wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Карпуха від Жовтень 12, 2015, 22:22:14
-
Всім доброго. Не хотілося надоїдать панству з своїми ,,пасочками,,. Прошу не судить дуже. Але якщо по суті діла , і в кого є бажання прошу таки відписатись по моїм помилкам в наземці.
Ну і по суті теми. При любій можливості стараюсь вибиратися на наземку. На свої ,, грядки,,. Ну і дивлячись на те що на Ходосівці часто дують свіжі вітри. В які я побоююсь лізти. Вирішив пробувати подібні ,поривисті вітри опанувати в наземці. В першому відео анемометр показував пориви, до5.5 рідше, та кокроткочасно до 6 м/с. Ну і там метрів з 300 ліс.То ще мабуть і трохи ротора долітали. Вперше пробував прямий старт на першому відео. І в принципі постійно придержував крило, тому же там е схил метрів з 10-ть. То можна біло й полетіти. Але як писав вище ліс, и гарантовано ротор. Як на мене.
Ну і в другому відео хотілося б на Ходос вибраться в Середу. І тому сьогоднітеж свіженьький вітер був.То й сьогодні вирішив,ще прямий попрактикувати. Сьогодні десь ті ж умови 5м/с. Ну трохи залутало й більше. Але в епізодах.
П.С.Місцями покопано металошукачами ями. задовбали перерили все поле с МД-шками лазили й сьогодні. є пару єпізодів де цеплявся за кочки, та в ями вскакував.І вибачаюсь за якість зйомки. С тел , та ще й виставляв бо не було кому знімати.
П.П.С. Було б дуже непагано якщо б і учльоти у кого є відео їх наземки викладати тут. Може при розборі так сказати ,, польотів,, якийсь висновки і для себе зробили б.
П.П.П.С. Сьогодні був в шлемі.
Зараннє дякую за об'єктивні поради.
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=OvShscIPGBg#)
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=e8bE_MqMggI#)
-
Шолом це раз, а на ЧА можна ментів визвати, якщо вони такі не культурні... за звичай після розкопок приводять в порядок після себе все...
а що за місце де тренуєтесь?
-
Біля дому, є поле .Можна сказать сама вища точка. Там в принципі під любий напрямок вітру. Сам живу територіально в Гостомелі. Як на мене краще ніж під горою в Ходосі.
-
Карпуха, мета наземки - старт!
Поробіть підйоми на горі для психологічного комфорту і потроху вполіт.
На відео все гарно.
На параплан.ру тема користі/шкод наземки багато мусолиться.
-
https://www.youtube.com/watch?v=4NzKV7Co1zg (https://www.youtube.com/watch?v=4NzKV7Co1zg) Вот завтра на горе будет много машин, можно потренироватся как Майк Кунг(смотр. с 26 мин.)
-
О це я розумію і наземка)))) а місцевісць взагалі чудо! :fly:
-
Доброго всім. Хочеться сказати що наземка, в полі, і наземка наприклад з останнього візиту на Ходос на горі таки відрізняетьтся. Різний напрямок. Динамік. Ще й як виявилось ще від пролітаючих крил парапланів є спутні потоки. Я наприклад не зразу й поняв. Добре підказали, щоб бути готовим. Я от думаю треба шукати в своїй місцевості, щось подібне на динамік. Бо як виявилось не так просто стартувати, коли так сказати вдоль горки інтенсивний рух.
-
Если ты научишься наземить на ровной лужайке - на горке будет проще из за набегающего потока с вертикальной составляющей.
-
Ну не знаю мені в полі показалось простіше чим на горі. ???
-
=58
є нюанси
-
Прошу сильно не ругать за питання. Якщо щось не так. Знайшов відео наземки.Дуже файно у пілота получаеться. Але от дивлячись це відео у мене проситься питання.
Чому так легко у ньго крило йде вперед.??? Він просто біжить вперед, не особливо напинаеться. І крило слухняно за ним йде.
Це залежить від крила, чи досвіду!!!
Як то у ньго все легко получается.
А в мене якщо вітер більш 5 м/с вже кігтями гребу.
Дякую за раннє за конструктивні поради.
Надіюсь нічогог крамольного не написав. Питаю тільки про наземку.
-
Видео не видели,но в любом случае тут опыт отходит на второй план, а на первое место выходит свежесть(техническое состояние)крыла. Тут и к бабке не ходи,что современное крыло,которое лёгкое и с непотянутой стропной особенно небольшой площади в наземке будет в разы легче,послушнее в руках одного и тогоже пилота чем десятилетний гельвеноровый 30-ти метровый мотрас да ещё и с потянутой стропной. но как говорится тяжело в учении легко в бою.
-
Вибачаюсь не вставив відео,та й шось на форум нельзя було зайти!!!!!
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=3Uqs7nkSSoE#)
-
А в мене якщо вітер більш 5 м/с вже кігтями гребу.
Дякую за раннє за конструктивні поради.
Это очень странно, потому что крыло при 5 м. с. идет вперед очень легко, даже гельвиноровый матрас - как тут написали. Если ты при 5 м. с. гребешь - нужно посмотреть твою технику старта, это первое. Есть ошибки, когда пилоту кажется, что он ломится вперед, а руки при этом отводит назад, как бы ласточкой и, тем самым, поджимает довольно сильно клеванты. Это все равно, что на машине одновременно давить тормоз и газ. И еще - нужно посмотреть крыло, это второе, но, даже если крыло и десятилетний гельвеноровый 30-ти метровый мотрас да ещё и с потянутой стропной
То все равно, при 5 метрах в секунду он должен лететь вперед.
-
Ну добре. Як на місцева погода завтра дозволить, і місцина ,,моя,, буде сухою. То завтра поробую зняти відео сбоку.
В принципі я таки да стараюсь руки відводити назад. Вроді так радили робить. Крило піднімаеться добре, і вроді як і держу стабільно. А от начинаю вперед іти , ну блін тяжко якось. Я вже і в поривистому вітрі пробував. По всякому. Але поки що + - все так . Не спорю може й я щось не так роблю. Вчусь.
Крило на продувці тканини норм в принципі показало. А схеми стропної нажаль нема. І можливості провірити на предмет ,,розтяжки,, немає.
Якось так.
-
Ждем видео! :fly:
-
Доброго всім. Таки сьогодні вспів вибратись на пару часов на поле,до дощу. Ну і засняв я відео , за якість прошу сильно не судить. Вфтер сьогодні анемометр показував до 5м/с. І то в поривах. а так і меньше. крило веде все так само. Підказуйте помилки мої.Бо крило так само упираеться. Я к порив получається його тягне назад. В порівнянні з останнім відео де пілот просто йде вперед. й крило за ним. мені ж цим крилом постійно приходиться пнуться. Максимум можу йти вперед ,і як правило так на Ходосі злітаю.
Отаке.
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=0sPKB71cXO8#)
-
Насколько я могу судить по видео - крыло имеет тенденцию подвисать в недовыводе. Плюс ему помогает тормозиться и сам пилот, который ломится вперед, а руки при этом чуть ниже уровня плеч, тем самым тормозит крыло.
Что нужно сделать: Протянуть стропы, это первое. Второе - сверить соответствие перепадов строп по карте стропной схемы для этого крыла. Проверить высоту подвязки клевант - это третее. Совершенствовать манеру старта, хотя, мне думается, что пилот зажимает крыло интуитивно - опускает руки до появления адекватной нагрузки на клевантах.
-
дякую за конструктивні поради. +1
Насколько я могу судить по видео - крыло имеет тенденцию подвисать в недовыводе.
Ну на це явище я наприклад незразу я роздивився. Але так постоянно на цьому крилі.Треба буде взять друге крило попробовать.
Свої помилки постараюсь виправити. дякую що вказали на них. а не може це ще від підвіски залежать що не до кінця віходить. в принципі то я крило сам притримую, бо якщо чуть гавиш може ,.вискочити,, вперед. і тоді складуеться і знову старт.
По стропній системі тут вже тяжко. Щоб найти схему стропної, я ніяк не можу до кінця ідитифікувати крило. Хлопці на горі в Ходосі дивились ,так і не розобрались точно. Вроді як 1-2 класа. Хотя прямих даних нема. на самому крилі. Щось здаеться на те що стропна таки розтягнута.Блін треба буде десь шукати схему.
Поки що найшов такі данні
Параплан Stream производитель Flight Design (GERMANY) 2004г/в
DHV 1-2/GH Весовая вилка 80-105 кг. Stream разработан для пилотов «выходного дня», кто хочет иметь абсолютную безопасность во всех ситуациях. Идеальный параплан для безопасного обучения в школах и тех кто занимается самообучением. Позволяет безопасно пройти весь путь обучения от простого однодневного знакомства с этим замечательным видом спорта до парящих полетов у склона и обработки термических потоков. Превосходный купол для полетов с парамотором и спуска с высокогорных вершин в жесткой турбулентности.
П.С. Написав повідомлення на їх сайті виробника. Раптом повезе і відповідь напишуть. Хотя й мало віриться.
-
От подвески - практически ничего не зависит, поэтому в сторону этой темы копать не нужно. Это первое. Второе - поскольку схемы стропной нет и перспективы ее получения туманны - то пока ограничиться обыкновенной протяжкой строп. Верхний ярус строп - нагрузкой в 20 кг, средний в 30, а нижний - в 40 кг. Делать это удобнее всего электронным кантером. Крючок кантера при протяжке подкупольного яруса продевать в петельку стропы, а ни в коем случае не в петлю ткани, которая вшита в крыло!
Видео по протяжке строп можно легко найти в инете.
Как показывает практика - в 90% случаев - после протяжки крыло начинает вести себя намного лучше.
"Параплан Stream производитель Flight Design " Судя по расцветке - это он! Стропы там из дайнемы, а она очень любит садиться! Поэтому протягивайте стропы и время нагрузки на каждую стропу увеличьте. Обычно, я нагружаю каждую стропу секунд на 5, и этого хватает. Вам, для первого раза, следует нагружать секунд 10. Но без фанатизма.
-
Попробуй А Б ряди укоротити на молках. методом петлі \8\ ала тільки А іБ ряд повністю всі стропи. помагае провірено ноа своїх крилах
-
Можно и так, но это если не хочется заморачиваться с протяжкой. И этот метод можно применять, если известны перепады стропной. Просто так - укорачивать А и В ряд на 2 см - сомнительная затея. ИМХО.
-
Дякую за поради. Щось буду думать. Хоть щось я і боюсь самому лізти.
-
Дякую за поради. Щось буду думать. Хоть щось я і боюсь самому лізти.
Ничего тут бояться - протяжка строп - рутинная процедура и по силам любому пилоту!
-
товариші, ви обережніше "на поворотах". один пише - вкоротити; інший - протягнути.
-
Ну поки що вирішив протянути. Ще трохи вижду може прийде стропна схема від виробника. Хотя надії мало, тому як більше вони парапланами не займаються. Пошукаю пока. Хотя замінить стропну, для крила 2004 року теж не дешево. Вже взнавав. Жалко крила все ж таки,вже привик до нього. Тканина збереглася непагано. Літать можна. А до стропної є питання. Вирішив таки протянути стропи. Поміряю все до протяжки, і після потім знову в наземці провірю. Дякую всім за поради.
-
товариші, ви обережніше "на поворотах". один пише - вкоротити; інший - протягнути.
По большому счету - это одно и тоже, только все относительно! Речь идет о приведении геометрии стропной к заводским установочным углам атаки. По моему мнению - протяжка строп лучше, хоть и более хлопотное мероприятие. В DHV, при тех осомотрах протяжкой не занимаются, накидывают петли на мальи, но только в соответствии с картой строп, а не просто так. Если укоротить А и В ряд, то можно легко изменить крутку ушей, выведя тем самым, аппарат за грани сертификации. Итак, повторюсь, укорачивать стропы набрасыванием петель на мольи можно только при известных перепадах стропной системы, т. е. карты строп.
-
Вот номер флай репорта Вашего крыла на сайте DHV :
DHV GS-01-0964-02
В вложении карта стропной.
Интернет страшная штука, надо только уметь пользоваться :vidixay:
Сдублировал в личку
-
Олег слів нема. Від душі дуже дякую. pivasik +1
-
Карпуха, работа с крылом - очень гут. Понравилось. Мало кто этим занимается и мало кто делает это на хорошем уровне. Именно так и нужно, это игра - ходить, бегать, поднимать-опускать, с разными углами наклона, одним ухом - другим. Все хорошая тренировка. Молодец ). Только нужно помнить что поведение системы пилот-крыло отличается на замле и в воздухе, т.к. пилот "прикреплен к земле" и крыло "ходит" вокруг, в воздухе же - пилот телепается вокруг крыла, за счет инерции.
-
Дякую на доброму слові. pivasik Значить таки э у мене позитив в навчанні. Ще постараюсь крило привести в прядок, стропну перебрать. Дуже не хотілося б всю стропну мінять.Хотілося б запаску купить . Головне що є стропна схема. Буде час повезу на провірку в Аерос.
І потом знов наземка, мабуть прийдеться по новому до крила привикати.
-
Доброго всім . Трохи випало часу. Вибрався на наземку. З початку на рівному місці, потцм на горці.
Поробував ,,крутити,, ту вісімку що в посту 12.http://paragliding.in.ua/index.php?topic=14522.msg143633#msg143633 (http://paragliding.in.ua/index.php?topic=14522.msg143633#msg143633)
Еле ніяк крило не хоче йти так легко як на відео.
Мабуть треба більше часую Може ще й вітер північний слабуватий був. .Буде ще пробувати.
П.С. Чуть не загубив анемометр. Вернувся таки лежав на місці. Роззява.
-
Привіт!
А де ти гірку знайшов під північ??????
-
Доброго Василь.Та то сильно сказано. Вибачаюсь . То невеличкий склон потипу тренувальної горки для дельт як на Ходосі.
-
Доброго всім. Щоб не відкривать нову тему спитаю тут.
Питання моє відносно польотів в бризу.
В цьому сезоні якось ми вибирались на польоти в Халєпьє.літати в бризу.Там під північ.
І досить мені це все зацікавило.Знайомий дуже не погано політав в томсу районі.З наборами метрів 50-т.Сам я забздів лізти бо в районі Халєпбя внизу практично обрив ,з дуууууже маленькою полоскою. Ну внизу судовий хід. Трохи покурив Інет, трохи у інструкторів порозпитував. Ну і набрались питання. Як розрахувати роторну зону біля склона, в залежності від вітру. Поки що на інфу не натрапив . То може хто просвітить по цьому питанню. Якщо не тяжко. Теоретично розумію вроді від ,,крутості,, і сили вітру дальність ротора міняеться. Але б хотілося в якісь цифри це все привести.
Зараніш дуже дякую.
-
Карпуха, емпіричним методом, підкинути траву,листя, подивитись на рух.
відійти від краю і знову.
в роторній зоні її буде крутити в усі сторони, в зоні Вентурі - здувати.
пс. відео в приват скинув. пригодиться.
-
Дякую. +1. Класний наглядний урок. Буду пробувать вичать на місці,як буду в Халєпьє.
-
например https://www.youtube.com/watch?v=2KoEnK9e5CM (https://www.youtube.com/watch?v=2KoEnK9e5CM)
-
Дякую вже подивися.