Не було часу відразу написати (4 дні підряд польоти...

). Підходили пілоти і питали шо за косяк з підвіскою. Насправді з самою підвіскою ніякого косяка нема! Коли писав про "ложку дьогтю" мав на увазі дрібниці, на які впринципі можна сильно не звертати уваги, але всетаки думаю варто знати.
Для справедливості опишу також плюси: відразу скажу що попередня підвіска була в мене майже шкільного рівня, яку я довго ненаважувався змінювати бо дуже до неї звик, а тестові підльотування в різних модних буржуйських якось не побуджували різкого бажання змінити стару - було в них не дуже комфортно (мабуть надто звик до старої). Тому зараз в мене ситуація типу - "з жигулі в мерседес".
Підвіска сподобалася відразу. Після того як налітав кілька годин переконався що вибір зроблений правильно.
Плюси:
-
Вага (в розмірі XL з карабінами, підножкою, акселем, кокпітом - 4.5 кг!!!)
-
Ціна - 300 євро (в варіанті з напузною запаскою, але сам кокпіт під запаску 50Є - то ціна її виходить 350Є, я не знаю чи можна юзати кокпіт іншого виробника, якщо і можна то впевнений що рідний всеодно краще) - в будь-якому випадку за підвіску ТАКОЇ якості це супер антикризова пропозиція.
-
Дизайн - аеродинамічний "хвіст" (дуже схожий візуально на XRated-6

), надувається відразу, не змінює своєї форми і не "глючить", якісне пошиття і матеріали
-
Якісна "фурнітура". Карабіни, пряжки і т.д. Не знаю назви але на підвісках WoodyWalley все точно такеж (окрім надпису WV

) - для мене було приємним сюрпризом, я чекав якусь бюджетну фігню.
-
Комплектація - в таку ціну вже включені карабіни, підножка і дуже пристойний аксель. (недавно купив блатний Джиновський за захмарні 300 грн - валяється тепер в кутку - СКшний юзабельніший і надійніший)
-
Налаштування - всі необхідні. Дуже легко налаштовувати під себе чи конкретні умови в повітрі. Є підвіски в яких затягнутися в повітрі легко а назад майже нереально. Тут все працює і на затяжку і на послаблення без особливих зусиль.
-
Оригінальна система кріплення контейнера запаски до низу дошки-сидіння з лепестками з товстого неопрену. Може я відстав від прогресу, але таке побачив перший раз і мені це рішення дуже сподобалося - ще один приємний сюрприз. Також цікава система розчековки фала запаски - не ліпучка а замок "блискавка" який справцьовує на розрив. У разі використання запаски фал виходить в рази легше. На старій підвісці за 8 сезонів ліпучка дійшла до жалюгідного стану і явно потребує ремонту і заміни. І тормозила розчековку фала ліпучка порядно. Впевнений що нова система дозволить зекономити якісь долі секунди. Велика гарна ручка запаски, яка має форму і не потребує якихось ліпучок-страховок для зручності чи запобігання випадковому використанню. Вся рятувальна система в комплексі виконана так що не буде випадкового розкриття контейнера чи "вивалювання" якихось деталей (хоча думаю це хвороба підвісок 6 річної давності і старше)
- В підвісці зручно стояти, при цьому вага підвіски майже не відчувається, зручно працювати з крилом на землі, зручно всідатися без підножки і особливих тєлодвіженій.
- Великий просторий багажник і зручні кишеньки. Багажник більший ніж на старій підвісці, спокійно можна покласи рюкзак, коцетрину, пару легкого взуття, якись додатковий одяг, бутерброди і пляшку води.
-
Кілька варіантів розміщення запаски, правдивий
протектор (а не плацебо, як на більшості сучасних легких підвісок)
-
Можливість вибрати систему замків GetUp або T-Lock. - Ще один плюс - фірма і диллер люб'язно надали підвіску на подивитися і поміряти. Звісно після того як побачив і приміряв вибір був зроблений однозначно.
Тепер про "ложку дьогтю". (Це навіть не мінуси, просто дрібнички, можливо хтось інший не зверне на це увагу)
1. Кришка кокпіта. Відгинається назад паскудно. При чому точка згину на замку "блискавки". Шов зроблений так, що без зусилля фіг відігнеш, а відігнувши вивертаєш кокпіт. Замок розпирає і я точно впевнений що при такому замку швидко прийде капец. Потім як його міняти я хз. Якшо силою завернути кришку назад то приліпити можна тільки до половини ліпучки, яка має тримати кришку в завернутому положенні. Через це часто в повітрі кришка відліпляється і оскізьки сама вона назад ніяк не гнеться (дивіться відео), вона тупо торчить перед носом. В термічку не завжди є можливість приліпити її назад і тоді тупо "іду по приборам"
https://www.youtube.com/watch?v=vwTJQyO0e7Y2. Для мене комфорт підвіски це коли зручно всідатися і комфортно в повітрі без використання підножки. Таке при моєму рості 190см досягається коли плечові лямки майже максимально відпущені і бічні теж майже в максимально лежачому положенні. Тоді грудна лямка, яка з"єднує точки кріплення карабінів (що мабуть і дає підвісці її прекрасну інформативність) знаходиться високо і якшо на неї вчепити кокпіта то обзор вперед значно обмежений. А оскільки підвіску позиціонують як компетіторську, то в максимально лежачому положення знаходитись треба частенько. Так це пів біди. Знову ж таки кришка кокпіта загинається так, що утворює "бортик" в кілька см. (
див. фото 2) і Наприклад на Garmin 76cx де дисплей внизу прибора, тупо закриває половину екрана. Не було б такої кришки і того бортика, все було б веселіше. Якшо кришку кокпіта закидувати через грудну лямку то вона часто відліпляється, і кришка взагалі стоїть перед очима.
3. Ремінець і резинка кріплення рації. Знову ж таки в лежачому положенні якщо за них вчепити рацію, то вона завалюється назад і знаходиться в кращому випадку паралельно землі або вверх-ногами. І часто просто вивалюється назад - висить на контровці. Деколи важко дотягнутися правою рукою до кнопки. Думаю ті ремінці для рації варто опустити максимально вперед, а ще краще зробити кишеньку, яка б защіпалася і надійно фіксувала рацію.
4. Зачековка фала запаски (в коротшу сторону, та що йде під сидінням). Там дуже крутий поворот блискавки. Я промучився хвилин 20 доки провів там замок і защіпнув все. Без допомоги підручних засобів і плоскогубців нічого не виходило. В страшному сні бачу, якщо б воно розійшлося десь на горі перед стартом на змаганнях. Або я просто щось роблю неправильно. Думаю
потрібен якись відео-урок де було б показано як правильно і швидко встановлювати запаску і застібати ті штуки!5. Просив GetUp - приїхав T-Lock.
6. Чуваку, який замовив на СК крило червоно-чорне, підвіску червоно-чорну, літає в червоно-чорному костюмі, кокіпіт прислали з ......... жовтою

полоскою... Звісно на аеродинаміку польоту це не впливає, але якось не по феншую

Висновки: за таку патріотичну ціну

це
дуже крута підвіска (made in Europe

). І нехай ціна не вводить в оману що це якись бюджетний варіант. Все по взрослому. Якість і конструкторські рішення перевершили всі сподівання. В парі з Містіком-3 рулиться корпусом ідеально і інформативно. Всім бажаючим з радістю надам для тестдрайву

. Давав політати кільком "перцам" - тільки позитивні відгуки.