От соромно що я сам про це взнав тільки до початку зборів від Євгена Кожирнова
, але...
З 2011 року виявляється в Наказі "
Про затвердження Правил допуску до експлуатації злітно-посадкових майданчиків для польотів легких повітряних суден" вже давно є
примарне досить нормальне визначення поняття
парадром і
дельтадром:
1. Загальні положення 1.6. Постійні та тимчасові злітно-посадкові майданчики для польотів легких повітряних суден
не підлягають сертифікації та реєстрації у Державному реєстрі аеродромів цивільної авіації України.
1.12. Визначення термінівСтартовий майданчик для виконання польотів безмоторних надлегких повітряних суден - земельна ділянка або спеціально підготовлена площадка,
у тому числі на схилах пагорбів та гір, з якої виконується зліт безмоторних надлегких повітряних суден (
дельтапланів, парапланів тощо). (Тощо це мотопараплани???
)
10. Загальні технічні та експлуатаційні вимоги до стартових майданчиків для виконання польотів безмоторних надлегких ПС 10.1. Стартовий майданчик для виконання польотів безмоторних надлегких ПС
(дельтапланів, парапланів) повинен мати такі елементи:
смугу передстартової готовності;
лінію старту;
місце посадки;
зони виконання польотів на паріння. (Амінь
а розміри зони? Дайош зону для паріння між Шопками і Тернополем!
)
10.2. Смуга передстартової готовності повинна бути площею не менше 100 кв.м довільної конфігурації.
10.3. Лінія старту повинна мати мінімальну довжину 20 м. (Оце хто нам наміряв таке?
Це Шоб два крила рядочком покласти?)
10.4. Місце посадки повинно мати мінімальні розміри 50 х 50 м. Як мінімум, з одного напрямку не повинно бути перешкод для безпечного виконання посадки. (Для точністів і 2 на 2 норм
)
10.5. На лінії старту та місці посадки
повинен бути показник напрямку та сили вітру у вигляді смугастого конуса з тканини, який має чутливість до вітру силою від 1 м/сек.,
висоту встановлення не менше 2м від поверхні землі та який добре видно із зони підготовки до зльоту та із смуги повітряного підходу при посадці.
10.6. Майданчик для виконання польотів безмоторних надлегких ПС маркуванню не підлягає.
10.7. Зони паріння, небезпечні зони для виконання безмоторних польотів, межі майданчика, особливості рельєфу, характерні орієнтири та інші елементи, що включені в структуру елементів
майданчика, визначаються
інструкцією з виконання польотів для кожного конкретного майданчика. (Мене хлібом не корми дай якусь інструкцію намалювати, вже запускаю CorelDraw
)
10.8. Керування польотами, радіотехнічне, метеорологічне, пожежне та аварійно-рятувальне забезпечення
здійснюються експлуатантом ПС у відповідності до інструкції з виконання польотів на конкретному майданчику. (Координати тумбочки куди нести печеньки, будуть також вказані додатково
)
--------------------------
Тепер цікаво чи у них є під реєстрацію вже розроблені форми бланків чи можемо розробити і запропонувати самі?