wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Украина => Карпаты, запад Украины => Тема розпочата: Андрій Сенчишин від Травень 02, 2013, 19:40:32
-
сьогодня трошки політали :parapente3:
-
А чого трошки,у Львові добряче дуло.
-
У Львові так а там з12 до 3-ї все стихло ikar
-
Хто завтра в Підгородці? :fly:
-
А в четвер? Ігорко каже шо там свято - в нього вихідний. Міг би всю тусовку на гору газоном доставити.
-
Андрій, це Михайла! І погода має бути??? Кажуть що цього дня має падати сніг... ;D
-
Парапентоси зі Львово,а давайте в четверг на Іскаів, запрошують парапентоси з Франківська!
Тим більше Михайла !
Прогноз - бомбовий!
-
Кілька кадрів з вчорашнього польоту в Підгородцях
(http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-6.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-6.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-1.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-1.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-2.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-2.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-3.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-3.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-4.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-4.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/thumb_paragliding-pidgorodci-5.jpg) (http://extreme.lviv.ua/gallery/albums/userpics/10019/paragliding-pidgorodci-5.jpg)
-
Попри моцний прогноз (навіть часом здавалося що засильний) - був штиль. Зранку ще дуло, але коли ми вийшли на старт десь в 13.30 вже все здохло. Посиділи і злетіли на стадіон. Давно не пам"ятаю такої різниці між прогнозом і погодою по факту... >:(
-
Красиво в Підгородцях. ;D чесно я зіскучив за ними. :fly:
-
Заскучив , то може в суботу поїдем ;)
-
нє - на боржавський динамік треба їхати, або ісаківський :t0322.gif:
-
Дмитро ,а в суботу Чучко на Боржаву збирається....
-
Давайте в Ісаків, і ми там будемо !
-
Давайте в Ісаків, і ми там будемо !
Василю, поважаю Ваш патріотизм, але хочеться ще й хоч троха політати ;D clizma
Отже дивимось прогноз уважніше ще раз, і з радістю політаємо з Вами на Боржаві,
приєднуйтесь pivasik ukraine
-
В цю Сб і Нд ковбасились в Підгородцях. Трохи фото: https://www.dropbox.com/sh/adp56z5tnam6h90/AAA3zTA2fZt1e7pr2-tg38OHa?dl=0 (https://www.dropbox.com/sh/adp56z5tnam6h90/AAA3zTA2fZt1e7pr2-tg38OHa?dl=0)
Місцевий підприємець будує типу готель прямо біля стадіону. Обіцяє закінчити на весні і з радістю приймати парапланеристів pivasik
-
Дякую за красиві фотки! Я теж хотів з ночівлею поїхати на два дні ,но не получилось :apstenu: Я за вас радий,Молодці! ukraine pivasik
-
Зліпив відео ukraine :fly:
Польоти на параплані. Підгородці 13.09.14 (https://www.youtube.com/watch?v=DJvh14ylHqk#ws)
-
Є новини:
мій хороший товариш зробив в Підгородцях міні готель:
- номери на 2 і 4 ліжка
- бар
- більярд
- кухня працює постійно
запрошує до себе, якщо будемо їздити на кілька днів. Зараз щемлю його щоб вартість проживання не перевищувала ціни в Пилипці :apstenu:
Друга новина: частково полатали кусок дороги ( до Крушельниці). Ніби стало трохи веселіше їхати.
-
Третя новина: гляньте прогноз на завтра!
-
і шо? є бажаючі на завтра? ???
-
Вчорашні Підгородці:
:fly:
-
Старі добрі непередбачувані Підгородці! Гори рулять!
-
польоти в неділю 3квітня
-
Є надія, що цього року матимемо відремонтовану дорогу на Підгородці: http://zaxid.net/news/showNews.do?na_lvivshhini_viznachili_dorogi_yaki_vidremontuyut_tsogorich&objectId=1388972 (http://zaxid.net/news/showNews.do?na_lvivshhini_viznachili_dorogi_yaki_vidremontuyut_tsogorich&objectId=1388972)
Сколівський район -> Східниця - В.Синьовидне
-
Десять років, відколи почали їздити активно в Підгородці ми про це тільки мріяли, і таки дійсно роблять дорогу від Східниці до Верхнього Синьовидного.
Наразі вже є дорога від Східниці через ліс, Урич до Підгородців.
-
Кльово вчора з учльотами потусили в Підгородцях, також був директор гори - Ігорко 8). Зранку туман. Як приїхали, відразу було чуть сильнувато, але поки вийшли і розклалися стало нормально.
Польоти чистий динамік з елементами термодинаміка :). Місцями підходили пузирі, які можна було кілька разів крутнути. "Набори" не більше 100м над стартом. До вечора стало слабше і чувакам з перегрузом стало більш печально. Ті хто грузять свої крила бодай в середину - надинамились досхочу. Посадили Рикова на Mystic-3 то літав скільки хотів - поки не набридло.
Юля налітала більше всіх - 2 год за кілька польотів. Крайній більше години на своєму новенькому свіжерозпакованому Discovery-5.
Що і стало приводом обмивашечки після польотів. pivasik
Дорогу зробили ващє! - Швейцарія, як кажуть "яйце можна котити", тепер однозначно будемо там частіше! ukraine
-
...
-
З огляду на попередній вдалий виїзд є зміст розглянути неділю 23/10 з її схожим прогнозом.
Є шанси!
-
Доречі, дорогу Старий Самбір - Турка - теж зробили. Тому тепер типу є куди летіти, до тої дороги 30-40 км.
-
Хтось їде завтра болото місити ) ?
-
Підгородці зараз 11:30
-
Понад хмарами
-
Осінь
-
https://youtu.be/7QgXet0ESZw (https://youtu.be/7QgXet0ESZw)
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=7QgXet0ESZw&feature=youtu.be#)
-
bravo
-
понеділок або вівторок , +10С , може дасть погода шанс політати!
-
Понеділок - Св.Михайла! ;D
Та й взагалі - важкий день :blyaaaaa:
Давайте на вівторок
-
Прогноз стабільно позитивний. Отже запрошую на завтра, якраз Михайла пошукаємо в Підгородцях! Готовий їхати своїм авто, дорога добра!
-
Їдемо сьогодні в Підгородці... 8)
-
Багато питають - тому все ж опишу свою пригоду.
Погода була термічна і не виглядала зі старту якоюсь надто різкою, були фазові задувашки але я б не сказав що були дуже різкі пориви. Часом стихало потім знову роздувало.
Роклались на схилі під деревами, так як під час посилень з чубка над ліском стартувати було стрьомно.
Тому стартували в розвідку подинамити майже постійно з косячком, окрім окремих випадків коли задувало "в лоб". Після 13.30 птахи впевнено і масово наярювали в потоках.
Підійшла чергова фаза. Риков і Данилюк стартанули і впевнено вкрутилися на висоту. Ми з Остапом заплутались крилами і поки розплутались фаза підздохла. Я вирішив ризикнути, зробив пару галсів і злив під гору. Сів мінус 95м (самий низ схилу над селом) чуть правіше перегибу. В момент посадки в тому місці був глухий штиль (ну а де ж взятися вітру під самою горою...?).
Згоряча плюнув з крепким слівцем шо я такий лашара і тепер треба перти вгору. Оглянувся - штиль.
За пів хвилини зарухався легенький вітерець, якому я дуже зрадів, бо зможу підняти крило і вибігти з ним на верх. Нехай воно мене тягне а не я його :)
Повернувся до крила, (воно було наполовину розкладене - сама серединка), взяв в руки брейки і навіть не встиг взяти за А-ряди щоб розправити.
Якась охєрітєльно потужна сила швирнула крило різко вліво, потім вправо і за секунду мене як якусь пір'їнку вертикально вистрілило вгору. Причому тією наповненою серединою крила. Всі бокові стропи + брейки в руках були навіть не навантажені. Я рефлекторно спробував відловити крило, але хід брейків був безмежний - натягу на крайніх стропах нуль. Мене перло вгору 2-3 сек на кількох м.кв. параплана і кількох стропах. Нагадаю що моя злітна вага 132 кг!!! (це вже потім я подумав що було б якби там був пілот вагою 60-70кг ??? ) Потім крило крутнуло вліво, по інерції підвіска ще докрутила в твіст в пів обороту, я побачив схил перед собою (візуально було метрів 8-10 під ногами) - прострілила думка - ну ща впічатаюсь і тут же розвернуло в норм положення - руху в напрямку схилу не було. В верхній точці коли підйом припинився в мене навіть виникло враження що зараз розправлю крил і полечу. І тут же ця надприродня сила виключилась і я з тими ж ненагруженими брейками і крайніми стропами посвистів вниз. Встиг навіть відчути невагомість.
Ввалився плашмя на спину вертикально дивлячись в центр крила. Відразу після контакту з планетою по спині вдарив миттєвий незрозумілий біль, який я ніколи не відчував і не знав що таке буває. Враження наче зі спини на тебе виплеснули відро з окропом. Також голова сильно відкинулася назад і я досить сильно приклався потилицею об землю. Підсвідомо на видосі видав звук типу А-а-а-а-а, як в фільмах про Рембо. Думка одна - я зламав спину і тепер я інвалід. Правда протягом мабуть п'яти секунд цей різкий біль плавно зійшов на нуль.
Також від удару забило легені і нормально сказати в рацію я зміг тільки через кілька секунд. Взяв рацію і сказав шось типу "я сильно забився, потрібна допомога".
Поки чуваки на старті відчіплялися з підвісок і розганялися в мою сторону, я пролежав ще пів хвилини не рухаючись, бо пам'ятав - якщо спина - то не можна. Почав рухати пальцями ніг і рук - все ок. ТОді плавно перекотився і почав сідати. Спочатку сів потім встав і тут же сказав в рацію що зі мною все ок, бігти до мене вже не треба. Запустив BIOS - всі органи впорядку, нічого сильно не болить, рухаюсь норм.
Запаска нерозчекована лежала збоку :o, а ручка запаски була на місці на підвісці на своїй ліпучці! :o Короч при падінні все повітря яке було під дупою, всередині підвіски і в муссбегу розчекувало "замочок" який утримує фал і виплюнуло під тиском запаску назовні. Але ліпучка ручки не дала їй відлетіти далеко і конверт навіть не розчекувався. Також всередині підвіски порвалися всі "перегородки з тонкої тканини".
Весь таз на себе прийняв мусбег. Хребет прийняв на себе багажник - всі речі (рюкзак, концертіну, шмотки і т.д.) я завжди скручую валіком і стягую ліпучкою якою стягується крило. Поперше так зручніше запхати в багажник а подруге получається такий собі протектор товщиною в 30 см. От цей "протектор" повністю відловив мій хребет!!! Я відчув цей "валік" всією спиною.
Вже як приїхали додому після двогодинного сидіння в авто - нило в районі обох нирок, нило в животі де всі кишки, боліла шия, особливо якщо повернути голову, трохи крутилося в голові і нило в потиличній частині голови. За добу все майже пройшло, зараз тільки підниває в районі нирок і болить шия якщо різко крутити головою.
Шолом і підвіска відпрацювали свою ціну в кільканадцять разів (тепер я знаю для чого в інтегралах на потилиці такий "чубок", думаєте для краси чи аеродинаміки - а виявляється ні ;D) у мене з того "чубка" аж фарба відколупалася, і це при падінні на грунт з травою, і пощастило що при ударі навантаження розпреділилося по великій площі а не прийшлося на одну точку, навіть при бажанні якось згрупуватися я б тупо не встиг + трава і відносно м'який весняний грунт на схилі. Ну і після падіння було обідно аж до сліз - враження що йшов по вулиці і тобі хтось ні за шо ні про шо дав по морді. Я не робив нічого неправильно і не було ніяких візуальних признаків каки. Я навіть досі не розумію чи то був смерч чи шозанах? Просто поривів вітру вистрільної сили і настільки короткої трималості мабуть не буває?
Висновки для себе:
- Нєхєр їздити на польоти ранньою весною в гори коли показує термічку якогось там моцного класу. Учльоти сидять вдома або їдуть тільки на шашлик - без крил!
- Ніяких супер полегшених коконів і ультратонких протекторів/аірбегів! Пустий багажник дозаповнювати надувними протекторами (є такі? як нема то зробити самопальні)
- В штирево озиратися постійно, навіть перед тим як просто розкласти крило.
- Не можна в таких умовах їздити самому, або стартувати там де тебе не видно іншим пілотам! Накрайняк перед стартом поза зоною видимості - доповідати в рацію - "я такий-то стартую там-то".
- Завжди мати справну і заряджену рацію і телефон там де до них можна дотягнутися обома руками з будь-якого положення! Навіть якщо ви повисли догори дригом чи вас чимось привалило. (для телефона - нагрудна кишеня, накрайняк кокпіт)
- Шолом справжній сертифікований. Всі лижні, скейтерські, альпіністські і т.д. в топку!
ПС: хлопці, які бачили все зі сторони - напишіть теж. Може я щось опустив, чи під враженнями приукрасив. Сам не розумію траекторію руху і що було крилом під час підйому і падіння.
-
У меня в Пидгородцях был подобный случай.
Лето, штиль, жара. Полдня сидели наверху, хотели хотя бы слететь вниз. Купол лежал комом, я - в подвеске.
Вдруг что-то подхватило метра на 3-5 над верхом старта, купол даже не расправился, и уронило за горой.
Спасибо парашютным навыкам - ничего не повредил.
Славик Лукащук успел только пару раз моргнуть.
Вывод: надо всегда быть начеку!
-
- В штирево озиратися постійно, навіть перед тим як просто розкласти крило.
+
Дуже актуальний висновок.
Торік влітку на ПН Шопках Рафа смерчем за центроплан, без вух від самого колдуна підняло метрів на 30 - 40, правда він холоднокровно ще й політав після такого нестандартного бліц-набору.
На Боржавських полонинах ці смерчі надто різкі та небезпечні. Немало запасок було з цього приводу.
-
Смотрим как швыряет девушку просто переносящую купол:
http://vk.com/paraglide?z=video-132473_169295511%2F937c45eaffcfcc35ff (http://vk.com/paraglide?z=video-132473_169295511%2F937c45eaffcfcc35ff)
Ещё вывод:
Даже если кажется, что BIOS сообщает о нормальном функционировании внутренних органов, ОБЯЗАТЕЛЬНО провести УЗИ (могу ошибаться, что узи) обследование этих органов на предмет внутренних кровотечений. Орган заполняется кровью и лопается, вас могут не успеть довезти до больницы и это может произойти в течение 1-3 суток с момента падения. Есть реальные случаи, пилот сейчас живёт без селезёнки....
Спасибо за описание и особенно выводы!
-
З мого боку виглядало так:
Андрій просів і приземлився внизу, за перегибом його не було видно. Ми сиділи і чекали наступної фази аж раптом він показався у летючому положенні. Я ще подумав нічого собі сенсей від майже знизу стартував у термік.
Ніби навіть спочатку підйом був енергійний і навіть геометрія крила ніби виглядала нормальною. Як потім крило обм'якло в тряпочку і спочатку зробило щось схоже на задній звал, а потім почало крутитися у негативці.
Так і не надувшись за міть сховалося за рельєфом, але виглядало що це падіння і що пілот приклався добряче. Далі була німа сцена, потім у рацію він прохрипів-простогнав що впав забив спину і живіт і потрібна допомога.
Я відчепився з підвіски і погнав вниз. Пілоти в повітрі теж почали перепитуватися чи потрібна допомога і чи йти на посадку. Напівдорозі почув від Андрія що ніби все гаразд і за пару кроків зміг побачити його стоячого.
Конфірмнув що все гаразд і пішов назад.
-
Щось якось недобре починається сезон 2017.
Бережiть себе, друзi!!!
-
Тут пару бєздєльніків думає завтра здуру прокатнутися в Підгородці на динамік... :t0322.gif:
Поки точно не вирішили. Може ще хтось бажає?
-
Давай на Ісаків, бєздєльнікі !
-
На середу прогноз на Підгородці... Є бажаючі?
-
Є
-
Є одне місце з крилом з Чорновола (МакДональдс) на 9.00
-
На диво прикольно політалося!!! :fly: :fly: :fly:
Попри неочікувану 100% хмарність groza,
були втішені класичним підгородецьким "магічним повітрям" :parapente3: :parapente3: :parapente3:,
чарівно тримала вся широченна долина trava,
при старті 680м і базі 800м, накрутились в тих хмарах всі
хто скільки хотів :crazy_pilot: :crazy_pilot: :crazy_pilot:,
часами і трошки вище, дехто і до 1000м :suicide: ;D,
до 3.5км проти вітру :p0504.gif: :p0504.gif:,
дехто і в сусіднє село ;D ;D ;D
Під базою варік малював 0*С, часом пролітав сніжок :blyaaaaa:,
але було файно! ccccoool, pivasik
-
Приємно нас здивували миттю щастя непередбачувані Підгородці! За це всім велика подяка! Добре що зібрались та й поїхали у брррр- погоду за вікном
-
https://www.youtube.com/watch?v=I700nwNVE14 (https://www.youtube.com/watch?v=I700nwNVE14)
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=I700nwNVE14#)
-
Музон - вогон! ;D
-
А я особливо не парився з підбором музики.
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=ZqU0VJUmhek#)
https://www.youtube.com/watch?v=ZqU0VJUmhek (https://www.youtube.com/watch?v=ZqU0VJUmhek)
-
Павле - дякую! Приємно переглянув, а музика - якраз під погоду! dance
-
https://www.youtube.com/watch?v=lchulo_oEiY (https://www.youtube.com/watch?v=lchulo_oEiY)
-
Підлітнули в Підгородцях...
Підгородці - Урич - Трускавець - Борислав - Дрогобич - Нагуєвичі - Самбір - Воля Баранецька
55км - далі прикордонна зона
Спочатку Ломилися в Трускавець-Дрогобич, але за Дрогобичем голубе нічого. Хмари закінчувалися 2 км за хребтом. Тому в Бориславі Данилюк переконав вертатися до хребта і валити а Самбір. Він вернувся до хребта і там на краю викрутив а я так і чесав рівниною паралельно хребту.
Когут: http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43559&idflyshow=15126 (http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43559&idflyshow=15126)
Данилюк: http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43590&idflyshow=15124 (http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43590&idflyshow=15124)
-