0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Andrij, заміна строп чиєю була ініціативою?
Писали, що замінена була одна стропа то тому що вона проблемана.Коли я перевіряв стропну, то мені описали методику так, що для перевірки рвуть одну стропу верхнього яруса А ряда по центру. Викониються вимірювання, при якому навантаженні іде розрив. Це і є суть перевірки, окрім візуальної. Скільки яка стропа повинна витримувати на розрив коли НОВА - вказано в мануалі. Точно не пам'ятаю, але десь 50% від нової - вважається хороший результат. Орієнтовно нова в середньому тримає 60 кг, це дуже рпиблизно. Мій старий діскавері тримав 15 кг - це вже однозначно сказали на заміну. Після того я сам встав на вагу під турніком і порвав ще пару строп, мінімум було 8 кг. Рвав бо не жалко, тож вся стропна на заміну. Але пальці ріже капець як
Andrij, якщо я Вас вірно зрозумів:- Ви, попросили перевірити стропну - законне прохання.- Ви не знали, чи дійсно крило відповідає заявленому;- Ви хотіли зекономити на майбутніх пересилах по заміні строп.При цьому, Ви попросили продавця також замінити стропи?На Ваше прохання продавець не лише перевірив, а я замінив стропи, так?
Привіт всім, бачу що тема активно розвивається, до дискусії підключаються нові люди. Вчора тільки поверхнево переглянув це, що було написано і розповів як воно все було насправді з додаванням чеку за оплату зворотньої пересилки крила і фрагментів домовленостей по скайпу.Не хочу в деталях обговорювати кожне слово написане в цій гілці, додам фрагмент з відповідними повідомленнями стосовно питань продувки, після якої домовились що буде прийняте рішення щоб відправити крило для огляду і ОСТАТОЧНОГО прийняття рішення про покупку. Але це все мало бути за однієї (!) умови: з пошкоджень є тільки ОДНА ДІРКА яка акуратно заклеєна, про що я наголошував кілька разів. На даний час ця важлива інформація з оголошення Артема видалена, але зберігся скріншот на якому це видно (бачу зробив його недаремно оскільки вже при цьому, коли крило прийшло з ціною 10200 грн почали закрадатись певні сумніви в порядності продавця).Коли побачив відразу другу таку саму дірку – сумніви підсилились…Почав уважно розглядати крило далі (менеджер Нової пошти з інтересом в цьому навіть трохи допомагав, щоб я вже скоріше вирішив питання що будемо робити далі )І от знайшлась ще якась невелика внутрішня латка, здається у лівому вусі. Коли туди заглянув то побачив що внутрішня частина має два РОЗРИВИ (а не порізи) десь по 5-10 см. Склалось враження що крило зісмикнули з якоїсь колючки. Якщо хтось хоче довідатись хто правий, пропоную з кимось з львівських пілотів підйти до менеджера Нової пошти, який це може підтвердити.Інший варіант – ПОВТОРНО пересилаємо крило і я роблю ФОТОГРАФІЇ. Згідний знову оплатити половину розходів на повторну пересилку – чого не зробиш для встановлення ІСТИНИ Що до оплати продувки Арсен це почав обговорювати вже після зворотньої відправки крила в Харків але я не міг з цим погодитись, оскільки при ВСІХ заявлених пошкодження це крило я би не брав за таку ціну (можливо погодився б на дещо нижчу) але тепер це вже неактуально.ПС Хочу подякувати колегам за підтримку (і плюси в карму ), оскільки було багато сказано того, що сам хотів написати але мені допомогли висловити це ще краще.
Andrij, дякую за відповідь.Продавець зі свого боку виконав всі умови....Піду на ex.ua музику слухати