wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: анжей від Грудень 10, 2016, 22:42:36
-
Народ летающий на скайтексовых куполах - изложите свои наблюдения плиз.
-
здається хтось на даху будинку залишав різні кольори і матеріали (на 1-2 місяці ??? ) і потім продував їх.
-
На параплан.ру цю тему пережували уже вздовж і в поперек, якщо дуже треба то можна знайти. Одне питання - що потім робити із інформацією яку отримаєш?
Мої спостереження - швидкість старіння набагато більше залежить від стилю використання крила ніж від кольору скайтекса;) тому, особисто я вибираю той колір, який мені подобається.
-
в ходе осенней ревизии боевой подруги(сигма 6), выявлено что пострадала больше всех именно синяя часть крыла,красная меньше,белая - как новая, вот и возник вопрос ---закономерность?
-
http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Skill/All/J_Tips/English.htm#UV_Material_Resistance (http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Skill/All/J_Tips/English.htm#UV_Material_Resistance)
-
За моїми, вжебагаторічними, спостереженнями найбільш недовговічний колір - вигорілий. ;D
-
в ходе осенней ревизии боевой подруги(сигма 6), выявлено что пострадала больше всех именно синяя часть крыла,красная меньше,белая - как новая, вот и возник вопрос ---закономерность?
Треба відштовхуватись від показників нової тканини,і як на мене це не означає що любий колір з однаковими показниками.А краще літати і непаритись.
-
в ходе осенней ревизии боевой подруги(сигма 6), выявлено что пострадала больше всех именно синяя часть крыла,красная меньше,белая - как новая, вот и возник вопрос ---закономерность?
Может дело не в цвете а в расположении ткани? (лоб, задняя часть, верхняя или нижняя поверхность)
-
Увага спойлери!
- Найбільше вигорає лоб
- Найбільш недовговічний НЕ чорний ;D
-
В нашого інструктора Віктора був старий свинг з помаранчевим фірмовим знаком,так сам купол синього кольру ще був добрий,а та стрілка помаранчева то була як марля,не знаю з яких матеріалів був купол,но чомусь була така халепа.
Скайтекси з проптитками е-77,та е-85,досить довговічні,новий з пропиткою е-25,обіцяють теж хорошу якисть,но час покаже.
-
Оранжевый гельвенор (раньше) цвет выгорал очень быстро. Сейчас у крыла налёт около 130-140 часов скайтекс синий, красный, белый. Синий, красный - разницы не вижу.
-
На ,,Ozone Addict 95-115,, 2008 року по пам"яті. Кольори сірий, чорний, білий, жовтий. По продувці як на мене все більш менш однаково.Тільки по кольору вигорів більше жовтий. Став світліше чим був . У всякому разі різниці не помітив сильної.
Скайтекс верх 45, низ 40 по мануалу.
Маю друге крило ,,SOL Ellus-2 100-130,, 2007 року. Правда гельвенор 50. По родувці сіла задня кромка. Скорше часто гепали об землю. Тут кольори зовсім не грають як на мене ролі. Показники крила 2/3 а мож більше по продувці 1044 с.
Як на мене важливо як єксплуатується крило. Хтось разів з п"ять сппочатку об землю гепне. А другий один раз підняв і улетів. Не претендую на істину.Суто мій погляд.
-
1044сек це як нове
-
Так. Я сам на такий результат не очікував.В Аеросі розраховува десть до 500-т А тут оп сюрпрайз. Пардон за оффтоп.
-
СкайКантрі і Аерос свого часу відшили з помаранчевого.
Тканина висипалась до стану марлі навіть без експлуатації. Низ та інші кольори верху були в дуже гарному стані.
Швидше за все - бракована партія тканини.