0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
В воздущном кодексе + аэронавигационные карты, практически все есть .... вечером сброшу все в распечатке.
Стаття 39. Реєстрація цивільних повітряних суден 1. Цивільне повітряне судно може бути зареєстроване лише в одному реєстрі. 2. Внесення повітряного судна до Державного реєстру цивільних повітряних суден України визначає його національну належність до України. Реєстрація повітряного судна в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України не є свідченням права власності на повітряне судно будь-якої юридичної або фізичної особи. Уповноважений орган з питань цивільної авіації несе відповідальність за контроль льотної придатності та експлуатації цього повітряного судна. 3. Цивільному повітряному судну, внесеному до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, надаються державний та реєстраційний знаки та видається реєстраційне посвідчення згідно з авіаційними правилами України. Повітряне судно може бути зареєстроване за умови, що воно: а) є власністю юридичної особи України або фізичної особи - резидента; б) отримується експлуатантом України в оренду чи у лізинг у нерезидента. 4. Уповноважений орган з питань цивільної авіації може відмовити в реєстрації цивільного повітряного судна у разі, якщо повітряне судно не відповідає вимогам щодо льотної придатності, охорони навколишнього природного середовища або інших обмежень, встановлених уповноваженим органом з питань цивільної авіації. 5. З дня внесення цивільного повітряного судна до Державного реєстру цивільних повітряних суден України всі записи, зроблені раніше щодо цього судна у реєстрах повітряних суден інших держав, Україною не визнаються. 6. У разі якщо повітряне судно не виключено з Державного реєстру цивільних повітряних суден України, внесення його до реєстру повітряних суден іншої держави Україною не визнається. 7. Цивільні повітряні судна підлягають перереєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України у випадках, передбачених авіаційними правилами України. 8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України: 1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо); 2) метеорологічні радіозонди та кулі-пілоти, що використовуються виключно для метеорологічних потреб; 3) безпілотні некеровані аеростати без корисного вантажу; 4) безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності. Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях, зазначених у частині дев'ятій статті 4 цього Кодексу. 9. Нові та модифіковані повітряні судна, не внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, на яких проводяться приймальні випробування, та модифіковані повітряні судна іноземної реєстрації, на яких проводяться приймальні випробування в Україні, підлягають обліку з наданням тимчасових позначень та виданням тимчасового облікового посвідчення. Облік таких повітряних суден здійснюється уповноваженим центральним органом з питань цивільної авіації. Порядок обліку та форма тимчасового облікового посвідчення для таких повітряних суден визначаються авіаційними правилами України.
Пытались нагнуть, но теперь я внештатный сотрудник , осматриваю местность в целях пожарной безопасности.
Для визуальных полетов существуют карты VFR, на них нанесены все запретные, пилотажные, зоны ограничений, CTR, TMA, в общем, все элементы структуры воздушного пространства. У меня есть такая для Киевского РДЦ, могу скинуть на Е-mail, карта в электронном виде, занимает 38М. Заявки на полет в классе G подаются в случае, если полет будет проходить с входом в контролируемое, временно зарезервированное (зоны военных аэродромов) воздушное пространство и зону с особым режимом полетов (возд. пространство вдоль госграницы вглубь территории Украины на 25 км), если только в неконтролируемом, заявка не нужна. Остается только звонок в ПВО.При чем звонить нужно и о начале и об окончании полетов, иначе поднимут шум и будут искать. Никаких сведений о лицензии и регистрации не спрашивают.
Далее AIP с описанием запретных и тренировочных зон.ЗАПРЕТНЫЕ И ТРЕНИРОВОЧНЫЕ ЗОНЫ пароль 123321
Можете поздравить меня. Первая карточка члена "Армавирского аэроклуба"секция "Параплан - Парамото" напечатана, заламинирована, стоит печать и подпись Ефимовича. Вручение 22.02.2014г. Срок действия 5 лет. Свидетельство допуска к полетам на парапланах и парамоторах, паралетах весом 115 кг и менее, а также выполнение обязанностей пилот-инструктор, судья соревнований, так же отпечатано, заламинировано. Стоит печать и подпись Ефимовича. Вручение 22.02. 2014г. Срок действия 5 лет.