Шановні колеги.
Гарна презентацiя !
Почистити схил, а в першу чергу мiсце старту, думаю, можна по-тихому, в буденний день в вечiрнiй час. Це швидше i надiйнiше, можна буде зразу облiтувати схил. Решту робити i добиватись по ходу.
Директор нац парку, голова міськради і новий мер мені особисто говорили, що вони згодні проводити розчистку.
Вони чекають нашого "бізнес плану" - що потрібно зробити, вони згідні самі оцінити вартість робіт по місцевим шаблонам (наприклад зрізування і корчування дерев, грейдер для вирівнювання необхідних місць).
Ось мій звіт про обстеження гори.
Так виглядає схил з асфальтової дороги (близько 500 метрів)
Така грунтова дорога йде від асфальту на гору. Дорога в хорошому стані (як для грунтової).
По ній постійно їздять самоскиди, як виявилось карєр не закритий, але нова районна влада не може знайти власника - всі відмовляються і кажуть то не наше :-) . Серйозний мінус леп, яка йде вздовж дороги і піднімається поперек схилу в нижній його частині.
Початок підйому дороги на схил.
Видно табличку "Національний парк Кременецькі гори".
ЛЕП йде вздовж дороги :-(
Обернувся на 180 назад з початку підйому (висота 10 метрів), перший самоскид повний піску проїхав мимо мене з карєру.
Піднявся по дорозі з правого краю схилу в лівий.
Мені відкрилась перша (нижня) частина карєру і тільки тут я побачиа наскільки він зіпсував придатність гори для парадрому :-(
З першого рівня карєру є вузька піщана смуга для старту з ось такою панорамою, висота близько 70 метрів
Далі піднімаюсь через другий рівень карєру до другого можливого місця старту, ось така панорама.
Старт там де стоять люди. Але праворуч від попередньої панорами другий рівень карєру в заглибині - як на мій, не професійний погляд - страшне місце - постійний ротор при правильному вітрі :-(
Мені здається якщо не зняти бульдозером перепад висоти між карєром і стартом - дуже небезпечно.
Орієнтуйтесь по мачті у правій верхній частині панорами - видно на фоні неба
Це панорама на карєр ще правіше від попереднбого фото :-(
Перепад висоти в котлован карєру близько 20 метрів, вирівняти малореально, хіба зрізати край і частково засипати породою карєр
Добре видно мачту у лівій верхній частині панорами
Так виглядає другий рівень карєру
Місце другого старту, дуже круто вниз - крутіше ніж схід Ходосу. Вузька смужка простору, ліворуч великі дерева (з цим можна порадити), а праворуч карєр (яма за стартом) - з цим мало, що можна зробити.
Місце старту вид ліворуч - на ліс.
Видно наскільки крутий схил.
Шкодую, що не вистачило часу розвідати ліс ліворуч від старту. З огляду на те, що місцева влада декларує підтримку і сприяння навіть у розчистці дерев (як виявляється ліс це молоде не планове насадження яке не має значення у нац парку).
Повторюся - від нас чекають перелік робіт які необхідно зробити.
Після огляду гори я повідомив місцеву владу, що місце дуже псує карєр і 2 лінії леп.
Місцева влада наполягає дати рекомендаціїї, вони дуже хочуть місце зробити придатним для польотів.
Моє враження, що місце не для навчання - потрібно вміти впевнено стартувати.