Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Польотна вага.  (Прочитано 13188 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Re: Польотна вага.
« Reply #15 : Квітень 21, 2016, 08:17:55 »
Зі свого досвіду, - моя вага теж плаває в межах 95-97 кг. І в мене повна льотна вага 115-117 кг. Так що рекомендую зважитись в повній екіпіровці з рюкзаком. Тим більше ти вказав вагу без запаски і одягу. В першому пості помилка - вилка М-ки 80-105 кг , рекомендована вага пілота "ню"(банна вага)  - 75 кг  і згідно пара2000 тобі тільки L-ка підходить - рекомендована вага - 94 кг. Так що для ідеальних польотів ти навіть ельку на 1кг перегружаєш. Таким чином три -чотири галси це вже чудово для твого перегрузу, бо твоя реальна польотна  вага в межах 115кг без "плотного" сніданку  :)

Offline Сергей_В

  • Full Member
  • Повідомлень: 187
  • Karma: +14/-7
Re: Польотна вага.
« Reply #16 : Квітень 21, 2016, 09:14:37 »
А крыло давно проверялось на продуваемость ? Старые крылья в основном так и летают сверху вниз
Хотя ИМХО в твоем случае дело в технике пилотирования и метеоусловиях
« Останнє редагування: Квітень 21, 2016, 09:34:07 від Сергей_В »

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Польотна вага.
« Reply #17 : Квітень 21, 2016, 12:13:30 »
нелетючість або хріноволетючість також може бути викликана сильною усадкою строп.
Якщо крило на виводі вперто недовиводитья і постійно валиться назад, раджу переміряти стропи і звірити з паспортом.

І взагалі крилу 2002 року давно час на смітник ... на пенсію  clizma


Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Re: Польотна вага.
« Reply #18 : Квітень 21, 2016, 15:33:39 »
На таком аппарате  причина не может быть в состоянии ткани - скорее всего пилот перегружает аппарат не на 2-3 кг, как он думает, а на большие значения.   Если перегруз будет около 10 кг, тогда в динамике отставание по высоте  от пилотов, летающих в вилке будет заметное.   
Как справедливо заметил Ozz, стропы на таком аппарате могут быть заметно подсевшие! Стоит сравнить перепады с таблицей! Что же касается - на пенсию - не могу согласится!  Если крыло не дуется, перепады строп в адеквате, то на пенсию крылу рановато.  Да, по ТТХ оно сильно отстает от крыльев 2010 года, но летать на нем можно.
Следите за знаками!

Offline Карпуха

  • Вовчик
  • Hero Member
  • Повідомлень: 641
  • Karma: +144/-75
  • Skywalk Chili 2
Re: Польотна вага.
« Reply #19 : Квітень 21, 2016, 15:36:09 »
А крыло давно проверялось на продуваемость ? Старые крылья в основном так и летают сверху вниз
Хотя ИМХО в твоем случае дело в технике пилотирования и метеоусловиях
Доброго всім.. Ну крило хоть і стареньке. Але волею долі літало не дуже багато. В прошлому році возив на Аерос сказали літати можна. Я так розумію заміряли самі нагружені частини. Мені було досить того що сказали на продувці.
І таки ще забув про запаску. Але прошу не давать копняки. Я без неї ПОКИ що підлітую. В м"яку погоду. Стараюсь ні в які дуйки не лізти. Розумію що це не правильно, але при першій можливості куплю.
Що до пілотування . То трудами Василя який з Кагарлика, і його сина Юрику. Я в цьому сезоні тільки начав вчиться літать в динаміку. І звичайно помилок ще маю віз. Ну буду ще пробувать підтянуться в динаміку. Може що й поміняеться. Поки що побоююсь трохи горку.(склон).

Придивлявся купити крило. Василь дав пролетіти на Джин-Зулу 100-125 вилка . То на ньому лечу. Хотя й знову ж кажучи багато помилок.
« Останнє редагування: Квітень 21, 2016, 15:42:16 від Карпуха »
Бажаючий літать.

Offline Jnets

  • Hero Member
  • Повідомлень: 2133
  • Karma: +346/-181
  • Дмитрий Меленевский
Re: Польотна вага.
« Reply #20 : Квітень 21, 2016, 16:00:41 »
Сначала стоит разобраться в проблеме, а уж потом - менять крыло( если это необходимо!) 
Следите за знаками!