Неперевершенна у своєму классі потужність, компактність, , жорсткість, ремонтопридатність, інформативність, зручність в керуванні як і в повітрі так і на землі , легкий запуск двигуна у тому числі в повітрі , цілковитий комфорт та задоволення !
Рама титанова, діаметр 137 см. оснащена так званими "джейбарами" "s- подібні нижні качалки " які змонтовані нижче вектора тяги тим самим дозволяють отримати оптимальний розподіл центра масс та максимум інформації від крила що робить політ більш безпечним та передбачуваним у тому числі нова система компенсації героскопічного моменту дозволяє більш беспечно та комфортно викопувати польоти, також завдяки новій системі моптування захисної сітки при збірці вирішено проблему розпутування вічно заплутаних сегментів огорожі у ній! До того ж транспортування у розібраному стані ПМ є достатньо зручним ,у весь ПМ поміщається у середнього розміру парапланерний рюкзак !
Бак збільшеної ємності обємом 15 літрів, що дозволяє більше часу знаходитись у повітрі та виконувати чудові маршрути, також є додатковий підвісний фронтальний мягкий бак на 8-10 літрів!
Підвіска без дошкова APCO "Split Legs" ультра лайт нижній підцеп з розділеними ножними обхватами та оснащена надійною фурнітурою, вага підвіски 1,6 кг.
При купівлі лайтової підвіски фірми APCO виникали сумніви що до комфортності адже мав змогу оцінити парамоторні підвіски практично усіх виробників та на перекір усім побоюванням склала дуже позитивні враження, скажу так "у цій підвісці можна танцювати танго з крилом" у порівнянні з дошковими підвісками сидиш як у кріслі спорткара а не як на табуретці , надзвичайно чітко та комфортно дозволяє керувати вагою, завдяки безлічі налаштувань є досить зручною та не потребує ні яких додаткових маніпуляцій при займанні сидячого та вивішеного (вертикального) положення !!!
Двигун Polini THOR EVO 200 HF PWK FLASH STARTER + іридієва свічка запалювання.
Слід відмітити що двигун оснащений балансірним валом, вібрація у порівянні з Mosterom 185 = 0, центробіжна муфта та шестерневий редуктор знаходяться у масляній ванні, до того ж завдяки карбюратору Polini PWK двигун працює мягко та плавно ( без провалів) на усіх режимах , лишень заміною самого жиклера легко налаштувати паливну суміш до умов новколишнього середовища та потреби пілота ( жиклери для переналаштувань у комплекті).
Також у комплекті прилади контролю двигуна: датчик температури; тахометр; Hormeter (датчик часу роботи двигуна).
Пропелер розбірний трох лопатевий діаметром 125 см. , надзвичацно тихий у порівнянні з двох лопатевим.
В цілому вага парамотора 28 кг.
Загальне напрацювання ПМ 31 година!
Парамотор підійде як і для початківців так і для професійних пілотів на ньому можна виконувати як і маршрутні польоти так і акро, слалом або просто так звані польоти для дші! Усі запитання за тл. 066 три сім 20 699 .
Бажаю усім безпечних польотів та успіху в усіх Ваших розпочинаннях !
З повагою Андрій.