Ласкаво просимо,
Гість
. Будь ласка,
увійдіть
або
зареєструйтеся
.
1 година
1 день
1 тиждень
1 місяць
Назавжди
Увійти
Початок
Forum
Допомога
Пошук
Media
Увійти
Реєстрація
wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
»
Общее
»
Безопасность
(Модератор:
Сергій Прокопенко
) »
Разборы ЛП
Поиск от Google
Андрій Чучко
має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.
« попередня тема
наступна тема »
Друк
Сторінок: [
1
]
2
3
4
|
Вниз
Автор
Тема: Разборы ЛП (Прочитано 17583 раз)
0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
MagnusX
Hero Member
Повідомлень: 530
Karma: +313/-262
Максим Куликовский
Разборы ЛП
«
:
Травень 09, 2017, 14:54:46 »
Коллеги пилоты,
все вы знаете что о ЛП происшедших за короткий период в начале весны. События, безусловно, грустные и даже трагические но, так же, все знают что повышение безопасности полетов, в первую очередь, зависит от понимания причин происшедшего. Я говорю о разборах ЛП, которых все еще нет. Не понятно что произошло и почему.
Вполне понимаю что сразу после случившегося было не до того, но забывать о них совсем - не стоит.
Панове, считаю время провести разбор происшедших ЛП, с комментариями свидетелей и если возможно, участников.
Прошу высказываться.
Записаний
alten2004
Jr. Member
Повідомлень: 81
Karma: +21/-1
Виталий Бондаренко
Re: Разборы ЛП
«
Reply #1 :
Травень 09, 2017, 17:28:23 »
Скорее всего идет следствие .....
Записаний
Olexi
Sr. Member
Повідомлень: 459
Karma: +30/-0
Re: Разборы ЛП
«
Reply #2 :
Травень 09, 2017, 17:36:54 »
Розбирати ЛП необхідно...
Записаний
Здесь могла быть модная подпись...
Ozz
Андрій Когут
Hero Member
Повідомлень: 1547
Karma: +668/-711
SC Space
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #3 :
Травень 09, 2017, 17:49:47 »
Розбирати треба, але, нажаль, не всі ЛП можна розбирати привселюдно.
Через те що законодавство тут недорозвинуте і ніяк не враховує діяльність парапланеристів - ні в чому не винним людям, опираючись на якісь недосконалі норми, можуть навішати відповідальність за те чого вони не скоювали.
Ситуацію ускладнює те що за стільки років хоч якось заповнювати ці правові прогалини ніхто не париться і не збирається. На місці тих хто мав би цим займатися у нас зараз порожнє місце.
Необхідний розбір і аналіз проведений. Інформація всім зацікавленим та тим кому вона може допомогти передається безпосередньо устно. Організатори польотів внесли відповідні зміни відповідно до зроблених висновків.
«
Останнє редагування: Травень 09, 2017, 17:56:02 від Ozz
»
Записаний
Парапланерний клуб/школа у Львові. Навчання, спорядження. Покатушки на тандемі.
paragliding-accuracy.in.ua - точність приземлення на параплані в Україні
Ozz
Андрій Когут
Hero Member
Повідомлень: 1547
Karma: +668/-711
SC Space
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #4 :
Травень 09, 2017, 18:08:16 »
Розбирати випадки де пілот не отримав значних травм і тимбільше не загинув - можна і треба без проблем на форумі. Це дуже корисно.
Інші випадки краще не потрібно, щоб не давати зайвий привід різним "органам" взяти когось за я....я, що в 99% закінчується збриванням бабла під видом боротьби за справедливість.
Замість того щоб розводити плітки пропоную заморочитись розробкою проектів документів, які б хоч якось захищали чи знижували можливість пресувати кримінальною відповідальністю невинних напряму пілотів, пілотів-тандемів, інструкторів, організаторів затяжок, просто задіяних в організації польотів людей і т.д. у випадку травми чи загибелі пілота чи пасажира.
Записаний
Парапланерний клуб/школа у Львові. Навчання, спорядження. Покатушки на тандемі.
paragliding-accuracy.in.ua - точність приземлення на параплані в Україні
DokAR
Newbie
Повідомлень: 14
Karma: +6/-0
Re: Разборы ЛП
«
Reply #5 :
Травень 09, 2017, 20:43:34 »
Таких правових документів велика кількість: починаючи від Повітряного кодексу України (напевно основний документ для нас) і до…,наприклад», Постанови КМУ № 2025 від 18 грудня 1998 року «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів» що є спільною для всіх видів спорту….чи… «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Чи потрібні, ще додаткові організаційно-правові документи? Можливо і потрібні, але тоді: це значно ускладнить можливість літати; суттєво зменшить кількість «не організованих» пілотів; і саме основне – нічого не вирішить питанні відповідальності, тому, що в апріорі завжди хтось буває винним.
А розбір ЛП можливо і є необхідність проводити тільки в вузькому колі, але обов’язково з наданням максимальної можливої інформації для широкого кола пілотів.
Записаний
Myko
Jr. Member
Повідомлень: 70
Karma: +59/-50
Balaban Mykola
Re: Разборы ЛП
«
Reply #6 :
Травень 09, 2017, 21:04:00 »
Ну, з приводу законодавства, яке регулює діяння, які призвели до травмування або смерті - то тут його вистачає. Можу вас запевнити.
Але в цій темі не про законодавство, а про ситуацію, яка склалась нещодавно. І якшо обговорення цієї ситуації можеш хоча б на 1% підвищити безпеку - то давайте обговоримо її. Зрештою, це в наших з вами інтересах
Записаний
ice
Sr. Member
Повідомлень: 377
Karma: +61/-5
Володимир Паничук
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #7 :
Травень 09, 2017, 21:13:22 »
То ж давайте тихенько боятися, вчити матеріальну часть, та здавати кошти у фонд та на похорони... бо відповідні органи (державні) не дремлють...
Записаний
Рожденный ползать может руководить полетами.
тарас
Hero Member
Повідомлень: 520
Karma: +238/-11
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #8 :
Травень 09, 2017, 22:03:00 »
Щодо трагедії - ведеться слідство. І буде вестися ще як мінімум 2 місяці. Протягом цього часу жодних домислів і коментарів і розборів не буде!
Записаний
www.multi-wing.com.ua
+380676743825
SKYCLUB
Hero Member
Повідомлень: 2387
Karma: +252/-121
Александр Федак
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #9 :
Травень 09, 2017, 22:06:56 »
Из личного опыта-радостно и мгновенно разбираются только ЛП в школах у конкурентов. Это ж такой повод проехаться по инструктору. Например ЛП на Клемухе иногда вываливались в сеть через 5 минут после происшествия по принципу "кто первый напишет-тому почет".
Разбирать ЛП опытных пилотов никому неинтересно, хотя бы потому , что не хочется портить отношения, а личной выгоды в этом никакой нет. Разбирать ЛП у топ пилотов вообще не принято-они сами за пивом все расскажут.
Живем по такому принципу, что личное дело самого пилота разобрать ЛП со своим участием, если нет пострадавших, кроме него.
И святое право пострадавшего, если таковой имеется, требовать разбора ситуации.
Вот для чего? Для материальной компенсации, конечно-тогда в этом есть смысл.
А разбирать ЛП по принципу "убережем других, чтобы не наступали на те же грабли" -малоэффективно. Потому как причины ЛП в основном давно известны, многократно описаны, и редко новый случай добавляет что-то новое.
Создавать всякие чуть ли не госкомиссии по разбору-так когда-то кто-то хорошо написал, что это "попытка изнасиловать самого себя".
Я не говорю, правильно это или нет, просто по факту это давно уже так.
Записаний
www.skyclub.com.ua
Ozz
Андрій Когут
Hero Member
Повідомлень: 1547
Karma: +668/-711
SC Space
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #10 :
Травень 09, 2017, 22:13:17 »
Ніхто нічого не приховує.
Хто хоче підвищити свій рівень безпеки - можете сконтактувати з свідками і учасниками подій і все розпитати (як більшість вже і зробила). Будуть спільні тусовки КК, ЧУ і т.д. там можна все розібрати.
На КД хто питав - тому розповіли.
Публічні обговорення може і піднімуть на 1% безпеку, але на 99% можуть ускладнити життя учасникам подій. По цій же причині прохання не розпочинати ниття з ціллю заставити когось щось описувати.
Нічого нового і сенсаційного не сталося - є прості норми безпеки, незмінні вже кілька десятиліть і описані вздовж і впоперек.
Щоб польоти були безпечними слідкуйте за власним спорядженням, засобами зв'язку, виконуйте норми безпеки і не буде ніяких випадків. Кожен з нас відповідає за свою безпеку сам.
Також пам'ятайте чим більше техніки і людей задіяно в організації польотів (автомобілі, мотори, лебідки, малінки і т.д.) тим більш уважним треба бути.
На цьому форумі ніколи не було проблем з розбором польотів. Майже завжди все детально описують постраждалі, чи свідки з дозволу постраждалих. Якщо щось не висвітлюється відразу - значить так треба і нема чого влаштовувати балаган на цю тему.
Записаний
Парапланерний клуб/школа у Львові. Навчання, спорядження. Покатушки на тандемі.
paragliding-accuracy.in.ua - точність приземлення на параплані в Україні
Ozz
Андрій Когут
Hero Member
Повідомлень: 1547
Karma: +668/-711
SC Space
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #11 :
Травень 09, 2017, 23:00:49 »
Там наче все добре закінчилося. Можна Марину через ФБ запитати. Вона писала в себе на сторінці коротко.
Записаний
Парапланерний клуб/школа у Львові. Навчання, спорядження. Покатушки на тандемі.
paragliding-accuracy.in.ua - точність приземлення на параплані в Україні
Леонід Сніцарук
Hero Member
Повідомлень: 627
Karma: +205/-131
Re: Разборы ЛП
«
Reply #12 :
Травень 10, 2017, 11:39:14 »
У Марини все йде правильно.
Сезон повинна пропустити
Записаний
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.
Eugene Kozhyrnov
Jr. Member
Повідомлень: 80
Karma: +42/-4
Євген Кожирнов
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #13 :
Травень 10, 2017, 17:23:13 »
ЛП на видео с 12:00 по 15:00. ЛП было разобрано на месте. Результаты разбора действий пилота на видео. Причины ЛП предположительно таковы: в момент старта ветер дул с электростанции и старт был произведен против ветра. В первые минуты полета ветер повернул и стал дуть с села Васильевка, в результате крыло попало в зону ротора от выступа горы и получило фронталку. Возможно, у вас будут другие версии.
Буду признателен за любые конструктивные комментарии.
https://www.facebook.com/eugene.kozhyrnov/videos/1173542069424140/#
Записаний
Gradient Nevada...
ChajkaYalta
Hero Member
Повідомлень: 547
Karma: +179/-12
Сергей Седых
WWW
Re: Разборы ЛП
«
Reply #14 :
Травень 10, 2017, 18:25:45 »
Цитата: Eugene Kozhyrnov від Травень 10, 2017, 17:23:13
крыло попало в зону ротора от выступа горы
Высоковато для ротора, скорее всего термичная причина.
Похоже, что непосредственно перед сложением клеванты были затянуты довольно прилично - это было началом быстрого перехода от фронталки к срыву + по тени вроде видно, что среагировал клевантами сразу и глубоко.
Это как раз та высота, когда выброс запаски может оказаться "злом" и лучше клеванты в руках чем
журавль в небе
раскрывшаяся запаска об землю.
Думаю, что умение самостоятельно укладывать запаску - это правильно
Нырнуть в "голубую дыру" (насколько я увидел по видео) после первого потока - нормально, но не в последующие
Записаний
Жизнь - это движение, движение - это жизнь!
Друк
Сторінок: [
1
]
2
3
4
|
Нагору
« попередня тема
наступна тема »
wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
»
Общее
»
Безопасность
(Модератор:
Сергій Прокопенко
) »
Разборы ЛП
Авиаинциденты
2 февраля в Прикарпатье представители правоохранительных органов обнаружили самолет Ан-2
- 04 Лютий
Пограничники зафиксировали, что самолет по крайней мере дважды незаконно пересекал украинско-румынскую границу, скоре...
У авіакатастрофі на Коломийщині загинули Ігор Табанюк і троє іноземців
- 28 Липень
Сьогодні у Шепарівцях на Коломийщині на приватний житловий будинок упав легкомоторний спортивний літак. У авіакатастр...
У Каменца-Подольского упал воздушный шар: погиб человек, пятеро госпитализированы
- 23 Травень
У Каменца-Подольского упал воздушный шар: погиб один человек, еще пятеро травмированных госпитализированы. Об этом со...