0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Будь-який олень, котрий скаже щось криве безпідставно в сторону Андрія (і в принципі будь-якого іншого пілота)- не розібравшись в ситуації
Хто брихло ми так і не встановили,а всі вже здались. Так і не зрозумів брати чи не брати крило вирішила одна дірочка чи справді були інші великі дірки?Як варіант можна відправити крило на перевірку з умовою найдуться дирки- то винуватий продавець він нехай і платить за пересилки+ перевірку так як за них нічого не сказав.Немає- то винуватий покупець,він і оплачує пересилку+ перевірку + вже оплачує попередню перевірку і заміну строп так як збрихав про наявність дірок.Хтось однозначно дурить ... хочеться вичислити жуліка
Почав уважно розглядати крило далі (менеджер Нової пошти з інтересом в цьому навіть трохи допомагав, щоб я вже скоріше вирішив питання що будемо робити далі )І от знайшлась ще якась невелика внутрішня латка, здається у лівому вусі. Коли туди заглянув то побачив що внутрішня частина перегородки має два РОЗРИВИ (а не порізи) десь по 5-10 см. Склалось враження що крило зісмикнули з якоїсь колючки. Якщо хтось хоче довідатись хто правий, пропоную з кимось з львівських пілотів підйти до менеджера Нової пошти, який це може підтвердити.Інший варіант – ПОВТОРНО пересилаємо крило і я роблю ФОТОГРАФІЇ. Згідний знову оплатити половину розходів на повторну пересилку – чого не зробиш для встановлення ІСТИНИ
Зазвичай схема така - відправку оплачує продавець...