0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Дайте хтось ссилку на софт - чи шо воно там щоб робити таку прикольну "телеметрію" на відео
Magnus хочу узнать что именно ты называешь брейками. Клеванты?
Макс, "развивающиеся пилоты" и крыло D-класса - это не очень совместимо.
Развивающиеся пилоты должны стремиться летать на таком крыле.
1.Как вело себя крыло?
2.Как вел себя пилот?
Зовсім не обов'язково. З підвищенням класу крила, підвищуються і ризики в польоті. Є багато пілотів що цілком задоволені ПТХ сучасних моделей скажімо В-класу. Особливо під час польотів в складних (турбулентних, гірських і т.п.) умовах. І при цьому розвиваються.
П.С. Дуже прошу сильно не копняти, чисто як мені бачиться ситуація.
https://vimeo.com/33880034Это немного старое видео, но очень показательное и интересное для изучения. Предлагаю опытным пилотам, которые понимают что происходит на видео помолчать и пусть выскажутся "развивающиеся пилоты", такой себе "quiz" для молодых и перспективых .Итак:1.Как вело себя крыло?2.Как вел себя пилот?3.Верны ли его действия во время сложения?4.Верны ли его последующие действия?5.Оправдано ли применение запаски?
Навіть незнаю до якої категорії себе віднести На (В) вже не хочу, а на (D) ще не хочу Але мені було б цікаво подивитись відео із звуком варіометра і обговорити ПРИЧИНИ цього інциденту.P.S Завжди дотримуюсь принципу, щоб не потрапити в треба не лізти в