wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Леонід Сніцарук від Серпень 09, 2011, 09:45:11

Назва: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 09, 2011, 09:45:11
Шановні пілоти!
21-го серпня у відомому центрі пара планеризму с.Пилипець, Закарпаття, проходитиме свято села. Паралельно буде проходити ЧУкр. з downhill – гірські велосипедисти ганятимуть по новій велотрасі з г.Гимба, де ми літаємо.
Зам. голови Міжгірської РДА пан М.Т,Тимощук просив нас, пілотів, «політати». Дальший розвиток подій прийшов сам собою – літати на точність приземлення.
Отже Положення про 3-й Кубок польотів на точність приземлення буде дуже скоро.
РДА забезпечує безплатний підйом на гору (крісельним підйомником).
Планується 2-3 тури. Для переможця – перехідний кубок. Якщо учасники не проти –  беремо символічний внесок у 40-50грн –  призерам у конверти. Може вдасться спонсорів знайти.
Нажаль інформація про свято поступила лише вчора. Якщо Кубок вдасться – зробимо традиційним.
До зустрічі!

 ukraine
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 11, 2011, 01:12:51
                 «Затверджую»
                                     Заступник голови
                                    Міжгірської РДА
                                                                                      Тимощук М.Т.
                                                                                «__» ___________2011р.




л і т н і   з м а г а н н я
(К У Б О К   Б О Р Ж А В И )
2011р
НА ТОЧНІСТЬ ПРИЗЕМЛЕННЯ НА ПАРАПЛАНАХ

П О Л О Ж Е Н Н Я

1.   Мета
Метою змагань є пропаганда парапланеризму в Україні, визначення чемпіона в індивідуальному заліку в точності приземлення на параплані та пропагування здорового способу життя.

      1.1 Переможець
      Переможець – пілот, який матиме найменший сумарний результат відхилення від центра мішені у всіх залікових турах.

1.2 Місце змагань
Хребет Боржава, с.Пилипець, Міжгірського району, Закарпатської обл., Україна. Воно розташоване  за 17км від м. Воловець, Закарпатської обл., де є залізнична станція. Доїзд до місця змагань можливий рейсовими автобусами, які курсують досить часто, або маршрутними та звичайними таксі.

1.3  Термін змагань
Серпень 20-21, 2011р.
19 – прибуття, реєстрація.,
20 - тренувальний день і змагання,.
21 – змагання і резервний день, закриття змагань.

1.4  Організатори змагань
        Районна державна адміністрація Міжгірського району
        Директор змагань – Сніцарук Леонід Адамович
        Головний суддя – Сніцарук Леонід Адамович
              Суддя –Кузьмич Божена
             
              Мова: офіційною мовою змагань є українська та англійська.

              Вступний внесок (оплачуваний при реєстрації): 40грн, для формування   
              призового фонду.
               
              Пілоти повинні зареєструватись особисто в офісі змагань19-го з 18.00 до 21.00 або   
               20-го серпня з 9.00 до  10.00.             

2. Допуск до змагань

2.1 Пілоти
Реєстрація відкрита для всіх пілотів, членів відповідних національних федерацій, які мають карточку ІРРІ, по крайній мірі Para Pro (Safe Pro) третього рівня або документ,    що підтверджує цю кваліфікацію,  або національну ліцензію пілота-парапланериста.
      Пілоти повинні бути здатні продемонструвати вміння стартувати в будь-яких погодних     
      та вітрових умовах, вказаних в Положенні.

     2.3 Особисте спорядження
     Пілот повинен мати відповідне льотне спорядження та запасний парашут.

     Ризик:
    Льотне спорядження та інша власність пілота є його особистий ризик протягом всіх       
    днів змагань. При реєстрації учасники відмовляються від будь-яких претензій до   
    організаторів змагань у  зв’язку з травмами і пошкодженням їх власності.

     Страхування:
     При реєстрації кожен учасник повинен пред’явити страхове свідоцтво цивільної   
     відповідальності, мінімальна сума – 171 000грн. (еквівалент 15 000Є), дійсне протягом   
     терміну змагань. Страхування може бути оформлене на місці змагань.

3.   Місце приземлення і приладдя
3.1   Мішень
Розташування мішені повинно забезпечувати приземлення з будь-якого напрямку і визначається Директором змагань (узгоджується з Головним суддею). Мішень може бути переміщена під час змагань, але не під час одного туру.
Результати до 500см включно вимірюються суддями сталевою рулеткою вручну з максимальною ретельністю та точністю 1см шляхом вимірювання віддалі від першої точки дотику тіла спортсмена (або протектора підвісної системи) землі і ближчим краєм кружка діаметром 5см. Максимальний радіус вимірювання – 5м. Точка приземлення визначається старшим суддею вправи з врахуванням відміток точки приземлення, зроблених суддями-вимірювачами.
Старт: Відношення між висотою зони старту і віддалю від мішені повинно бути не більше 1:3.

3.2   Поле вимірювань
Поле вимірювань є плоскою поверхнею, де вимірюються результати учасників. Воно позначається добре помітним колом. Радіус поля вимірювань є 500см.  Поле повинно бути підготовлено так, щоб забезпечити точне визначення першого торкання пілотом (або протектором підвісної системи) поля приземлення (точки приземлення пілота). Торкання поля елементами спорядження, напр. лямкою, планкою «спіда», не вважається приземленням). Пілот після приземлення  повинен встояти на ногах в межах залікового круга, інакше точкою першого торкання пілота буде вважатись найдальша від центра мішені точка торкання поля  тілом пілота або протектора. Поле приземлення повинно бути розташоване на тому ж рівні, що й ділянка землі, на якій воно розташоване. Після приземлення пілот повинен якнайшвидше покинути заліковий круг, щоб не перешкоджати пілотам в повітрі спостерігати мішень, не пошкоджуючи розмітку поля приземлення. При грубому порушенні цього правила пілот може бути оштрафований на 100см. Головний суддя і суддя вправи визначають зону, в межах якої можуть знаходитись лише офіційні особи змагань (мінімум 20м радіусом від мішені).

3.3 Вказівник напрямку вітру
Добре помітний вітровказівник повинен бути розташований в межах видимості наскільки можливо вище, але не нижче 3м.

3.3   Вимірювач швидкості вітру
Вимірювання швидкості вітру повинно виконуватись в межах 50м від мішені на висоті між 2м і 5м.

4.   ЗМАГАННЯ

4.1   Кількість турів
Повинно бути  мінімум два залікових тури та один фінальний тур. Максимальне число турів визначається фінансовими та часовими можливостями.
Результати учасника, показані в турі, йдуть в індивідуальний залік лише при умові завершення туру і одержання  всіма учасниками  результату (або штрафу).
      У випадку перерви в турі, змагання будуть продовжені звідти, де вони були перервані.   
      Максимальна тривалість перерви в турі – дві години.
      Має бути мінімум один тренувальний тур, якщо погода дозволяє.
     
4.2   Номер учасника
Має бути проведене жеребкування пілотів. Жеребкування проводиться під час першого збору (briefing) і буде дійсним протягом усього першого дня змагань. Наступні дні стартовий номер визначається за результатами попереднього туру, причому учасник з гіршим результатом стартує першим. В разі рівності результатів в попередньому турі беруться до уваги результати передпопереднього туру або жеребкування, якщо було проведено всього один тур. Номер (розміром не менше 4см по висоті) учасника повинен бути прикріплений до обох боків шолома.

4.3   Зліт
-   Учасники повинні дотримуватись визначеного порядку старту (див. п.4.2).
-   Учасники, неготові стартувати у визначеному порядку старту при виклику суддею на старті, будуть оштрафовані.
-   Частота стартів залежить від місця старту і погодних умов.
-   Час старту кожного пілота – 2 хвилини. При старті типу «прямий старт» допускається, з дозволу судді на старті, протягом п’яти хвилин здійснити повторний старт, якщо перша спроба виявилась невдалою. Наступні повторні старти, з дозволу судді, штрафуються  на 100см.

4.4   Розділення пілотів
Пілоти в повітрі повинні забезпечити своє розділення по висоті для безпечного і безперешкодного приземлення. Обгін в польоті на висоті, меншій ніж 200м (AGL) заборонено. Максимальний штраф за такий обгін– 500см.

4.5   Сигналізація
Офіційним сигналом для пілотів у повітрі відлітати вбік від мішені (задля безпеки) є розмахування червоним прапором суддею на полі вимірювань.

4.6   Повторні старти
Учасник може вимагати повторної спроби лише у випадку спірного польоту, звертаючись прямо до судді по вправі перед підписуванням результату приземлення. Учасник повинен зареєструвати заяву про повторний політ у судді до контакту з будь-якими іншими особами (за виключенням головного судді і судді по вправі). При наданні права на повторний політ результат опротестованого польоту анулюється. Повторний політ надається в кінці даного туру. Якщо пілот не підписує результат приземлення і йому не надане право повторного польоту, така ситуація розглядається як його протест по даному польоту, а його результат буде записаний в протокол туру.
Повторний політ може бути наданий у випадках:
- мішень не видна пілоту на його посадковій глісаді,
- учасник змінив траєкторію глісади, щоб уникнути зіткнення в повітрі з іншим   
   пілотом і, таким чином, не зміг приземлитись точно на мішень,
-   якщо була інша зовнішня причина, що явно перешкодила пілоту на глісаді посадки.
      Протест може бути поданий учасником  Директорові змагань не пізніше однієї години       
      після закінчення туру зі сплатою внеску 50грн. Якщо протест не задоволений, гроші     
      не повертаються. Протест розглядається суддівською колегією не пізніше двох годин з   
      моменту подачі.

5.   Обмеження

5.1   Швидкість вітру
Для фіксації результатів приземлень максимальна швидкість вітру – не більша 7,0м/с. Якщо швидкість вітру перевищила норму протягом 10 секунд, змагання зупиняються до відповідного зменшення швидкості. Пілоти, що знаходились на глісаді приземлення, будуть інформовані про це помахами червоного прапора і матимуть повторний політ в кінці цього або наступного туру.
Вітри на висоті, які не вимірюються, не беруться до уваги.

5.2. Завада на мішені
  Кожен учасник, будучи на глісаді приземлення, має право на безперешкодне   
  спостерігання мішені і приземлення.

6.   Підведення результатів

6.1. Метод
Учасники отримують очки за результат приземлення в метрах і сантиметрах між точкою приземлення – першою точкою торкання землі, і найближчим в напрямку точки приземлення краєм центрального диску мішені. Результат буде 0,00м, якщо точка приземлення є на цьому диску.
Якщо учасник приземлився поза полем вимірювання, він одержує максимальне число очок – 5,00м. Приземлення повинно бути на ступні ніг. Якщо учасник впав на приземленні, його результат буде заміряно від найвіддаленішої точки дотику його тіла від центрального диску.
Пілоти з кращими результатами (в кількості 20% від загальної кількості учасників, але не менше трьох) беруть участь у фінальному турі.
      Переможцем стає учасник, що набрав найменшу суму очок у всіх залікових турах. В           
      разі рівності очок перевагу має учасник з кращим результатом у першому турі.   
      В разі рівності цього показника, беруться до уваги результати наступного і фінального       
      турів. В разі рівності усіх результатів в турах учасникам з рівними результатами     
      надається право на повторні польоти, якщо немає часових чи погодних обмежень.
     
       Переможець змагань нагороджується перехідним кубком (з гравіруванням прізвища 
       переможця на ньому),  дипломом першого ступеня і грошовим призом (50% від суми   
       внесків пілотів при реєстрації).
       Пілоти, що зайняли друге та третє місця нагороджуються відповідними дипломами та 
       грошовими призами (35% і 15% вказаної суми відповідно).
 ukraine
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Jazzy від Серпень 11, 2011, 09:55:03
Дайте координаты для связи :fly:тел,  ICQ - Есть ряд вопросов
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 11, 2011, 12:56:19
     Якщо учасник впав на приземленні, його результат буде заміряно від найвіддаленішої точки дотику його тіла від центрального диску.

Повеселило! ;D
У меня сегодня настроение хреновое посему немного постебусь. ;)

А вот согласно этому пункту Положения сначала упавшему будет оказана помощь или замеряно расстояние до диска? :)

А теперь глобально...
У меня в голове никак не увязывается название нашего спорта ПАРАПЛАНЕРИЗМ.... основа ведь всё же планеризм ... то есть летание, ... с приземлением на точность...
Вот когда я прыгал с парашютом на точность это как то увязывалось в целом с тем, что парашют предназначен для снижения, а конечная цель снижения это приземление, соответственно почему бы и не на точность.
А парапланеризм,- это полёт,- это выше, дальше, быстрее. И приземление у нас это не цель, а необходимость... пописать, усталость, закончена гонка, ногода, протупил с потоком...
Ну не догоняю я ни точности приземления ни акробатики в увязке к слову параплан... :apstenu:

Ничего личного. Просто хреновое настроение. :vidixay:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 11, 2011, 13:25:01
Андрюха, поддерживаю твои восприятия! Так же мне не интересны полёты с мотором и акро. Но каждому - своё ;)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Сергій Прокопенко від Серпень 11, 2011, 15:17:28
тему закреплю "вверху" и перенесу в главную ветку.

Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 11, 2011, 15:28:58
Таким образом, получается что ФАИ провтыкало ещё две дисциплины: посадка на точность у дельтиков и планеристов. :) :crazy_pilot:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Сергій Прокопенко від Серпень 11, 2011, 15:39:43
на всякий случай отмечу, что в точности приземления Украина на предпоследнем месте, или (более позитивно) на втором месте. С конца списка.

Общий http://civlrankings.fai.org/?a=328&ladder_id=4&ranking_date=2011-08-01&
Украинский рейтинг http://civlrankings.fai.org/?a=326&ladder_id=4&ranking_date=2011-08-01&nation_id=230
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Gvardeetc від Серпень 11, 2011, 16:12:33
Жаль времени мало на пошив костюмов:

http://leh-a.livejournal.com/12668.html
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 13, 2011, 14:49:39
Обіцяна інформація: бусики, до 10 осіб:
Пан Мирослав – 066 793 7904
Пан Іван – 066 147 2322.
Готелі: «Шепіт Карпат» - 067 151 0460, решта – на сайті Кубка Карпат 2011.
До зустрічі!
 pivasik
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Эндрю від Серпень 14, 2011, 11:59:13
    У меня в голове никак не увязывается название нашего спорта ПАРАПЛАНЕРИЗМ.... основа ведь всё же планеризм ... то есть летание, ... с приземлением на точность...

Не стоит относиться к этому как к "несерьезному занятию"
У планеристов есть в КУЛП-СП упражнение - посадка на ограниченную площадку. Очень важное упражнение.Еще никому не удалось избежать ситуации ,когда сесть необходимо не на полосу аэродрома.
 В применении к нам  абсолютно все также. Володя Вовк- харьковский пилот- поломался на Ай-петри заходя на посадку ограниченнных размеров и допустив грубую ошибку. Поупражнявшись на точность в"безопасных" условиях сорева, он бы точно уже владел парой дополнительных приемов пилотирования,лучше предствлял бы глиссаду своего крыла и что с ней можно сделать.
Безопасных всем нам посадок,после супер улетного дня! pivasik
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 14, 2011, 13:09:01
Є пропозиції по пункту 4.3

Прямий старт - "кривий старт" це вже на смак пілота.  :) Прохання, якщо пілот не зумів стартувати у відведені йому для стару 2 хв то не треба його штрафувати - нехай просто старт цього пілота переноситься в кінець черги!  ikar. Всетаки пілотів не буде так багато а старт може бути невдалим з багатьох причин.

По пункту 3.2
Нарахунок встояти на ногах в межах залікового круга. Можливо написати що зараховується торкання в заліковому кругу якщо пілот після торкання встояв на ногах, але не обо"язково в межах круга 5м. Бо навіть при стандартній швидкості заходу на посадку зупинитись до 0 в межах 2-3 м буде досить важко. Тимбільше посадковий круг буде мати мінімальний але ухил.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 14, 2011, 13:24:18
Дивна позиція людей з поганим настроєм и у яких шось в голові "не увязивається"

Не подобається точність - ласкаво НЕ просимо, не подобаються мотори - НЕ літайте на них - взагалі навіть не дивіться.  :)
Коли була дискусія про те щоб зробити точність обов"язковою дисципліною на кубку карпат - то тут я згідний. Сучасні крила мають велику якість, та й топ пілотам витрачати час, коли можна літати маршрути, на ці "дитячі" забавки відверто не хочеться.

Тут ситуація інша і дуже проста: в селі буде свято, місцева адміністрація попросила політати "для краси", просто як шоу для гостей свята. Пообіцяли знижки на підйомник, проживання і взагалі теплу зустріч - то чого ж не політати??? А для гостей зробити таке собі показове шоу.  :) Людям не дуже цікаво дивитися як пацани валять по маршруту на вистоті 2 км і розгледіти їх можна тільки в бінокль - а тут "парапланеризм з близька", інтрига змагань і т.д. Тим  більше ніхто ж не забороняє літати високо і далеко!  :)

Незнаю як там в ФАІ але якось читав ще радянські книжки про дельтаплани і там дуже велика частина тексту була присвячена висвітленню змагань на точність приземлення саме на дельтах. (Буду вдома напишу що за книжка чи навіть відсканую ті розділи)
Мені особисто вміння сідати на точність кілька разів врятувало, не скажу що життя, але здоров"я так точно.

Так чому ж не поєднати корисне з приємним? Давайте не будемо такими негативними.

ПС: ми ще й два мотори з собою привезем  :)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 14, 2011, 23:36:03
По суті:
1. "прямий старт" - самі знаєте коли використовується. На глибокому чорничнику не завжди вдається в штиль стартувати відразу. Переводити пілота в кінець списку - давати йому фору - тому й буде штраф.
2. Цей пункт, як і абсолютна більшість инших, взято з правил ФАІ. Встояти - для заліку по першій точці дотику поля приземлення, а за межами кола - хоч сальто, хоч на пузі - воля ваша. Замір по дальшій точці тіла пілота при його падінні у заліковому колі - теж з ФАІ.
Якби деякі віце були грамотніші та не такі ліниві, то перш ніж висміювати щось, розібрались би по офіційних документах.

Шановні Єндрю та Ozz! Марна справа волати до глухого, у якого в голові щось не... Якщо вважати діячів ФАІ, зокрема з CIVL, за якихось випендросів, які видумують бог зна що, то воно звичайно - "не ув'язується". А в нормальних людей усе увязується, і ЧС та ЧЄ регулярно проводяться, і на Світових Іграх (WAG) з парапланеризму - єдина дисципліна - точність приземлення.
Доказами, фактами і логікою я намагався добитись проведення змагань на точність з 2007 року. Але у нашій ФПУ  люди, у яких в голові щось "не увязується", можливо не у всіх (у цих голови у піску і вони скромно мовчать), а дуже активні, на словах - намагаються літаючий нарід навіть відмовити. Отака ФПУ. Пане президенте ФПУ, може Ви щось, нарешті, скажете по суті? Або перейменуйте федерацію - ніяких точностей, паратлонів, парамоторів. pivasik
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: злой від Серпень 15, 2011, 07:29:57
Замір по дальшій точці тіла пілота при його падінні у заліковому колі - теж з ФАІ.
Якби деякі віце були грамотніші та не такі ліниві, то перш ніж висміювати щось, розібрались би по офіційних документах.

  ..... кодекс ФАИ не библия , не скрижали Моисея ..... если там в самом деле есть этот пункт и это не ошибка перевода - зачем же "ретранслировать"  эту откровенную глупость ? 
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Влaд Mopозов від Серпень 15, 2011, 09:58:19
вообще-то для популяризации спорта соревнования - это хорошо. и поддерживать с местной администрацией хорошие отношения тоже хорошо (и лично для себя и для спорта вообще).
вот албанцы, например, приглашают всех, селят в 5* дают большие призы, короче, завлекают. и правильно, в общем, делают для популяризации страны и спорта (положение Albania Open (http://albaniaopen.com/index.php?pg=regulation))
ну а в данном случае (и в моем тоже), есть старый анекдот в тему:
Приходит проверяющий в бар, заказывает 50 гр. водки. Бармен наливает, проверяющий сразу переливает в измерительный стаканчик – 40 гр. Бармена штрафуют. Через неделю тот же проверяющий в том же баре у того же самого бармена снова заказывает 50 гр. водки. Перемеряет – снова 40 гр! Снова штрафует. Еще через неделю история повторяется. Проверяющий не выдерживает: "Я к Вам уже третий раз так прихожу, Вы меня в лицо уже знаете, я Вас каждый раз штрафую, но Вы все равно наливаете 40 гр! " Бармен: "Да мне проще Вам штраф заплатить, чем руку сбить! "

а спорт??? ну тут как в байке, рассказаной мне однажды Олей Силевич:
военные пилоты смотрят свысока (т.е. с пренебрежением) на пилотов коммерческих,
коммерческие смотрят свысока на пилотов спортивных,
планеристы на дельтапланеристов
дельтапланеристы на парапланеристов
... здесь вставьте нужное...
и все они дружно смотрят свысока на авиамоделистов ;)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 15, 2011, 10:02:30
Ну шо вы так всё серьёзно воспринимаете?!
С вами шутят, по доброму стебутся, а вы бычитесь.

У планеристов есть в КУЛП-СП упражнение - посадка на ограниченную площадку.
Володя Вовк- харьковский пилот- поломался на Ай-петри заходя на посадку ограниченнных размеров и допустив грубую ошибку. Поупражнявшись на точность в"безопасных" условиях сорева,

О!
Идея хорошая.
Потренироваться на ограниченную площадку...
Я так понимаю что площадка будет как в Крыму? 20 Х 20 метров и обнесена соснами той же высоты?

Тут ситуація інша і дуже проста: в селі буде свято, місцева адміністрація попросила політати "для краси", просто як шоу для гостей свята.

Вот теперь всё совсем становится на места! Удачи! pivasik

Отака ФПУ. Пане президенте ФПУ, може Ви щось, нарешті, скажете по суті? Або перейменуйте федерацію - ніяких точностей, паратлонів, парамоторів. pivasik

Панове Сніцарук, вы единственный человек в Федерации общаясь с которым я старательно подбираю слова, дабы вас не обидеть и общение с которым меня обязывает ваш возраст.
Федерация Парапланеризма Украины мабуть одна из немногих, которая объединила практически все виды спорта, в названии которых есть слово ПАРА..., невзирая на то, что часть этих ПАРА видов спорта больше относится к горным лыжам, байдаркам, парашютам или лёгкомоторной авиации.

А "діячі" ФАИ CIVL занимаются СВОБОДНЫМИ ПОЛЁТАМИ...
Попробуйте вдуматься в эти два слова.
Потому как CIVL ,- это Commission International de Vol Libre  :)

Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: plotnic від Серпень 16, 2011, 19:27:31
Считаю что радиус зачетного круга надо увеличить до 10м. Но это не главное. В зачетном круге приземление необходимо разрешить только на ноги! Иначе это стимулирует падения и излишний риск травмы. Запретить даже касания земли подвеской на приземлении. Тогда пилотаж будет аккуратным.
Я уже имею такой опыт. Осенью провели точность - так один уникум в круг попал в спирали.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Sergiy Gurnitskiy від Серпень 16, 2011, 19:36:12


в ютубе еще много таких роликов.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Sergiy Gurnitskiy від Серпень 16, 2011, 19:40:58
ИМХО ни круг в 10м, ни разрешение/запрет, приземления строго на ноги не решат проблемы с травмами. Человек сам выбирает грань безопасности. Нужно знать когда остановиться и не продолжать бороться за результат в ущерб собственному здоровью.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Эндрю від Серпень 17, 2011, 01:05:02
так один уникум в круг попал в спирали.
Очень эффектно выглядит и и крыло надо чувствовать очень точно. :fly:
В 2009м, на таких же соревах, Саша Василишин (да будет земля ему пухом), влетываясь в Скорпиона3,так лихо закрутил правую спираль вокруг центра,пытаясь коснуться ногами цели. Но слишком разогнал крыло и видя ,что уже перелетает(а крыло уже ухом касается земли) с криком ,"Да ну его нахуй! Безопасность важне...!!!" отвалил вниз по склону и с перекладкой в левую спираль тормозил подвеской в снегу. Выглядело очень эффектно! Но мимо цели! :-! :-! :-!
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 17, 2011, 07:55:05
Правило ФАІ щодо заміру результату при падінні пілота в заліковому полі якраз і направлене на безпечність приземлення: приземляйся на ноги, на мінімальній горизонтальній швидкості – і безпечно, і результат може бути найвищий. Парашутисти немало рук і ніг наламали, «витягуючи» найкращий результат. А у нас швидкості набагато вищі. Так що і ФАІ права, і Василишин був правий у тому турі.
Безпечних приземлень!
 :parapente3:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 17, 2011, 09:28:31
Мне уже стало интересно.
А кто подскажет, вот я как бывший парашютист понимаю, что чем тупее крыло (именно крыло, не путать с круглым куполом), тем проще попасть в цель.
Я как себе думаю, что у любого современного параплана, даже EN A качество лучше чем у парашюта ПО-9, на котором народ делал по 5 "нолей" из пяти прыжков, и не в круг 5-10 метров, а в пяти, а потом уже и трёх сантиметровый кружок.
Таким образом, для точности приземления логичнее брать параплан с меньшим качеством, который хуже летит, так?
Потому как я на своей Мантре разве что в 30-ти метровый круг попаду... и то надо хорошо напрячься будет. :apstenu:
Или в "парапланерной точности" результаты подбиваются по каждому классу парапланов отдельно?

А то как то неудобно... Вице-президент, представитель в FAI CIVL и не разбираюсь в полётах на точность. :)

P.S. Мысль про затупленность параплана для точности у меня появилась после просмотра выложенного видео. Все тамошние топы "обрабатывают ноль" по парашютному, на поджатых клевантах.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Jazzy від Серпень 17, 2011, 10:37:24
Из-за всей этой кучи сарказма я так и не мог понять - состоиться что то или это просто трёп ? :vidixay:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 17, 2011, 11:12:55
Да всё состоится!
Ни я, никто другой не против!
Всё в порядке!
Тем более, что основная цель этого мероприятия показательные полёты для местной администрации и населения. После таких мероприятий оно становится лояльнее к нам.
Jazzy, вы бы лучше ответили на два вопроса моего "трёпа".
Ещё раз повторюсь:
1. Правильно ли я понимаю, что чем "тупее" параплан, тем он лучше для соревнований на точность?
2. В кросс кантри результаты подбиваются по классам (оупен и сертифицированные). Есть ли в "парапланерной точности" подбитие результатов по классам парапланов?

P.S. Своим сарказмом (действительно есть малёхо ;)) я подогреваю (читай рекламирую) эти соревнования. Каждое писание поднимает тему в самый верх "свежего на форуме".
Не будете же вы лепить +1 каждый раз чтобы напомнить о событии?
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: стах від Серпень 17, 2011, 11:16:39
+1
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Sergiy Gurnitskiy від Серпень 17, 2011, 11:52:36
Андрюха, то-есть ты хочешь сказать, что на своем крыле ты сможешь приземлиться только на площадке 100*100?

Не верю :)

Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 17, 2011, 12:18:47
Андрюха, то-есть ты хочешь сказать, что на своем крыле ты сможешь приземлиться только на площадке 100*100?

Не верю :)

Я ж про 100 х 100 не писал!
Я писал про 30-ти метровый круг! :)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Jazzy від Серпень 17, 2011, 12:19:56
 Весело у вас тут ;D В нашем деле без сарказма никак )))) Касаемо тупости крыла не много знаю  -  у меня дискавери 3 довольно таки медленный и устойчивый  так что можно еще и Кобру сделать на посадке и не сорвешь его))) - а вот мне кажется что больше будет влиять на точность приземления ветер и вообще метеоусловия на месте посадки, градиенты ветра и температуры  ну и наличие деревьев и прочих объектов роторящих
А на счет поправки на класс параплана при оценке результатов -  не встречал в правилах таких поправок
Мое отношение к соревнованиям ? - нет повода не выпить ! Так что собираться надо надо надо и надо искать для этого вот такие прикольные поводы - очень прикольная отмазка для жены )))) не просто еду полетать  - а еду на Крутое соревнованиЕ :p0504.gif: :fly:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: _Андрей_ від Серпень 17, 2011, 12:36:40
Таким образом, для точности приземления логичнее брать параплан с меньшим качеством, который хуже летит, так?
Потому как я на своей Мантре разве что в 30-ти метровый круг попаду... и то надо хорошо напрячься будет.


недавно на форуме мелькала эта ссылка:
http://nearbirds.com/news/2011-03-17-11
подозреваю, что с этой штукой на точность сесть проще. ;)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 17, 2011, 12:39:16
Є якась сторінка реєстрації? Скільки пілотів заявили свою участь? Як там з погодою на ці 3 дні?
Чи буде страхування на місці? Скільки коштує?
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Jazzy від Серпень 17, 2011, 12:57:46
Погодка вроде наладилась ветер С- СЗ 3-5 облачность в субботу высокая  градиент -1 не знаю как для точности приземления  а полетать можно будет   trava ну по крайней мере по прогнозу
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Sergiy Gurnitskiy від Серпень 17, 2011, 13:24:47
Я про поле 100*100 для глиссады, и соответственно круг 30*30 ;)
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 17, 2011, 22:54:42
Реєстрації на сайті немає - пізно запросили нас політати. же псалось - якщо вдасться - буде традиційний, тоді буде і ФАІ-2, як було у 2009р, але тлді дипектор Кубка Карпат перевтомився (дійсно, навантаження було - будь здоров!) і другий тур не провели, а CIVL-ФАІ не зарахувала змагання, бо мініиуи 2 тури має бути - це ще Василишин займався перепискою.
Страхування буде на місці, скільки - хац підкажуть. хто на Кубку Карпат страхувався.
Поле100Х100 було, є і, надіюсь, буде, а 30Х30 - це що? Для офіційних осіб коло діаметром 20м, круг приземлення - 10м.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: plotnic від Серпень 17, 2011, 23:13:56
Дайте координаты GPS куда ехать и пару телефонов для контакта на месте.
Думаю подъедем.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 18, 2011, 08:09:19
Ще раз: мій тел. 067 31 489 31, телефони готелю і водіїв автобусів, які можуть забрати зі станції Воловець- див вище.
Координати: 48.65878,  23.27983, це прямо біля готелю «Шепіт Карпат».
Щасливого прибуття!
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Gvozd від Серпень 18, 2011, 10:04:31
Як це було у 2009...
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Андрей від Серпень 18, 2011, 10:39:06
Як це було у 2009...

Клим жжёшь!!! ;D ikar
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 18, 2011, 16:40:18
Шановні організатори скажіть будь-ласка чи буде знижка на проживання в Шипоті Карпат (як під час кубку) і чи правда що для учасників змаганб підйомник буде безкоштовним???
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: paraban від Серпень 18, 2011, 18:37:32
На выходные передают классную погоду -- надо проводить кубок по точности. Сегодня погода была хорошая, черники еще мнего, белые грибы тоже есть, в палатке ночевать не холодно.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Klym від Серпень 18, 2011, 21:48:54

Клим жжёшь!!!

И на старуху бывает проруха.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 18, 2011, 22:57:42
Організатори підтвердили безкоштовний підйомник і..... ульотну погоду  :fly:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: _Андрей_ від Серпень 19, 2011, 14:21:33
сегодня из Киева машиной кто-то едет?
возьмите, плиз, с собой 2-х человек с парапланами.
066-618-13-84
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Рома Колодчак від Серпень 22, 2011, 01:03:10
На кубку  сильно травмувався пілот з Києва!
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: airclub від Серпень 22, 2011, 07:48:17
Как Леха?
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 22, 2011, 08:27:31
Є фотографії другої половини падіння майже посекундно в високій якості. Сьогодні до вечора викладу. Скажу чесно навіть від перегляду фотографій стає моторошно.

Потрібно зробити детаьний "розбір" в розділі "Безпека". Свідків було багато. Кажуть, якісь місцеві зняли на відео.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Red від Серпень 22, 2011, 08:38:26
Лёха с женой беременной рпиехал. Вы там о ней позаботтесь.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: airclub від Серпень 22, 2011, 09:38:04
Киев (БСМП) готовы принять Алексея, обо всем договорился, жду звонка.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Searcher від Серпень 22, 2011, 10:10:19
Оказана ли реальная помощь пострадавшему пилоту организаторами соревнований, какова их реакция на ЛП???
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 22, 2011, 23:10:21
За станом на 15.00 положення Олексія стабільне. У нього пошкоджена ліва легеня. Транспортабельний. Вирішується  питання транспортування в Ужгород, так що хто може вирішувати питання транспортування його у Київ – узгоджуйте дії з лікарями Міжгір’я і родичами.
Олексій не був учасником Кубка. Разом з приятелем він підійшов до мене зареєструватись як учасник вже по 10-й ранку 21.08. Я відмовив йому, бо список на безплатний підйом пілотів вже був у власника підйомника, починався крайній, 3-й тур. Я пообіцяв заміряти їх результати на приземленні. Так що, будь ласка, хто пише листи, не будучи учасником подій – будьте коректними – ви ризикуєте своєю репутацією.
Рятувальник і лікар були біля потерпілого за лічені хвилини, шеф рятувальників пан Іван Вербещук спішив з Воловця, куди возив пілота Кучера А. (з підозрою на розрив зв'язок правої ноги під час старту у 3-му турі). Машина була на площадці приземлення, якраз коли потерпілого донесли до її крутого краю – прийшлось машину вернути на дорогу, куди і знесли Олексія. Вертольотом може було б і швидше.
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: plotnic від Серпень 23, 2011, 22:44:23
Скажите, а когда и где можно увидеть турнирную таблицу?
Соревнования провели, а где результаты?
На форуме ни слова об этом...ни фотографии...
Это что, тайна?
Событие я так понимаю ежегодное, а где и как освещается?
Алексею выздоровления... очень жаль.
 
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Ozz від Серпень 24, 2011, 08:08:29
Фото з кубка на точність:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.271704159522667.87305.100000492549981&l=aaf1ade12d&type=1

Велика подяка за фото на фініші Олександру Бистрову!!!  pivasik
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 24, 2011, 10:32:07
3-й Відкритий Кубок Боржави відбувся 20-21.08 в Пилипці, де проходили вже три Кубка Карпат.
Оскільки часу було обмаль, то організація залишила бажати кращого. Очікувалось 15-20 пілотів, а несподівано зареєструвалось 28, причому 4 білоруси, що, звісно радує. До речі, білоруси не новачки у цьому виді парапланерного спорту, що й довели на практиці у нас.
Погода була не дуже підходящою – сильний вітер 20-го, причому на Гимбі сильніший, ніж на полі приземлення, а 21-го – навпаки. Обидва дні вітер міняв напрямок до 900 за десятки секунд, не кажучи про силу. Тому перельоти і недольоти – майже у всіх учасників. Зміни параметрів вітру були в межах норми.
Оскільки в перший день всі піднялись на гору для «політати», то не всі встигли і пройти жеребкування. Польоти на результат почались спонтанно, судді на старті не було. Другий тур – більш організовано, але закінчився пізно. День дався мені важко, тим більш, що підготовлених суддів не було, приходилось вчити волонтерів «на ходу». Олександр Бистров і пані Яна дуже виручили у суддівстві, за що їм велика дяка! Перепрошую, що не сказав того у своєму виступі при нагородженні призерів – цейтнот був сильний!

Сюрпризом було рішення власника підйомника про оплату підйому– 20грн – з «царського плеча». Заступник голови Міжгірської РДА не зміг вирішити це питання в нашу користь. Безоплатно піднімали 21-го – двічі – всі,  плюс фіналісти.

Традиційно, та ще й при складній погоді, результати були низькі. Максимов Ю. одержав право на повторний політ, оскільки йому заважав працювати на точність попередній пілот. Незважаючи на строгий пункт про замір по дальні точці тіла пілота в разі його падіння в полі приземлення, багато пілотів падали, дехто цього пункту не знали, ризикуючи задля результату здоров’ям. Один пілот зробив спіраль по кромці поля приземлення на висоті 6-8м, потім зробив перекладку клевант і  жорстко приземлився. Тут же відвезли його у Воловець – компресійний перелом 12-го хребця. На другий день він був уже на площадці приземлення, спостерігав. Ще один пілот в другий день порвав зв’язку правого голеностопа – за попереднім діагнозом. Його теж відвезли у Воловець. Не знаю, чи страховка спрацює, але потрібні документи для першого потерпілого в адміністрації підготовили і він їх на днях одержить (Чернівецька обл.). Страхував представник «Оранта з Міжгір’я».

У фінал, згідно Положення, вийшло четверо – два білоруси , А.Чучко (Львів) і А. Когут (Трускавець). Євгеній Віхор (м.Мозир) з результатом 14см став володарем кубка, А.Чучко з результатом 4,17м – другий і Віталій Савєнков (м.Гродно) – третій. Третє місце присуджено за результатами перших трьох турів, оскільки у фіналі і Когут,  і Савєнков показали 5,00м.

Самим неприємним було «випадіння» зі змагань пілота з м.Сум Полозюкова О.Ф. В суматосі перед першим туром, коли багато хто не витяг жереб черговості стартів, він не заповнив анкету, за якими складався зведений протокол, куди заносились результати турів. У першому турі Олександр показав результат більше 2м, але чомусь (?) він не занесений у протокол туру. Треба відмітити, що пані Яна, що виконувала обов’язки секретаря на полі приземлення, дуже ретельно вела протокол і всі пілоти в межах досяжності її голосу були зафіксовані і автографи  кожного в протоколі до результату взяті. Скарги чи протесту після двох турів від пана Полозюкова не поступало. В протоколі другого туру його результату немає – очевидно приземлення було десь на площадці, а не біля суддів. В третьому турі Олександр показав 2,65м. Таким чином сума його результатів трьох турів складала б десь біля 10м, що давало б йому право на фінал (замість А.Когута).
Остаточний «розбір» відбувся вже перед самим нагородженням, коли змінити щось було неможливо. Наука судді і всім учасникам: все робити вчасно, контролювати всі результати.
Призери отримали медалі, дипломи і грошові призи – 50, 35 і 15% відповідно за 1-е, 2-е і 3-е місце. Сума внесків (по 40грн.) була 1040грн. і 140руб. РФ (володар кубка 2009р. А.Когут був звільнений від сплати внеску).
Решта місць розподілились так:
4.Когут А.  – 11,49м
5.Пулик В. – 11,53м
6.Андрейків І. – 11,61м
7. Іваницький С. – 12,07м.
8. Миндюк В. – 13,91м.
9. Перфільєв О. – 14,16м.
10. Колодчак Р. – 14,18м.
11. –Глухоторенко Д. – 14,99м.
ДанилюкР., Тумаш В., Лях О., Вієр Р., Антонюк В., Пулик О., Сахаровський М., Максі -мов Ю.,  Струк М., Воробець Д., Тюлькін С., Лукащук Р., Коневський І. – 12-28 місце.

Перехідний кубок поїхав у Білорусію, що трохи сумно.

За бажанням пілотів були сформовані команди – всього 7, по 4 пілота в кожній, залік по трьом кращим у турі. У командному заліку:
1.»Зубри», Білорусія:  Віхор Є.
                                      Тумаш В.
                                      Савєнков В.
                                      Глухоторенко Д.
2. «Ротор», Галичина: Когут А.
                                      Данилюк Р.
                                      Андрейків І.
                                      Колодчак Р.
3.»Калуш» м.Калуш:  Пулик В.
                                      Пулик О.
                                      Іваницький С.
                                      Миндюк В.
4. «Кумулюс», м.Львів:  Струк М.
                                          Чучко А.
                                          Воробець Д.
                                          Тюлькін С.
5. «Sky Country» м.Харків: Сахаровський М.
                                               Максімов Ю.
                                               Кучера А.
                                               Перфільєв О.
6-7 «Файне місто» м.Тернопіль: Лукащук Р.
                                                        Коневський І.
6-7. «Буковина»м.Чернівці: Лях О.
                                                Вієр Р.
                                                Антонюк В.
                                               
Оскільки Положення не передбачало командного заліку, то для них не було ні медалей, ні призів. Дипломи напишу і розішлю поштою.
Не було й організаторів масових заходів. Біля наметів, ясна річ, було, як завше, весело.                                       
Святкування Дня Пилипця відбувалось поруч, біля нижньої станції підйомника, так що музики і пісень вистачало й нам.
До недоліків, які я спробував висвітити по ходу звіту, слід додати й вибір місця приземлення. В горах дуже важко знайти горизонтальну, рівну площадку з відкритими підходами з у сіх сторін – згідно вимог ФАІ, такі давно продані і за великі гроші.
Є варіянт поля приземлення на сусідньому відрогу г.Гимба, біля дороги на гору (і базу «Магура»). Це поле слід вирівняти і, що найгірше – потрібен транспорт підвезення пілотів з поля приземлення до підйомника, що потягне досить значні фінансові витрати.
Дякую всім учасникам Кубка, особливо хто допомагав у його проведенні, а не «смикав» по дрібницях. Щасливих польотів, м’яких і точних приземлень!
ЗДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТИ, УКРАЇНО!
 ukraine
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: level від Серпень 24, 2011, 10:52:38
Слава УКРАЇНІ !!! ukraine ukraine ukraine :fly:
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: Леонід Сніцарук від Серпень 24, 2011, 11:01:55
3-й Відкритий Кубок Боржави відбувся 20-21.08 в Пилипці, де проходили вже три Кубка Карпат.
Оскільки часу було обмаль, то організація залишила бажати кращого. Очікувалось 15-20 пілотів, а несподівано зареєструвалось 28, причому 4 білоруси, що, звісно радує. До речі, білоруси не новачки у цьому виді парапланерного спорту, що й довели на практиці у нас.
Погода була не дуже підходящою – сильний вітер 20-го, причому на Гимбі сильніший, ніж на полі приземлення, а 21-го – навпаки. Обидва дні вітер міняв напрямок до 900 за десятки секунд, не кажучи про силу. Тому перельоти і недольоти – майже у всіх учасників. Зміни параметрів вітру були в межах норми.
Оскільки в перший день всі піднялись на гору для «політати», то не всі встигли і пройти жеребкування. Польоти на результат почались спонтанно, судді на старті не було. Другий тур – більш організовано, але закінчився пізно. День дався мені важко, тим більш, що підготовлених суддів не було, приходилось вчити волонтерів «на ходу». Олександр Бистров і пані Яна дуже виручили у суддівстві, за що їм велика дяка! Перепрошую, що не сказав того у своєму виступі при нагородженні призерів – цейтнот був сильний!

Сюрпризом було рішення власника підйомника про оплату підйому– 20грн – з «царського плеча». Заступник голови Міжгірської РДА не зміг вирішити це питання в нашу користь. Безоплатно піднімали 21-го – двічі – всі,  плюс фіналісти.

Традиційно, та ще й при складній погоді, результати були низькі. Максимов Ю. одержав право на повторний політ, оскільки йому заважав працювати на точність попередній пілот. Незважаючи на строгий пункт про замір по дальні точці тіла пілота в разі його падіння в полі приземлення, багато пілотів падали, дехто цього пункту не знали, ризикуючи задля результату здоров’ям. Один пілот зробив спіраль по кромці поля приземлення на висоті 6-8м, потім зробив перекладку клевант і  жорстко приземлився. Тут же відвезли його у Воловець – компресійний перелом 12-го хребця. На другий день він був уже на площадці приземлення, спостерігав. Ще один пілот в другий день порвав зв’язку правого голеностопа – за попереднім діагнозом. Його теж відвезли у Воловець. Не знаю, чи страховка спрацює, але потрібні документи для першого потерпілого в адміністрації підготовили і він їх на днях одержить (Чернівецька обл.). Страхував представник «Оранта з Міжгір’я».

У фінал, згідно Положення, вийшло четверо – два білоруси , А.Чучко (Львів) і А. Когут (Трускавець). Євгеній Віхор (м.Мозир) з результатом 14см став володарем кубка, А.Чучко з результатом 4,17м – другий і Віталій Савєнков (м.Гродно) – третій. Третє місце присуджено за результатами перших трьох турів, оскільки у фіналі і Когут,  і Савєнков показали 5,00м.

Самим неприємним було «випадіння» зі змагань пілота з м.Сум Полозюкова О.Ф. В суматосі перед першим туром, коли багато хто не витяг жереб черговості стартів, він не заповнив анкету, за якими складався зведений протокол, куди заносились результати турів. У першому турі Олександр показав результат більше 2м, але чомусь (?) він не занесений у протокол туру. Треба відмітити, що пані Яна, що виконувала обов’язки секретаря на полі приземлення, дуже ретельно вела протокол і всі пілоти в межах досяжності її голосу були зафіксовані і автографи  кожного в протоколі до результату взяті. Скарги чи протесту після двох турів від пана Полозюкова не поступало. В протоколі другого туру його результату немає – очевидно приземлення було десь на площадці, а не біля суддів. В третьому турі Олександр показав 2,65м. Таким чином сума його результатів трьох турів складала б десь біля 10м, що давало б йому право на фінал (замість А.Когута).
Остаточний «розбір» відбувся вже перед самим нагородженням, коли змінити щось було неможливо. Наука судді і всім учасникам: все робити вчасно, контролювати всі результати.
Призери отримали медалі, дипломи і грошові призи – 50, 35 і 15% відповідно за 1-е, 2-е і 3-е місце. Сума внесків (по 40грн.) була 1040грн. і 140руб. РФ (володар кубка 2009р. А.Когут був звільнений від сплати внеску).
Решта місць розподілились так:
4.Когут А.  – 11,49м
5.Пулик В. – 11,53м
6.Андрейків І. – 11,61м
7. Іваницький С. – 12,07м.
8. Миндюк В. – 13,91м.
9. Перфільєв О. – 14,16м.
10. Колодчак Р. – 14,18м.
11. –Глухоторенко Д. – 14,99м.
ДанилюкР., Тумаш В., Лях О., Вієр Р., Антонюк В., Пулик О., Сахаровський М., Максі -мов Ю.,  Струк М., Воробець Д., Тюлькін С., Лукащук Р., Коневський І. – 12-28 місце.

Перехідний кубок поїхав у Білорусію, що трохи сумно.

За бажанням пілотів були сформовані команди – всього 7, по 4 пілота в кожній, залік по трьом кращим у турі. У командному заліку:
1.»Зубри», Білорусія:  Віхор Є.
                                      Тумаш В.
                                      Савєнков В.
                                      Глухоторенко Д.
2. «Ротор», Галичина: Когут А.
                                      Данилюк Р.
                                      Андрейків І.
                                      Колодчак Р.
3.»Калуш» м.Калуш:  Пулик В.
                                      Пулик О.
                                      Іваницький С.
                                      Миндюк В.
4. «Кумулюс», м.Львів:  Струк М.
                                          Чучко А.
                                          Воробець Д.
                                          Тюлькін С.
5. «Sky Country» м.Харків: Сахаровський М.
                                               Максімов Ю.
                                               Кучера А.
                                               Перфільєв О.
6-7 «Файне місто» м.Тернопіль: Лукащук Р.
                                                        Коневський І.
6-7. «Буковина»м.Чернівці: Лях О.
                                                Вієр Р.
                                                Антонюк В.
                                              
Оскільки Положення не передбачало командного заліку, то для них не було ні медалей, ні призів. Дипломи напишу і розішлю поштою.
Не було й організаторів масових заходів. Біля наметів, ясна річ, було, як завше, весело.                                      
Святкування Дня Пилипця відбувалось поруч, біля нижньої станції підйомника, так що музики і пісень вистачало й нам.
До недоліків, які я спробував висвітити по ходу звіту, слід додати й вибір місця приземлення. В горах дуже важко знайти горизонтальну, рівну площадку з відкритими підходами з у сіх сторін – згідно вимог ФАІ, такі давно продані і за великі гроші.
Є варіянт поля приземлення на сусідньому відрогу г.Гимба, біля дороги на гору (і базу «Магура»). Це поле слід вирівняти і, що найгірше – потрібен транспорт підвезення пілотів з поля приземлення до підйомника, що потягне досить значні фінансові витрати.
Дякую всім учасникам Кубка, особливо хто допомагав у його проведенні, а не «смикав» по дрібницях. Щасливих польотів, м’яких і точних приземлень!
ЗДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТИ, УКРАЇНО!
Назва: Re: Кубок на точність приземлення
Відправлено: plotnic від Вересень 03, 2011, 22:44:10
https://picasaweb.google.com/109837389265668439449/2011
Немного фото с той поездки