вересень 03, 2008, 22:33:39 »
Все написане досить суб*єктивне, ніяких рекламно-комерційних цілей не переслідую, порівняння відносно мого любимого Оскара.
Політав я 2 год на S-3 на Боржаві під час ЧУ-2008. :parapente3:
Да...Попрацювали SC на відмінно!Мені крило сподобалось ДУЖЕ!!! ccccoool
Старт робив задній- легкий,як на мене.В польоті досить стабільне,як для свого
видовження(хоча деякі невеликі коливання типу акардеон були - та я їх списую
на мінімальну загрузку крила-десь83кг).Балансировочна швидкість
десь36,повний газ видавити не вдалось - крючки Брюмеля уперли в блочки на
моєму Хардіхуді(я їх сам перишивав),десь біля половини видавив,приріст
швидкості був 8км,зниження зростало десь на 0,7м.Зусилля досить
велике.Термічні спіралі давались досить легко,хоча досить вузькі зразу не
получались,так,в межах 65м спочатку,а під закінчення - до 50м.Це при
штилю.Думаю,і менші получаться,але боявся злетіти в негатив в першому ж
польоті.Обовязкове приторможування зовнішньої консолі - можна в глибоку
спіраль потихенько влетіти при добре затягнутій одній стороні.Чітко
відчувається проходження ядра потока по крилу - ніби хвиля котиться.Мабуть
для цього видовження це характерно.Динаміка крила сподобалась.Особливо
чутливі брейки десь після 20см ходу потребують чітко дозованих рухів,але все
адекватно - кожному мм тяги брейків відповідне зусилля кг і градус крена.Хід
брейк здався меншим.
А от інформативність....Мені спочатку навіть здалось,що вища ніж в
Оскара!Можливо тому,що це був перший політ і я був на "стрьомі" і десятки
смерчів через старт напружували,а можливо воно і справді так.Хоча вона не
подібна до Оскарівської,щось інше.Одні коливання м"якші,інші
агресивніші.Затягнути брейку при вході в поток(як всупереч теорії я це роблю на Оскарі) не хотілось, чомусь-таке враження шо воно і так уже "далеко ззаду". Не
сподівався,що вуха самі будуть розкриватись-але так!А вінговери - то
взагалі казка!На Оскарі в мене такі не получаються,щоб щось не хлопнуло.А
тут вилітав на всі 90* - і ніяких аксцесів.Взагалі якийсь дуже дивний сплав
рухливості і монолітності.Про небезпечні режими нічого не скажу-не було
їх.Були предпосилки до асиметрії,але не спав.Хоча обмякання крила
відбувались-напевно все через оту мінімальну загрузку.
Здивувала мала вага крила.При огляді виявив мінімум гельвенора-тільки полосатий лобик.
І хоча я дуже люблю синій колір(це ж небо!),а знизу мене на 1400м майже
ніхто не бачив - майже прозорий нижній скайтекс просвічує верхній синій і в
результаті все небесного кольору!Може і є в цьому свої переваги - будь він у
мене 2 роки тому,може і не засікли мене б пограничники з КПП.
Після посадки ходив як під наркозом-стільки змішаних відчуттів пережив - від
остраху до ейфорії.
Прихованої агресії у крилі не відчувається.Вже після польоту прочитав тест-рапорт ЕN.
Моя думка - достійний апарат свого класу.Влітатись в крило пілотам "типу
мене" буде легко.Бачу достійну заміну для свого Оскара(правда,треба ще продати його).

Ще добавлю – S-2 мені не дуже сподобався, точніше його маневреність.
Все є не тим, чим здається...