wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Полёты с мотором => Тема розпочата: mersmen від Липень 12, 2018, 19:23:30
-
Добрый день, вылезла проблема перестал ни с того ни сего заводится мотор, что интересно за день до этого летал 3 часа на любых режимах, с глушением и заводкой в воздухе електростартером, плюс когда сел и сложился ожидая подбор завёл за винт и так несколько раз. Вчера выехал опять на поле залил бензина 10 литров добавил масла и... НИФИГА сколько не крутил даже не было подхватов, искра есть, поменял 4 свечи результата 0, бензин идёт но что-то чересчур сильно вылетает из трубы, разобрал карб проблем не нашёл, сегодня пол дня пытался завести НИФИГА. Народ посоветуйте умных советов, радикальных типа нужен новый мотор не советуйте.
Спасибо
-
Масла может много налил?
-
Злий бензин, залий другий! Поміряй Компресію!
Якщо компресія і бензин добрі - бризни в циліндр, через свічний отвір ,трошки бензину і пробуй заводити,має хапнути і заглохнути.
-
возможно западание кнопки на карбе
-
Компресія така як і була рік назад, знімав карб продивлявся, заодно продув картер від бензину, як поставив карб шприцем капнув чистого бензину грам 3-5 - навіть не пурхнуло, я вже деваю мож запалення збилось але чого так спонтанно
-
а де на карбі кнопка ? отвір є, відно мембрану насоса
-
саме в этом отворе устанавливается кнопка для нажатие на мембрану, она и западает( но если кнопки нет, и видно мембрану, то дело не в кнопке)
сталкивался с подобной проблемой, был дикий перелив, виной тому была запавшая кнопка
-
Один в один ситуація, з якою розбиралися кілька днів тому.
Розібралися.
068 шістсот сорок два 7729.
Телефонуй, бо багато літер.
-
Добрався до мотора, став заводити ніфіга, заводиться тільки зі шморгалки ( ремінь безпеки авто намотаний на шків гвинта) на гарячу і так не заводиться, проміряв компресію показало 7кг\см на холодну, що мабудь маловато, зняв циліндр поршень кільця поки нічого кримінального не бачу зробив фото, пізніше проміряю зазори на кільцях але на око менше 1мм
Чогось фото не завантажуються ???
-
Зазор на кільцях 0,25мм по всій довжині циліндра
-
Є невеличкий слід від прориву газів через кільце на головці, але дуже незначне
-
Шановний Константин, спробуйте замінити котушку запалювання, має все запрацювати. Якщо я правий , з Вас pivasik.
-
компресія 7 кг/см не замало ?
-
Компрессия на двухтактнике - очень относительное понятие. О состоянии поршнево
й правильнее судить по зазору в кольцах и выработке в цилиндре.
-
Выработка в цилиндрах меньше микрона, зазор в кольцах 0,25мм
-
Компресія 7 наскільки я компетентний замало!
Хочаб 8.5
Є невеличкий слід від прориву газів через кільце на головці, але дуже незначне --------Може в прокладці поблема.
-
Выработка в цилиндрах меньше микрона, зазор в кольцах 0,25мм
Значит, скорей всего не в компресии проблема. Несколько раз на Жпх сталкивался с неисправностью низковольтной катушки. Искра или слабая, или непостоянная. Теоретически можно отдать перемотать, но берутся далеко не все.
-
Проблема в катушці. Читайте мій попередній допис.
-
Від якого китайського мопєда підходять ?
-
мабудь треба стваити комутатор і катушку, в в цій катушці комутатор всередині
-
подивився схеми комутаторів катушок найшов підходящу катушку від скутера сузукі на фотках перша від жпх друга сузукі
-
поміняв катушку і ніхрєна, іскра нестабільна на обертах зі стартера практично її немає, на більших обертах є но з переривами, акий опір має бути на низьковольтній катушці, як її перевірити? скільки коштує низьковольтна катушка
-
А катушка там с высоковольтным или отдельно?
Попробуйте завести в темноте (тока аккуратно) - если будет видно искру снаружи - дырявый ВВ провод
-
Від катушки та шо на генераторі не йде сигнал, і тестером міряю вона в обриві, буду кулупати мож щось вийде