Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Державна авіаційна служба України - зустріч з представниками авіації заг. призн  (Прочитано 10071 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Коли подаєш повноцінну заявку на польоти поза класом G - тоді треба, якщо ні - то нікому нічого не треба.

Offline UKBB

  • Full Member
  • Повідомлень: 102
  • Karma: +30/-4
Дзвiнок до ППО обов'язковий для усix без винятку користувачiв повiтряного простоту класу G.  Дзвiнок до ПIО тiльки iнформативний.

Offline UKBB

  • Full Member
  • Повідомлень: 102
  • Karma: +30/-4
Якщо польоти будуть виконуватись з заходом до контрольованого повiтряного простоту то обов'язкова заявка або флайтплан. Дзвiнок до ППО означае законнiсть Вашого польоту i Ви можете аргументовано вi дстоювати своiправа перед знахабнiлими власниками цесн та еврокоптерiв.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Так стоп  :) Це все чудово.

Вся двіжуха з "реєстрацією" парадромів я вже писав для чого. Якшо коротко щоб було ще менше геморою. А з усякими дзвінками/заявками/погодженнями його тільки більше. Треба чи не треба - ніхто того ніколи не робив і робити не збирається. Парапланерист і всіляки заявки - речі несумісні.  8)
Те що у нас ніколи не виникало ніяких проблем - це наслідок самоорганізованості і самодисципліни всіх пілотів. Так буде і надалі.

Я хочу з затяжками підлізти ближче до Львова, тому і планую зареєструвати кілька точок. Мені особисто кудись подзвонити чи на ПІО чи на ППО чи взагалі малювати повноцінні заявки - зовсім не важко.
Але якщо рядовому пілоту, який 20 років літає на своїй гірці сказати що тепер він ПОВИНЕН кудись звонити чи щось робити - то реакція самі знаєте яка буде.  ;D Тому давайте не згущати краскі. Кому треба і знає для чого - той хай дзвонить і заявляється. Інші того робити не будуть і не хочуть. І правильно роблять.  :) Головне щоб не завівся якись стукач який піде кудись жалітися чи когось "здавати".

У нас немає пробем з самими польотами і взаємодією з органами контролю чи іншими ЛА. У нас є проблеми з тим що наші парадроми розкопують і забудовують. Чи змінить шось реєстрація - я хз. Спробуємо на одному - побачимо.

вi дстоювати своiправа перед знахабнiлими власниками цесн та еврокоптерiв.
Літали змагання на Боржаві - подані всі заявки. Якись Робінсон-44 кілька днів по хребт пролітав собі туди-назад. Сильно помогли заявки? НІ. Хтось побіг його здавати теж ні. Чувак або натупив або ложив на ті заявки. Тому формальності це звичано чудово. Але самодисципліна і відчуття власної безпеки - то найкращі ліки від того всього.

Offline Sasha Krasily4

  • Full Member
  • Повідомлень: 125
  • Karma: +7/-1
А з усякими дзвінками/заявками/погодженнями його тільки більше. Треба чи не треба - ніхто того ніколи не робив і робити не збирається. Парапланерист і всіляки заявки - речі несумісні.

нууу....

є положення про використання повітряного простору України в якому пише:

 У разі   виконання  польотів  повітряних  суден  поза  межами
контрольованого повітряного простору ОПР на  висоті  не  більш  як
1500  метрів  над середнім рівнем моря заявки на виконання польоту
та  використання  повітряного  простору  не  подаються  (за  умови
обов'язкового   інформування  органів  управління  Повітряних  Сил
Збройних Сил згідно з пунктом 83 цього Положення)

а подобається це чи ні і робити чи не робити справа кожного.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Так - вже сам це нагуглив.

Тут тоді питання чи потрапляє параплан згідно повітряного Кодексу в класифікацію "повітряне судно"?
Згідно всіх букв кодексу - то так "повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);"

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?

Ну раз пишуть шо треба, значить я на своїх точках буду дзвонити. Тимбільше лебідочні чи моторні польоти мают таку специфіку що завжди є хтось хто нікуди не полетить і він і так за всім спостерігає і відповідає за безпеку. Значить буде ще звонити перед початком і після закінчення роботи. Тимбільше ви самі кажете що це не важко і не боляче.  :)

Думаю всеодно при реєстрації - відправлять до ППОшніків якісь штампік поставити... Там і пояснять що до чого і навіщо.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
От соромно що я сам про це взнав тільки до початку зборів від Євгена Кожирнова  :-[ , але...

З 2011 року виявляється в Наказі "Про затвердження Правил допуску до експлуатації злітно-посадкових майданчиків для польотів легких повітряних суден" вже давно є примарне досить нормальне визначення поняття парадром і дельтадром:

1. Загальні положення
1.6. Постійні та тимчасові  злітно-посадкові  майданчики  для польотів  легких  повітряних  суден не підлягають сертифікації та реєстрації  у  Державному  реєстрі  аеродромів  цивільної  авіації України.

1.12. Визначення термінів
Стартовий майданчик  для   виконання   польотів   безмоторних надлегких  повітряних  суден  -  земельна  ділянка  або спеціально підготовлена площадка,  у тому числі на схилах пагорбів та гір,  з якої  виконується  зліт  безмоторних  надлегких  повітряних  суден (дельтапланів, парапланів тощо). (Тощо це мотопараплани???  ;D)

10. Загальні  технічні  та експлуатаційні вимоги до стартових майданчиків для виконання польотів безмоторних надлегких ПС

     10.1. Стартовий майданчик для виконання польотів  безмоторних надлегких   ПС   (дельтапланів,   парапланів)  повинен  мати  такі елементи:
     смугу передстартової готовності;
     лінію старту;
     місце посадки;
     зони виконання польотів на паріння. (Амінь  :-*  а розміри зони? Дайош зону для паріння між Шопками і Тернополем!  ;D)

     10.2. Смуга передстартової готовності повинна бути площею  не менше 100 кв.м довільної конфігурації.

     10.3. Лінія старту повинна мати мінімальну довжину 20 м. (Оце хто нам наміряв таке?  :) Це Шоб два крила рядочком покласти?)

     10.4. Місце   посадки   повинно   мати   мінімальні   розміри 50 х 50 м.  Як мінімум, з одного напрямку не повинно бути перешкод для безпечного виконання посадки.  (Для точністів і 2 на 2 норм  8))

     10.5. На  лінії старту та місці посадки повинен бути показник напрямку та сили вітру у вигляді смугастого конуса з тканини, який має чутливість до вітру силою від 1 м/сек., висоту встановлення не менше 2м  від  поверхні  землі  та  який  добре  видно  із  зони підготовки до зльоту та із смуги повітряного підходу при посадці.

     10.6. Майданчик  для виконання польотів безмоторних надлегких ПС маркуванню не підлягає.

     10.7. Зони паріння, небезпечні зони для виконання безмоторних польотів,   межі   майданчика,   особливості  рельєфу,  характерні орієнтири та інші елементи,  що  включені  в  структуру  елементів
майданчика,  визначаються  інструкцією  з  виконання  польотів для кожного конкретного майданчика. (Мене хлібом не корми дай якусь інструкцію намалювати, вже запускаю CorelDraw  :fly:)

     10.8. Керування  польотами,  радіотехнічне,   метеорологічне, пожежне    та    аварійно-рятувальне   забезпечення   здійснюються експлуатантом  ПС  у  відповідності  до  інструкції  з   виконання польотів на конкретному майданчику. (Координати тумбочки куди нести печеньки, будуть також вказані додатково  ;D)

--------------------------
Тепер цікаво чи у них є під реєстрацію вже розроблені форми бланків чи можемо розробити і запропонувати самі?  trava


Offline UKBB

  • Full Member
  • Повідомлень: 102
  • Karma: +30/-4
З приводу чи є параплан повітряним судном. Є такий документ- Правила польотів в класифікованому повітряному просторі Украіни, то там у визначеннях зазначене наступне: Повітряне судно-це літальний апарат що тримається в атмосфері за рахунок взаємодіі з повітрям, відмінноі від взаємодіі з повітрям, відбитим від земноі поверхні та здатний маневрувати в тривимірному просторі.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Так дякую - вже визначилися що від "повітряного судна" нікуди не дінемося.

Скинув Генадію Хазану відео з польотами на затяжках в Куликові і Олесько. Каже Генадій - "йопт#$%$ ху:%№ бля;№;;" я ж там круги намотую і в хмарах літаю! Ану бігом наносити точки на карту і звонити кожен раз в ПІО!!!! АААА!!!!  :blyaaaaa:

Offline Sasha Krasily4

  • Full Member
  • Повідомлень: 125
  • Karma: +7/-1

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?


саме так. мова йде про перетин кордону..

Offline Perevalov

  • Hero Member
  • Повідомлень: 1168
  • Karma: +133/-75

Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.
Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?


саме так. мова йде про перетин кордону..

Причём тут кордон???????
Транспортный засіб подрозумевает регистрацию в министерстве транспорта,каждогодичные техосмотры ,права,номера и тд вобщем все прелести общения с министерством транспорта . Геморой и затраты . То с чем сегодня сталкиваются самолётчики ,вертолётчики и тд. Мы перевели парапланы в спортивное снаряжение и они теперь не требуют регистрации и прочих гемороев , а все действия по парапланам взяла на себя федерация парапланеризма. Об этом написанно в статье 39 воздушного кодекса. Типа парапланы и моторные парапланы стартующие с ног не требуют регистрации.
Про кордон . Параплан был записан ,как спортивное снаряжение с которым спортсмен может пересекать границу. Но это никак не относится к воздушному кодексу
www.nearbirds.com                           +38(050)-364-01-33

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Причём тут кордон???????

А я хз.

Параплан был записан ,как спортивное снаряжение с которым спортсмен может пересекать границу.

Я це і мав на увазі. А де конкретно воно так записано я не знаю.
Мова йшла про те чи можна якось закосити від статусу "повітряне судно", щоб уникнути взагалі будь-яких телефонних дзвінків і заявок. Дуже швидко розібралися, що закосити не можна, заявок не треба, а дзвонити треба, але хай звонить той кому то потрібно - тобто той хто масово літає в місцях де може зустрітися з літаком чи ще чимось.
Про те, що параплан - це спортивне спорядження, в жодних авіаційних документах я згадки не знайшов, там воно повітряне судно і все тут. То мабуть ця згадка в якихось погранично-митних?

Offline UKBB

  • Full Member
  • Повідомлень: 102
  • Karma: +30/-4
Чого всіх так лякають ті дзвінки до ППО.  Я особисто туди дзвонив неодноразово і жодного разу мене не запитали чи є я руський шпійон. Взагалі то це пережиток минулого срср. Клас G в наших документах так і не наважилися назвати неконтрольованим. Це "повітряний простір за межами контрольованого". Я розмовляв зі старшими офіцерами чергових змін ППО у Василькові, то вони фіксують тільки прізвище пілота, його номер телефону, та який вид польотів буде виконуватись. Ніяких даних про реєстрацію, наявність ліцензіі не запитують. Обов'язковим є дзвінок про закінчення польотів, бо як його не буде, Вас будуть вважать як повітряне судно, що зазнало лиха і почнуть шукать. Аварійне обслуговування у класі G надається і при чому не безкоштовно.
« Останнє редагування: Грудень 04, 2017, 11:07:01 від UKBB »

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Чого всіх так лякають ті дзвінки до ППО. 

Це шось типу як дзвонити в ДАІ перед тим як ти хочеш поїхати покататися на велосипеді і ОБОВ'ЯЗКОВО після. Інакше ДАІ сяде на УАЗіки і поїде тебе шукати... за твої гроші    :blyaaaaa:

Обов'язковим є дзвінок про закінчення польотів, бо як його не буде, Вас будуть вважать як повітряне судно, що зазнало лиха і почнуть шукать. Аварійне обслуговування у класі G надається і при чому не безкоштовно.

Ну от - самі відповіли. Кому треба цей головняк, якщо він тупо забув зазвонити. Чи сів телефон. Чи там де він сів - нема сигналу. Тимбільше всі летять в різні боки і не ясно хто ще летить і хто ні.
Призначення РП чи "чергового по класу" в парапланеризмі вже давно зазнало фіаско. (Ще якщо це затяжки чи якась тандемна двіжуха, тоді може так). А прості фан-польоти з гірки - не треба воно. А саме головне - ну яким боком ППО до парапланів??? Вони нас ітак не бачать і не чують, а в своїй ППОшності нехай тренуються на конрабандистах. Що таке насправді українське ППО ми прекрасно всі бачимо з 2014 року.

Коли це змагання - тоді все подається згідно всіх правил, в т.ч. і на ППО.

Offline UKBB

  • Full Member
  • Повідомлень: 102
  • Karma: +30/-4
Є таке поняття як дисціпліна. Якщо  ми себе відносимо до пілотів дисціплінованих то не може бути забув чи не захотів. Небо не терпить халатності та недбальства. Навіть в дрібницях. Той же пілот який подзвонив і сповістив про своі наміри а потім (не дай боже) впав в полі має більше шансів вижити аніж той що полетів сам та не сказав нічого нікому. Можна попередити при першому дзвінку що вірогідна посадка у місці де нема зв'язку. Деякі пілоти (легкомоторних літаків) так і роблять. Вихід завжди є. Було би бажання. А гроші беруть за хибні виклики або недбальство, наприклад як рибалок з крижин вертольотом евакують.
« Останнє редагування: Грудень 04, 2017, 12:23:26 від UKBB »