Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: PHI в Україні  (Прочитано 2933 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
PHI в Україні
« : Грудень 13, 2018, 15:25:50 »
Крила легендарного конструктора Ханнеса Папеша, що зовсім недавно створив свій бренд PHI, стали доступні для замовлень в Україні.
На даний момент фірма випускає крила від початкового En-A до верхніх En-B.
Найсвіжіша розробка Папеша та його команди - крило High En-B Maestro, що має льотні характеристики як у сучасних крил En-C.
« Останнє редагування: Лютий 03, 2019, 21:46:15 від Богдан Базюк »
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #1 : Березень 07, 2019, 10:47:33 »
Сертифіковані всі розміри MAESTRO, а також полегшена версія MAESTRO X-alps 18 вагою 2,99 кг
Папеш пише, що днями на змаганнях вдалось порівняти Маестро з іншими крилами, крило показало себе досить конкурентноспроможним навіть у порівнянні з дворядками. Нагадаю - крило верх Ен-В ;)
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #2 : Червень 07, 2019, 19:54:18 »
Всі, хто днями на тестивалі в Кессені (Kössen) спробували Маестро від Папеша - просто п*сяють кип"ятком від цього крила... Керованість, інформативність клевант, льотні хар-ки вищі за В-шку ccccoool
Сертифіковано 7 (!!!) розмірів Маестро, в т.ч. для легеньких пілотів
Також на завершуючій стадії сертифікація всіх розмірів полегшеної версії X-Alps. Замовлення вже доступні
Для тих, хто бажає ще легше крило! VIOLA - найлегше у своєму класі, вага 2 кг найменшого розміру
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline dimatrek

  • Hero Member
  • Повідомлень: 503
  • Karma: +102/-31
Re: PHI в Україні
« Reply #3 : Червень 08, 2019, 00:51:18 »
І я пробував, і мені дуже сподобався Маесто, а особливо клеванти - найбільш інформативні з усіх крил, що я пробував. І ще клеванти дуже приємні прогресивним навантаження, на початку дуже легенькі, чим нижче тим важчі, і під карабіном уже можна сказати що важкі.
В іншому дійсно дуже хороша бешка, не тупа, живенька, швидка, інформативна. Нажаль навіть і немає до чого попридератись )))

Крім крила в моєму розмірі ще сподобалось те, що Phi добре роблять маленькі розміри, не просто маштабують. На стартову вагу 70 кг Маестро швидше всіх цешок на цю вагу! І це бешка в усіх розмірах.

Ну і ще сподобалось, що у Phi на тестивалі було 60 крил і всі літали, підходиш і береш без проблем. У де-яких інших топових виробників взяти на тест крило складніше, крил просто мало, і виробники обмежуть тест по часу (максимум 2 години, а ще ж треба піднятись на гору, а потім скласти крило) і погрожують штрафом 50 євро якщо не встигнеш... відпадає навіть бажання, я через то і не взяв м7, не дуже то вже і хотілось. А Phi дивують приємно, з нетерпінням чекаєм від них легку цешку в 2020!
« Останнє редагування: Червень 08, 2019, 01:17:16 від dimatrek »

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Всім привіт!
Високе видовження є наслідком зменшення площі при однаковому розмаху крила. Скорочена площа має суттєве значення для швидкого польоту з хорошими показниками. Це все добре. Практична проблема полягає в тому, щоб технічно реалізувати високе видовження. У крил планерів можуть виникнути проблеми з круткою та висотою лонжерона. У конструкції ж параплана задача підтримувати розмах крила стропами. Тож є кілька оптимальностей та компромісів. Для найкращої якості при 60 км/год знадобиться дуже маленьке крило. Видовження крила може бути невеликим, оскільки в умовах низького підйому менший індуктивний опір = швидкий глайд. Але з цим крилом у вас можуть виникнути проблеми з набором висоти. Для набору висоти вам знадобиться крило з великим видовженням та розумним керуванням. Тож "ідеальне крило" - це компроміс: хороше у наборах, а також хороший спідглайдер. Комп'ютерні моделі допомагають нам у виборі на етапі проектування.
Програми CFD недостатньо. Ми робимо це з 2001 року. Наступним кроком є ​​FSI (взаємодія структури рідини), котра використовується вже 10 років. Далі більше - вам потрібен досвід для хороших налаштувань та інтерпретації. Ще раз досвід окупається. Нарешті, ви, як пілоти, повинні отримати крила і зробити практичне підтвердження.

З повагою!
Ганнес

P.S. Стропи для складання крила (Folding Lines – FL): як деякі з вас можуть знати, я був дуже активним у цьому питанні. Вся історія могла б бути більш нейтральною, якби її походження не було б аферою. Загальна проблема все ще полягає в тому, що ви можете використовувати FL, щоб зробити сертифікацію "простішою". Це означає, що ви можете сертифікувати крило, скориставшись FL, без яких воно не пройшло б сертифікації. Не тому, що ви не зможете викликати складання крила без цих строп, а тому що реакція може бути надто різкою, щоб задовольнити критерії сертифікації. Тож FL були і залишаються своєрідним "вирішенням". Я не кажу про 2-рядки: там можуть бути необхідні FL. Але спочатку цей «спосіб вирішення» був «винайдений» для 3-рядок: навіть у B класі!
Я зараз далекий від цієї дуже інтенсивної дискусії. Я вже не готовий витрачати свій час і енергію на боротьбу з вітряками. Це зараз залежить від вас, як пілотів, і від практичного підтвердження, що повинне показати, яке ставлення до стандартів безпеки/сертифікації є добрим, а яке ні. Зі свого боку я намагаюся створити найкращі можливі крила, керуючись своєю філософією: прості у використанні, прозорі в сертифікації i щоб кожен міг переконатись у цьому. Що і продемонструє ALLEGRO: вам не потрібні хитрощі, як фолдінг лайнс, щоб побудувати дивовижно швидке і стабільне крило в класі C.

(С) Hannes Papesh

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p601051#p601051
« Останнє редагування: Грудень 04, 2019, 15:02:51 від Богдан Базюк »
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Allegro En-C
« Reply #5 : Грудень 09, 2019, 21:42:48 »
З"явились технічні характеристики Allegro, нової С-шки від Папеша
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #6 : Липень 15, 2020, 21:16:14 »
Зіяд написав чергову попсу - про Алегро
Чесно кажучи, я ще уважно не читав той звіт (як останнім часом і всі його звіти ;) ) Але привернула увагу фраза у його висновках:
I needed to find some minuses as many pilots commented that lately I only write good reviews…!
I searched to find any minuses…but I didn’t…sorry  Wink Please do find something on the M size and pointed out!

"Я повинен знайти якісь мінуси, оскільки багато пілотів коментують, що я останнім часом пишу лише позитивні огляди...!
Я пробував знайти якісь негативні моменти... але не знайшов... Звиняйте.. Допоможіть, будьласка, знайти щось негативне у розмірі М!"
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Petrovich

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 1145
  • Karma: +144/-28
Re: PHI в Україні
« Reply #7 : Липень 17, 2020, 16:21:56 »
І шо, вони вже почали поставляти готові крила, чи ще карантин?

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #8 : Липень 18, 2020, 15:41:48 »
Вже відгружають!
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #9 : Липень 27, 2020, 16:17:42 »
 :fly: dance ccccoool
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Sergiy Gurnitskiy

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2214
  • Karma: +120/-0
Re: PHI в Україні
« Reply #10 : Липень 27, 2020, 22:47:54 »
і хто перший "Алєгровий" птєнєц  ;)
http://paraglide.org.ua
t. O67254442O
t. O66653O736

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #11 : Серпень 04, 2020, 21:52:26 »
Політав на Алегро в Карпатах! Крило дійсно оФІгєнне (чи оPhiгєнне) ;D
Моментально йде за рукою та дуже чутливе на роботу вагою. У потоці дозволяє крутити дуже вузько, я інколи заставляв себе збільшувати радіус. Аксель давиться дуже легко, якщо забудеш причепити - напевно легко "витягнути" руками ) Важко сказати, скільки додає на спіді, але при швидкості вітру 18 км/год (як показував прилад), я легко пробився проти вітру із середньою швидкістю ~36 км/год без значної втрати висоти. Навантаження на клевантах менше ніж на Секторі від NOVA, з ходом збільшується. Хід клевант досить великий - до підзриву дотягнути не вдавалось.
трек Крило розміру ML 21, вилка 83-103, з бівачним спорядженням + вода грузив десь по верху. Склалось таке враження, що можна грузити ще вище.
З.И. Цвях, дякую за фото! І компанію  ;) pivasik
« Останнє редагування: Серпень 06, 2020, 18:03:40 від Богдан Базюк »
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3462
  • Karma: +295/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: PHI в Україні
« Reply #12 : Серпень 07, 2020, 21:37:22 »
Політав вчора на Алегро на рідній Ходосівці. Цікаво було завантажити не по верху, а десь посередині вилки ~95 кг Так само легко керується руками і вагою, як і при завантаженні по верху. Дуже легко набирати в слабких плюсах і "ковбасні". Крило ніби "спливає", граючись :fly: Якось розслабившись, прощолкав асиметричку на повному спіді - вагою спокійнісінько втримав крило, консоль розправилась - полетів далі!
Видно, наскільки "вилизані" профіль і передня/задня кромки, і це без всіляких довгих жорсткостей та вставок по хорді! Черговий раз переконуюсь, що Папешу можна повністю довіряти! )
Крило відповідає своїй назві на всі 100! "Весело і життєрадісно", ще й колір відповідний  ;)
https://photos.app.goo.gl/FyC416GJVPepvcGK9
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882