wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: AnyKey від Лютий 14, 2017, 19:33:24
-
Шановні пілоти, прошу знайти кілька хвилин на заповнення анкети. Це для дипломної роботи. Мета опитування - з'ясування стану нормативно-правового забезпечення екстремальних видів спорту, зокрема парапланеризму, в Україні.
Ну і, крім цього, можна побачити на діаграмах своєрідний "портрет" українського парапланериста. Як на мене, це цікаво :)
А Н К Е Т А (https://goo.gl/forms/PjI7DxULM4OsEIb62)
Дякую всім, хто відгукнеться.
-
AnyKey представтесь будь ласка. Хто ви? Звідки?
-
Там кілька разів про катаю за гроші, навчаю за гроші і т.д., але всі прекрасно знають що нормативної бази під таку діяльність немає жодної і все це чисте партизанство.
Це або якісь провокативні запитання або жирний тролінг :)
Безкоштовні польоти на тандемі? Формально вони всі безкоштовні ;D
Фінансування спортсменів і фнансування збірної це кардинально різні речі. Просто фінансувати чуваків, які захотіли поїхати у відпустку, взяли з собою параплан і взяли участь в якихось там закордонних змаганнях - це одне. Збірна - це всього кілька пілотів з найвищим рейтингом, які пройшли відбір і представляють честь держави - це інше. Ну і будь яке фінансування спортсменів за рахунок внесків це нонсенс. Внески повинні забезпечувати мінімум для роботи федерації - тої роботи яка стосується всіх і кожного.
Також кльове запитання де перечислені майже всі основні важливі функції будь-якої спортивно федерації але вибрати можна тільки одну :-)
Це я все до того що не потрібно плавно запудрювати мозги вже на стадії опитування. Треба визначати запитання більш конкретно і наближено до реальності.
А загалом дуже вчасне і правильне опитування. Було б добре ще щоб була можливість для тих, кому нема чого приховувати свої думки, вписувати своє ім'я. Вся ця таємничість напрягає :)
-
AnyKey представтесь будь ласка. Хто ви? Звідки?
http://paragliding.in.ua/index.php?action=profile;u=3263 (http://paragliding.in.ua/index.php?action=profile;u=3263)
Я тоже от туда :-)
-
З приводу нормативно-правової бази: на сьогодні є лише ось цей проект: http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html (http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html) , який залишається проектом майже вже два роки... :crazy_pilot:
Або я чогось не знаю...
-
AnyKey представтесь будь ласка. Хто ви? Звідки?
Вибачте. Відредагувала профіль так, щоби було ім'я. Ну, але посилання на фейсбук там і так було. Я з Ялти, Крим. Звати Олеся.
Там кілька разів про катаю за гроші, навчаю за гроші і т.д., але всі прекрасно знають що нормативної бази під таку діяльність немає жодної і все це чисте партизанство.
Це або якісь провокативні запитання або жирний тролінг
Ні, не тролінг. Нормативної бази немає майже під всю діяльність, і майж все, що робиться - робиться обхідними шляхами. По-моєму, такого спортивного об'єкту як "парадром" в нашому законодавстві взагалі не існує, хоча, може то я неуважно шукала. Стосовно "всі прекрасно знають" - ні, не всі, навіть ті, кого це стосується (наприклад, пасажири), не завжди про це здогадуються ;).
Також кльове запитання де перечислені майже всі основні важливі функції будь-якої спортивно федерації але вибрати можна тільки одну :-)
Там питання саме про ПРІОРИТЕТНИЙ напрям - тобто, яку з перерахованих функцій Ви вважаєте найважливішою. Якщо вважаєте важливим все в однаковій мірі - там для цього є останній варіант: "Треба в рівній мірі займатися всім, що згадано в статуті федерації, без пріоритетів", або свій варіант відповіді.
Було б добре ще щоб була можливість для тих, кому нема чого приховувати свої думки, вписувати своє ім'я. Вся ця таємничість напрягає :)
Опитування анонімне для того, щоби відповіді були щирими. Мені здалося, що це важливіше. А крім того, по-моєму, Ваші думки на цьому форумі і так всім відомі, Ви досить активно їх висловлюєте ;)
А загалом дуже вчасне і правильне опитування.
Дякую, мені приємно. Мені шкода, що деякі питання Вас розчарували, але прошу зрозуміти - мета опитування - показати косяки і "білі плями" в законодавстві, а не потролити когось чи "запудрити мозги". Кожна людина обирає той варіант відповіді, який вважає правильним, а якщо таких нема - пише свій.
Дякую Вам за коментар.
-
З приводу нормативно-правової бази: на сьогодні є лише ось цей проект: [url]http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html[/url] ([url]http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html[/url]) , який залишається проектом майже вже два роки... :crazy_pilot:
Або я чогось не знаю...
Дякую, я не знала про цей документ.
-
Вибачте. Відредагувала профіль так, щоби було ім'я. Ну, але посилання на фейсбук там і так було. Я з Ялти, Крим. Звати Олеся.
Ага, познайомилися https://www.facebook.com/olesia.tsotina (https://www.facebook.com/olesia.tsotina)
"Треба в рівній мірі займатися всім, що згадано в статуті федерації
Там в статуті немає нічого про те що Федерація повинна хоч якось намагатися залучати державне чи спонсорське фінансування - і в цьому корінь всього зла. На внесках по 150грн/рік які йдуть непонятно на шо ми далеко не заїдемо.
Тобто статут бла бла вокруг да около. Якщо на нього сильно опиратись то можна і далі ніфіга не робити. Моя думка статут треба ретельно доопрацювати. Тимбільше там і так ще стара адреса і деякі дані. Крім того відбулися деякі зміни в законі про ГО і всі статути віднедавна всеодно потрібно привести у відповідність новим нормам. (Знаю бо недавно вносили такі зміни в статут нашого самольотного аероклубу "Сокіл")
Ваші думки на цьому форумі і так всім відомі, Ви досить активно їх висловлюєте ;)
Та мені донедавно пофіг було, як і більшості, але коли настало прозріння після певних подій - топлю тепер шо самашедший ::)
-
З приводу нормативно-правової бази: на сьогодні є лише ось цей проект: [url]http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html[/url] ([url]http://www.avia.gov.ua/documents/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/25434.html[/url]) , який залишається проектом майже вже два роки... :crazy_pilot:
Або я чогось не знаю...
*ПОВІТРЯНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 4. Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України.
... 9. Авіаційна діяльність, пов'язана з використанням повітряних суден, які визначені у частині восьмій статті 39 цього Кодексу, регулюється відповідними федераціями.
Стаття 39. Реєстрація цивільних повітряних суден
... 8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:
1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо); ...
і тут в шапці:
"Контроль діяльності пов’язаної з використанням пілотованих повітряних
суден вищезазначених категорій що не внесені до реєстру цивільних
повітряних суден України та не мають виданого Державіаслужбою
сертифікату льотної придатності (дозволу на виконання польотів) знаходиться
поза межами компетенції Державіаслужби України. "
На мою думку, а я не юрист:
Це не про нас і нас типу не стосується. Це вони пробують якось прижати і легалізувати польоти безпілотників, які стають все більші і купити їх можна в любому магазині.
Звісно так вони не заставлять всіх реєструвати дрони чи модельки, чи проходити медогляди. Але якшо якісь ідіот буде запускати дрона біля аеропорту і зробить "аварію" - то буде законна підстава його засудити і покарати. Короче - готують під це базу. Ну або просто страхають, щоб не припухали.
Але може хтось пояснить краще?
-
З приводу нормативно-правової бази:
З приводу нормативно-правової бази у нас не все так печально, а впорівнянні з деякими країнами і взагалі у нас чудовий ФУНДАМЕНТ!
Я кілька разів вже її постив - для себе я зробив таку шпаргалку, на випадок якщо хтось доколупається серед поля:
http://sky-country.lviv.ua/laws/ (http://sky-country.lviv.ua/laws/)
Євгене - переглянь
-
Андрію, дякую. Вже подивився через твоє посилання на ФБ, занотував й поставив тобі плюса у карму. ;D ukraine
-
З приводу нормативно-правової бази:
З приводу нормативно-правової бази у нас не все так печально, а впорівнянні з деякими країнами і взагалі у нас чудовий ФУНДАМЕНТ!
Я кілька разів вже її постив - для себе я зробив таку шпаргалку, на випадок якщо хтось доколупається серед поля:
[url]http://sky-country.lviv.ua/laws/[/url] ([url]http://sky-country.lviv.ua/laws/[/url])
Євгене - переглянь
Корисне посилання.
Щодо інших коментарів, я їх з цікавістю читаю, але поки не буду висловлювати свою думку, щоби не нав'язувати її і не впливати на об'єктивність. Хочу дочекатися, поки опитування пройдуть всі, кого воно зацікавило, і тоді можна буде обговорити отриманий результат.
-
8) Хто повинен фінансувати участь спортсменів (збірної) в міжнародних змаганнях? *
Я проголосовал за1ый вариант (за свои деньги), и ни в коем случае не за счёт полного или частичного финнсирования государства, вся проблема (срач) сведётся к тому ,по каким критериям выявлять этих самых притендентов в сборную, наткнёмся на теже самые грабли и тойже самой ногой что и москали,что парапланерное -спортивное сообщество будет расколото на два лагеря. если наше государство когдато и выделит какието копейки то их лучше пустить на какието общие темы (ну к примеру можна оплатить взнос в ФАСУ для фаи) и всем фпушникам раздать марки нашару (помощь спорту -помощь!) ну и тд. Но смысл в том чтоб не кидать эти крохи на кучку-драчку (игра такая в школе была).
-
Критерії дуже прості - відбір через національні змагання (ЧУ+Кубок) + міжнародний рейтинг. Розробити алгоритм (формулу), яка буде враховувати всі ці показники.
І нічого тут розколото не буде, всі будуть розуміти хочеш в збірну - показуй кращий результат. Так, блін, в усьому спорті. І немає там ніякого срачу. Шось я не чув про те що шахматісти побилися за місця в збірній ;D
наткнёмся на теже самые грабли и тойже самой ногой что и москали
Це проблеми самих москалів. Їх совісті, дисципліни, порядності і т.д. У них на форумі обговорення майже кожної теми перетворюється в срач з образами, погрозами і тоннами компромату. ;D
Ми ж не вони?
І чого всі чепилися державних грошей? Чому ніхто не говорить про спонсорство?
І взагалі, фінансування будь яке це вже саме останнє запитання. Про нього можна говорити коли більш нагальні проблеми будуть вирішені.
Але мріяти починати можна вже зараз :-)
-
8) Хто повинен фінансувати участь спортсменів (збірної) в міжнародних змаганнях? *
Я проголосовал за1ый вариант (за свои деньги), и ни в коем случае не за счёт полного или частичного финнсирования государства, вся проблема (срач) сведётся к тому ,по каким критериям выявлять этих самых притендентов в сборную, наткнёмся на теже самые грабли и тойже самой ногой что и москали,что парапланерное -спортивное сообщество будет расколото на два лагеря. если наше государство когдато и выделит какието копейки то их лучше пустить на какието общие темы (ну к примеру можна оплатить взнос в ФАСУ для фаи) и всем фпушникам раздать марки нашару (помощь спорту -помощь!) ну и тд. Но смысл в том чтоб не кидать эти крохи на кучку-драчку (игра такая в школе была).
Тоже не понимаю в чем проблема. Давно уже решено что сборная это лучшие по рейтингу пилоты, не совсем понимаю о чем тут можно спорить? Да может существовать непризнанный гений пилотирования, который не участвовал в соревах и рейтинга не имеет, так каким образом тогда понять что он вообще что-то умеет? Есть обьективные параметры и субьективных примешивать не нужно.
На счет финансирования: оно ка бы есть. В смысле оно выделяется на все официальные виды спорта для федераций и сборных, другой дело что в большинстве случаев финансирование пилится в министерстве и до федераций не доходит, да так что сборная даже футболки себе сама покупает, не говоря уже о билетах или взносах, так что делить тут совсем нечего.
-
8) Хто повинен фінансувати участь спортсменів (збірної) в міжнародних змаганнях? *
Я проголосовал за1ый вариант (за свои деньги), и ни в коем случае не за счёт полного или частичного финнсирования государства, вся проблема (срач) сведётся к тому ,по каким критериям выявлять этих самых притендентов в сборную...
Братуха, тутя з тобою не погоджусь.
Ти ж пишеш про державне фінансування. Не за рахунок ФПУ.
Візьми любий інший вид спорту та міжнародні змагання. Фінансує ММС (читай Держава).
Все відносно.
п.с. сорі за офтоп.
-
Любое, ЛЮБОЕ государство это прежде всего инструмент насилия одного класса над другим.
Исходя из этой аксиомы следует :
1 Изначально чтоб кого то пасти нужно быдло согнать в стадо. (клубы, кружки, разные ассоциации ...)
2 Сделать огородить стойло (законы)
3 Клеймление (житочики, бирочки, нашивочки, разрешения)
4 Стадо согнано, теперь необходимо его доить . Сначала взносы, потом обязательные платежи разного вида )
5 Освеживание отбракованного быдла, кому на поесть , кому обтянуть кресло в Мерсе.
Именно так все и начинается опросы, закидывание вот такого вида удочек, Кстати уже не первый раз !!!!!
Лично я показываю средний палец жаждущим сбивать в стадо. ukraine
-
8) Хто повинен фінансувати участь спортсменів (збірної) в міжнародних змаганнях? *
Я проголосовал за1ый вариант (за свои деньги), и ни в коем случае не за счёт полного или частичного финнсирования государства, вся проблема (срач) сведётся к тому ,по каким критериям выявлять этих самых притендентов в сборную...
Братуха, тутя з тобою не погоджусь.
Ти ж пишеш про державне фінансування. Не за рахунок ФПУ.
Візьми любий інший вид спорту та міжнародні змагання. Фінансує ММС (читай Держава).
Все відносно.
п.с. сорі за офтоп.
Не поймите меня не правильно,если брать какуюто идеалистическую ситуацию я с вами полностью согласен(про держ финансирование сборной), а на практике начнется типа: а давайте брать место на ЧУ+рейтинг фаи, а др. группа скажет а давайте брать сумму мест со всех укр соревнований, первые скажут да мы манали ездить по вашим днестрам ,карачунам и карпатам а вторые скажут а не увсех есть возможности ездить по всему миру и набивать себе рейтинг фаи и опять начнётся кидание какашками друг в друга, хоть мы не москали ,но мы это уже всё проходили тоже в недавнем прошлом.
-
Хлопці! Дайте собі поки спокій з тим фінансуванням ;D
У нас таке завдання:
- Довести до ума ФПУ (про що власне ця тема)
- Підняти рівень українських змагань
- Підняти рівень українських спортсменів
- Розробити алгоритм формування збірних з маршрутів і точності на поточний рік
- Власне сформувати ці збірні і обкатати в "боях"
- Зробити зі збірних ПРОДУКТ, який стане привабливим для спонсорів в плані вкладати в них гроші
- і вже аж тоді "сушити голову", як це фінансування розприділяти.
первые скажут да мы манали ездить по вашим днестрам ,карачунам и карпатам а вторые скажут а не увсех есть возможности ездить по всему миру и набивать себе рейтинг фаи
Якщо ми говоримо про фінансування збірної УКРАЇНИ за рахунок держави УКРАЇНА, то пардон, але треба брати участь в УКРАЇНСЬКИХ змаганнях. ;D
Якщо ти не хочеш - твоє право - їзди собі і далі за власний рахунок (як і ЗАРАЗ!)
Коли ми розробимо алгоритм національний рейтинг+міжнародний - тоді все просто: хтось крутий поїхав за кордон, настріляв там собі високий рейтинг і має повне право пропустити 1-2 національні змагання. Хтось менш крутий не добрав очків для попадання в збірну - тож повинен його добрати на укр. змаганнях - все просто як двері.
Цей велосипед давно винайдений. Напр. шахматісти мають НАЦІОНАЛЬНИЙ рейтинг і МІЖНАРОДНИЙ FIDE і майже в усьому спорті є національний і міжнародний!
Тому і виникла моя ідея що порулити 2-3 роки нашою ФПУ повинен не парапланерист а шарящий дядько від спорту і ходіння по кабінетах і спонсорах.
А зарплата його буде відсоток від того що він наколядує а не з внесків фізкультурників.
Рома - тут немає варіанту при якому стане гірше. Якщо у нас щось не получиться - то просто залишиться як зараз...
-
Андрей,я тебя в твоём желании чтото улучшить в нашем болоте поддерживаю на 100 %. Понятно,что мы делим шкуру не убитого медведя,но всёже в догонку темы: я за то чтобы привлекать помощь государства и тд и тп. Но деньги очень портят отношения между людьми,поэтому щитаю что если какаято фин помощь и будт .то её нужно тратить на обеденяющие проэкты а не на разеденяющие,.Главным мерилом предлагают сделать ЧУ,и это правильно ,а ты уверен ,что когда чу наберет уже такую значимость,то он(ЧУ) будет проходить в карпатах(Украине),я лично не совсем, (ну разве ,что ты к тому времени станеш президентом или вице проезидентом,тогда да. ;))
-
Моя особиста думка що ЧУ не повинен щороку проходити в Україні.
Міняю ЧУ на етапи кубка по курсу 2 до 1 ;D
Зараз ЧУ проходить в Україні бо з таким курсом валюти на ЧУ поїде 10-15 людей - який це тоді ЧУ?
Як тільки з економікою і баблом у пілотів стане краще - треба ЧУ хоч через раз проводити десь за кордоном. А на його місце ставити ще один етап кубка в карпатах - для фізкультурників.
Так так - я колись сильно топив що ЧУ мусить бути тільки в Україні, але коли побачив що ЧУ нічим не відрізняється від КК і рівень обох - так собі... то вже абсолюдно не проти ЧУ за кордоном :-\
-
Щодо держфінансування. Якщо держава дає гроші конкретно на участь збірної в змаганні, то їх неможливо витратити на свій розсуд. Треба буде звітувати, носити кошториси, протоколи, відомості з підписами і т. ін. А ще наша держава практикує дещо своєрідний спосіб фінансування спорту: спортсмен все одно їде на змагання за свій рахунок, а гроші отримає колись пізніше - може, через місяць, а може і через рік... І навіть цього домогтися ой, як не просто! Тому...
У нас таке завдання:
- Довести до ума ФПУ (про що власне ця тема)
- Підняти рівень українських змагань
- Підняти рівень українських спортсменів
- Розробити алгоритм формування збірних з маршрутів і точності на поточний рік
- Власне сформувати ці збірні і обкатати в "боях"
- Зробити зі збірних ПРОДУКТ, який стане привабливим для спонсорів в плані вкладати в них гроші
- і вже аж тоді "сушити голову", як це фінансування розприділяти.
-
Нарахунок ADWING coast не звертайте уваги - його немає ні на польотах ні тимбільше на змаганнях ;D Мабуть боїться що в кущах засіли масони, ілюмінати і рептілоіди з нібіру з метою закинути лассо і загнати в стадо ;D
А свої думки щодо "класової боротьби" і "світового порядку" можна висловлювати десь на політичних форумах. До чого ту параплани?
-
Нарахунок ADWING coast не звертайте уваги - його немає ні на польотах ні тимбільше на змаганнях ;D Мабуть боїться що в кущах засіли масони, ілюмінати і рептілоіди з нібіру з метою закинути лассо і загнати в стадо ;D
А свої думки щодо "класової боротьби" і "світового порядку" можна висловлювати десь на політичних форумах. До чого ту параплани?
Андрюша занабто вузька в тебе думка. Занабто. На польоти зараз не можу з'являтись тому що багато деячів занадто вузький мали кругозор. Завдяки таким "розумникам" я зараз займаюсь будівництвом житла для своеї родини.
Благодаря таким розумникам в Германіі ти зараз не маєш можливості просто вийти та порибалити, потрібно мати пачпорт риболова, взноси, і інша хрень.
Менше балакай більше думай.
-
Куди б держава не засунула своє свиняче рило всюди Йде деградація. Я маю на увазі саме утворення "держава" не маю на увазі якусь окрему.
Шопкі північ
-
Ми тут хочемо згуртувати спільні зусилля і зробити спільну добру справу. Якщо ти не хочеш і не маєш можливості цій спільній справі допомогти то утримайся будь ласка від своїх коментарів-балачок (яких на твою ж думку повинно бути менше). Тим більше в дусі "те що ви робите - вже неправильно", ок?
-
Остинь Андрюша
Щоб щось створити потрібно знати середовище,
Навіщо пхати державу. Замало клопату?
Робить собі окремо незалежне.
-
Шопки-Північ - і є результатом того що анархісти-пофігісти так сильно переживали за горку шо за 20 років зробили аж... нічого.
А дуже погана держава сказала - хлопці - є норми і є правила. Якби ви скучкувалися і хоч ОДИН папірчик зарегали що ви там літаєте, то ми вже були б змушені на думку вашого колективу зважати при прийнятті рішення - як мінімум посунули б той кар'єр на 100м туди-сюди. А так як формально вам ПОФІГУ - хтось виявився більш розумний і шустріший. І головне він багато років працював і готував документи щоб там той кар'єр зробити.
Благодаря таким розумникам в Германіі ти зараз не маєш можливості просто вийти та порибалити, потрібно мати пачпорт риболова, взноси, і інша хрень.
То може "благодаря" паспортам, взносам і іншій хрєні - там порядок і розвиток? І ті озера не забудовані, не розриті під кар'єри і не віддані у власність мажорам? І сміття хтось там мабуть прибирає. Думав про таке?
-
Ти не бачиш головнеСЕРЕДОВИЩЕ в якому ти знаходишся.
-
А дуже погана держава сказала - хлопці - є норми і є правила. Якби ви скучкувалися і хоч ОДИН папірчик зарегали що ви там літаєте, то ми вже були б змушені на думку вашого колективу зважати при прийнятті рішення - як мінімум посунули б той кар'єр на 100м туди-сюди. А так як формально вам ПОФІГУ - хтось виявився більш розумний і шустріший. І головне він багато років працював і готував документи щоб там той кар'єр зробити.
Щоб ти не казав, а КЄШ вирішив все одно не на користь парапланерістів. Я ж займався судовими справами...
-
Шановні пілоти! Публікую оброблений результат і аналіз. Анкета (https://docs.google.com/forms/d/1z7tm25_dYk2C2Bxo3cek4S2UX8Zlo-uh9DHGFMWQOd0/edit) знову відкрита для всіх бажаючих. Дякую всім-всім, хто прийняв участь в опитуванні, виручили! rose
Це посилання на табличку exel сформовану гуглом (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dfnLtfR-ZUKxSELH7QRi08I2VhnxQkohXUU5qreIlFA/edit#gid=430008826) (детальна, але громіздка) і зведену табличку в ворді (https://drive.google.com/file/d/0B7mCG813AqXIYVQ0QVNsUXhxR3M/view?usp=sharing).
Сам аналіз містить дуже багато букв, вибачте, але коротше не вийшло. Там по кожному пункту є "рекомендації" - вони там не тому, що мені дуже подобається лізти до всіх зі своїми порадами clizma , просто обов'язковий атрибут дипломної, але може кому цікаво :) За будь-які зауваження буду вдячна.
1. «Портрет українського пілота-парапланериста».
Середньостатистичний український парапланерист – це чоловік (92%) віком старше 20 років (причому 60% віком 35-50 р. і 10% віком > 50 р.).
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/4225b/rnhuLl464-8.jpg) (https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42262/aytVUfI2qIs.jpg)
Більшість українських пілотів розглядає парапланеризм скоріше як спосіб активного відпочинку, а не спорт (у змаганнях участь бере лише 20% респондентів; 70% віднесли себе до категорії «пілот вихідного дня», 56% шукають пригод на маршрутах).
В основному це досвідчені пілоти, що видно з відповідей на питання №11 і №12 (треба, як мінімум, впевнено володіти крилом для того, щоби літати на парапланах класу С, D і open, літати маршрути, а тим більше бути пілотами тандемних парапланів і навчати польотам інших людей).
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42245/RB2tVl1mt2s.jpg)
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/4224c/CfWiN6fdM98.jpg)
Найбільше пілотів, з тих що прийняли участь в анкетуванні, проживають в Західних областях України і Криму (по 26%) – це, в принципі, логічно: в даних регіонах є гори і природні умови сприятливі для заняття парапланеризмом. 16% респондентів проживають в Південно-Східних областях, 14% в Північних, 18% не повідомили про місце свого проживання.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42269/kfbYK5O4jJ0.jpg)
Більшість респондентів є членами Федерації парапланеризму – всього 64%, ще 20% мають намір вступити.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42254/-PCHKK2DCwQ.jpg)
З нормативно-правовою базою парапланеристи ознайомлені переважно поверхнево (58% ознайомлені поверхнево, 22% не ознайомлені, 2% вагаються з відповіддю), добре ознайомлені лише 16%.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/421ff/3p1PnMfxQSE.jpg)
-
2. Більшість респондентів вважають найгострішими такі проблеми:
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42206/UTn-_dZLCH8.jpg)
1) Проблема легалізації парадромів (місць стартів і посадок) – 58%.
В українському законодавстві термін «парадром» відсутній, чіткий механізм легалізації теж.
Згідно з положеннями Земельного кодексу України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page2), місця стартів і посадок мали б належати до категорії «землі рекреаційного призначення» (гл. 9, ст. 50-52). До земель рекреаційного призначення належать землі, які використовуються для організації відпочинку населення, туризму та проведення спортивних заходів. На землях рекреаційного призначення забороняється діяльність, що перешкоджає або може перешкоджати використанню їх за призначенням, а також негативно впливає або може вплинути на природний стан цих земель. Питання – як добитися віднесення парадромів до земель цієї категорії.
В «Повітряному кодексі (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3393-17)» є поняття «злітно-посадкові майданчики» (це «земельна (водна, льодова) ділянка, спеціально підготовлений майданчик або підняті над земною, водною поверхнею конструкції, що придатні та використовуються для зльоту, посадки, руху та стоянки легких повітряних суден максимальною злітною масою не більше 5700 кілограмів. Злітно-посадкові майданчики поділяються на постійні та тимчасові»), які «не підлягають державній реєстрації в Державному реєстрі аеродромів цивільної авіації України». Виходить, «злітно-посадковим майданчиком» може бути будь-яке придатне для старту місце. І є «Електронний реєстр спортивних споруд України (http://www.sportsporudy.gov.ua/)», в якому, серед іншого, є й декілька злітно-посадкових майданчиків (http://www.sportsporudy.gov.ua/catalog/#c%5B27%5D=27) (тобто, принципова можливість потрапляння туди парадрому існує). Реєстр формується Мінсім'ямолодьспортом (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1142-09) за адміністративною інформацією (даними), що подається регіональними структурними підрозділами з фізичної культури та спорту.
Захистити старт / посадку від забудови чи засадки можна і іншими шляхами: викупити землю (це, як правило, фінансово недоступно), або заключити договір з власником, якщо він існує і відомий. Так чи інакше, єдиного підходу до легалізації всіх парадромів не існує, діяти в кожному випадку треба залежно від специфіки розташування даного льотного місця.
Більшість пілотів вважають цю проблему найгострішою, що видно з відповідей на питання №2 (58%), №3 (18% респондентів вважають проблему узаконення парадромів найактуальнішою в діяльності ФПУ) і №6 (44% вважають, що необхідно узаконювати всі парадроми, 26% - лише деякі, найпопулярніші і ще 12% - що узаконення не було б зайвим, але самі цим займатися не готові).
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/4220d/M2gZIz4_Y0E.jpg) (https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42222/yh7lqreA6cs.jpg)
При цьому, як видно з відповідей на питання №7, 30% респондентів вважать, що всіма документами, і тому числі і пов’язаними з легалізацією парадромів, повинна займатися Федерація, а 52% вважають, що Федерація повинна принаймні сприяти вирішенню цього питання.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42229/e1qjSqFuE_c.jpg)
Рекомендації: 1 – керівництву Федерації зібрати інформацію про діяльність тих парадромів, які хоча б частково діють легально й офіційно, являються тренувальною базою зареєстрованих спортивних клубів чи інших ФСО, і з’ясувати, які механізми легалізації було використано. 2 – розробити алгоритм (точніше, декілька алгоритмів для різних випадків) і інструкцію по легалізації парадромів для керівників регіональних осередків та спортивних клубів, підпорядкованих Федерації. Опублікувати на сайті Федерації.
2) На другому місці невдоволеність низькою активністю керівництва ФПУ (в тому числі і в зв’язку з легалізацією парадромів, а також з легалізацією майже всієї діяльності парапланеристів). Це видно з відповідей на питання №2 (48%) і №13 (38% членів Федерації не відчувають переваг від перебування в ній і 10% не вважають за потрібне в неї вступати).
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42254/-PCHKK2DCwQ.jpg)
Рекомендації: 1 – керівництву ФПУ делегувати максимально можливу кількість повноважень активним членам Федерації (в тому числі розробку документації – положень, інструкцій, інформації про спортивні заходи, ведення сайту і сторінок в соцмережах, форумах, розробка конкретної програми дій після обговорення проблем, підготовка документів, необхідних для подання в ті чи інші інстанції і ін.), а не намагатись все робити своїми силами; 2 – вести роз’яснювальну роботу, оприлюднювати плани заходів Федерації, звітувати про виконану роботу; 3 – пілотам – не забувати, що ФПУ це не лише керівництво, а й її члени і, згідно статуту (http://npfu1.a-green.biz/wp-content/uploads/2011/12/statute.pdf), члени Федерації приймають участь в реалізації завдань Федерації, тим чи іншим способом сприяють розвитку парапланеризму; приймати участь не лише в обговоренні проблем, але й у їх вирішенні.
3) На третьому місці юридична незахищеність всієї діяльності парапланеристів.
Рекомендації: 1 – для пілотів – отримати і мати з собою під час виконання польотів сертифікат (http://npfu1.a-green.biz/wp-content/uploads/2011/12/National-cert.pdf), виданий Федерацією: це документ, що підтверджує законність польоту; 2 – ознайомитись із законодавством (http://sky-country.lviv.ua/laws/) і не порушувати його; 3 – для тандемщиків – укладати з клієнтами перед польотом договір, керівництву Федерації розмістити на сайті шаблон типового договору; 4 – неформальним «школам» – найпростіше реєструвати «спортивний клуб» (Закон України про фізичну культуру і спорт (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3808-12), розділ II: Суб'єкти сфери фізичної культури і спорту, ст. 9: Спортивні клуби) як громадську організацію (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4572-17) (якщо є бажання, можна і як комерційну) або «фізкультурно-спортивне товариство» (стаття 19), керівництву Федерації – розробити і розмістити на сайті інструкцію з алгоритмом реєстрації.
4) Проблему фінансування пілоти не вважають критично гострою, порівняно з іншими (24% - відсутність джерел фінансування і 30% - недостатнє сприянні держави, в т.ч. фінансове). Але це пов’язано не з тим, що парапланерний спорт фінансується в достатній мірі. По-перше, в змаганнях (особливо міжнародних) бере участь незначна кількість парапланеристів, по-друге, більшість із них – дорослі люди, які самостійно вирішують свої фінансові проблеми.
При цьому 32% респондентів вважають, що хоча би часткове держфінансування є необхідним, а 24% наполягають на повному державному фінансуванні. 16% респондентів переконані, що спортсмени мають їздити на змагання за свій рахунок і стільки ж впевнені, що Федерація має залучати спонсорів.
Рекомендація – в Законі України про ФкіС зазначається, що «спортивні федерації із статусом національної (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/22-2012-%D0%BF/paran8#n8) спортивної федерації можуть отримувати з державного бюджету фінансову підтримку відповідно до закону, на розвиток відповідного виду спорту, організацію і проведення спортивних заходів» і нічого немає про фінансування федерацій без статусу національної. Тобто, для того, щоби претендувати на держфінансування, необхідно спочатку ФПУ отримати статус національної спортивної федерації. Оскільки це не відбудеться скоро, реалістичнішим на сьогоднішній день виглядає варіант з пошуком спонсорів і меценатів.
-
3. Питання «Чи вважаєте Ви, що дані види діяльності повинні здійснюватися тільки сертифікованими пілотами?».
Більшість респондентів вважає, що це навчання польотам (60%), далі йдуть тандемні польоти з метою заробітку (50%) і організація SIV-курсів (50%). Насправді сертифікат треба мати для здійснення всіх польотів, про що йшлося вище.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42214/F4RTvwGB0K4.jpg)
4. Питання «З якого віку можна навчати польотам дитину?».
У вітчизняному законодавстві це не врегульовано, тобто немає заборони починати тренувати дитину будь-якого віку. По результатах опитування помітно, що пілоти розуміють це питання кожний по-своєму. Існує розроблений FAI (http://www.fai.org/civl-documents) документ «SafePro Para 2017 (http://www.fai.org/component/phocadownload/category/?download=12241:safepro-para-2017)», в якому вказаний рекомендований мінімальний вік – це 12 років, зріст від 1,5 м, вага 45 кг, без спінальних проблем, причому до 18 років – лише з письмового дозволу батьків або опікунів: «Recommended Safety Proficiency Standards for Paragliding. The minimum recommended age is 12 years old, with a written permission of a parent or guardian and a medical certificate if the student is below 18 years. The medical agreement should have as minimum requirements: height of 1,50 m, weight of 45 kg, no spinal problem.». (в ParaPro-2008 рекомендували з 16 років).
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/4221b/dYWnpXvcSAQ.jpg)
Рекомендація – притримуватися рекомендованих FAI вікових обмежень.
5. Питання «Як Ви оцінюєте рівень послуг страхування спортсменів-парапланеристів в нашій країні?».
Судячи з відповідей, проблема страхування не стоїть надто гостро, 44% респондентів відповіли, що їх мало, але, маючи бажання, можна знайти гідний варіант. 14% такими послугами користуються для участі в змаганнях, але не бачать в цьому практичної користі, 30% не користуються взагалі і лише 10% переконані, що в нашій країні цей вид послуг не працює і виплат домогтися неможливо.
(https://pp.userapi.com/c637820/v637820544/42237/2o4GWT06dVc.jpg)
Рекомендації: зібрати і розмістити на сайті Федерації інформацію про варіанти страхування, які відповідають вимогам парапланеристів і добре себе зарекомендували, для різних видів діяльності (страхування на період участі у змаганнях, страхування на рік, страхування пасажирів тандему і т.д.).
-
Керівництву ФПУ делегувати максимально можливу кількість повноважень активним членам Федерації, а не намагатись все робити своїми силами; 3 – пілотам – не забувати, що ФПУ це не лише керівництво, а й її члени і, згідно статуту ([url]http://npfu1.a-green.biz/wp-content/uploads/2011/12/statute.pdf[/url]), члени Федерації приймають участь в реалізації завдань Федерації, тим чи іншим способом сприяють розвитку парапланеризму; приймати участь не лише в обговоренні проблем, але й у їх вирішенні.
Золотые слова. По копейке со страны - будут у ФПУ тогда штаны :)
30-50 пилотов если по одной проблеме-вопросику возьмут на себя проработку - глядишь и начнёт что-то преображаться. Первое: кто возьмётся собрать в единый (добавляемый) список проблемы и выложить на форум, соцсети для того чтобы активные члены ФПУ могли себя проявить и взять обязательство по конкретному вопросу. Второе: в большинстве вопросов потребуется поделиться опытом - создать на форуме подветку "Решаем проблемы и вопросы Федерации" в теме "Федерация для парапланеристов". Третье: готовые или почти готовые решения Президиум и Президент одобряет/вносит корректировки и выкладывается на сайт.
"Само" ничего не сделается, Президиум и Президент морально не обязаны "пахать целину" без зар. платы, Федерация - это мы все.
p.s. оцените сколько времени тратиться у Вас на созерцание картинок и чтение "полезных" букв по соц. сетям? А если 5-10% этого времени направить в полезное русло? ;) - это уже больше чем ничего.
-
Якщо ми говоримо про фінансування збірної УКРАЇНИ за рахунок держави УКРАЇНА, то пардон, але треба брати участь в УКРАЇНСЬКИХ змаганнях. ;D
Андрей, тут ты не прав ). Сам смысл сборной - в том чтобы представлять страну на международных соревнованиях где участвуют и другие сборные. Именно так происходит во всем мире.
А если речь будет идти об украинских соревнованиях то выглядеть это будет весьма странно - государство финансирует местные покатушки некоторых пилотов. Зачем это нужно государству? В случае Чемпионатов Европы или Мира - это представление страны на международной арене, а в случае кубка Винницкой области? Зачем там финансирование сборной?
-
А если речь будет идти об украинских соревнованиях то выглядеть это будет весьма странно - государство финансирует местные покатушки некоторых пилотов. Зачем это нужно государству? В случае Чемпионатов Европы или Мира - это представление страны на международной арене, а в случае кубка Винницкой области? Зачем там финансирование сборной?
Місцеві змагання (принаймні, офіційні рейтингові змагання, які є в календарі) - це для збірної не покатушки, а підготовка до міжнародних змагань, і, власне, формування самої збірної (на основі рейтингу). Фінансування участі збірної в таких змаганнях державою - це нормально, і в інших видах спорту воно є. Держава зацікавлена в тому, щоби в збірну потрапляли спортсмени за критерієм їх спортивних талантів, а не фінансових можливостей. Ну, це якщо вона взагалі в чомусь зацікавлена...
-
Місцеві змагання (принаймні, офіційні рейтингові змагання, які є в календарі) - це для збірної не покатушки, а підготовка до міжнародних змагань, і, власне, формування самої збірної (на основі рейтингу). Фінансування участі збірної в таких змаганнях державою - це нормально, і в інших видах спорту воно є. Держава зацікавлена в тому, щоби в збірну потрапляли спортсмени за критерієм їх спортивних талантів, а не фінансових можливостей. Ну, це якщо вона взагалі в чомусь зацікавлена...
Пардон, но это все сферическая теория соревнований в вакууме. Давайте спорить о вкусе устриц с теми кто их ел. Нет у нас местных соревнований которые хоть на половину настолько же сильные как и международные соревнования в которых участвует сборная. В августе прошлого года, на Чемпионате Европы, где была представлена сборная, в течение двух недель, мы почти каждый день летали таски 100-120км, конкурируя с сотней лучших пилотов мира. О какой подготовке на местных соревнованиях может идти речь, если на самых сильных украинских соревнованиях - ЧУ, собирается человек 40-50, реально конкурентных из которых - 15, ставятся таски в лучшем случае 60-80км и то не каждый день? Далее, речь идет о Кубке Днестра например и Кубке Винницкой области, куда члены сборной никогда не ездят, потому что там сдувание по ветру с сорокаметрового склона, в числе еще десятка таких же счастливцев, по принципу "кто вообще смог улететь - тот победил", на которых разыгрывают 1-2 дня - эти соревнования в лучшем случае подходят новичкам и дружеской тусовке, а для спортсмена это просто потеря времени и дорогостоящего ресурса крыла.
Не хочу чтобы это прозвучало слишком резко, но вы не очень хорошо себе представляете специфику соревнований и что собственно нужно спортсмену для подготовки.
-
Місцеві змагання (принаймні, офіційні рейтингові змагання, які є в календарі) - це для збірної не покатушки, а підготовка до міжнародних змагань, і, власне, формування самої збірної (на основі рейтингу).
...
Держава зацікавлена в тому, щоби в збірну потрапляли спортсмени за критерієм їх спортивних талантів, а не фінансових можливостей.
У випадку місцевих змагань України в умовах відсутності іноземних пілотів високого класу (а саме з ними доведеться сперечатись за місця на будь-яких міжнародних змаганнях) спортивні таланти буде ні по чому міряти, а підготовка не буде адекватною.
-
Нет у нас местных соревнований которые хоть на половину настолько же сильные как и международные соревнования в которых участвует сборная.
У випадку місцевих змагань України в умовах відсутності іноземних пілотів високого класу (а саме з ними доведеться сперечатись за місця на будь-яких міжнародних змаганнях) спортивні таланти буде ні по чому міряти, а підготовка не буде адекватною.
Така ситуація в нас, нажаль, в багатьох видах спорту, якщо не в більшості. І це не заважає їм отримувати від держави фінансування. Ну і фінансування участі у внутрішніх змаганнях не відміняє фінансування в змаганнях міжнародних. Чиновнику, який вирішує питання фінансування будь-чого, треба бачити, що в нашому спорті є якесь життя - проведені змагання, ось протокол, ось призери. А ось рейтинг і цей пілот в ньому №1, тому він збірник, а цей №50 і тому він - ні. Чиновнику в принципі пофіг, що ті призи отримані за те, що взагалі зміг полетіти.
Дивіться ось ПОЛОЖЕННЯ про національні збірні команди з видів спорту, визнаних в Україні (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1078-15).
Національні збірні команди з видів спорту, визнаних в Україні (далі - національні збірні команди), комплектуються Міністерством молоді та спорту (далі - Мінмолодьспорт) на конкурсній основі з урахуванням пропозицій національних спортивних федерацій та фізкультурно-спортивних товариств...
До складу національних збірних команд можуть зараховуватися: спортсмени - громадяни України, які мають кращі порівняно з іншими спортивні результати на всеукраїнських та міжнародних змаганнях та пройшли конкурсний відбір...
Враховуються результати як міжнародних змагань, так і всеукраїнських, незалежно від специфіки спорту.
-
Для цього у нас є Національна Ліга, де досягнення пілотів за рік пронормовані за рівнем змагань.
-
Така ситуація в нас, нажаль, в багатьох видах спорту, якщо не в більшості. І це не заважає їм отримувати від держави фінансування.
....
Враховуються результати як міжнародних змагань, так і всеукраїнських, незалежно від специфіки спорту.
В комментарии на который я отвечал, речь шла о принципах формирования сборной и возможном требовании к участникам отбираться как раз на основании украинских соревнoваний. Т.е. не о том получать ли вообще финансирование, о том что отбирать участников на марафон на основе результатов бега по коридору - это неправильно.
-
В комментарии на который я отвечал, речь шла о принципах формирования сборной и возможном требовании к участникам отбираться как раз на основании украинских соревнoваний. Т.е. не о том получать ли вообще финансирование, о том что отбирать участников на марафон на основе результатов бега по коридору - это неправильно.
Видимо, криво сформулировала) Речь шла о том, что участие в украинских соревнованиях тоже есть смысл финансировать и что "бег по коридору" при подготовке к "марафону" - это менее плохо, чем ничего.
-
Речь шла о том, что участие в украинских соревнованиях тоже есть смысл финансировать и что "бег по коридору" при подготовке к "марафону" - это менее плохо, чем ничего.
Да никто в общем не против лишних денег, просто члены сборной в Нагоряны никогда не поедут, так что это разговор ниочем. В Африке вот бобслей тоже не очень финансируется, по очевидным причинам.
Когда говорили о финансировании, подразумевался например Чемпиона Европы, на который даже форму сами себе заказывали.
-
Совершенно не согласен!
Приняли участие в опросе 50 человек.
Не стоит рисовать картину украинского пилота исходя из мнения 50 человек. Это совершенно не корректно!
ТЕМ БОЛЕЕ ВЫВОДИТЬ В ПРОЦЕНТАХ !!!!
Вы своим опросом и графиками рисуете картину выгодную определённому кругу личностей которые решили подмять под себя парапланеризм
Явное доказательство желания паспортизировать каждого на лицо.
-
Совершенно не согласен!
Принято участие в опросе 50 человек.
Не стоит рисовать картину украинского пилота исходя из мнения 50 человек. Это совершенно не корректно!
ТЕМ БОЛЕЕ ВЫВОДИТЬ В ПРОЦЕНТАХ !!!!
Вы своим опросом и графиками рисуете картину выгодную определённому кругу личностей которые решили подмять под себя парапланеризм
Явное доказательство желания паспортизировать каждого на лицо.
Не нужно так волноваться.
Никто никаких картин не рисует, опубликованное - лишь результаты опроса и относиться к ним нужно соответственно. У девушки дипломная работа, мы помогли, вот и все. Никаких официальных выводов и навешивания ярлыков на лбы никто не делает, успокойтесь.
А на счет личностей подминающих парапланеризм можно поподробнее? А то я не очень знаком с этой теорией.
Довольно большое число пилотов берут в руки крыло пару раз в год или раз в два года. На форуме не пишут, а может его и не читают даже. У вас есть другой способ узнать их мнение по поводу финансирования сборной? Думаете целесообразно звонить лично каждому домой? Особенно если им это не интересно.
-
рисовать картину украинского пилота исходя из мнения 50 человек. Это совершенно не корректно!
Я тоже так считаю. Но Вы не поверите, для дипломки достаточно и 20.
Вы своим опросом и графиками рисуете картину выгодную определённому кругу личностей которые решили подмять под себя парапланеризм
Явное доказательство желания паспортизировать каждого на лицо.
Обещаю не подминать под себя парапланеризм и никого не паспортизировать.
У девушки дипломная работа, мы помогли, вот и все.
Это да. Спасибо, кстати! :)
-
Давайте узнаем на каком факультете и в каком заведении обучается девушка.
Вам необходимо воспринимать критику как должное и необходимое.
В моих задачах не стоит разъяснения причино следственних структур. Этому обучают желающих не один год,и вне "совочных" заведениях. Конечно имеются люди так сказать рождённые с умением глубокого анализа. Большенство же .... примитивные обыватели.
-
И все же, можно как для меня, примитивного обывателя, поподробнее на счет подминания парапланеризма под себя, определенными личностями? Мне действительно интересно. Желательно с персоналиями. Очень люблю теории заговора.
-
Я же Вам написал что я не занимаюсь разъяснениями, Тем более с такими чудными теориям "заговора". ;D
-
Я же Вам написал что я не занимаюсь разъяснениями, Тем более с такими чудными теориям "заговора". ;D
Ах, ну да, куда ж нам обывателям, до знатоков "причинно-следственных структур". Кстати, что за структуры не тоже подскажете? А то мир большой, причинно-следственного в нем хватает всякого ), я вот знаком со "связями" а у вас в ходу "структуры", это наверное из ваших несовковых учебных заведений такие глубокие знания выходят? )
Хотя, если обсуждать не хотите, то будем считать это вашими фантазиями и пусть подминают дальше, я разрешаю ).
-
Спасибо Великому разрешителю!!! ;D ;D ;D
-
Давайте узнаем на каком факультете и в каком заведении обучается девушка.
Національний університет фізичного виховання і спорту України (НУФВСУ), спеціальність «Спорт (за видами)», спеціалізація «Менеджмент і маркетинг у спорті».
-
Дуже Вам дякую Олеся.
-
Виходить, «злітно-посадковим майданчиком» може бути будь-яке придатне для старту місце. І є «Електронний реєстр спортивних споруд України», в якому, серед іншого, є й декілька злітно-посадкових майданчиків (тобто, принципова можливість потрапляння туди парадрому існує).
А мене всеж таки радує цей пунктик.Але слідуюча цитата зводить до цього.
Більшість пілотів вважають цю проблему найгострішою, що видно з відповідей на питання №2 (58%), №3 (18% респондентів вважають проблему узаконення парадромів найактуальнішою в діяльності ФПУ) і №6 (44% вважають, що необхідно узаконювати всі парадроми, 26% - лише деякі, найпопулярніші і ще 12% - що узаконення не було б зайвим, але самі цим займатися не готові).
рано чи пізно з того ж Ходоса вигонять. Не претендкю на істину.