wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Реклама и бизнес-предложения => Тема розпочата: Богдан Базюк від Липень 26, 2016, 11:26:59

Назва: NOVA Phantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Липень 26, 2016, 11:26:59
ФАНТОМ пропонує безпеку інтермедіата (звичайного Ен-В крила) з льотними характеристиками крил En-D. Це стало можливим завдяки найскладнішій комплексній конструкції, яка коли-небудь використовувалась у серійному виробництві парапланів.
Ідея. На NOVA ми задавали собі питання - як виглядав би Нижній En-B без обмежень у технічних складнощах? Результатом став Фантом
Прогрес у досвіді. Фантом є новим, повністю революційним парапланом - з видовженням (5,19) майже як у крила ION (https://www.nova.eu/en/gliders/ion-4/) але з 99 секціями, що дозволяє скомбінувати безпеку Іон з льотними характеристиками крил класу En-D. Виключна спрямована стабільність разом з унікальною точністю та простотою чудового керування.
Максимальна складність. 99 секцій, 804 нервюри та 3200 прорізів у профільних та діагональних нервюрах для зменшення ваги - це все у сукупності дозволило Фантому стати найбільш комплексно та технічно досконалим крилом, коли-небудь існуючих на ринку. Створений їз більш ніж 3000 елементів конструкції, це встановило новий еталон у конструкції параплана.
Задоволення без компромісів. Фантом у основному виготовлений із тканини 27 гр./м.кв. У комбінації з оптимізованою по вазі внутрішньою конструкцією, крило розміру S важить менше 5 кг. Низька вага та мале видовження в результаті дає максимальну безпеку. Ніколи раніше не було таких виключних льотних характеристик у сукупності з простотою польоту.
Вимоги до пілота. Фантом це крило нового класу, тому підходить дуже широкому рівню пілотів. Завдяки високому рівню пасивної безпеки та виключним характеристикам, він підходить як амбіційним пілотам вихідного дня, так і пілотам що захоплюються крос-кантрі польотами. У Фантом комбінуються переваги крил low-end En-B з крилами high-end класу.

Ну і найцікавіше - ціна...  ::) Для українських пілотів 4600 євро.

https://www.nova.eu/en/gliders/phantom/ (https://www.nova.eu/en/gliders/phantom/)

(https://www.nova.eu/fileadmin/_processed_/csm_Phantom_ME11133_7890bca433.jpg)
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Андрій Чучко від Липень 26, 2016, 14:57:40
Нда, 27 гр./м.кв. за 4600 євро - це дійсно нова ера, маркетингу  :blyaaaaa:
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Ежик від Липень 30, 2016, 22:29:48
ООО, те що я чекав....
Продаю Mercedes Sprinter - купую крил... trava
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: pioneer від Серпень 01, 2016, 11:05:14
І шо, там справді високий рівень пасивної безпеки?
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 01, 2016, 11:54:28
Хлопці з NOVA слів на вітер ще ніколи не кидали ;)
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: siriuzzz від Серпень 01, 2016, 12:27:27
На сайті НОВИ інформації про швидкість, глайд, порівняльні тести не знайшов.
Вірю, що слів на вітер не кидають.
Недосказаність - не брехня ;)

якщо серйозно, є десь порівняння?
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 01, 2016, 12:58:01
http://www.livetrack24.com/tasks/3092/results (http://www.livetrack24.com/tasks/3092/results) Дмитро, повивчай ;) Зверни увагу на різницю з лідером - всього 1:47. Наступний фінішер прийшов ч-з 6,5 хв.
На параглайдінгфорумі вже 4 сторінки понаписувано http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=79379&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=0dc2a251cc026f104b83a7eedf8ab8c3 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=79379&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=0dc2a251cc026f104b83a7eedf8ab8c3)
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: siriuzzz від Серпень 01, 2016, 14:27:18
На параглайдінгфорумі вже 4 сторінки понаписувано [/url]
Богдане, почитав - базар...

Зверни увагу на різницю з лідером - всього 1:47. Наступний фінішер прийшов ч-з 6,5 хв.
На параглайдінгфорумі вже 4 сторінки понаписувано
круто. особливо круто мантра6. вибірка покищо не репрезентативна. мало статистики.
для кого крило? думаю Фантом не компенсує мої недостатки як пілота, а тобі воно вже не потрібне.
якщо в таску по роторах, ти злиєшся, а на фантомі виїду - тоді прорив.  ;)

пс. як будуть Ензо на 500секцій, доведеться брати Фантом :)))
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 01, 2016, 14:41:38
якщо в таску по роторах, ти злиєшся, а на фантомі виїду - тоді прорив
Саме в цьому і смисл Фантома, хіба не так? Літати на В-шці нарівні з D-шками
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: siriuzzz від Серпень 01, 2016, 14:55:58
виходить як В - супер. як часто входить?
фронталка над рельєфом однаково неприємна на усіх класах.

демка на попробувати є?
Назва: Re: NOVA Fantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 01, 2016, 16:39:01
демка на попробувати є?
У мене немає і не передбачається.. От як буде в мене Mercedes Sprinter, тоді його продам і куплю Фантом - буду всім давати на пробу ;)
Назва: Re: NOVA Phantom - нова ера у парапланеризмі
Відправлено: Богдан Базюк від Вересень 16, 2016, 12:37:53
NOVA Triton2 (En-C) та Fantom (En-B) зайняли перше та друге місця відповідно у загальному заліку на Serial Cup у Словенії
http://comps.sffa.org/sites/default/files/overall_1.html (http://comps.sffa.org/sites/default/files/overall_1.html)