Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Львівський Джедай! Затяжки гідропасивкою у Львові  (Прочитано 45631 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: SC Lviv презентує - Львівський Джедай!
« Reply #180 : Червень 21, 2017, 23:06:27 »
121 метр від колдуна до яру перед ЗХ Шопкою - я сам міряв!


Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Таки треба було на Рівне летіти по вітру.

Offline рома

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 61
  • Karma: +51/-31
Хотілось над домом політати!

Offline Andriy

  • Newbie
  • Повідомлень: 49
  • Karma: +55/-2
  • OZONE DELTA-2

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Вівторок - Середа - Четвер - західні вітри.
Всі дні готові до затяжок на лебідці.

У Вт - тестові польоти після ремонту - тому запрошуємо більше одиночників - 8-10 спортсменів
Ср-Чт - літатиме тандем, тому не так сильно запрошуємо одиночників  ;D - 4-5 спортсменів

Бажаючі політати в ці дні з лебідки - телефонуйте чи пишіть мені - О97 48О47І6 + Viber

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Вчора незважаючи на поривчастий дульнік - виконали 12 затяжок і перекатали всіх пасажирок  ;D

На п'ятницю 7 липня - чудовий лебідочно маршрутний прогноз. Кількість місць для спорсменів-одиночників обмежена! Прошу записуватись наперед.

Записались:
- Канафоцький
- Колодчак
- Тимошик
- Іван Мельник

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Вчорашні польоти:
Риков: http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=46953&idflyshow=13546
Колодчак: http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=44025&idflyshow=13559
Канафоцький: http://paradrom.com/index.php?tpl=forguest/flybookforguest&uid=43228&idflyshow=13560

Погода була з 10:30 до 12:30 а потім плавно здохла. Прийшла якась криза і вже було по польотах. Правда Риков зміг в ту кризу годину виживати і навіть пролетіти міні маршрут.
Після 15:00 - мертвий штиль, тандемом було важко стартанути і всі польоти зверху вниз.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Нагадаю, що завтра (понеділок, 17 червня) - затяжки в Куликові!
Через незначну кількість туристів на тандем - дуже запрошуємо спортсменів. У нас на вас буде і час і натхнення.
Окремі рекордсмени вже замовили час старту на 10.30!!!
Інтервал затяжки - 10хв. Тому у вас час "вскочити на хвіст" рекордсмену і пройти майстер-клас рівнинно-маршрутних польотів!  ;D

Offline DenYakobchyk

  • Full Member
  • Повідомлень: 236
  • Karma: +112/-5
І ми,і ми в Куликів на Гідропасивку до Андрія  :p0504.gif:

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
На завтра є бажаючі на затяжки?
Воробцю і Колодчаку бракує кворуму. А день виглядає перспективним.

Накрайняк кілька людей на покатухи.


Offline Дмитро

  • Jr. Member
  • Повідомлень: 94
  • Karma: +63/-2
  • Дмитро Воробець
   Вже кілька років як, спостерігаючи за успіхами дальніх польотів з затяжок колег з Рівного, Харкова, Хмельницька, Луцька та Києва, до мене прийшло розуміння, що лебідка це не просто варіант за відсутності гори, а значно краща альтернатива наявності гірки з незначним перепадом.
   Тривалий час теорія не переходила в практику, переважно через відсутність організатора, котрий би: а) купив лебідку, б) придбав і не шкодував машину, в) організовував оператора, водія, ремонти, пошук доріг, кворум пілотів/пасажирів для окупності/прибутковості затії.
   Досвід тих же колег показав, що при недопрацюванні хоча б однієї ланки занепадає весь процес.
   Нарешті сьогодні вдалось спробувати як то воно є. Не зважаючи на мою психологічну обтяженість після весняних подій  :(, затяжки на Когутовській гідропасивці відбулись навіть безпечніше, плавніше і гуманніше, ніж я думав, після мінімального досвіду малінки у 2012му.
1.   Місце під Куликовим дуже близько від Львова (~20 км) по чудесній швидкісній дорозі (Андрій запевняє, що ми не в зоні глісади і не порушуємо закон, - особисто не перевіряв).
2.   Сама дорога затяжки досить рівна, з нормальним покриттям, але запилена.
3.   Є сформована спрацьована бригада з водія-оператора-випускаючого, яка слідкує і за належним станом обладнання і за стартом/відцепкою пілота. Тобто, кілька людей можуть попередити розвиток біди через деякі ймовірні косяки пілота.
4.   Швидкість запуску пілотів ~1/10 хвилин, що дозволяє летіти групою.
5.   Можливий маршрут при західних вітрах пролягає подалі від глісади, подібно як і при польоті з Шопок.
6.   Якби якийсь елемент організації затяжки, на мій погляд, мав істотний глюк – я би перший про це сказав.

Яка мета агітації? – приєднуйтесь до польотів з гідропасивки, - бо це безпечно, плавно і дає шанс дальших маршрутів, ніж з маленьких гірок  ;D

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Бути організатором будь-чого складно, важко, потрібно за все подбати і від усіх вислухати. А тут він є, та ще й виходить на успішний рівень, не дивлячись на песимістичні погляди! Шануймо організаторів, бо для нашої пара-тусовки це дійсно чудова можливість-альтернатива політати у час коли з Шопок реально важко або взагалі не вилітається.

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
1.   Місце під Куликовим дуже близько від Львова (~20 км) по чудесній швидкісній дорозі (Андрій запевняє, що ми не в зоні глісади і не порушуємо закон, - особисто не перевіряв).

І Куликів і Шопки є в зоні TMA Львівського аеропорту UKLL але поза зонами диспеччерського контролю CTR.
В куликові дорога йде вздовж кордону CTR і якщо після відцепки йти на південь в сторону Львова - KOBO (XC Soar) про це радісно повідомляє транспарантом на пів екрану  :)

Є дві заборонені зони - одна нам ващє побоку - це полігон. Туди при східних вітрах ітак ніхто летіти не буде. З іншою трошки гірше - коло радіусом ~10км правіше Кам'янки-Бузької над київською трасою.
Найближчі зони очікування. Над Винниками і Брюховичами.

Якщо дивитися карти підходів і відходів то Шопки виглядають чуть печальніше - так як там прямий підхід. Через жовку "кривий" і його рідко юзають. Рятує те що згідно схем - шо там шо там вони вже вище 2000м!
Всі підходи через KOVUS на LL304 i LL302 проходять за 9 км на захід від Куликова.
через ADBAN тупо через Золочів-Шопки, але вище 2400м
через GORKU через Перемишляни Свірж і вже нижче...
(хто вміє читати Джепесеновські схеми) - схема всіх підходів на UKLL в додатку PDF

Щоб не було ата-та ай-яй-яй:
1. Юзати рації в зоні затяжок нга частоті PMR а не 144.500 (тимбільше частота непонятно чи якось регана, хто має позивний і взагалі зараз почну писати хто цим мав би заяматися - прийде Родічєв і скаже що я копаю на ФПУ  ;D) Взагалі біля Львова краще юзати частоту PMR а якщо рація не дводіапазонка то менше тріщати в ефірі.
2. Не летіти відразу і тупо в сторону Львова чи на захід в сторону полігона. По можливості не висіти в зонах очікування вище 600м.
3. Не набирати над місцем затяжок більше 1500м  ;)
4. На маршрут йти з набором на захід, пн-зх, пд-зх. Впринципі з любим зручним курсом при західних вітрах.
5. Не відвисатися довго і на малій висоті над Кам'янка-Бузька. В ідеалі не залітати взагалі, але фіг так вийде коли хочеться летіти вздож траси :-)
6. Бажано мати когось в Бродах щоб попереджав коли у вояків якісь массові політушки. Наскільки мені відомо більшість бортів десь в біля АТО і літають вкрай рідко там.

У разі чого всі проблеми з реєстрацією парадрому, заявкам на польоти і будь-які контакти з офіційними органами я беру на себе. То ж не партесь :-) Приїзжайте і лтайте в своє задоволення.
Так само нікого не має цікавити господарська частина, утримання ділянок, інфрастуктура, паркінг.

Карти з одного з останніх довідників в додатку.
1. Зони
2. Схема відходів.
3. Схема всіх підходів і виходів по UKLL.