Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Кременецький парадром  (Прочитано 219333 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline GO!

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 1918
  • Karma: +31/-2
  • Летай с размахом!

P.S. прошу перенести цю тему в розділ "Польоти на Волині..." бо Кременеччина це Волинь

Это лучше написать в "Наездах на вебмастера", так как Серж говорит, что форум читает редко. Здесь может не заметить.

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Колеги.
1. Хто достатньо кваліфікований, що б професійно оцінити аерологію і, що треба покращити?
2. Хто зробить доповідь на конферецію пр планерську історію цього місця? ( поки я в лікарні то можу в інтернеті пошукати і написати, якщо автор теми не проти ).
« Останнє редагування: Червень 03, 2014, 13:23:17 від GTMAD »

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Колеги - Львівяни, Луччани, Рівенчани невже нема досвідчених пар-дельта планеристів для оцінки аерології ?

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Колеги - презентацію на конференцію підготував, завтра буду доповідати.
Триматиму вас у курсі :-)

Offline Сергій Прокопенко

  • Сергей Прокопенко
  • Administrator
  • Повідомлень: 6215
  • Karma: +170/-31
  • wings

P.S. прошу перенести цю тему в розділ "Польоти на Волині..." бо Кременеччина це Волинь

Это лучше написать в "Наездах на вебмастера", так как Серж говорит, что форум читает редко. Здесь может не заметить.

прочитал :)

так надо или не надо переносить?
http://paragliding.in.ua предлагает снаряжение AEROS - AXIS - UP Paragliding - SOL Paragliders - Woody Valley - AVA Sport - Icaro - NIVIUK - Sky Country - Brauniger Gmbh - +380675004377

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
2 serge - дякую.
Доповідь на конференції зробив.
Місцева влада зацікавлена і просить наших рекомендацій.
До речі, прийняти участь у конференції мені запропонував Регіональний фонд розвитку та інтеграції (РФРІ)
Я обстежив частину гори і трохи розчарувався - великий карєр і 2 лінії леп.
Детальніше зроблю фотозвіт коли доберусь до дому.
« Останнє редагування: Березень 11, 2015, 23:54:05 від GTMAD »

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
Для влади - ями засипати грунтом і замінити ЛЕП на високовольтний кабель під землею

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Колеги.
Презентація, яку я робив на конференції тут http://www.ex.ua/79309260
Реальні враження зіпсував великий карєр і 2 лінії леп, одна з них поперек схилу.
Фотографії та звіт додам найближчим часом.
Але потенціал значний.
Перепад від підніжжя до місця потенційного старту по варіометру 99  ;D метрів

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Андрію, дякуємо - добра робота!  :parapente3:

Щодо вирівнювання рельєфу на схилі - потрібен юрист, щоб розібрався: що можна, а що - ні. Коли розробляли кар’єр, тоді, видно, не було статусу "нац. парк".

А взагалі-то без поляків то все складно і проблемно. Вони люди діла і нашим бюрократам не дадуть спати і красти.
Це їхня історія, добра історія. На відміну від наших манкуртів, які і рідну мову забувають , і батьків своїх принижують, переходячи на мову сусідів, а тепер агресорів. вони все пам’ятають, підтримують, зберігають. Досить буде поставити там меморіяльну дошку, запрошувати учнів до навчальних польотів - і вони зроблять багато, якщо не все.

Удачі!   ukraine
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline Sanmax

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 276
  • Karma: +70/-42
  • Максiм Максімич
 Гарна презентацiя !
 Почистити схил,  а в першу чергу мiсце старту, думаю, можна по-тихому, в буденний день в вечiрнiй час. Це швидше i надiйнiше, можна буде зразу облiтувати схил. Решту робити i добиватись по ходу.

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Шановні колеги.

Гарна презентацiя !
 Почистити схил,  а в першу чергу мiсце старту, думаю, можна по-тихому, в буденний день в вечiрнiй час. Це швидше i надiйнiше, можна буде зразу облiтувати схил. Решту робити i добиватись по ходу.
Директор нац парку, голова міськради і новий мер мені особисто говорили, що вони згодні проводити розчистку.
Вони чекають нашого "бізнес плану"  - що потрібно зробити, вони згідні самі оцінити вартість робіт по місцевим шаблонам (наприклад зрізування і корчування дерев, грейдер для вирівнювання необхідних місць).

Ось мій звіт про обстеження гори.
Так виглядає схил з асфальтової дороги (близько 500 метрів)


Така грунтова дорога йде від асфальту на гору. Дорога в хорошому стані (як для грунтової).
По ній постійно їздять самоскиди, як виявилось карєр не закритий, але нова районна влада не може знайти власника - всі відмовляються і кажуть то не наше :-) . Серйозний мінус леп, яка йде вздовж дороги і піднімається поперек схилу в нижній його частині.


Початок підйому дороги на схил.
Видно табличку "Національний парк Кременецькі гори".
ЛЕП йде вздовж дороги :-(


Обернувся на 180 назад з початку підйому (висота 10 метрів), перший самоскид повний піску проїхав мимо мене з карєру.


Піднявся по дорозі з правого краю схилу в лівий.
Мені відкрилась перша (нижня) частина карєру і тільки тут я побачиа наскільки він зіпсував придатність гори для парадрому :-(


З першого рівня карєру є вузька піщана смуга для старту з ось такою панорамою, висота близько 70 метрів


Далі піднімаюсь через другий рівень карєру до другого можливого місця старту, ось така панорама.


Старт там де стоять люди. Але праворуч від попередньої панорами другий рівень карєру в заглибині - як на мій, не професійний погляд - страшне місце - постійний ротор при правильному вітрі :-(
Мені здається якщо не зняти бульдозером перепад висоти між карєром і стартом - дуже небезпечно.
Орієнтуйтесь по мачті у правій верхній частині панорами - видно на фоні неба


Це панорама на карєр ще правіше від попереднбого фото :-(
Перепад висоти в котлован карєру близько 20 метрів, вирівняти малореально, хіба зрізати край і частково засипати породою карєр
Добре видно мачту у лівій верхній частині панорами


Так виглядає другий рівень карєру


Місце другого старту, дуже круто вниз - крутіше ніж схід Ходосу. Вузька смужка простору, ліворуч великі дерева (з цим можна порадити), а праворуч карєр (яма за стартом) - з цим мало, що можна зробити.


Місце старту вид ліворуч - на ліс.
Видно наскільки крутий схил.


Шкодую, що не вистачило часу розвідати ліс ліворуч від старту. З огляду на те, що місцева влада декларує підтримку і сприяння навіть у розчистці дерев (як виявляється ліс це молоде не планове насадження яке не має значення у нац парку).

Повторюся - від нас чекають перелік робіт які необхідно зробити.
Після огляду гори я повідомив місцеву владу, що місце дуже псує карєр і 2 лінії леп.
Місцева влада наполягає дати рекомендаціїї, вони дуже хочуть місце зробити придатним для польотів.
Моє враження, що місце не для навчання - потрібно вміти впевнено стартувати.
« Останнє редагування: Жовтень 11, 2014, 12:21:13 від GTMAD »

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Висококваліфіковані колеги - прохання.
Дуже ймовірно, що в суботу 12 Липня я буду їхати поруч з Соколиною горою і можу в оду сторону (далі їду на Польщу) привезти і показати гору спеціалісту з аерології (пілоту хто бачив багато і має комплексне мислення), потребую такого спеціаліста.
Назад можна доїхати маршруткою, або довезу до Львова, в неділю погуляєте Львовом, а у вечорі на поїзд і в понеділок ви в Києві.
Дуже прошу відгукнутись.
Можу взяти на борт 2 людини.

Offline matviyv

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 294
  • Karma: +47/-25
Висококваліфіковані колеги - прохання.
Дуже ймовірно, що в суботу 12 Липня я буду їхати поруч з Соколиною горою і можу в оду сторону (далі їду на Польщу) привезти і показати гору спеціалісту з аерології (пілоту хто бачив багато і має комплексне мислення), потребую такого спеціаліста.
Назад можна доїхати маршруткою, або довезу до Львова, в неділю погуляєте Львовом, а у вечорі на поїзд і в понеділок ви в Києві.
Дуже прошу відгукнутись.
Можу взяти на борт 2 людини.

Проїзжав в неділю там !

Дуже шкода але карєр псує все !Треба зупинити руйнування схилу!Зруйновано таку красу.

Переживаю за вас, тому що наші  Шопки  потихеньну теж розривають!

перше як можна забороники видобуток,якщо в ньому зацікавленні Судді,прокурори,і міліція!Вони в кориті!Штрафи мізерні.

Хіба діяти методами Правого сектора!
« Останнє редагування: Липень 08, 2014, 00:54:10 від matviyv »

Offline GTMAD

  • Андрій Равчук
  • Full Member
  • Повідомлень: 218
  • Karma: +417/-23
  • Chili 3
Колеги.
Поїздка у мене поки відкладається  :(.
Повідомлю, коли плани встановляться.

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Коли планується захід з розчищення?
Плануйте.
Літати щось не дуже вдається... ;)
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.