0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Весною замовив на СК легку підвісну, як для ветерана.Одержав Scool, M, облегшену, з запасним у кокпіті. Виявилась дуже зручною і дійсно легкою. Кокпіт легко кріпиться, панель з приладами нахиляється до пілота - огляд приладів відмінний. Карабінчики зручні, різні за конструкцією, що полегшує їх кріпленняУ суботу, 12.10.13 при посадці на штатну посадочну площадку у Пилипці вчасно не виконав довороту по схилу - вийшла жорстка посадка у схил. Оскільки два тижні тому на сінокосі потягнув м’яз ноги, то у суботу основний удар віддав на протектор-амортизатор, дещо при відхиленій спині. Амортизатор спрацював відмінно, хоча, казали, збоку звук удару був сильний і незвичний. До приїзду швидкої перевірка рухливості кінцівок пройшла успішно. Рентген не показав руйнації хребців чи міжхребцевих "подушок".У понеділок у лежачому стані доставлений у Львів. У вівторок комп. томографія виявила тріщину 7-го хребця. Після консультації у зав відділом нейрохірургії лікуюсь амбулаторно - мінімум ходьби, ніяких навантажень.За пару днів ходитиму більше. Надіюсь ще закрити сезон - традиційно перед Новим Роком.До зауважень - планку підйому панелі з приладами на кокпіті якось надійніше фіксувати - інколи планка вискакує, панель лягає горизонтально, треба знову піднімати її. Може "реп’ях" на кінці планки, чи кнопка?Дякую конструкторам і виробникам за чудову підвісну! Якби не вона - мої старі хребці не витримали б! Всім учасникам рятування - ще раз велике спасибі! Всім - м’яких приземлень!