wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Разговоры обо всём => Тема розпочата: axel від Березень 06, 2013, 18:44:49
-
Народ, хто користується AVA SPORT фронтальним - контейнером з полкою під прибори цікавить таке питання - як його кріпили до підвіски ???
Справа в тому,що коли закріплюеш його на грудний і ножні ремені він залишається перекошеним і приборів не видно ... кріплення знаходяться трохи за низько і він під своєю вагою перекошується.
В принципі підвіска теж AVA SPORT ACTIVE і якось воно напевно мало би поєднуватись тому неможу зрозуміти чи я щось неправильно закріплюю чи це заводські недопрацювання які треба самому доробляти ???
-
Этот кокпит крепится на четыре точки, а не на две - две точки на карабины и две на ременную систему внизу, нужно поискать внимательно.
PS можно заменить на такой же по размеру, но с более продуманной конструкцией, обращайтесь
-
Этот кокпит крепится на четыре точки, а не на две - две точки на карабины и две на ременную систему внизу
Так воно і є ... з верхніми зрозуміло що вони йдуть до карабінів
З нижніми проблема - циплятись до ножних обхватів немає сенсу ... воно нічого від цього не міняєтьсмя.Пробував навіть до місць кріплення підножки ... там воно краще, але дуже сковує рухи і невистачає довжини ременів.
В принципі проблем дошити дві петельки на підвісці немає ... просто цікавить чи на AVA чогось не додумали,чи я чогось не доганяю :)
-
Народ, хто користується AVA SPORT фронтальним - контейнером з полкою під прибори цікавить таке питання - як його кріпили до підвіски ???
Справа в тому,що коли закріплюеш його на грудний і ножні ремені він залишається перекошеним і приборів не видно ... кріплення знаходяться трохи за низько і він під своєю вагою перекошується.
В принципі підвіска теж AVA SPORT ACTIVE і якось воно напевно мало би поєднуватись тому неможу зрозуміти чи я щось неправильно закріплюю чи це заводські недопрацювання які треба самому доробляти ???
Декілька думок:
1. Підвіска ACTIVE не має фабричного варіанту з фронтальним ЗП, не пригадую, щоб хтось ще таке пристосовував.
Тоді ще й додатковий фал треба мостити, а він теж не передбачений. Тобто ти використовуєш універсальний фронт-контейнер.
2. Підвіски, що мають штатний фронт-контейнер, наприклад версії SPRINTER, CRUISER мають спеціальні "юбки" з молніями, для кріплення фронт контейнера для цих підвісок.
3. Штатний кокпіт кріпиться на карабіни.
4. Нижче декілька фоток, як варіант закріплення кокпіту для маленької підвіски.
Дві точки кріплення навмисно зсунуті нижче через додаткові трикутні мольї в зв"язку з малим розміром підвіски.
Виклади плз свої фотки з твоїю проблемою.
Цілком ймовірно, що доведеться щось і доробити, для кріплення універсального фронт-контейнера.
-
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2284.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2284.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2309.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2309.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2311.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2311.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2326.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2326.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2329.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2329.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2331.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2331.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2339.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2339.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2345.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2345.JPG)
виглядає типу так ... не дуже зручно відфоткати суть проблеми ... надіюсь щось зрозумієте
-
Тільки що мене осянило :)
Рядом з кріпленням підніжки є ще по одному кріпленні з кожного боку.В принципі я вже до них пробував кріпитись,але відкинув цей варіант бо поперше не вистачало довжини ременів,а подруге ремені обходили з зовнішньої сторони ноги чим дуже сковували рухи ... але якщо їх пропустити з внутрішньої сторони то вистачає довжини ременя і не заважає рухам :blyaaaaa:
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2353.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2353.JPG)
http://delta.wtr.ru/files/GOPR2358.JPG (http://delta.wtr.ru/files/GOPR2358.JPG)
так що подякував за допомогу ... вроді розібрався
-
Щось мені не подобається твоє осянило :) :D
А не пробував нижні ремені кріпити в місцях зелених кружечків?
-
там не пробував ... тап і кріплень немає ... воно проситься кріпитись максимально спереду
-
А спробуй.
Нижні ремені контейнера можно простою удавкою закріпити
за силові ремені в районі зелених кружечків ;)
-
Вася, відай чемодан взад.
Він якись за складний для тебе, прямо ребус, мозок зломеш :P :P :P
-
Вася, відай чемодан взад.
Він якись за складний для тебе, прямо ребус, мозок зломеш :P :P :P
це точно :fig-vam: ;)
контейнер класний просто треба його зручно закріпити ... якось не дуже комфортно варік тільки на слух сприймати
-
А спробуй.
Нижні ремені контейнера можно простою удавкою закріпити
за силові ремені в районі зелених кружечків ;)
пробував і там ... толку мало
думав над іншим варіантом : верхні до карабінів
нижні до ножних обхватів
між кріпленнями підніжки протягнути шнурок посередені якого буде відходити тонкий ремінець із защолкою ... друга частина якого буде пришита в низу посередині контейнера(на нижніх кріпленнях контейнера)
тобто зробити пяту точку кріплення з допомогою якої можна міняти кут нахилу
-
1. А той варіант, що ми на Боржаві обговорювали,
продівати грудну перемичку замість штатного верхнього ременя тебе таки не влаштовує?
2. До речі, захистним пелюстком приладів в любому випадку необхідно обгортати грудну перемичку!
І кріпити його на ліпучці на контейнері.
На мою думку, якщо робити 1. або 2. і кріпити нижні ремені в місці зелених крапок - все має бути добре.
А в твому контейнері є можливість міняти кут дошки приладів?
Під дошкою приладів має бути складна лапка з ліпучкою.
Мені категорично не подобається ідея кріпити нижні ремені контейнера до ножних обхватів!
-
1. Я не проти кріпити на грудну перемичку ... справа в тому що чи на грудній перемичці чи на штатному ремені ситуація особливо не міняється.
Тут вся проблема з нижнім кріпленням.Якщо кріпитись в зелених точках то не виходить зробити потрібний кут нахилу так як грудна перемичка і зелені точки знаходяться рядом чим не дозволяють його регулювати ... максимум чого можна буде добитись це вертикального положення,а в напівлежачому положенні пілота це теж буде незручно.
2. Захисним пелюстком мені невиходить обгортати грудну перемичку якщо контейнер на штатному ремені ... він відліплюється.
Так тут є можливість міняти кут нахилу полки.
Андрій,а чим тобі неподобається кріплення до ножних обхватів ... неможливістю відстібнутись при скажем приводненні?
Це не принципово можна закріпитись і в зелених точках якщо добавити пяту точку кріплення.
-
Основна мета фронтального контейнера - це фронтальне розташування ЗП,
що має явні переваги: зручний доступ до ручки, можливість бачити і контролювати процес викидання ЗП.
Ці переваги можливо реалізувати тільки у випадку:
якщо фронтальний контейнер ЖОРСТКО кріпиться до підвісної системи.
Всілякі люфти в цій схемі погіршують надійність.
Спеціально для відповіді на твій пост в мене в коридорі висить Active М. :)
Відстань між карабінами і "зеленими крапками" в ньому - 25 см.
На мій погляд, найкращий варіант НАЙЖОРСТКІШОГО закріплення фронт-контейнера:
- кріпити фронт контейнер на грудну премичку,
- кріпити нижні ремені в місці зелених крапок і максимально їх затягувати.
Тільки в цьому випадку можлива жорстка фіксація контейнера.
Як раз цього ти не зможеш органіувати, якщо будеш кріпити нижні ремені на ножні обхвати.
Панель приладів - це вторинне і побічне призначення фронт-контейнера.
Дивно, що тобі не вистачає передбаченого конструкцією регулювання кута нахилу панелі приладів.
Але якщо навіть і так, то особисто я би займався цією проблемою,
а не повертанням цілого контейнера.
-
Як я розумію підвіски в нас однакові.Різниця в тому,що ти приміряеш кокпіт,а в мене фронтальний контейнер ... вага в мене більше на 2.6 кг ... його значно важче розвернути.Крім того збоку в тебе є можливість регулювати кут,а тут цього немає.
Відстань може і має 25 см,але ці точки розташовані занадто близько щоб зробити потрібний кут ... згідний з тим,що вони підходять для того щоб його надійно закріпити.
Краще трохи погратись і зробити як вже має бути,бо коли вгорі щось не зручно комфорту від польоту мало.
-
Василь, Андрій, ви так цікаво дискутуєте
:popkorn: :popkorn: :popkorn:
-
Як говориться адна голова добре, а дві краще! Крім того хто ще так Чучка до білої гарячки доведе ;)
Якщо чесно, Андрію дуже вдячний за допомогу.
-
pivasik pivasik
Далі мабуть піде творчий процес, не буду більше заважати :D
-
Андрій, все таки зробив по твому.Пришив нижні ремені в зелених точках і продів контейнер на грудну перемичку.Сьогодні випробував ... все супер.Кут той що треба,надійно закріплений,не заважає огляду,при взлеті не наклоняється в перед(перевертається),не заважає рухам.
Чесно кажучи до посліднього хотів залишити стандартний верхній ремінь,але коли при взлеті забув застібнути грудну перемичку і поломав його пластмасову застіжку став придивлятись все таки до перемички.Вона ширша і добре утримує контейнер у вертикальному положенні.Крім того виключає варіант забути застібнути грудний ремінь.
Одним словом дякую за корисну пораду. pivasik
-
pivasik