Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: Крило для польотів!  (Прочитано 8147 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Крило для польотів!
« : Червень 17, 2014, 13:43:03 »
Всім привіт, я зацікавився польотами на паротрайку, двохмісному, але оскільки в мене досвіду взагалі немає,
зараз начинатиму шукати літературу, дивитись ролики і т.д, хочу поцікавитись!
Чи є таке крило, на якому можна літати самому, без мотора, я важу 90кг+- і щоб потім коли підвчусь і підзбираю гроші,
щоб можна з тим самим крилом літати на двохмісному партрайку з пасажиром, теж до 80-90кг!
Досвіду кажу знову ще немає, буду вчитись з інструктором звичайно, але все ж цікавить крило, не дуже швидкісне
і яке прощає помилки, як кажуть!?)

Offline Богдан Базюк

  • любители лебёдки
  • Повідомлень: 3485
  • Karma: +305/-27
  • NOVA, PHI, FLOW, ADVANCE, Syride
Re: Крило для польотів!
« Reply #1 : Червень 17, 2014, 14:20:47 »
Досвіду кажу знову ще немає, буду вчитись з інструктором звичайно, але все ж цікавить крило, не дуже швидкісне
і яке прощає помилки, як кажуть!?)
Ключова фраза виділена. От як вчитиметесь або вже пройдете курс, такі питання самі собою відпадуть чи знайдуться відповіді ;) Зараз зарано над таким ломати голову
http://dostavkausa.in.ua - доставка товарів із США та Європи
Параплани та спорядження NOVA, PHI, ADVANCE, FLOW, KOBO GPS(vario), Syride
e-mail: gradientpara(в)ua.fm +З8О5ОЗ1О4882

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крило для польотів!
« Reply #2 : Червень 17, 2014, 14:56:53 »
Ти 90 кг
Підвіска, запаска, крило, одяг, прилади і т.д.- 25 кг

Політна вага ~115 кг - для безпечних польотів крило з вилкою 100-125 кг

Ти - 90
Пасажир - 90
Мотор - 35
Пальне - 10
Трайк - 30
Крило - 8
Запаска - 5
Одяг, прилади і т.д. на двох - 5

Політна вага ~ 273 кг!

Висновок - не може бути такого крила на якому можна одночасно літати одному без мотора і двом на трайку з мотором! Забудь!  :)

Для безпечних польотів на двомісному трайку і тимбільше якщо грішним ділом надумав халтурити тоді краще аерошют.
Зможеш літати з пасажиром і сам (бажано з баластом і в спокійну погоду)

Але для того щоб возити людей потрібно бути досвідченим пілотом. Тому ти маєш визначитися що ти хочеш вільні польоти чи двомісний трайк. Тоді вивчитися на тому що вибереш, 2-3 роки налітати самостійно, набратися досвіду (також в моторних польотах велику роль грає знання мат. частини) а тоді вже брати на себе відповідальність за тих кого зібрався катати.

Offline николай 109

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 51
  • Karma: +2/-0
Re: Крило для польотів!
« Reply #3 : Червень 17, 2014, 15:37:06 »
Самый главный вопрос который даже не зависит от опыта . Готов ли ты взять на себя ответственность за другого человека, надо ли это тебе ???

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #4 : Червень 18, 2014, 14:58:55 »
Дуже дякую за конструктивні відповіді, я зрозумів. що універсального крила не існує,
Також я поняв що літати і возити пасажира на двомісному трайку потрібно 2-3 роки досвіду!
Якщо йти до цього, з чого начати?
Купляти крило чисто для себе, чи купляти крило з мотором і т.д?

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Крило для польотів!
« Reply #5 : Червень 18, 2014, 15:21:42 »
Комплект "вільний"
бу: 1000-1500 Є (крило, підвіска, запаска, прилади, рюкзак)
новий: від 2200Є

Коплект "моторний"
бу: від 3000Є  (крило, мотор, запаска, прилади)
новий від 5000Є

Якщо навчишся добре літати без мотора, то потім пересісти на мотор запросто. Є люди які вчилися відразу на моторі але то безтолково і з усіма поломками - виходить дорого.
Якщо конкретно то раджу в цьому році навчитися літати без мотора. Налітати 20-30 год самостійно і на наступний рік чухатись з мотором.

Дуже дякую за конструктивні відповіді, я зрозумів. що універсального крила не існує,


Є універсальні крила. Тобто крило (переважно стандарт, En-B p з моторними тріммерами і подовженими брейками). Наприклад чудове крило в цьому плані: http://sky-country.com/product/discovery-4
На такому ти нормально літаєш і без мотора і з мотором. Вилку розраховуєш так щоб ьез мотора ти був нижче середини. З мотором будеш по верху. (Сам відлітав купа часу на "моторному" Discovery-2, гарно літає і з мотором і без).
Потім через 3-4 роки ти зрозумієш що треба круте крило вільне і вже суто моторне крило. Але шоб ту різницю відчути знову ж треба досвід в кілька років. Тоді візьмеш собі якусь En-C і чисто моторне крило типу цього: http://sky-country.com/product/moscito-3

Але крила на якому можна літати одному без мотора і з трайком і пасажиром ясно що не існує.

Тепер конкретно:
1. Вчишся літати (у інструктора або досвідченого пілота на клубному спорядженні).
2. Якшо є бабло, купуєш стандарт з моторними кінцями, нальотуєшся до усрачки без мотора.
3. Через якись час купуєш мотор і на тому ж крилі до не меншої усрачки нальотуєшся з мотором.
4. І вже тоді думаєш про двомісні моторні покатушки, докупляєш трайк і моторний тандем чи аерошют.

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #6 : Червень 18, 2014, 15:32:05 »
Щераз дякую за відповідь, я зрозумів що мені для початку потрібно купити крило універсальне для мої ваги щоб літати в цьому році наприклад без мотора, в наступний
з мотором, потім набравшись досвіду тільки тоді можна це все продати і перейти на двомісний партрайк?
Яке спорядження мені рекомендовано моніторити для початку? 

Offline alexei

  • Hero Member
  • Повідомлень: 517
  • Karma: +108/-15
Re: Крило для польотів!
« Reply #7 : Червень 18, 2014, 23:53:08 »
Для того чтобы летать с мотором не обязательно быть свободником. Хотя опыт владения крылом на земле от свободника в помощь парамотористу, но опыт полетов возле склона только в минус. Обычно такие пилоты боятся (испытывают большой дискомфорт) уже с мотором. Т.к. взлетно-посадочный скорости во многом отличаются.

Набить руку в управлении крылом на земле можно и не будучи свободником. А летать с мотором можно уже. При этом потихоньку осваивать свободные полеты, как более сложные. Вот тогда это в удовольствие и в пользу.

Все зависит от грамотности Вашего инструктора.

По вопросу универсальности: все универсальное это компромисс. К примеру демисезонная резина - и не летняя, и не зимняя, но если денег нет, то она и летняя и зимняя. Тоже самое с универсальными крыльями. Расписывать почему и как долго и лениво. Но если пилот-ученик изначально покупает правильное оборудование, то полеты и обучение с первого дня в сплошное удовольствие. И если Вы изначально нацелены на моторные полеты, берите моторное крыло начального уровня. И для общего развития (впрочем, для отдельного удовольствия) - свободное крыло начального уровня. Тогда получите удовольствие и от одного и от другого. Ибо нельзя сравнивать эти два вида полета, выявляя что лучше, т.к. это разные темы.

Успехов!

Offline level

  • Full Member
  • Повідомлень: 118
  • Karma: +8/-6
Re: Крило для польотів!
« Reply #8 : Червень 18, 2014, 23:53:58 »
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12009.msg122290#msg122290  , можливо з паратрайком (комплект). При потребі фото додам.

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #9 : Червень 19, 2014, 02:16:24 »
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12009.msg122290#msg122290  , можливо з паратрайком (комплект). При потребі фото додам.

Прочитав декілька разів, щоб осмислити!!!
Є варіант начинати з початкового свободного крила,
а є варіант починати з початкового моторно-свободного?
Я правильно зрозумів, моторним крилом управляти легче?
На мою думку краще взяти моторно-свободне крило і начинати літати без мотора, як ви скажете???

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #10 : Червень 19, 2014, 02:18:24 »
http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12009.msg122290#msg122290  , можливо з паратрайком (комплект). При потребі фото додам.

Прочитав декілька разів, щоб осмислити!!!
Є варіант начинати з початкового свободного крила,
а є варіант починати з початкового моторно-свободного?
Я правильно зрозумів, моторним крилом управляти легче?
На мою думку краще взяти моторно-свободне крило і начинати літати без мотора, як ви скажете???

Дякую за пропозицію, але я ще вивчаю свої потребності на початковому рівні і коли вивчу свої потребності, буду вивчати цінову політику, а тоді аж купувати, щераз дякую!!!

Offline mersmen

  • Шевчук Константин
  • Hero Member
  • Повідомлень: 780
  • Karma: +142/-57
  • Директор газа
Re: Крило для польотів!
« Reply #11 : Червень 19, 2014, 08:48:15 »
Тобто крило (переважно стандарт, En-B p з моторними тріммерами і подовженими брейками). Наприклад чудове крило в цьому плані: http://sky-country.com/product/discovery-4
На такому ти нормально літаєш і без мотора і з мотором. Вилку розраховуєш так щоб ьез мотора ти був нижче середини. З мотором будеш по верху. (Сам відлітав купа часу на "моторному" Discovery-2, гарно літає і з мотором і без).
Потім через 3-4 роки ти зрозумієш що треба круте крило вільне і вже суто моторне крило. Але шоб ту різницю відчути знову ж треба досвід в кілька років. Тоді візьмеш собі якусь En-C і чисто моторне крило типу цього: http://sky-country.com/product/moscito-3

Шось я не бачив крил з  вилкою 30 кг  :o якшо брати універсальне то треба брати по середині вилки для вільних польотів якщо з моторкою буде перевіс то нічого страшного в цьому не має, головне щоб тканина і стропи витримали. В мене був стайлик 2 28м літав останнім часом на моторі, тепер у мене KFR 22 метри і тут я теж перегружаю

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #12 : Червень 19, 2014, 12:02:04 »
Значить то має бути моторне крило для ваги  115-125кг?
І на ньому можна летіти без мотора?

Offline николай 109

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 51
  • Karma: +2/-0
Re: Крило для польотів!
« Reply #13 : Червень 19, 2014, 17:16:06 »
Скорее всего 90-115, мах 120. У меня такой же вес , начинал с Муската 29   (90-115) ,  был также Стайл 31  (100-125) полетал на нем раз 10 не понравилось не мой размер надо иметь много здоровья что бы в штиль такое полотнище поднимать.  Чем меньше крыло тем легче оно поднимается. Начал летать сразу на моторе т.е вообще свободником не летал (правда имел достаточный опыт прыжков и полетов с парашютами малых площадей )В вашем регионе много опытных свободно-моторных пилотов, обязательно помогут.

Offline Олександр Юрійович

  • Newbie
  • Повідомлень: 26
  • Karma: +5/-7
Re: Крило для польотів!
« Reply #14 : Червень 19, 2014, 18:17:05 »
Припустим 90-120кг, я на ньому зможу начати літати без мотора, а на наступний рік докупити мотор???
 popa
Виходить мені потрібне крило моторне початкового рівня з вилкою 90-120кг?
Які моделі підійдуть під цей опис, щоб шукати і вивчати пропозиції?