0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Лично у меня самые опасные ситуации были в динамике на юге Клемухи...Над скалами (в ложке),
Жах! Але час від часу, дуже корисно переглядати і робити аналіз!Набирати віртуальний досвід! clizmaЗавдячуючи таким відео, я вчасно прийняв рішення кидати запаску прошлим роком!
Цитата: matviyv від Лютий 15, 2013, 21:36:52Жах! Але час від часу, дуже корисно переглядати і робити аналіз!Набирати віртуальний досвід! clizmaЗавдячуючи таким відео, я вчасно прийняв рішення кидати запаску прошлим роком! [/quoблагодаря таким видео вам пришлось кидать запаску. Та ні, не так. Я неправильно написав вибачайте! Відео лекції розумних і толкових пілотів,добрі і корисні поради є на paraplan.ru і на інших ресурсах інтернету, неможу зараз знайти цю тему но там доходливо обговорювалось чи боротися до кінця коли відбувся колапс!Особливо коли в тебе popaвелика завязка і ти входиш в негативну спіраль,що і відбулось зі мною,на висоті 300м від рельєфу.Дякувати Богу що досвідчені пілоти діляться знаннями безкорисливо дають корисні поради. Суть теми була якщо ти втратив контроль над крилом кидай запаску, нетреба бротися коли в тебе мало висоти!Після двох крутих вітків я зрозумів що втратив контроль над крилом і прийняв рішення кидати запаску! Після чого вона прошла крізь стропи,трошки зачепишись за них,частина відкрилась,а частина зачепилась за стропи і тріпалась!Я подьоргав за стропи і запаска вистрілила!Все проходило як в"" еще одна подборочка ""з 3 хв. в кінці ролику!Ясно що ситуація на ситуацію не подібна,але ділитися досвідом дуже корисно щоб непопадати в задницю!
Жах! Але час від часу, дуже корисно переглядати і робити аналіз!Набирати віртуальний досвід! clizmaЗавдячуючи таким відео, я вчасно прийняв рішення кидати запаску прошлим роком! [/quoблагодаря таким видео вам пришлось кидать запаску.