wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Федерация для парапланеристов => Тема розпочата: Ozz від Листопад 27, 2017, 18:29:51

Назва: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Листопад 27, 2017, 18:29:51
На сторінці Державіаслужби в ФБ таке повідомлення. https://www.facebook.com/SAA.Ukraine (https://www.facebook.com/SAA.Ukraine)

На 1 грудня готуємо зустріч з представниками авіації загального призначення. Будемо обговорювати питання, пов'язані з використанням злітно-посадкових майданчиків, льотною експлуатацією, оновленням нормативно-правової бази.
Початок о 15:30.
Для реєстрації потрібно заповнити просту форму за посиланням (до 14:00 30.11.2017).
https://goo.gl/forms/BlIdRGAE1GPkQrEh1 (https://goo.gl/forms/BlIdRGAE1GPkQrEh1)

Київ, проспект Перемоги, 14

----
Я планую відвідати цю зустріч - є кілька питань:

- Моторні польоти на 1-2 місних трайках і аерошютах. Можливість внесення їх в повітряний кодекс на тих же правах що і безмоторні. Або що цьому перешкоджає. Які причини?
- Реєстрація парадромів і дельтатдромів.
- Нанесення місць польотів парапланів і дельтапланів на карту в довідниках
- Використання недіючих аеродромів/аеропортів для польотів на парапланах.
- Використання діючих аеродромів/аеропортів для польотів на парапланах в неробочий і робочий час і процедура оформлення таких польотів. в т.ч. для проведення змагань.
- Використання радіочастот
- Процедура оформлення тренувальних польотів в прикордонній зоні.
- Проведення фестивально-спортивних заходів в межі населених пунктів. Процедура узгодження.

Якщо є ще запитання - напишіть будь-ласка. Можливо хтось ще хотів би бути і чи буде хтось від верхушки федерації? Давайте якось узгодимо нашу участь.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Листопад 28, 2017, 13:50:16
Скнув свої запитання на надане мило Служби.
Вже відписали що вони всі по темі і передали далі на опрацювання.
Також нададуть слово на зборах.
З Колесником нашу участь узгодив - каже шо посидіти там - справа корисна.
Їдемо з Колодчаком. Наразі більш ніхто не відгукнувся.
Місць в бусі з Золочева ще є купа. Може комусь просто треба на Київ?  ;D
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Perevalov від Листопад 28, 2017, 15:12:35
от Федерации буду я
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: deltyk від Листопад 28, 2017, 19:20:25
Від Федерації дельтапланеризму записався Марчук Володимир ( Президент ВФДСУ ). Треба вас якось зконтактувати, чи вже там зустрінетесь? Він проживає у Києві.
Гуртом таки легше батька бити )))
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Листопад 29, 2017, 00:36:35
записався Марчук Володимир ( Президент ВФДСУ )

Скинь телефон про всяк випадок.

Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Листопад 29, 2017, 10:27:54
от Федерации буду я

Володимир, можете озвучити, які питання будете піднімати від імені Федерації? Ввважаю нам потрібно все узгодити.
І було б добре щоб інші пілоти були вкурсі які цілі у керівництва федерації в участі в цих зборах.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Bars від Листопад 30, 2017, 10:41:20
Молодець!
Підтримую!
Питання актуальні піднімаєш. Успіхів. Нажаль буду у відїзді .
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Eugene Kozhyrnov від Листопад 30, 2017, 12:51:20
Зареєструвався. Планую бути. :)
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 02, 2017, 08:57:00
Спробую відзвітувати, буде багато букв і може кілька частин  :)

Зустріч відбулася. Загалом вважаю, що дуже добре, що ми були присутні і враження гарні так як будь-який діалог є позитивний і я точно впевнений що нас почули і побачили.

Відразу скажу тим хто вважає і навязує свою думку іншим, що мовляв якщо ми десь будемо світитися то тут же всі налетять все заборонять і допобочення. Це НЕ ПРАВДА. Нас були раді бачити і з відвертою цікавістю після закінчення ще довго з нами спілкувалися.

Нажаль формат зустрічі не був у формі дискусії і діалог з авіавладою і пілотами малих літаків в форматі "запитання-відповідь" майже не відбувся.
Також через недисциплінованість деяких учасників, котрі увесь час вискакували зі своїми проблемами тим самим відбираючи час у інших сталося так що Перевалов і Я змогли виступити тільки під завершення, дуже коротко навіть не маючи змоги в повній мірі донести суть наших запитань. А дельтіки і аеростати не змогли висловитись взагалі.

Так сталося що розмова в коридорі після закінчення була більш корисною ніж на самому обговоренні  ;D Керівники багатьох служб самі підходили, давали свої координати і просили звертатися в любий час з напрацьовками і пропозиціями так як наші запитання є ЦІКАВИМИ І КОРИСНИМИ!

Ми почули проблеми наших авіаційних колег і скажу шо там проблема на проблемі а низький рівень дискусії і відверте хамство деяких учасників тільки погіршує їхню ситуацію. Деколи складалося враження що ставляться цілі - підняти тупо кіпіш ніж почути аргументовані відповіді на свої запитання.
Якось дуже розмилася тонка грань між тим що впринципі влада готова йти на скасування і спрощення контролю і деяких бюрократичних застарілих чи безглуздих процедур і між тим що деякі чуваки просто хочуть щоб в малій авіації настав повний бєзпрєдєл. Щоб всі літали з непідготовлених і непридатни майданчиків на незрозумілій техніці в незрозумілому стані.
Тут найголовніше щоб в усьому тому срачі ми не попали під роздачу. А по тому що ми побачили попасти під неї дуже просто. Якщо який "авіатор" тупо настучить що десь йому "сильно заважали" летіти парапланеристи і типу "шозанах, прийміть міри і т.д." і почне вкладати свою енергію в подібний кіпіш. ТОМУ було б добре підготувати деяке підгрунтя на майбутнє щоб унеможливити таку ситуацію.

Від парапланеристів були: Перевалов, Когут, Колодчак, Шаболтас, Кожирнов
Також зі Львова був Генадій Хазан (Цунів) і власник аеродрому Ягелон.
Був президент дельтіків, представники від теплових аеростатів, парашютистів ну і зрозуміло що найбільше було самольотоводів.
Від влади були: керівництво Державіаслужби, представник вояків і багатох підрозділів державіаслужби. Був також народний депутат України.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 02, 2017, 10:28:24
Нажаль не вдалося якось конкретно підняти питання колісних одномісних трайків просто через брак часу і жорстке обмеження по часу виступу.
Також є прохання від керівництва федерації не приєднювати до парапланеризму в парафії федерації важкі 2-3 місні аерошютні трайки. Мабуть тому що всі вони - це чиста комерція, по-друге важкі, великі і моторні - то головняк. Ну тут треба спілкуватися власниками трайків. Що їм взагалі потрібно і як вони бачать своє місце. Я думаю точно не в одному ряду з літаками і мотодельтапланами - бо там капєц!

До прикордонної зони не дійшло. Про радіо це теж окрема розмова.

Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 02, 2017, 11:37:58
На самому початку начальником ДАС було сказано, що плануються значні зміни в законодавстві і в Повітряному кодексі вцілому і в сфері авіації загального призначення конкретно. Типу їх будуть приводити ще більше до європейських стандартів.

Отут мажуть бути певні трабли, оскільки "європейські стандарти" автоматично не означає що вони якісь супер чудові, по друге згідно загальноєвропейських норм є кілька пунктів в парафії Ав. заг. призн. котрі регулюються всередині окремої країни так як тій країні хочеться.

І якщо якісь правила будуть тупо скопійовані без якогось детального аналізу чи обговорення то ненароком під роздачу можемо попасти і ми. До прикладу: в Німеччині самі дурноваті правила, а у Франції одні з кращих взагалі у світі - і те і те цивілізована європейська країна.  :)  Так щоб здуру ДАС не копійнула саме німецькі правила, нам бажано більш менш регулярно бути присутніми на всіх тих обговореннях. І саме на цьому Перевалов і Я кілька разів акцентували увагу присутніх - щоб якщо якісь зміни хоч якось зачіпають параплани - тоді відразу потрібні консультації з нами. Нам чемно пообіцяли що саме так і буде. Також ми наголосили що якщо ніяких змін не планується то нас цілком задовільняє існуючий стан речей - тобто Державіаслужба повністю дистанціювалася від тряпочної авіації і віддала рульожку в цій парафії Федерації.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 02, 2017, 22:52:34
Тепер про те що стало головним результатом зустрічі.

Під час свого виступу і після в неформальній бесіді я звернувся до самольотоводів з питанням -  "як часто вони візуально бачать польоти парапланеристів, особливо їх скупчення в певних місцях (над т.з. парадромами)?".  І було поставлено запитання - чи буде добре чи недобре чи нейтрально, якщо такі місця (парадроми) будуть нанесені на карти у аеронавігаційних довідниках? Всі в один голос заявили що це буде дуже важливо. Тимбіьше в свому виступі В.Перевалов проінформував всіх що кількість ітаючих парапланеристів вже давно більша ніж к-сть усіх ЛА АЗП разом взятих. Я також наголосив що мало того що кількість вже велика - найближчі кілька років ця кількість продовжить стрімко зростати. Кількість приватних літаків в свою чергу в Ураїні за останні кілька років теж збільшилася майже вдвічі!

Тепер маємо ситуацію коли дуже зростає к-сть парапланеристів і зростає кількість літаків і всі товчуться в класі G (Golf). Для переважної більшості парадромів це ні на що не впливає (тому можна взагалі на цю тему не паритись) але є кілька локацій де можливість зустрічі з літаком є досить великою (напр. затяжки в Куликові чи Олесько  ;D), плюс ми говоримо про те що за 5 років к-сть парапланів і літаків буде в рази вищою.
Особливо ця ситуація знайома тим хто літає поблизу великих міст чи аеродромів АЗП.
Також києвляни кажуть що збільшилися випадки коли якись чел на літачку побачив парапланиі починає нарізати над ними круги щоб краще роздивитися  :apstenu:

Тому велика к-сть учасників підійшли, запропонували свою допомогу в проведенні цієї роботи, залишили свої контакти.

Я провів дуже змістовну бесіду з Генадієм Хазаном і він сам (в особі президенту однієї з AOPA Ukraine  :)) зголосився співпрацювати з нами в питанні реєстрації парадромів. З вівторка я маю з ним зустріч та його людиною, що якраз веде такі справи для консультацій і визначення плану дій. Будемо пробувати "зареєструвати" парадром в Куликові і Олесько. Якщо все вдастся і буде зелене світло від державіаслужби - спробуємо напрацювати шаблон по якому місцеві пілоти за власним бажанням можуть так само "зареєструвати" свої парадроми, якщо в цьому для них є якісь плюси чи необхідність.

Для чого це???

1. Якщо парадром буде внесений в довідник, а потім на карту а звідти в бортовий GPS літака, пілот буде попереджений що в певні зони краще просто так не ломитися по прямій. Тобто облетіти таке місце трохи стороною. Відповідно і бажання нарізати круги щоб роздивитися краще буде значно менше, так як пілот попереджений що з точки зору безпеки цього краще не робити.

2. Відповідно і парапланерист в повітрі буде почуватися спокійніше знаючи що вирогідність того шо тут просвистить якась Cessna набагато менша. Мова йде про стартовий поток чи динамік. Тобто зону радіусом кілька км і висотою до 1500! Там де найбільше крил кучкується одночасно.

3. Наші парадроми отримають хоч якись більш менш офіційний статус. Можливо це якось допоможе в захисті парадромів від розкопок, установок вітряків і іншого вандалізму. Як мінімум ми будемо взнавати про такі наміри набагато раніше ніж як у випадку з Боржавою - не тоді коли вже стартують роботи а ще на стадії аналізу і проектування. Грубо кажучи якщо якись дурень приїде на парадром планувати якусь стройку, як мінімум буде що йому показати.

4. Самольотовод вже не зможе настучати на парапланеристів, якщо він встав не з тої ноги і йому не подобається що хтось там літає де він хотів летіти. Дуже просто - нема парадрома на карті - правий літак. Є парадром на карті - правий парапланерист.   ccccoool

5. Тепер якщо плануються дуже масові польоти коли в повітрі реально буде дофіга парапланів і лебідочних шнурків  :) , хтось з парапланеристів може телефонувати на ПІО (польотно інформаційне обслуговування) і попереджати що з такою по таку годину там то буде купа парапланів. Тепер коли якась цесна летить через те місце ПІО буде повідомляти її про це і просити бути уважним а ще краще тупо туди не залітати. Доречі за словами Г.Хазана це можна робити коли і не зареєстрований парадром. Але з зареєстрованим набагато правильніше оскільки ПІО буде автоматично знати про що йдеться і головне в якому напрямку планується розльот крил. Не треба буде кожен раз з нуля пояснювати хто, що і чого.

Повторюю це робиться на добровільній основі. Наприклад якщо десь в Ісакові воно нафіг не треба, то в Куликові я більш ніж зацікавлений це зробити. Хочеться літати спокійно і знати що якись дурак не примчиться з претензіями ти "а чого це ви тут літаєте, хто дозволив і т.д." І особливо коли ми говоримо що кожні 15 хв в небі 3-5хв висить кілометровий НЕВИДИМИЙ шнурок!


Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 03, 2017, 18:14:12
Хочу нагадати, що польотам в обов'язковому порядку повинен передувати дзвiнок до ППО, згiдно дiючим в Украiнi документам.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 19:21:18
Хочу нагадати, що польотам в обов'язковому порядку повинен передувати дзвiнок до ППО, згiдно дiючим в Украiнi документам.

Для парапланеристів - НЕ ПОВИНЕН
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Sasha Krasily4 від Грудень 03, 2017, 19:28:16
де написано що не повинен?  інформую львів контроль, ставляться нормально. ніразу нечув шоб сказали то не треба.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 19:34:26
Коли подаєш повноцінну заявку на польоти поза класом G - тоді треба, якщо ні - то нікому нічого не треба.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 03, 2017, 19:45:26
Дзвiнок до ППО обов'язковий для усix без винятку користувачiв повiтряного простоту класу G.  Дзвiнок до ПIО тiльки iнформативний.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 03, 2017, 19:59:21
Якщо польоти будуть виконуватись з заходом до контрольованого повiтряного простоту то обов'язкова заявка або флайтплан. Дзвiнок до ППО означае законнiсть Вашого польоту i Ви можете аргументовано вi дстоювати своiправа перед знахабнiлими власниками цесн та еврокоптерiв.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 20:08:40
Так стоп  :) Це все чудово.

Вся двіжуха з "реєстрацією" парадромів я вже писав для чого. Якшо коротко щоб було ще менше геморою. А з усякими дзвінками/заявками/погодженнями його тільки більше. Треба чи не треба - ніхто того ніколи не робив і робити не збирається. Парапланерист і всіляки заявки - речі несумісні.  8)
Те що у нас ніколи не виникало ніяких проблем - це наслідок самоорганізованості і самодисципліни всіх пілотів. Так буде і надалі.

Я хочу з затяжками підлізти ближче до Львова, тому і планую зареєструвати кілька точок. Мені особисто кудись подзвонити чи на ПІО чи на ППО чи взагалі малювати повноцінні заявки - зовсім не важко.
Але якщо рядовому пілоту, який 20 років літає на своїй гірці сказати що тепер він ПОВИНЕН кудись звонити чи щось робити - то реакція самі знаєте яка буде.  ;D Тому давайте не згущати краскі. Кому треба і знає для чого - той хай дзвонить і заявляється. Інші того робити не будуть і не хочуть. І правильно роблять.  :) Головне щоб не завівся якись стукач який піде кудись жалітися чи когось "здавати".

У нас немає пробем з самими польотами і взаємодією з органами контролю чи іншими ЛА. У нас є проблеми з тим що наші парадроми розкопують і забудовують. Чи змінить шось реєстрація - я хз. Спробуємо на одному - побачимо.

вi дстоювати своiправа перед знахабнiлими власниками цесн та еврокоптерiв.
Літали змагання на Боржаві - подані всі заявки. Якись Робінсон-44 кілька днів по хребт пролітав собі туди-назад. Сильно помогли заявки? НІ. Хтось побіг його здавати теж ні. Чувак або натупив або ложив на ті заявки. Тому формальності це звичано чудово. Але самодисципліна і відчуття власної безпеки - то найкращі ліки від того всього.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Sasha Krasily4 від Грудень 03, 2017, 20:16:45
А з усякими дзвінками/заявками/погодженнями його тільки більше. Треба чи не треба - ніхто того ніколи не робив і робити не збирається. Парапланерист і всіляки заявки - речі несумісні.

нууу....

є положення про використання повітряного простору України в якому пише:

 У разі   виконання  польотів  повітряних  суден  поза  межами
контрольованого повітряного простору ОПР на  висоті  не  більш  як
1500  метрів  над середнім рівнем моря заявки на виконання польоту
та  використання  повітряного  простору  не  подаються  (за  умови
обов'язкового   інформування  органів  управління  Повітряних  Сил
Збройних Сил згідно з пунктом 83 цього Положення)

а подобається це чи ні і робити чи не робити справа кожного.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 20:31:16
Так - вже сам це нагуглив.

Тут тоді питання чи потрапляє параплан згідно повітряного Кодексу в класифікацію "повітряне судно"?
Згідно всіх букв кодексу - то так "повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);"

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?

Ну раз пишуть шо треба, значить я на своїх точках буду дзвонити. Тимбільше лебідочні чи моторні польоти мают таку специфіку що завжди є хтось хто нікуди не полетить і він і так за всім спостерігає і відповідає за безпеку. Значить буде ще звонити перед початком і після закінчення роботи. Тимбільше ви самі кажете що це не важко і не боляче.  :)

Думаю всеодно при реєстрації - відправлять до ППОшніків якісь штампік поставити... Там і пояснять що до чого і навіщо.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 21:08:01
От соромно що я сам про це взнав тільки до початку зборів від Євгена Кожирнова  :-[ , але...

З 2011 року виявляється в Наказі "Про затвердження Правил допуску до експлуатації злітно-посадкових майданчиків для польотів легких повітряних суден" вже давно є примарне досить нормальне визначення поняття парадром і дельтадром:

1. Загальні положення
1.6. Постійні та тимчасові  злітно-посадкові  майданчики  для польотів  легких  повітряних  суден не підлягають сертифікації та реєстрації  у  Державному  реєстрі  аеродромів  цивільної  авіації України.

1.12. Визначення термінів
Стартовий майданчик  для   виконання   польотів   безмоторних надлегких  повітряних  суден  -  земельна  ділянка  або спеціально підготовлена площадка,  у тому числі на схилах пагорбів та гір,  з якої  виконується  зліт  безмоторних  надлегких  повітряних  суден (дельтапланів, парапланів тощо). (Тощо це мотопараплани???  ;D)

10. Загальні  технічні  та експлуатаційні вимоги до стартових майданчиків для виконання польотів безмоторних надлегких ПС

     10.1. Стартовий майданчик для виконання польотів  безмоторних надлегких   ПС   (дельтапланів,   парапланів)  повинен  мати  такі елементи:
     смугу передстартової готовності;
     лінію старту;
     місце посадки;
     зони виконання польотів на паріння. (Амінь  :-*  а розміри зони? Дайош зону для паріння між Шопками і Тернополем!  ;D)

     10.2. Смуга передстартової готовності повинна бути площею  не менше 100 кв.м довільної конфігурації.

     10.3. Лінія старту повинна мати мінімальну довжину 20 м. (Оце хто нам наміряв таке?  :) Це Шоб два крила рядочком покласти?)

     10.4. Місце   посадки   повинно   мати   мінімальні   розміри 50 х 50 м.  Як мінімум, з одного напрямку не повинно бути перешкод для безпечного виконання посадки.  (Для точністів і 2 на 2 норм  8))

     10.5. На  лінії старту та місці посадки повинен бути показник напрямку та сили вітру у вигляді смугастого конуса з тканини, який має чутливість до вітру силою від 1 м/сек., висоту встановлення не менше 2м  від  поверхні  землі  та  який  добре  видно  із  зони підготовки до зльоту та із смуги повітряного підходу при посадці.

     10.6. Майданчик  для виконання польотів безмоторних надлегких ПС маркуванню не підлягає.

     10.7. Зони паріння, небезпечні зони для виконання безмоторних польотів,   межі   майданчика,   особливості  рельєфу,  характерні орієнтири та інші елементи,  що  включені  в  структуру  елементів
майданчика,  визначаються  інструкцією  з  виконання  польотів для кожного конкретного майданчика. (Мене хлібом не корми дай якусь інструкцію намалювати, вже запускаю CorelDraw  :fly:)

     10.8. Керування  польотами,  радіотехнічне,   метеорологічне, пожежне    та    аварійно-рятувальне   забезпечення   здійснюються експлуатантом  ПС  у  відповідності  до  інструкції  з   виконання польотів на конкретному майданчику. (Координати тумбочки куди нести печеньки, будуть також вказані додатково  ;D)

--------------------------
Тепер цікаво чи у них є під реєстрацію вже розроблені форми бланків чи можемо розробити і запропонувати самі?  trava

Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 03, 2017, 21:55:08
З приводу чи є параплан повітряним судном. Є такий документ- Правила польотів в класифікованому повітряному просторі Украіни, то там у визначеннях зазначене наступне: Повітряне судно-це літальний апарат що тримається в атмосфері за рахунок взаємодіі з повітрям, відмінноі від взаємодіі з повітрям, відбитим від земноі поверхні та здатний маневрувати в тривимірному просторі.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 22:07:38
Так дякую - вже визначилися що від "повітряного судна" нікуди не дінемося.

Скинув Генадію Хазану відео з польотами на затяжках в Куликові і Олесько. Каже Генадій - "йопт#$%$ ху:%№ бля;№;;" я ж там круги намотую і в хмарах літаю! Ану бігом наносити точки на карту і звонити кожен раз в ПІО!!!! АААА!!!!  :blyaaaaa:
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Sasha Krasily4 від Грудень 03, 2017, 22:16:31

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?


саме так. мова йде про перетин кордону..
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Perevalov від Грудень 03, 2017, 23:29:57

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?


саме так. мова йде про перетин кордону..

Причём тут кордон???????
Транспортный засіб подрозумевает регистрацию в министерстве транспорта,каждогодичные техосмотры ,права,номера и тд вобщем все прелести общения с министерством транспорта . Геморой и затраты . То с чем сегодня сталкиваются самолётчики ,вертолётчики и тд. Мы перевели парапланы в спортивное снаряжение и они теперь не требуют регистрации и прочих гемороев , а все действия по парапланам взяла на себя федерация парапланеризма. Об этом написанно в статье 39 воздушного кодекса. Типа парапланы и моторные парапланы стартующие с ног не требуют регистрации.
Про кордон . Параплан был записан ,как спортивное снаряжение с которым спортсмен может пересекать границу. Но это никак не относится к воздушному кодексу
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 03, 2017, 23:45:02
Причём тут кордон???????

А я хз.

Параплан был записан ,как спортивное снаряжение с которым спортсмен может пересекать границу.

Я це і мав на увазі. А де конкретно воно так записано я не знаю.
Мова йшла про те чи можна якось закосити від статусу "повітряне судно", щоб уникнути взагалі будь-яких телефонних дзвінків і заявок. Дуже швидко розібралися, що закосити не можна, заявок не треба, а дзвонити треба, але хай звонить той кому то потрібно - тобто той хто масово літає в місцях де може зустрітися з літаком чи ще чимось.
Про те, що параплан - це спортивне спорядження, в жодних авіаційних документах я згадки не знайшов, там воно повітряне судно і все тут. То мабуть ця згадка в якихось погранично-митних?
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 04, 2017, 09:28:33
Чого всіх так лякають ті дзвінки до ППО.  Я особисто туди дзвонив неодноразово і жодного разу мене не запитали чи є я руський шпійон. Взагалі то це пережиток минулого срср. Клас G в наших документах так і не наважилися назвати неконтрольованим. Це "повітряний простір за межами контрольованого". Я розмовляв зі старшими офіцерами чергових змін ППО у Василькові, то вони фіксують тільки прізвище пілота, його номер телефону, та який вид польотів буде виконуватись. Ніяких даних про реєстрацію, наявність ліцензіі не запитують. Обов'язковим є дзвінок про закінчення польотів, бо як його не буде, Вас будуть вважать як повітряне судно, що зазнало лиха і почнуть шукать. Аварійне обслуговування у класі G надається і при чому не безкоштовно.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 04, 2017, 11:14:32
Чого всіх так лякають ті дзвінки до ППО. 

Це шось типу як дзвонити в ДАІ перед тим як ти хочеш поїхати покататися на велосипеді і ОБОВ'ЯЗКОВО після. Інакше ДАІ сяде на УАЗіки і поїде тебе шукати... за твої гроші    :blyaaaaa:

Обов'язковим є дзвінок про закінчення польотів, бо як його не буде, Вас будуть вважать як повітряне судно, що зазнало лиха і почнуть шукать. Аварійне обслуговування у класі G надається і при чому не безкоштовно.

Ну от - самі відповіли. Кому треба цей головняк, якщо він тупо забув зазвонити. Чи сів телефон. Чи там де він сів - нема сигналу. Тимбільше всі летять в різні боки і не ясно хто ще летить і хто ні.
Призначення РП чи "чергового по класу" в парапланеризмі вже давно зазнало фіаско. (Ще якщо це затяжки чи якась тандемна двіжуха, тоді може так). А прості фан-польоти з гірки - не треба воно. А саме головне - ну яким боком ППО до парапланів??? Вони нас ітак не бачать і не чують, а в своїй ППОшності нехай тренуються на конрабандистах. Що таке насправді українське ППО ми прекрасно всі бачимо з 2014 року.

Коли це змагання - тоді все подається згідно всіх правил, в т.ч. і на ППО.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 04, 2017, 11:50:22
Є таке поняття як дисціпліна. Якщо  ми себе відносимо до пілотів дисціплінованих то не може бути забув чи не захотів. Небо не терпить халатності та недбальства. Навіть в дрібницях. Той же пілот який подзвонив і сповістив про своі наміри а потім (не дай боже) впав в полі має більше шансів вижити аніж той що полетів сам та не сказав нічого нікому. Можна попередити при першому дзвінку що вірогідна посадка у місці де нема зв'язку. Деякі пілоти (легкомоторних літаків) так і роблять. Вихід завжди є. Було би бажання. А гроші беруть за хибні виклики або недбальство, наприклад як рибалок з крижин вертольотом евакують.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 04, 2017, 13:52:05
а потім (не дай боже) впав в полі має більше шансів вижити аніж той що полетів сам та не сказав нічого нікому.

Цікаво яким боком ППО до порятунку впавших пілотів?   ;D
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: UKBB від Грудень 04, 2017, 13:56:25
Надає інформацію МНСникам і ті починають шукати.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 04, 2017, 13:58:23
Короч все ясно.

Пропоную тему ППО закрити.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 05, 2017, 18:03:00
Сьогодні провели дуже змістовну нараду в офісі Генадія Хазана.
Перелопатили всі нормативні документи що стосуються парапланів і реєстрації ЗПМ.
Обговорили всі питання, учтонили багато нюансів, звонили до Києва і т.д.

План роботи тепер чіткий і зрозумілий. Залишилося тільки сісти написати і намалювати. Генадій люб'язно надав зразки документів по своєму аеродрому. Також він надасть все необхідне сприяння і підтримку.

Я займаюся оформленням Куликова і Олесько.

Перелік документів і план роботи я передав В.Перевалову. Він паралельно займається роботою зі сторони Федерації (там треба довести до ума дещо) і реєстрацією парадрому на Ходосівці.
Якщо все пройде добре і результат буде досягнутий, буде розроблений шаблон документів на основі якого бажаючі осередки зможуть оформити свої парадроми. Якщо хтось вважає за необхідне почати роботу по своєму парадрому вже (паралельно з нами) звертайтеся до мене або до В.Перевалова - кому куди ближче.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Грудень 05, 2017, 19:26:41
В роботу підключився Антон Зуєв з Запоріжжя і вже скинув купу готових напрацьовок і рекомендацій.  pivasik
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Николай Гаврилюк від Травень 31, 2018, 17:54:20
є якісь новини? які результати у зустрічей?
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Ozz від Червень 02, 2018, 00:40:59
Писали взимку інструкцію для ЗПМ - не дописали. Почалася епопея з Боржавою і я не маю на це часу.
Чи хтось інший щось робив я хз.
Назва: Re: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн
Відправлено: Николай Гаврилюк від Червень 04, 2018, 14:48:58
Шкода. Бо справа хороша і отримати дійсно нормальні легальні умови було б добре. Адже зона G то гарно але 1500 ліміт висоти не буде витриманно 100%
Так що сподіваемось що таки продовжите цю дійсно корисну справу.
Якщо чим можемо допомогти з радістю