collapse

Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Как не надо летать.  (Прочитано 262995 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Александр Хлебников

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 2482
  • Karma: +80/-22
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #720 : Березень 24, 2016, 13:17:56 »

Ассиметричка. Самая распространення ситуация. И сколько разных мнений. Есть даже противоречивые. Непочатий край роботи :blyaaaaa:

Начните с наземки - очень хорошо отрабатывается именно все что касается ассиметрички.

Offline ChajkaYalta

  • Hero Member
  • Повідомлень: 547
  • Karma: +179/-12
  • Сергей Седых
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #721 : Березень 24, 2016, 13:24:51 »
Противоречивые только в переносе веса, перед возможным сложением, на рабочую консоль. И то, скорее всего это связано с классом крыла, при пересаживании на выше класс - эта привычка проявит себя с худшей стороны.
Остальное +/- "два медведя"  ;D одинаково.
Жизнь - это движение, движение - это жизнь!

Offline MagnusX

  • Hero Member
  • Повідомлень: 530
  • Karma: +313/-262
  • Максим Куликовский
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #722 : Березень 24, 2016, 18:38:09 »
Ассиметричка. Самая распространення ситуация. И сколько разных мнений. Есть даже противоречивые. Непочатий край роботи :blyaaaaa:
:)
Я потому и просил опытных пайлотов, для которых вопрос не стоит обсуждения, помолчать. Т.к. ситуация не видео, для опытного пилота  предельно проста, но рекомендации по работе с крылом для опытного пилота и и "не очень" опытного, могут сильно отличаться и быть даже противоречащими.  Это нормально :).
И да, от крыла это тоже зависит, то Саша преувеличил немного.  У начальной техники заборники гораздо больше, стабильность выше, а "управленец" :) как правило, менее опытный, поэтому рекомендации должны быть простыми, на продвинутой технике без "ныряний" проворотов и пампинга бывает сложно раскрыть сложения, из-за узких заборников и других причин.

Так что, все нормально ), каждый должен работать на своем уровне.
 

Offline Peterbond

  • Full Member
  • Повідомлень: 104
  • Karma: +54/-22
  • Петро Бондарчук
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #723 : Березень 24, 2016, 19:16:41 »
Цитата: MagnusX link=topic=9774.msg148342#msg148342
[/quote
Не делайте этого. Уже описывалось неоднократно, это очень плохая привычка, руки не должны жестко фиксироваться, вы теряете контроль и обратную связь от крыла.
Ок. Можливо у мене є погана звичка. Але мені цікаво чи реально утримувати свою вагу однією зігнутою у лікті рукою (при чому лікоть має бути прижатий до тулуба)  одночасно отримувати контроль і зворотній зв'язок від крила. Чи це теорія? Бо читаю, що перці на "скакалках" не паряться над переносом ваги, а просто дають розігнатись наповненій консолі.
P.S Літаю  на Aspen4. Після асиметрії 40-50% крило практично не міняє курс і не ниряє, звичайно ж тримаю вагу на живій стороні крила. Цікаво як з асиметріями  справляються інші власники Aspen4
« Останнє редагування: Березень 24, 2016, 21:17:06 від Peterbond »

Offline viktor-delta

  • Full Member
  • Повідомлень: 178
  • Karma: +62/-74
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #724 : Березень 24, 2016, 21:05:55 »
 pivasikВсім привіт. перша асиметрія прийшлась в Буковелі над 15 підйомником.  страх, -шарпання цілого крила а потом дойшло шарпав підскладене .утримав ціле і вийшов приємно для себе .але літати більше там не хотів приземлився біля водо забору -Урок був шокующим + троса та смереки. обійшлось-  друга на боржаві .стрьомно  але не так .рік був десь 2006   вивод для себе -думати про колапс потрібно постійно щоб не думати що робити підчас колапсу.. остальні асиметрії навіть до75 процентів проходили як належне до погоди. \ВИБИРАЙТЕ ПОГОДУ ПО СОБІ  не беріть примір з нарваних само учок без страху  .як показує прахтика після травми вони заспокоюются . удачних стартів та приземлень . вивчайте ландшафт та не літайте в роторі -прислухайтесь до опытных пайлотов,не глумись зі Старших  пайлотік
                                                                                                                         .........................
« Останнє редагування: Березень 24, 2016, 23:35:02 від viktor-delta »

Offline viktor-delta

  • Full Member
  • Повідомлень: 178
  • Karma: +62/-74
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #725 : Березень 24, 2016, 21:26:04 »
Peterbond що до утримування. швибкість паде бо прийшов удар терміка чи ротора ітд. складена сторона гальмує і провалюется .утримав цілу зупиняєш спіральі провал . головне не перестарайся не звали крило в задній свал . якщо звалив то запаска.але не відпускай ціле крило бо крута спіраль гарантована .приклад боржава +-23роки назад є відео пошукай не вінгксі . так що де буде локоть не важно. а розгін це спіраль і втрачений час  а це втраченний шанс ПОРАДА тест  .зломай вуха на повний павук СТРОПИ ,і відпусти вийдут самі Чи прокачкою .ЗАУВАЖ З ЯКОЮ . ОТ ТАК І БУДЕ В КОЛАПСІ УДАЧІ  :0-133:

Offline Peterbond

  • Full Member
  • Повідомлень: 104
  • Karma: +54/-22
  • Петро Бондарчук
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #726 : Березень 24, 2016, 23:49:14 »
Peterbond що до утримування. швибкість паде бо прийшов удар терміка чи ротора ітд. складена сторона гальмує і провалюется .утримав цілу зупиняєш спіральі провал . головне не перестарайся не звали крило в задній свал . якщо звалив то запаска.але не відпускай ціле крило бо крута спіраль гарантована .приклад боржава +-23роки назад є відео пошукай не вінгксі . так що де буде локоть не важно. а розгін це спіраль і втрачений час  а це втраченний шанс ПОРАДА тест  .зломай вуха на повний павук СТРОПИ ,і відпусти вийдут самі Чи прокачкою .ЗАУВАЖ З ЯКОЮ . ОТ ТАК І БУДЕ В КОЛАПСІ УДАЧІ  :0-133:

  viktor-delta Звичайно дякую за поради, але щось закрадається у мене думка, що ви не читали останніх п'ять сторінок цієї теми. Або я щось не розумію.
« Останнє редагування: Березень 25, 2016, 10:01:41 від Peterbond »

Offline Flying Dutchman

  • Hero Member
  • Повідомлень: 577
  • Karma: +69/-17
  • Слава
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #727 : Березень 25, 2016, 00:22:06 »
Петро, то Віктор, коли говорить про Боржаву, має на увазі що не потрібно відпускати (кидати брейку) живої частини крила. Щоб крило не розігналося/занурилося в круту спіраль, як на "чиємусь" відео з 2013-го року з Боржави ))
(особливо, якщо інша частина крила зірвана...)
Ударим сross-country flying по бездорожью, разгельдяйству и бюрократизму!
Крізь терміки до зірок!

Offline Peterbond

  • Full Member
  • Повідомлень: 104
  • Karma: +54/-22
  • Петро Бондарчук
Re: Видео с инцидентами. Выкладываем, обсуждаем.
« Reply #728 : Березень 25, 2016, 09:56:23 »
Слава дякую за роз'яснення.  Я мав би здогадатись що не 23 роки, а 2-3 роки тому.

Offline more

  • Hero Member
  • Повідомлень: 640
  • Karma: +53/-0
  • Андрей Топталов
Движение 4EVER!!!!!
GSM +38 (067) 636 1106

Offline dimatrek

  • Hero Member
  • Повідомлень: 510
  • Karma: +144/-123
https://www.youtube.com/watch?v=_YUrVEb0I4U
просто нічого не робив... міг би піджати і перелетіти, а летів просто весь час однаково :blyaaaaa:  зато з GoPro-шкою ;D  а взагалі туда лізти на мінімальній висоті уже був значний ризик

Offline gek

  • Newbie
  • Повідомлень: 30
  • Karma: +2/-0
Это он на акселе так разогнался???

Offline Nitromax

  • Newbie
  • Повідомлень: 44
  • Karma: +8/-2
Я так понимаю, что он по ветру так разогнался!?

Offline dimatrek

  • Hero Member
  • Повідомлень: 510
  • Karma: +144/-123
Без акселя
В нього аксель не пристібнутий, видно справа на перших секундах.
Вроді або просто шиль, або легенький попутний вітер.


На 2-3 сек та на 22-23 сек видно якісь незрозумілі рухи клевантами, схожі на легкі прокачування, але там немає що прокачувати :blyaaaaa:

Offline Валька

  • Hero Member
  • Повідомлень: 552
  • Karma: +68/-45
  • Макаренко Валентин
Нету слов...одни выражения....
Полный самотьОК.
Наверное и глаза руками закрыл.
Самий безпечний той параплан ,що у мішку .

 

* Авиаинциденты