wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Карпуха від Квітень 20, 2016, 19:12:00
-
Доброго всім. Хочеться підняти тему ваги. В тому плані, що маю крило Флайт-Дизайна м-ку. Вилка 60-105. І я з цієї вилки вивалюсь. По суті питання стоїть, або яким то чином худнути.Або преходити на вищу вилку. 100-120 ітд і тп.Питання в тому хто як рішаєце питання по вазі.Просто переходить , чи таки пробує впинутися в туж М-ку. Заранніше дякую за відповіді.
Просто крило чк на мене класне. Але не держить мене.Хватає на три чотири галси і, приходиться йти вниз. А ще не повністю екіпіровка вся.
-
Какаято очень большая вилка аж 45 кг. в совремнных В-шках около 20кг в компетах до 5кг вилка доходит. Какой у вас взлётный вес сейчас? На матрасах с недогрузом летать не очень хорошо.
-
В перегрузі теж не добре, питання щодо сертифікації відпадає відразу. Після складування вихід буде жорсткий з більшим креном та більша втрата висоти. Одним словом літати бажано в льотні вилці
-
Какаято очень большая вилка аж 45 кг. в совремнных В-шках около 20кг в компетах до 5кг вилка доходит. Какой у вас взлётный вес сейчас? На матрасах с недогрузом летать не очень хорошо.
Ну не скажу на фото данні про крило. У мене посуті виходить Підвіска=6кг,взуття=1кг,шлем не міряв хай пів кіла. Я важу = 95 кг. Щей думаю вага крила кіл 5-ть.
Разом виходить 95+6+1+5+0.5=107.5кг . Вилажу 2.5 кг за вилку. От і думаю що робить!!!!!!
Чи пробувать зганять кіл зо три, чи переходить на Л-ьку више вилкою. Десь 100-120. Якось так.
П.С. От як би найти Л-ьку цієї ж фірми то було б просто шикарно.
-
Спробуй знайти мануал (документацію) виробника на своє крило. Кожен виробник на кожну свою модель дає певні рекомендації щодо бажаної повної стартової ваги для комфортних польотів. Наприклад, Озон рекомендує на Баззі літати в першій половині вагового діапазону, а на Дельті - в другій. При цьому Базз більш навчальне крило, і навантаження по низу діапазону робить його безпечнішим, неквапливим, більш зрозумілим для початківця. А завантаживши Дельту по верху отримаєш більшу стабільність (більшу як для Дельти, а не в порівнянні з іншими крилами), але і більш різкі реакції крила. Якщо твоє крило навчальне, то з моєї точки зору, краще завантажувати його по низу і літати в "свою", не агресивну погоду. А далі видно буде...
-
Якщо твоє крило навчальне, то з моєї точки зору, краще завантажувати його по низу і літати в "свою", не агресивну погоду. А далі видно буде...
Пробував я з виробником звязуватись. Але поки що тиша. Ніякої відповіді. Крило наскільки на Ходосі дивились.То вроді як 2-ка. Як правило в свою погоду й літаю. Анемометром вимірюю, і біль як в 5.5 - 6 м/с не лізу. По троху пробую під наглядом більш досвідченних, хто має бажання возитись зі мною. Лізу в динамік. І от тут проявилось що приходится на ньому тертись практично під горою. І то хватає на три чотири галси, або роблю якусь помилку. дальше відхожу від гори (побоююсь трохи) і все . Приходиться йти вниз на посадку. І знову дертись на гору. Хочеться більш літать.
Влізти в першу половину вики!!!! чесно кажучи поки що не бачу як. може підвіску полеше взять , чи ще шо , не знаю.
-
http://para2000.org/wings/flightdesign/stream.html (http://para2000.org/wings/flightdesign/stream.html)
-
Велике дякую.Де ви їх находите. ::) :) :)
наскільки я розібрався. То виходить рекомендують 90кг.. Блін.
-
Замість додавати до купи що скільки важить, краще встати на вагу. Може бути реально ще більше.
-
Попробую зважитись повністю. Хотя вже не радує. Зовсім не хотів би разлучатися з цим крилом.
-
Крило початкового рівня з перегрузом 5 кг - не критично, не бійся, зважся, хоть будеш знати.
-
Карпуха, при перегрузі в 2,5кг (вилка 80-105), проблема з короткими польотами в динаміку точно не в крилі.
-
Карпуха, при перегрузі в 2,5кг (вилка 80-105), проблема з короткими польотами в динаміку точно не в крилі.
Точніше проблема не в перегрузі ;) Скоріш за все в досвіді. Хоча може бути в крилі якщо дується, але ти вроді писав що крило в хорошому стані. Ще попереду сезон, попрактикуєшся і буде ок
-
Летал с перегрузом в 10 кг :)
70 км маршруты получались. хотя на 10 кг эфект что крыло сыпется был более заметен (но не критично)
Потом похудел на 10 кг и теперь все ок.
Есть Вариант еще купить легче подвеску и подобрать одежду
-
Такой перегруз не критичен. Проблема "недержания" в другом.
-
Зі свого досвіду, - моя вага теж плаває в межах 95-97 кг. І в мене повна льотна вага 115-117 кг. Так що рекомендую зважитись в повній екіпіровці з рюкзаком. Тим більше ти вказав вагу без запаски і одягу. В першому пості помилка - вилка М-ки 80-105 кг , рекомендована вага пілота "ню"(банна вага) - 75 кг і згідно пара2000 тобі тільки L-ка підходить - рекомендована вага - 94 кг. Так що для ідеальних польотів ти навіть ельку на 1кг перегружаєш. Таким чином три -чотири галси це вже чудово для твого перегрузу, бо твоя реальна польотна вага в межах 115кг без "плотного" сніданку :)
-
А крыло давно проверялось на продуваемость ? Старые крылья в основном так и летают сверху вниз
Хотя ИМХО в твоем случае дело в технике пилотирования и метеоусловиях
-
нелетючість або хріноволетючість також може бути викликана сильною усадкою строп.
Якщо крило на виводі вперто недовиводитья і постійно валиться назад, раджу переміряти стропи і звірити з паспортом.
І взагалі крилу 2002 року давно час на смітник ... на пенсію clizma
-
На таком аппарате причина не может быть в состоянии ткани - скорее всего пилот перегружает аппарат не на 2-3 кг, как он думает, а на большие значения. Если перегруз будет около 10 кг, тогда в динамике отставание по высоте от пилотов, летающих в вилке будет заметное.
Как справедливо заметил Ozz, стропы на таком аппарате могут быть заметно подсевшие! Стоит сравнить перепады с таблицей! Что же касается - на пенсию - не могу согласится! Если крыло не дуется, перепады строп в адеквате, то на пенсию крылу рановато. Да, по ТТХ оно сильно отстает от крыльев 2010 года, но летать на нем можно.
-
А крыло давно проверялось на продуваемость ? Старые крылья в основном так и летают сверху вниз
Хотя ИМХО в твоем случае дело в технике пилотирования и метеоусловиях
Доброго всім.. Ну крило хоть і стареньке. Але волею долі літало не дуже багато. В прошлому році возив на Аерос сказали літати можна. Я так розумію заміряли самі нагружені частини. Мені було досить того що сказали на продувці.
І таки ще забув про запаску. Але прошу не давать копняки. Я без неї ПОКИ що підлітую. В м"яку погоду. Стараюсь ні в які дуйки не лізти. Розумію що це не правильно, але при першій можливості куплю.
Що до пілотування . То трудами Василя який з Кагарлика, і його сина Юрику. Я в цьому сезоні тільки начав вчиться літать в динаміку. І звичайно помилок ще маю віз. Ну буду ще пробувать підтянуться в динаміку. Може що й поміняеться. Поки що побоююсь трохи горку.(склон).
Придивлявся купити крило. Василь дав пролетіти на Джин-Зулу 100-125 вилка . То на ньому лечу. Хотя й знову ж кажучи багато помилок.
-
Сначала стоит разобраться в проблеме, а уж потом - менять крыло( если это необходимо!)