Путешествия, приключения, поездки по Украине и за её пределы > Сборы в дорогу

Інфо по Олуденізу для інструкторів і керівників груп

(1/2) > >>

Ozz:
Почну відразу з кінця і висновків:

Якщо їдете в Олуденіз - всі хто літатимуть повинні мати посвідчення пілота не нижче рівня 3.
Робіть на усю групу страхівки на екстрім спорт, які включають парапланеризм

І не буде вам усього гемору який стався з нами і описаний нижче:

------------------------------------------------------------

Поняття: інструктор зі студентами вже не існує.

Я за останній рік втретє з групою студентів в Олуденізі і тільки зараз стикнувся з цією проблемою.
Нагадаю, що по мірі розвитку парапланерної інфраструктури гори, запуску витягів, упорядочення і розбудови стартів - турки вводять і більш суворий контроль за пілотами.

- щоб попасти на старт ви повинні купити квиток на вхід на старт. Квиток можна купити на нижній станції Телеферіка або на КП по дорозі на гору.
- для цього ви ПОВИННІ бути зареєстрованим на сайті https://shmfethiye.kapadokya.edu.tr/en/fethiye
- при створенні профілю тепер ви ОБОВ'ЯЗКОВО повинні додати фото чи скан вашої ліцензії пілота з рівнем ІРРІ не нижче 3
(у вересні 2020 студенти без ліцензій, за порадою самих відповідальних дядьків на КП - додавали фото ліцензії інструктора і я заповнбював окремий бланк куди вписував усіх учльотів, з їх телефонами;
в травні 2021 було щось схоже)
тепер це не проходить. Тепер ці реєстрації дотошно перевіряє спеціальний чел і апрувить вашу реєстрацію вручну
у травні 2021)
- для того щоб купити квиток на старт, ви повинні згенерувати на їх сайті QR код, де вказуєте години старту. Без цього коду вам НЕ ПРОДАДУТЬ квиток.
Після посадки ви повинні на сайті "закрити політ" і вказати що з вами все ок. Якщо ви не закрили політ ви НЕ ЗМОЖЕТЕ згенерувати QR код на наступний політ.
- вхід на кожен старт тепер по квитку через турнікет. Ліваком не пройдеш, а навіть як пройдеш то охорона доколупається.
- на кожному старті тепер представники в уніформі flight control чи flight security - уважно дивляться за соло пілотами. Якщо той кілька разів криво чи неадекватно невдало стартує - можуть попросити покинути старт.

По цінах:
- маршрутка пляж-телеферік - 5 лір
- підйом телеферіком і на старти 1200-1700-1800 (пересадка на кріселку) для пілота в одлну сторону - 30 лір
- вхід на старт - 60 лір
якщо вам треба на старт верхній 1900 - виходьте на 1800 і ловіть попутки. Але в цьому випадку краще від пляжу їхати в бусі тандемщиків як раніше.

Короче - при спробі зарегатися ми мали довгі переговори на нижній станції телеферіка. Чувак на касі довго звонив головному по безпеці - той сказав що дозвіл учльотам на польоти можуть видати в центрі туристичної інформації у Фетхіє, але в неділю вони не працюють.
СЬогодні зранку ми поїхали туди. Там 2 години ми пояснювали свою ситуацію і намагалися зрозуміти, що від нас хочуть.

Спершу вони сказали що я як інструктор маю написати якусь розписку за допуск студентів.
Потім нам сказали, що ці безліцензійні студенти мають мати страхівку і наполегливо почали натякати, що ми повинні купити їхню страхівку.
ДОбре що я на всі тури роблю страхівку в Україні на екстрім спорт і ми їх предявили. ВОни їх довго вивчали, зробили собі копії але все ж таки визнали що страхівки у нас є і вони валідні. Страхівки через фірму VUSO. (680грн на 7 днів)

Потім, після довгих переговорів з кимось по телефону, вони сказали - ніфіга, має бути лист від укр.федерації де вказано що ці учльоти мають мінімальний досвід польотів
Потім вони звонили в Анкару якомусь бугру в турецькій федерації і ми довго пояснювали йому ситуацію.
Закінчилося тим, що там, в їхній федерації, сказали - нема ліцензій - нема польотів.
Вони то мотивують тим, що Бабадаг гора не для навчання і пілоти мають мати досвід польотів, аце може підтвердити саме ліцензія з рівнем 2 або 3.

Ну і зі строни виглядає, що вони максимально хочуть прикрити свої дупи від різних випадків, щоб з цим не мати клопотів. Хоч по факту уся ця бюрократія на безпеку сильно не впливає. Типу вони ввели такі правила і їх тепер не гребе, що це якісь студенти.
Я ще намагася пояснити, що у нас отримують ліцензії вже по завершенню навчання а ці люди саме посеред процесу навчання і приїхали на Бабадаг розвивати скіли пілотування.

Короче потратили купу часу, два дні люди не літають. Поспіхом позаповнювали анкети на вступ в ФПСУ і чекаємо електронні копії посвідчень.
Подяка Колеснику, що вник в ситуацію і зараз париться швидким оформленням посвідчень.

Чим ця історія закінчиться будемо знати завтра.
-----------------
ПС: невеличкий позитив:
якщо ви інструктор і маєте посвідчення - для вас вхід на старти БЕЗКОШТОВНО.
Я три рази показував посвідчення чи казав що я інструктор і мені друкували квиток на старти з 0 лір.
Причому я проце не знав - в перший день після розборок за права учльотів чувак на касі мені сам сказав що мені вхід безкоштовний.
Тобто учльот платить 90 лір за підйом і вхід на старт, а інструктор тільки 30. І це дуже відчутна економія.

Ozz:
Закінчення історії:

студенти отримали ввечері посвідчення, зранку зареєструвалися на сайті і до 9 ранку їхні акаунти вже апрувнули.
Літали цілий день.

Николай Соломко:
Було б добре, щоб цю інформацію прочитали пілоти, які їздять по закордонах та кажуть "нафіга мені та федерація, нафіга мені те посвідчення".
Знаю, таких небагато але..

Щодо Олуденіза - не здивований. Вже вкотре за багато років спостерігаю, як в найпополярніших льотних місцях поступово закручують бюрократичні гайки. І там стає дорожче та організаційно складніше літати.

Мирошник Виталий:

--- Цитувати ---якщо ви інструктор і маєте посвідчення - для вас вхід на старти БЕЗКОШТОВНО
--- End quote ---
Это только если с учениками приехал или одного (с удостоверением) тоже пустят?

Ozz:
До турків в мене одна претензія - що інфу про те, що не пустять без хоч якоїсь ліцензії вони не розмістили на своєму сайті (хоча може і розмістили, тільки якось непомітно  :apstenu:)

Загалом крім цього неприємного інциденту не виглядає на якесь закручування гайок. Той же вхід на старт через турнікет спочатку здивував, але відраз устало ясно, що цивільні на старт зайти не можуть - лише пілоти і пасажири тандемів. На вхід на телеферік і каси для пілотів окрема доріжка. Практично пілоти рухаються поза чергою.

Хоч вхід на старт і подорожчав, але за це ми отримаємо комфортні прибрані старти, туалети, службу безпеки, чергування швидких і лікарів - цивілізацію одним словом.

І навпаки - той прикол, що інструкторам вхід на старти безкоштовний особисто мені, в порівнянні з попередніми виїздами, зекономив купу грошей.  :) Як на мене це великий плюс.  ;D

Щодо посвідчень - вийшло, що студенти отримали свої посвідчення авансом, просто заради того щоб обійти цей бюрократичний турецький баг.
Мені це не дуже довподоби... Фізичні посвідчення всеодно отрмають коли чемно завершать свій курс і налітають скіли на 3-ій рівень.

В любому випадку наявність посвідчень з міткою IPPI, визнаних FAI і як результат визнаних тими ж турецькими федерастами в Анкарі - то є вагомий аргумент.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version