Всім привіт! Сьогодні вперше політав на новій Д - шці від Air Design.
Динамік, часом термодинамік з кількома спіралями біля 100 метрової гірки з наборами до 100м над стартом в змінно сонячну погоду як на 29 січня з слабим змінним вітром 4-8 м/с.
Мені легко буде порвнювати з Дельтою 2, на якій відлітав 2 сезони.
Для старту потрібен більш енергійний поштовх при такому помірному вітрі, та доводити крило потрібно до зеніту. Тенденції до вистрілювання при старті у цього крила немає при помірній силі вітру, та й при сильнішому мабуть не буде - таке враження склалось. Потрібно слідкувати за вушками, та вчасно їх розправити при виводі крила - дається в знаки видовження під 7. Перш ніж виводити крило його слід наповнити ще на землі (поставити стіночкою)- тоді виводиться без проблем(не звивається зміюкою).
Рулиться окей, як і Д2, правда менше зусилля потрібно прикладати на клеванти. На виході з поворотів відчутно переводить енергію у набір висоти. Мушу ще поспіралити у тривалому терміку, бо в термодинаміку з 2-3 спіралями не встиг щось толком зрозуміти.
Ну а тепер те, що вразило найбільше - це швидкість(поки що без акселя). Крило суттєво швидше від Pure, Peak 2, Ra та Скорпіона 4, які літали поруч. Суттєво! Видно, як кажуть, неозброєним оком))
Другий позитив - це те, що Pure 2 літає вище всіх)) Якщо ви бачите його нижче - це означає, що пілот новачок в класі і просто сцить, часами)
Ще заради тесту дуже легко зірвав крило на посадці в метрі над землею - ходи клевант реально менші ніж у обох Дельт.
Ще одне спостереження це те, що крило попередило мене перед асиметричним підвором чверті крила. На наступний раз сподіваюсь розпізнавати ці попередження та реагувати.
Крило важче на цілих 0,8 кг, це мабуть пояснює оті нюанси на старті.
Через те що стропи довші аніж у Дельти 2, крило вище над пілотом, з'являється в певній мірі відчуття маятника при маневрах, якого досі не було, але думаю скоро звикну - влітаюсь
Дуже цікаво буде політати в термічку, понабирати в терміках, спробувати переходи, аксель... Як спробую - розповім