wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Jnets від Лютий 10, 2010, 19:07:23
-
Камрады, посоветуйте, насколько реально такое мероприятие? Откуда старт, как...
-
ukraine
Более обстоятельный вопрос.
Подскажите кто знает, всё что есть, хорошие стартовые площадки в Карпатах.
Хорошо бы с координатами, но и словесное описание тоже хорошо...
Откуда и как заезд/подъем пешком на старт, где и какие посадочные площадки...
-
2 Жнец: Мероприятие реальное, поройтесь в форуме. Лёши, Савельев и Кабыко неоднократно выезжали.
2 прохфесор: А большими буквами хорошо. что написал, а то иначе не видно :vidixay: Ещё цветными практикуют, чтоб аж в глазах мерехтело ;)
Стартов полно, летных и необлётаных мест ещё больше - все за раз не опишешь. Изучайте километровки, оценивайте свой опыт, возможности и желания. А потом спрашивайте по конкретным местам.
-
Та че советовать
Полетим летом.
Главное чтоб погода совпала с свободным временем.
Хочу пролететь Черногорский хребет: Пикуй-граница-Пикуй.
При хорошей погоде за один день можно слетать.
-
Живу майже в Карпатах (на прикарпатті) і 4 роки жив у Закарпатті. Стартувати можна практично з усіх полонин в горах і приземлятись там же. На полонинах є колиби, так щоб вниз далеко не сходити на ночівлю. також багато на Закарпатті бачив вівчарів, в них можна запастися деякими продукатами. На старти доїхати можна, але не так щоб на простій машині, хоча піднятись пішком кілька годин тоже корисно буде :0-133:
-
На старти доїхати можна, але не так щоб на простій машині, хоча піднятись пішком кілька годин тоже корисно буде
гора Апецька, 1512 м.http://www.panoramio.com/photo/15683962, з Великого Бичкова ч-з Водицю до полонини, 1250 м. над рівнем моря, веде майже ідеальна утрамбована дорога, Сівіком заїжджав без проблем. Хребтик під всі напрямки вітру. Вже другий рік ніяк не зберусь облітати. :(
-
На Апецьку заходив кілька разів пішком... але з Дубового (там жив). Звідти заїздбув поганий. Хребет класний, там на дельтах колись літали. а ше вниз в напрямку до Дубового є колишня вертольотна площадка.
Планую машиною туди весною (сам незнаю коли), можна якось стикуватись
-
2 Bogdan Bazyuk
Ну, километровки изучать это самая первая мысль. Я уже давно этим занимаюсь. Только вот практика и карта вещи разные, особенно в таком деле как пригодность к полетам. Попробуйте найти, например, Климуху на километровке. Нашли бы, не зная где она? Имея в зубах десяток карт крыма и представление о том, какая должна быть гора... ну найдете может с десяток мест, которые в теории могут быть летными.
Все таки проще спросить людей, которые уже эти места давно облетали и хорошо знают.
А большими буквами потому, что сообщение не первое, а вопрос мест и подъездов к ним он все-таки важен. Бегло просматривая тему можно и не заметить.
Krasily4
Вы можете подсказать такие старты из своего опыта, к которым будет не очень далеко идти от автобусной остановки? Я планирую как раз идти пешком. Пару часов это не страшно, а вот если километров 15, да еще и вгору...
-
Тоді тобі - Боржава, Одаїв, Мигове, Тюдів , Чота-Крилатих ( всі облітані і легко доступні)
-
Ну кілометрів 15 то і буде пару годин :) і прийдеться йти полюбому вгору. На рахунок тієї самої Апецької то з Дубового треба буде підніматись 3-4 години і без провідника складно буде.. є старти нижче години за півтори години ходу від автобусної зупинки але там треба підстроюватись під конкретиний вітер (по-моєму південно-східний). це по Дубовому (Закарпатська обл. Тячівський р-н)
Кажись в Рахові є льотні місця непогані. Я там був тільки проїздом і в гори не піднімався, скільки часу чи км туди іти, незнаю.
На рахунок стартових площадок то я літаю вдома http://paragliding.in.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=23 підніматись всередньому на гору пішком 40хв,. але маршрутами похвалитись неможу :(
Власний досвід в мене тільки походеньки на 1-2 дні в гори. Стартів потенційних багато є по горах. Буду конкретно займатись цим з весни коли зійде сніг. Походу і інфу буду кидати.
-
Буду благодарен за любую информацию. А подъемы в гору по 3-4 часа мня не пугают, а наоборот, радуют.
-
Леха, а Черногорский хребет и гора Пикуй - совсем разные хребты в совсем разных местах...
-
Мій кум помішаний на горах літом що місяця лазить по горах Гоерла Чорногора Піп- Іван Драгобрат. Їде на уазі а далі пішки можу дати тел . може знюхаєтесь. Сам він житомерський - живе тут .
-
На Апецьку заходив кілька разів пішком... але з Дубового (там жив). Звідти заїздбув поганий. Хребет класний, там на дельтах колись літали. а ше вниз в напрямку до Дубового є колишня вертольотна площадка.
Планую машиною туди весною (сам незнаю коли), можна якось стикуватись
З Дубового теж пробували з Вадіком Яценко заїхати але вперлись в сніг. Через Бичків хоч трохи далі з Тересви (моє рідне село), зате без проблем. Обов"язково зістикуємось.
Леха, а Черногорский хребет и гора Пикуй - совсем разные хребты в совсем разных местах...
Лёха наверное имел ввиду Петрос ;)
-
Наверное ;)
А напротив Пикуя тоже тянется довольно длинный и довольно крутой на юго запад хребет, лысый и с кучей посадок внизу. И обычной машиной можно выехать довольно высоко наверх, мы зимой выезжали.
-
Не Пикуй конечно) Петрос )) в Черногорском хребте.
Боржавский хребет пролетел - думаю многие это делали и дальше летали.
Свидовицкий хребет тож пролетел, не до конца конечно, токо от Рахова до Близнецов.
И когда летел Свидовец наблюдал за Чернгорским хребтом, выглядел он получше.
А вообще можно везде летать и между хребтами прыгать если база 3000 будет.
А если база меньше 2000 то особо не разгонишся, даже небольшое понижение хребта перескочить будет проблематично.
-
Все возможно и даже леталось кое-что. Стартов полно - на полонинах выше 1200-1300м, но на все нужно ходить пешком, от 1 часа до 3-4ч. Наиболее разведанные места (и относительно удобно добираться):
- Боржава (Воловец-Пилипець-Мижгирря) - облетано многими, можно лететь дальше на ЮВ/Ю/ЮЗ с долетом до Свидовца/Близници/Рахова. Наиболее используемый старт г. Магура 1350м (45мин. от верхней станции канатки в с. Пилипець, иногда канатка работает и летом) - ветер З/СЗ, В/СВ или г. Великий Верх 1590м - ветер на все направления.
- Свидовецька полонина - г.Близниця (1880м) - облетано некоторыми. Старты под С, СВ, З и под другие тоже можно найти. Добираться от Ясини до Драгобрата (УАЗ или Газ-66), дальше пешком час-полтора. Лететь можно в любую сторону, в том числе пересекая долину в сторону Петроса, Говерли и далее, база нужна 2500м и выше. Летали здесь минибивак в мае прошлого года, база была 3100м, но только один день, погода весной переменчева.
- г. Пикуй - летал с нее вниз, но можно вдоль хребта на СЗ км 20-30 и дальше. Подниматься 2+часа от с. Щербовец. Стартв ЮЗ и СВ.
- г. Тростян (Славске) - летом возможен подъем на креселке на выходные.
Главний лимитирующий фактор (не считая мастерства пилота) - погода (ветра, осадки) и, как Леша писал уже, уровень базы (ниже 2000м особо далеко не улетишь)
-
В 2003 та 2004 зробив дві спроби на Чорногорі. Від Говерли до ГутемТомнатек з поверненням через Говерлу на Зарослякjavascript:void(0);. Другим разом, заїхавши на Піп Іван мав з собою крило. На не дуже стабільному 2-8 м/c південнозахідному вітрі, зробив спробу траверсу з поверненням. На траверсі в. Дземброня звернув увагу на швидкий перерозвиток за Туркулоjavascript:void(0);м. Над оз. Бербенескул перечікував галсуючи з пів години, але попереду почалася грозаjavascript:void(0);. Та і навколо мене почалася колотнечаjavascript:void(0);. Вирішив повернутися знов таки від ГутемТомнатек. З тих пір інколи вдается вирватися на Боржаву, Свидовець, але хотілосяби частіше.javascript:void(0);javascript:void(0);
-
Теж мрію-ю-ю-ю.Карпати складне місце для польотів,але тим і цікаве(краєвиди це окрема тема).Якщо навчишся літати(добре) в Карпатах,літатимеш (класно) всюди .Ну подібне до"якщо навчишся їздити у Львові то будеш їздити всюди".З невеликого свого досвіду скажу що обмежився би базою у 2500.Хоча чим вище ,тим краще.База на Свидовці у 2000м зовсім не говорить про те що така ж у Славському(Вона в той час там була 3000м!)І до цього треба бути готовим.2-ге питання це ПЕРЕРОЗВИТОК!При старті з того ж Тростяна (коли над горою починає пихати) над Боржавою вже достатньо затягнуто хмарами і за годину а то і менше вже льє, а це по прямій тільки 23км.На щастя таке трапляється не завжди.А маршрут мені більше подобається Пікуй-Боржава -Свидовець,хоча привабливіше по Бескидам -там завжди така гарна дорога стоїть!Але ризикованіше-доріг мало.