Поиск от Google

Фонд взаємодопомоги пілотів!!!
Голова Фонду Сергей Сергеев (Київ), тел. +380505250259
https://paragliding.in.ua/index.php?topic=542.0 та http://www.nebo-forum.kiev.ua/viewforum.php?f=20

Автор Тема: AirDesign  (Прочитано 48509 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #75 : Листопад 17, 2014, 20:51:25 »
Коли приїхав по параплан і подивившись на рюкзак подумав-боже який він малий що туда влізе крім крила,но розсунивши всі стяжні ремені побачив що рюкзак досить великий,туда просто залітае моя підвіска XL  розміру с муссбегом і боковими протекторами,крило площею 29 кв.м,Ханваги,шолом,льотна куртка,і ще залишаеться багато вільного місьця.Рюкзак мае багато кишеньок для мелочушек,мае гарну анотомічну форму,тканина водонепроникна.
Air Design Rise-3

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #76 : Листопад 17, 2014, 20:55:04 »
Райз-2 мае так званий"Акулячий ніс"зроблений по технології фірми Озон
Air Design Rise-3

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #77 : Листопад 17, 2014, 21:02:26 »
Лишаеться чекати погоди щоб облітати крилишко і я залишу на форумі всі свої враження ukraine
Air Design Rise-3

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #78 : Листопад 25, 2014, 22:28:43 »
Порівняння сучасних найкращих EN-B від відомого тестера:

http://ziadbassil.blogspot.sk/2014/10/en-comparison-update-inserting-tequila.html

Коротко:

Цитата: Ziad Bassil
The AD rise 2 M has the BEST ratio Performance/Comfort in flight !


 8)

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #79 : Листопад 29, 2014, 21:23:06 »
Нарешті облітав я сьогодні Райз-2,хочу написати свої враження.Погода -вітер 3-6 м.с,без термічної активності.Першим ділом прийшлось трохи змінити заводське регулювання клевант(по 5 см),вони явно розраховані на підвіску з високим розташуванням основних карабінів,моя же підвіска з низьким.1.Підйом купола-відразу відчутна легкість крила і матеріалу,легенько потягнув воно плавно виходить,над головою хоче бути добре пригальмавонним,трохи відпустив клеванти параплан впевнено починає іти вперед,хоче відразу летіти.2.В польоті крило летить дуже стабільно,рівненько без раскачьок я би відніс його до розряду комфортних крил,швидкість досить висока як для "продвинутого" стандарта,проти вітру летить просто чудово.3.Керування досить мягке,нагрузка на клевантах легка,але робочий хід досить великий,пробував фірмовий Брейк-Шифтінг (клеванту в низ і на себе)параплан моментально розвертаеться навколо вуха,але при тому е несуттєва втрата висоти,керування шариками на С-рядах відмінне, апарат мягко повертае вез втрати висоти,керування корпусом середнє(залежить від підвіски)3.Вуха-на Райзе-2 вуха можно складати як А так і В рядом,Стандартні-це стропами А-3,"Теоретік" поклав за вуха оцінку 4-,я би поставив 3,складаються легко но дуже нестабільні,полощуться в повітрі хочуть вирватись із рук,розкладаються швидко без прокачьок.Вуха стропами В-3 мають іншу форму трошки незвичну,складаються з більшим зусиллям но поводять себе дуже стабільно,розкриття моментальне,при відпусканні строп вони просто вистрілюють за долі секунди.І останнє-посадка,все стандартно,єдине що крило летить швидше,зірвати крило не намотавши клеванти на руки думаю буде трудно.Висновок сподобалося все,особливо класно керувати шариками на С-рядах один мінус це нестабільні "великі вуха" А рядами.
« Останнє редагування: Листопад 30, 2014, 18:57:53 від jagger »
Air Design Rise-3

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #80 : Листопад 29, 2014, 21:28:17 »
пару фото
Air Design Rise-3

Offline mwm

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1131
  • Karma: +252/-124
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #81 : Грудень 05, 2014, 12:47:21 »
Вчора політав на новому крилі "AirDesign Rise-2" - БОМБА !
Крило мягке, паредбачуване, дуже добре кероване. Особливо вразило мене маневри на даному крилі, втрати висоти при цьому мінімальні.
Крило клас !
Вагове обладнання, сканера, та все для торгівлі!

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #82 : Грудень 05, 2014, 22:40:44 »
RISE 2: Зиад снял шляпу.
(перевод тест-драйва)

"Air Design RISE 2 M (Сюрприз! )

Я уже тестировал крылья AirDesign – EN-C VOLT и EN-B Rise 1, а RISE 2 – это их обновленная модель EN- B.
По конструкции и качеству пошива AD RISE 2 очень красив и аккуратен, выполнение без единого изъяна.
По требовательности к подъему крыла RISE 2 не уступает простоте обычных школьных крыльев: параплан наполняется и спокойно дожидается действий пилота.
В полёте и при работе в потоках нагрузка на клевантах RISE 2 средняя, прогрессивно нарастающая при затягивании клеванты более, чем на 40 см. Однако, для эффективного управления крылом достаточно хода и в 15 см! По степени живости и маневренности крыло находится между серединой и верхом в своем классе.
Схема строп управления сконструирована таким образом, чтобы дать пилоту возможность максимально аккуратно обработать поток. Я летал на этом крыле в самых разных условиях – от слабых до сильных и турбулентных, и могу с уверенностью порекомендовать этот параплан в качестве первого в классе «топовых» EN-B за его простой и приятный характер в полёте. Вне сомнений, RISE 2 создан для больших полётов! Комфорт – просто потрясающий….
Для сравнения по способности крыла набирать высоту в потоках, я летал рядом с Mentor-3 с одинаковой загрузкой. После обработки самых разных по силе и структуре потоков, даже разбивающихся о морской бриз, могу подтвердить, что эта способность у обоих крыльев похожа и заслуживает оценки «отлично»!
Сравнительные параллельные полёты по прямой на глайде до 7 км выявили, что оба крыла летят одинаково, что является впечатляющим результатом для RISE 2!
Режим «большие уши», особенно при полёте на акселераторе, достаточно сложно удерживать (*прим. перев.: из последующих тестов, по комментарию Зиада, выяснилось, что выполнять «большие уши» проще за внешние стропы B-ряда). Степень нагрузки на акселераторе – от средней до небольшой, прибавка к балансировочной скорости в размере М при загрузке 100 кг на высоте 1000 м надо уровнем моря составила 10 км/ч.
Заключение:
AD RISE 2 M – это крыло, выдающееся своими ЛТХ в сочетании с высочайшим уровнем комфорта! Это очень удачное сочетание. Безусловно, максимальная скорость не такая высокая (*прим.перев: главный конструктор AD на это ответил, что скорость без проблем могли бы увеличить, но в итоге предпочли повысить уровень пассивной безопасности крыла), и нагрузка на клевантах не самая маленькая… Но ни один пилот на RISE 2 не пожалуется на его глайд при полёте против ветра в этом классе, и особенно на его характеристики комфорта.
Снимаю шляпу перед Air Design за это творение!"
Air Design Rise-3

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #83 : Грудень 22, 2014, 15:11:51 »
Пропонується два акційні крила, абсолютно нові, 2014р.

Vita   XS   Fire   
Vita   XS   Ocean


Low EN B, вилка 60-75кг, площа 23м2, видовження 5.37.

по 1450е.



Offline MELnik

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 88
  • Karma: +168/-4
  • Весь в муці, risers в руці
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #84 : Січень 09, 2015, 16:31:23 »
Ось,і мій арсенал поповнився новеньким RISE2 від AIRDESIGN

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #85 : Січень 09, 2015, 19:05:34 »
Ось,і мій арсенал поповнився новеньким RISE2 від AIRDESIGN
Вітаю класне крило
Air Design Rise-3

Offline jagger

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 382
  • Karma: +139/-8
  • Роговик Олександр
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #86 : Січень 09, 2015, 19:07:19 »
 ukraine
Air Design Rise-3

Offline MELnik

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 88
  • Karma: +168/-4
  • Весь в муці, risers в руці
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #87 : Січень 09, 2015, 19:35:20 »
Дякую! В мене такий самий колір і розмір - маю на увазі крило     

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
Re: AirDesign -предложения к продаже.
« Reply #88 : Березень 29, 2015, 19:39:45 »
.
Кілька новинок

HIKE Superlight Tandem


 
HIKE – надлегкий тандем, для походу і польоту, щоб поділитися емоціями польоту з нелітаючими туристами.

При вазі всього 5,3kg і поверхнею 35m² параплан також займає дуже мало місця внаслідок простої конструкції і наявності всього 38 секцій. Використовуються міцні і легкі матеріали. На передній кромці  добре зарекомендований себе D30 від Dominico. В інших, менш напружених областях  використовується Porcher Skytex 27 classic II з подвійним покриттям. Нервюри з поєднання Skytex 32 або 27, залежно від необхідної міцностію. Всі стропи без опльотки, щоб зберегти вагу.

Так як HIKE дуже легкий, зліт - дуже простий. Тільки трохи зусиль потрібно, щоб підняти крило, набори в потоках також дуже легкі. Навіть в не ідеальних умовах планер наповнюється і піднімається дуже добре.
Управління є дуже спритним і точним.  Тільки трохи дії клевантою і HIKE входить в потік і залишається в центрі майже автоматично. Обробка  100% весела!

Навіть при більш низьких навантаженнях HIKE живий, чуйний і швидкий. Так літати з дітьми дуже весело.
Поєднання легкості польоту і чудової аєродинамічної якості співставні з сольними крилами в середині діапазону EN-B.

При посадці HIKE також дуже добрий. Навіть в штильових умовах і при повному завантаженні можна сісти в точку (потрібно застосовувати техніку «горочка»).

Більше інформації на сторінці
http://www.ad-gliders.com/en/products/lightweight/hike-superlight-tandem#59676


RIDE 2 Tandem LTF/EN B


 
Новий тандем RIDE 2 тепер доступний в розмірі 38.

RIDE 2 показує більш високу стабільність і кращу злітну поведінку, ніж його попередник.
Дуже чутливий до дії клевант,  його обробка набагато більш спритна. Крім того, широкий діапазон тримерів є більш зручним у будь-яких умовах. Навіть з повністю відкритими тримерами крило залишається дуже стабільним.

RIDE 2 також має фірмову «фішку» - Комфорт від AirDesign, він добре гасить турбулентність і дає вам і пасажирам впевненість, щоб літати дуже безтурботно, що особливо важливо при польоті з клієнтами.
Коли ви перебуваєте в потоці крило стає частиною пілота - за аналогією з соло-крилом. Зусилля на клевантах зручне і легше, ніж в його попередника.

Більше інформації на сторінці
http://www.ad-gliders.com/en/products/gliders/ride2-tandem-ltf-en-b#08170

Offline Андрій Чучко

  • Administrator
  • Повідомлень: 2291
  • Karma: +246/-54
PURE 2
« Reply #89 : Квітень 11, 2015, 11:04:35 »
ОСТАННІ НОВИНИ:

Ми раді повідомити, що PURE 2 M (90-105 кг) успішно сертифікований в EN-D !

В найближчі дні буде опубліковано всю інформацію стосовно нового крила.
Слідкуйте за оновленнями.