wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Парамоторная техника => Частные объявления о покупке/продаже => Продам => Тема розпочата: Andryl від Грудень 11, 2014, 11:43:46
-
Продам парамотор " product by self-made"
Рама алюміній , трьох секційна;
двигун Vittorazi Motors moster 185;
підвіска "Wingover paramotors", з нижнім розташуванням запаски;
підцеп універсальний, нижній або верхній (мягкий) ;
гвинт "Hi-fly" склопластик 125 см;
швидко знімне кріплення гвинта (один болт);
бак 10л;
вага установки 21кг;
напрацювання 00 год. 32хв. мотогодин по приладу;
хороша інформативність , старт, посадка, керування вагою!
-
Фото!
-
Ще фото!
-
S-рога просто красава ccccoool
-
S-рога просто красава ccccoool
Це повна копія "RSUltra Kangook" досить просторий варіант :parapente3:
-
Какой Ваш личный вес? Подойдет ли для пилота 105 кг в трусах. Это так, ради личного образования, заодно и темку подниму....
-
мотор підійде. Він є досить потужний. А от підібрати правильне крило під таку вагу це вже інше питання.
-
мотор підійде. Він є досить потужний. А от підібрати правильне крило під таку вагу це вже інше питання.
105 кг это мой вес. Летаю на SC Moscito 3 31 квадрат... самое оно))).
П.С. Теме ап.
-
мотор підійде. Він є досить потужний. А от підібрати правильне крило під таку вагу це вже інше питання.
Цілком і повністью згідний! Адже правильний підбір техніки це першочергове завдання з якого у подальшому залежатиме: безпека; навчання; досягнення заданої цілі польотів таких як "бивак" маршрутні польоти, слалом, акро, покатушки у власне задоволення до якого у кожного свої вимоги. В загалом політ повинен приносити задоволення а не боротьбу з законами фізики та силами природи...
-
Декілька питань, відповіді на які ,думаю, буде цікаво багатьом почитати:
1) Виріб самопал, з дюралю ВД-1 ,по якому недовно цікавились на форумі? І ті рами ,що продавались теж вашого виробництва ? (По міцності ВД-1 значень не знайшов в неті, є лише класичні марки Д-16, АМГ та ін., але судячи з маркувань В- "високопрочний" Д- дюралевий сплав ?) З якого матеріалу центральна рамка і S-"рога" (коромисла),("лебедині шийки") ?
2) Цитую :"підцеп універсальний нижній або верхній (мягкий)" З верхнім зрозуміло,- знімаємо рога кріпимо на ремені, а універсальний нижній це - і є S-рога ? Ще по фото здається що точка кріплення коромисел на 10-15 см вище від осі гвинта, - це так і є ? Бо на інших фото (на просторах нету) підвісу "качающихся S-коромыcел"- точка підвісу на осі гвинта
як ,наприклад , ось тут http://www.totalparamotor.com/index.php/paramotor/rs-ultra/rs-ultra-kangook-paramotor.html (http://www.totalparamotor.com/index.php/paramotor/rs-ultra/rs-ultra-kangook-paramotor.html)
3) Копія кенгук зроблена по фото з нету чи вживу із якогось зразка ?
4) Яка максимальна температура ЦГД була зафіксована при польотах ? (Більшість "мостероводів" пишуть що бажано ставити дефлектор)
5) Кріплення гвинта одним болтом, мабуть, круто, швидко, але чи не значить що воно в 6 разів менш надійне ніж шістьма болтами ? ( на москальському форумі писали, як часом губились такі гвинти в польоті) Тим більше, що не видно чи контриться цей болт. Перехідник на кріплення 1 болтом самопал, чи готовий виріб ?
6) Як досягається зменшення реактивного моменту ? У пітерців ,наприклад, праве коромисло має додаткові секції для зміщення підцепу http://paraplan.ru/forum/post/1345640 (http://paraplan.ru/forum/post/1345640)
-
Пи Си . В цілому установка виглядає супер, пропозиції по торгу напишу в лічку.
7) І ще, захисна сітка як кріпиться до дуг , там подвійні отвори чи напаяні петельки ?
Для тих хто запитував про вагу пілота, десь на пітерському сайті було - максимальна злітна вага для установок з мостером - 160 кг.
-
Декілька питань, відповіді на які ,думаю, буде цікаво багатьом почитати:
1) Виріб самопал, з дюралю ВД-1 ,по якому недовно цікавились на форумі? І ті рами ,що продавались теж вашого виробництва ? (По міцності ВД-1 значень не знайшов в неті, є лише класичні марки Д-16, АМГ та ін., але судячи з маркувань В- "високопрочний" Д- дюралевий сплав ?) З якого матеріалу центральна рамка і S-"рога" (коромисла),("лебедині шийки") ?
2) Цитую :"підцеп універсальний нижній або верхній (мягкий)" З верхнім зрозуміло,- знімаємо рога кріпимо на ремені, а універсальний нижній це - і є S-рога ? Ще по фото здається що точка кріплення коромисел на 10-15 см вище від осі гвинта, - це так і є ? Бо на інших фото (на просторах нету) підвісу "качающихся S-коромыcел"- точка підвісу на осі гвинта
як ,наприклад , ось тут [url]http://www.totalparamotor.com/index.php/paramotor/rs-ultra/rs-ultra-kangook-paramotor.html[/url] ([url]http://www.totalparamotor.com/index.php/paramotor/rs-ultra/rs-ultra-kangook-paramotor.html[/url])
3) Копія кенгук зроблена по фото з нету чи вживу із якогось зразка ?
4) Яка максимальна температура ЦГД була зафіксована при польотах ? (Більшість "мостероводів" пишуть що бажано ставити дефлектор)
5) Кріплення гвинта одним болтом, мабуть, круто, швидко, але чи не значить що воно в 6 разів менш надійне ніж шістьма болтами ? ( на москальському форумі писали, як часом губились такі гвинти в польоті) Тим більше, що не видно чи контриться цей болт. Перехідник на кріплення 1 болтом самопал, чи готовий виріб ?
6) Як досягається зменшення реактивного моменту ? У пітерців ,наприклад, праве коромисло має додаткові секції для зміщення підцепу [url]http://paraplan.ru/forum/post/1345640[/url] ([url]http://paraplan.ru/forum/post/1345640[/url])
Першим чином хочу подякувати Максим Максимичу "Sanmax" за запитання!
1) Виріб виготовлений з алюмінію марки 6063 з термообробкою , товщина стінки труб 1,5мм, коромисла так звані "лебедині шийки" марки Д16т, ВД-1 ця марка надзвичайно крихка, щодо недавно так це ще пост за травень 18, 2012 ;
2) Універсальний означає що даний виріб виготовлений з верхнім(розпорки) і нижнім (кормисла) підцепом, точка кріплення коромисел на осі гвинта;
3) Виготовлено по "зразковому" фото;
4) Без дефлектора, при середній температурі навколишнього середовища +18С максимальна температура ЦГД була зафіксована 215 за цельсійом;
5) Болт замінений на шплінтове зєднання;
6) Зменшення реактивного моменту досягається за рахунок зміщення правого коромисла;
7) Захисна сітка кріпиться до дуг через подвійні отвори.
Дайте будь ласка посилання на ці слова ( на москальському форумі писали, як часом губились такі гвинти в польоті) ?
-
Тут згадували , що Абзи губив гвинта https://paraplan.ru/forum/topic/129211/highlight=%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%BB+%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%82 , а бiльше треба шукати. Ось тут трохи старiшi обговорення https://paraplan.ru/forum/topic/28423/highlight=%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%BB+%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%82
8. РУД самопал? З круiз-контролем чи без ?
9. Покриття - порошкова фарба ?
-
Тут згадували , що Абзи губив гвинта https://paraplan.ru/forum/topic/129211/highlight=%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%BB+%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%82 , а бiльше треба шукати.
8. РУД самопал? З круiз-контролем чи без ?
9. Покриття - порошкова фарба ?
Чомусь на 100% був упевнений що буде саме це посилання...
Так є така "бяка" у двигунів "поліні" із шестеренчатим редуктором, у них ступиця гвинта на валу редуктора фіксується за допомогою одного болта та губиться гвинт розом зі ступицею, на "мостері" ступиця до шківа кріпеться за допомогою 6-ти (болтів-шпильок), а сам гвинт фіксується шістьма шпильками,направляючою шийкою, прижимною шайбою, та болтом зі шплінтовою гайкою.
Окрім "поліні" існує декілька виробників у яких гвинт фіксується одним болтом і незнаю ні одного описаного випадку втрати гвинта.
8 ) Руд класичний , без круiз-контролю.
9 ) Покраска - епоксідна грунтовка та акрілова краска.
-
Привет.
по фоткам видно - установка сделана добротно и с любовью.
значит будет летать хорошо.
большая часть ответов на вопросы - смотри картинки ccccoool
удачи всем нам.
-
>>> Д16т
На сколько я знаю, этот сплав не варится...а если и "залепить" то швы крайне стрёмные......
-
Ще питання про S-рога. Це копія виготовлена тобою, Андрію? Це в "домашніх" умовах чи під замовлення на якомусь заводі? Цікаво в двох словах про технологію виготовлення і матеріали. Бо виглядає фірмово, наче якась фабрична річ )
І якщо напр. через особливості пілота треба внести зміни, напр збільшити щось чи зменшити - чи це можливо?
-
>>> Д16т
На сколько я знаю, этот сплав не варится...а если и "залепить" то швы крайне стрёмные......
Усіх вітаю з Різдвом Христовим!
S-рога із Д16т фрезировані.
А нарахунок "залепить" Д16т звісно що шви будуть стрьомні, а якщо заварити відповідною присадкою то виглядають добротно але надзвичайно крихкі !
-
Ще питання про S-рога. Це копія виготовлена тобою, Андрію? Це в "домашніх" умовах чи під замовлення на якомусь заводі? Цікаво в двох словах про технологію виготовлення і матеріали. Бо виглядає фірмово, наче якась фабрична річ )
І якщо напр. через особливості пілота треба внести зміни, напр збільшити щось чи зменшити - чи це можливо?
S-"рога" так звані "лебедині шийки" за наявною тех. базою вдається виготовляти самотужки, і навіть збільшити щось чи зменшити - все можливо ! :parapente3:
-
Для порівняння http://www.paraddict.fr/lite.html (http://www.paraddict.fr/lite.html) :fly:
-
Абзы любой движок запорит :-) Из всех мне известных Полини-водов только у него винт со ступицей улетел. Больше ни у кого такой проблемы не было. У меня Полини 200. Всегда монтирую винт одним болтом перед каждыми полетами. После полета открутить его значительно сложнее.
Винт улетал на ТОП-80 у нескольких пилотов из-за странной резиновой проставки под винт.
В остальном грамотное крепление винта одним болтом полностью оправдано, и придает особое удовольствие при сборке (особенно когда до этого уже вдоволь накрутился шестью болтами на других вариантах)
-
+1 ukraine
-
:popkorn: