wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Полёты с мотором => Тема розпочата: realizer від Травень 04, 2015, 23:08:21

Назва: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: realizer від Травень 04, 2015, 23:08:21
Процесс таков
1 Взлет с мотором, набор высоты, выключение мотора
2 Выход на маршрут с задачей пролететь как можно дальше

Собственно вопрос, у кого какие соображения есть по теме?

Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Ozz від Травень 05, 2015, 00:39:33
Зараз сюди зайде Мігг Гончаров і ти офігієш  ;D
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Ozz від Травень 05, 2015, 00:48:05
Поділюсь парою думок.

Мабуть немає жодного початківця-моториста хто про це не думав і мабуть більша половина пробували. Політ по маршруту як не крути подразумєваєт :) політ в термічку. Чим краща термічка тим вдаліший політ по маршруту. Але термічка і моторні польоти річ не дуже сумісна. Поперше з мотором навіть з супер чутливою підвіскою з найнижчим підцепом корпусом рулити не так ефективно і комфортно. Крім того посадка пілота "на стульчику" і вся хрєнатєнь за спиною з точки зору аеродинаміки явно програє парапланерній підвісці. Ну і вразі колапсу з мотором можна наполучатись пригод на свою голову. Неприведи боже стропи купла чи запаски заплутаються за раму чи корзину мотора і буде біда.

Далі - злітна вага моторного крила переважно розраховується без врахування ваги мотора. Відповідно з заглушеним двіжком ми отримуємо в кращому випадку крило загружене по самий верх, але на практиці - перегружене на 15-20 кг. Така аеродинамічна якість звісно не найкращим чином вплине на наш "маршрутний політ".

Сам таке робив пару раз і вдавалося крутити з заглушеним мотором. Але це чисто for fun і повезло з умовами - термічка була сильна але не зла. Моя думка що таке можливо але всерйоз до цього ставитись не варто.

Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: realizer від Травень 05, 2015, 06:39:46
ок, с рисками мне понятно - тоже не раз попадал в сильную термичку и в ротора. Действительно приятного мало.
Но вся эта проблематика дает подсказку о том, что крыло должно быть безопасным.
Понятно что с тормозящими площадями мотора не будет такого глайда как с хорошей подвеской.
Соответсвенно крыло должно быть до ENC включительно и иметь ну оооччень хороший глайд и скороподъемность.
Какие размышления по поводу конкретного крыла?

Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Александр Крючков від Травень 05, 2015, 13:59:03

 Привет.
 трайк топ-80 ( взл. вес 120кг ) + аса тайран-5 ( брат нова ион-2 ) 27м.
 в штилях 1.3м. в набор высоты.   1.6м слив. тримера зажаты. мягк. подцеп.
 крутится в восходящих потоках ( мягкие условия ) - одно удовольствие.
 выпал из потока - подрули газком.
 болтаться можно часами.
 насчет маршрутов не пробовал.
 Удачи.
 
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Ozz від Травень 05, 2015, 15:06:13
Какие размышления по поводу конкретного крыла?

SC Discovery-5 з моторними кінцями
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: realizer від Травень 05, 2015, 16:30:56
Отлично - появились первые рекомендации.
Парни, какой глайд у рекомендуемых Вами крыльев?

Может быть просто недовешенное крыло подойдет?
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Александр Крючков від Травень 05, 2015, 19:22:40

 У всех моторно-свободных современных крыльев глайд примерно одинаков ( 8.5 - 9.5 )
 только с мотором ( трайком ) он будет все равно 5.5-6.5. и дойти до след. потока можно 
 только с  газулькой.
 Хотя Миша может. Он из талантливых пилотов.   :p0504.gif:
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Ozz від Травень 05, 2015, 22:16:49
Конкретно по Д5.

Береш весь свій комплект для вільних польотів, в рюкзак, одяг, воду прилади, короче все + вага самого крила. Стаєш на вагу. Вибираєш розмір крила яке ти грузиш в першу половину вилки. En-B в такій загрузці себе нормально і безпечно чухає і в сильну термічку.
Відповідно з мотором і пальним (+30 кг грубо)у тебе буде перегруз вище вилки 10-15 кг. Що для моторного крила теж норм. З затянутими тріммерами маєш офігенне крило для парящих польотів. На моторі відпускаєш триммера і маєш + 7-10 км/год вище тріммерної швидкості. І з такою загрузкою маєш цілком пристойне моторне крило.

Я таким чином кілька років юзав Д2 - балдів поповній і без мотора і з мотором. Ну і по фінансах це вигідно. Тепер коли влітався - взяв нормальну C-шку і планую брати повноцінне моторне крило.
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Sanmax від Травень 05, 2015, 23:28:53
Скільки вивчав цю тему теоретично і моніторив пп.ру, то зробив висновки , що при наявності достатнього досвіду вільних польотів, можна використовувати  крило EN C для вільних польотів із загрузкою по верху вилки (враховуючи всю вагу з мотором включно), установку лише з S-коромислами. Ну і звичайно С-шки лише "добрі" і опробувані з моторами , які не мають розкачки з онними. Є гарні відгуки про крило СкайКантрі Скорпіон- 3,4 з мотором. Перегруз для моторних парапланів, який допускається по сертифікаці ( чи то правильніше для універсальних крил, коли вказується одна вилка для вільних польотів і друга вилка на 10-15 кг більше для моторних) , як на мою думку враховує лише те,  що при польотах в моторному варіанті, мотор працює і він створює тягу , яка його "несе" (штовхає) і пілота в тому числі. А при парящих польотах з мотором, який вже вимкнено, маючи загрузку в межах вільної вилки, зменшення глайду буде не таке значне (лише за рахунок більшого опору установки).
       Не сприймати за крайню істину, все це мої особисті думки.
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Andryl від Травень 06, 2015, 02:00:01
Для такої справи в першу чергу у парючому крилі вільні кінці повинні містити трімера  що дасть можливість змінити атаку крила "профіль" так як парюче крило на відмінно від моторного має більший кут атаки що негативно сказується під мотором таке крило буде далеко позаду та проявлятиме тнденцію до зриву потоку і зрештою літатиме більш по вертикалі.
Отже під мотором відпущені трімера (дають змогу інтенсивніше пробиватись в перед), випарюємо затягнуті трімера (що додасть більшу підйомну силу) :0-133:
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Berezan Sasha від Травень 06, 2015, 09:52:55
Вчера, специально вытащил на свет Божий свой парамотор и подцепил к своему параплану Фуего (С-класс) и просто прозрел.
И как я раньше не летал на этом параплане с мотором?
Я просто был в шоке, насколько мне было комфортно, начиная от старта (особенно) и в полёте. Термики обрабатывались просто на "ура", все мягко и без закидонов, а глайд с перегрузом не очень уменьшился, ну разве что от сопротивления ограждения.
  Короче, бомба  :parapente3: :p0504.gif:   
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Sanmax від Травень 06, 2015, 10:36:21
От і я про те ж. А якщо замовити моторні кінці з тримерами то ще можна буде з дальнього маршруту швидко повертатись на базу ( з мотором).
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Andryl від Травень 06, 2015, 11:57:36
Більшість свобідних крил непогано літають під мотором та  щоб не було качель потрібно  досить  плавно поводитись газом.
  Бажано раму однокільцеву поможливості меншого діаметру (компакт діам. вт. 115, рама 125) для меншого опору, качалки нижче центра вектора тяги та кокон по самі "помідори" крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому :crazy_pilot:
А ще нібито не погано літає під мотором "Аксіс вега" цешка та з перегрузом стає бешка.
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: Peterbond від Травень 07, 2015, 00:16:47

  ...крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому
Вибачте але мені просто цікаво з якого маршруту (20, 30, 50...км.) можна повернутись на місце старту? При умові,що маршрут відбувався за вітром.
Назва: Re: Крыло для парящих полетов с мотором
Відправлено: mersmen від Травень 07, 2015, 09:06:04

  ...крутиш маршрут та коли повертатимешся якщо заведеться моторчик вибераєш за хмарки відпускаєш трімера та печеш дротом додому
Вибачте але мені просто цікаво з якого маршруту (20, 30, 50...км.) можна повернутись на місце старту? При умові,що маршрут відбувався за вітром.
100% даж с моторкой будет проблематично ))) я цеплял к моторке AD Volt леталось просто класно но против ветра это просто убийство !!!