wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: Володька від Квітень 02, 2013, 19:49:01
-
Маю Advance Epsilon 2 1996р., стан тканини - марля, маю бажання пропитати силіконом чи ще чимось бо тато хоче перевчатись із дельти, а параплан парашутує. Для наземки годиться тільки при сильному вітрі, якщо вітер до 5м/с, то потрібно підтягати постійно за стартові бо інакше паде, а так хоч би підльоти робити... :popkorn:
-
Где-то на параплан ру была целая тема , посвященная "кустарной" пропитке параплана. Там даже с десяток опытных образцов набралось... Лень искать. Вот когда крыло дуться нещадно начнет, тогда пожалуй буду искать...)
-
Друже не роби того! Здоров'я дорожче і ніякі підльоти не варті зломаного мізинця, я вже не кажу про щось гірше. Зараз в міжсезоння можна купити параплан в більш менш нормальному стані на якому ти ще попідльотуєш 1-2 сезони від 350 до 500 євро.
Я впевнений що на цьому форумі ніхто не буде тобі нічого радити. По-друге такої технології пропитки не існує і ніколи не існувало.
Не переучуйтесь самостійно! Знайдіть інструктора чи бодай пілота з досвідом! Те що тато літав на дельті не означає що він автоматично природжений парапланерист.
-
Никаких пробных подлетов на таком, даже если пропитать, аппарате, делать никак нельзя!
-
Крило парашутує не тільки від того що дується тканина. також від порушення геометрії, усадки чи розтяжки строп і т.д. Тоюто одною пропиткою ти його не заставиш літати знову як 17 :apstenu: років тому :)
Ти б ще написав яка у вас там підвіска, протектор, чи є запаска, шолом, правильне взуття.
-
Да вот же в купи- продай - человек продает аппарат за 250 евро и состояние , судя по фото - нормальное.
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=10597.msg92587#msg92587 (http://paragliding.in.ua/index.php?topic=10597.msg92587#msg92587)
-
підвіска у нормі, протектор збираюсь міняти, шолом і взуття шукаю
-
Якщо вже дуже приспічило літати, то знайдіть найближчий клуб. Як правило в кожному клубі є так зване клубне навчальне спорядження. Роенда його вкупі з порадами досвідченого пілота буде приблизно 100-200 грн/день. А може і ще менше ;) Вже за 2-3 дні навчання ви самі зрозумієте як сильно зараз помиляєтесь ;D
Та й навички наземки з таким крилом вам нідочого. Тільки шкідливих звчиок нахапаєтесь які потім будуть ще дуже довго боком вилазизи. Сучасні крила ведуть себе кардинально по іншому в порівнянні зі старими та ще й в такому плачевному стані.
-
там вже проблема з самими нитками тканини і пропитка не врятує. можливо, буде не так дутись, але тканина може просто розлетітись на шматки в польоті. навіть не вздумайте на ньому пролетітись.
уявіть, що проржавілий кузов автомобіля, щоб не промокав, покрили емаллю - виглядатиме гарно, а в експлуатації що станеться?..
-
ну раз всі такі категоричні у цьому питанні то підшукаю собі апарат ,а там побачу, порівняю :)
я сам на ньому 3 рази зпарашутував, правда нічого собі не заподіяв, але неприємно(легко відбувся) popa
-
На,таком апарате точно летать нельзя,и пропитывать тоже, при покупке Б\у смотри не купи почти такойже,ато ещё и на деньги попадёш.
-
Вова но ведь ты можеш спарашутировать на пилота который может оказаться ниже,не летай на своем куполе.
-
Отсюда вывод: "пропитать" бензином и поджечь ! "Щоб не кортiло!"
-
И, как ясно из описания поведения крыла - там уже и стропам кердык - потому что даже дующийся параплан должен выводиться. А тут уже такой угол атаки, что валится постоянно.