0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Интересно, что это, как правило, новички. Которым тем более стоит бояться.
Нажаль, новачки ЩЕ не знають чого їм чекати, вчаться у вечірньому молоці та не розуміють, що може бути жопа.
ЦитуватиНажаль, новачки ЩЕ не знають чого їм чекати, вчаться у вечірньому молоці та не розуміють, що може бути жопа. Отмазка "они не знают" - это показатель дичайшего инфантилизма и безответственности этих людей.
тут практично ніхто не пише.форум давно вже не є джерелом інформаціі.
якщо хтось веде статистику учасників Фонду, було б цікаво дізнатись.
по-перше, у групах заборонено продаватипо-друге, я не перший рік учасник Фонду як і “паратовариші” з якими літаємо разом по-третє, цікавить динаміка кількості учасників, а не лозунгипо-четверте, можете приєднатись до киівських спільнот у вайбері, де самі переконаєтесь, що питання Фонду, а також страхування, безпеки польотів, не забутітака маленька ремарка: дехто з нашоі спільноти пройшли курс невідкладноі допомоги, в т.ч. і тандемщики; тренували спуск на мотузках у випадку “гнізда” та тренувались кидати запаску, за що окрема подяка хмельницьким парапланеристам та організаторам такого ж тренінгу у Києві
Спробую відповісти:1. Хто має перевіряти - шось типу "пілот інспектор". Це інструктор або досвідчений пілот, який має таку відмітку в посвідченні чи може мати додаткове посвідчення. На один осередок таких має бути як мінімум 2-3. Хто це буде - вибирає сам осередок.Він має право попросити показати посвідчення пілота (воно ж страхівка) і у разі відсутності попросити не літати. Він же може перевірити діяльність інструкторів. Робити зауваження. Якщо не доходить публікувати про порушення на сайті.Дані чи посвідчення і страхівка активні мають висіти на сайті. По суті так же як і зараз висить "Список активних пілотів".В реалі це давно працює. Ще не бачив щоб після зауваження пілота, якийсь чайник продовжив собі літати. Якщо чувак неадекватний і не слухає, ну шось з ним робити, може навіть відібрати крило до кінця дня, чи для особливо буйних, викликати поліцію. Після 2-3 показовх таких випадків думаю все буде ок.Відійти на 100м в сторону не варіант, бо льотних точок не так багато.Окрім самих пілотів ніхто контролювати це не буде. ДЖосвід показує що ми досить самодисциплінована тусовка і проблем бути не повинно.2. Сертифікат пілота він же страхівка було б ідеально. Не маєш діючого посвідчення - тебе пінають на стартах поки не оплатиш - автоматично продовжуєш і стахівку. вартість оплати в рік треба зробити в тих же межах що і внески в звичайну страхову чи фонд взаємодопомоги наприклад 50-100 дол/рік. З відповідальністю перед третьої стороною чи як воно там правильно? В штатах якщо пілот завалив комусь паркан чи проломив дах чи просто потоптав кукурудзу страховка це покриває. Здається там покриття на 1 млн. доларів за 100 дол в рік. Виправте якщо цифри невірні.Цю тему потрібно обсудити з якимось топ менеджером якоїсь топ страхової компанії. Це може бути якась державна страхова, якщо такі існують. Також це можна закріпитив нормативних документах. Тобто невиконання цієї умови буде вести до відповідальності. Шрафу наприклад.Виваємо відразу кілька зайців. Це б вирішило проблему з збором коштів для травмованих - бо травмований гарантовано отримує адекватну суму на лікування, з тими хто має посвідчення але по кілька років не платить внесків і т.д. Звісно будь-яку благодійність це не відміняє, друзі пілоти завжди підтримають фінансами, якщо буде така потреба.3. Федерації парапланів і дельтапланів об'єднати в одну. нас не так багато і не так багато тої бюрократії і змагань і інших заходів. Щоб було кілька людей на нормальній зарплаті (частина з внесків, частина за рах. держ фінансування), які б цим професійно займалися і щороку звітували про роботу.Насправді всі ці "велосипеди" давно винайдені і нормально працюють. Треба вибрати найкраще і зробити в себе.