wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум
Общее => Реклама и бизнес-предложения => Тема розпочата: Oleh Sannikov від Січень 22, 2020, 11:19:17
-
Привіт
Axis в Україні!
Доступна вся лінійка моделей і розмірів.
Є тестовий Venus SC M 85-105, high EN-C, питайтесь :)
Venus SC EN-C
Нове висококласне крило в EN-C категорії. З видовження 6.6, має 64 секції, агресивний shark nose, mini ребра і складну внутрішню структуру, оптимізовану для швидших і кращих польотів.
“The Venus SC (Sport Class) з'явилось під час came роботи над новою геометрією для крила, яке мало б стати Venus 5 (Venus історично був лінійкою в EN-D класі). Але ми зрозуміли, що можемо досягти льотниї якостей Venus 4, і водночас надзвичайного рівня безпеки для EN-D, що би наближався до EN-C класу. Тому роботу і тести було продовжено: видовження дещо зменшене, переглянута арочність, оптимізована стропна система, і вся конструкція доведена до вимог безпеки спортивного класу, але зі збереженням якостей, що задовільнять найбільш амбітних спортсменів.
(https://axispara.cz/tpS67vcWzX13a/uploads/2019/04/Venus-SC-Fire-Dents-de-Lanfon.jpg)
Відгук Зіада Dust of the universe (http://ziadbassil.blogspot.com/2019/07/axis-venus-sc-size-s-72-92.html)
PS. Попередні анонси на 2020, це вихід нової D-шки Mercury і тандемного крила.
https://axispara.cz (https://axispara.cz)
------------------
UPD:
З 21.04 до 4.05 діє covid-акція на моделі зі складу. Супер ціни на нові Pluto 4 і Comet 3 у всіх розмірах та тандеми.
------------------
-
Pluto 4 EN-A+
Перевизначення ефективності в категорії EN-A. Для початківців, і тих хто хоче спробувати перші маршрутні польоти.
Лінійка Pluto раніше знаходилась у EN-B діапазоні. Проте Pluto 4 пройшов сертифікацію як EN-A (розмір М). Він так само націлений на талановитих початківців та більш досвідчених пілотів, які бажають швидкості і жвавості керування в поєднанні з дуже високими стандартами безпеки!
При відносно малій вазі близько 4кг, випускається також в полегшеній версії для hike&fly.
ТЕХНОЛОГІЇ- Shark nose
- 3D shaping
- міні ребра на задній кромці
(https://axispara.cz/tpS67vcWzX13a/uploads/2019/05/Pluto-4-proto-sea1.jpg)
https://axispara.cz/products/paragliders/pluto-4-en-a/
-
COMET 3 (EN-B+)
Крило з високою льотною якістю і рівнем пасивної безпеки.
Найкраще, що може запропонувати EN-B клас
Збалансована якість, це те, що чого ми прагнули.
І віримо, що цей параплан буде чудовим помічником у Крос-Кантрі для прогресуючих молодих пілотів, а також досвідченіших, які прагнуть більше комфорту в турбулентних умовах.
ТЕХНОЛОГІЇ- Shark nose
- 3D shaping
- міні ребра на задній кромці
- 53 секції при видовженні 5.85
(https://axispara.cz/tpS67vcWzX13a/uploads/2019/04/Comet-3-Eco-Tip.jpg)
-
З 21 квітня до 4 травня діє covid-акція на моделі зі складу. Супер ціни на нові Pluto 4 i Comet 3 у всіх розмірах та тандеми.
Актуальна пропозиція (http://drive.google.com/file/d/1NPmyv_ic4hRi8zO0QONC4W7dTV25p6cA/view?usp=sharing)
-
Дві популярні моделі в Ultra Light версії для hike&fly:
Top EN-B+ Comet 3 (https://axispara.cz/products/paragliders/comet-3/)
Top EN-A+ Pluto 4, найновіша модель в лінійці (https://axispara.cz/products/paragliders/pluto-4-en-a/)
в розмірі М за дуже смачними цінами!
-
4,9 кг в розмірі М ultra light ......хз
-
Лінки на звичайне виконання. По Ultra Light:
Comet UL M 3.8 кг
Pluto UL M 3.55 кг
Можна ще на 0.4 кг полегшити, але це вже з забороною затяжок.
-
це вже воно, в посилані про це нічого не побачив :parapente3: :parapente3: :parapente3:
-
Два акційних тандеми в липні:
Sirius 2 (https://axispara.cz/products/tandem-gliders/axis-sirius-2/) 40 UltraLight gray-orange
Sirius 2 (https://axispara.cz/products/tandem-gliders/axis-sirius-2/) 35 blue-orange
(https://axispara.cz/tpS67vcWzX13a/uploads/2018/04/tandem-axis-sirius2-02-1.jpg)
-
Всі моделі в розмірах S і M доступні для тестів за запитом :fly:
-
Хохохо!
Поки в нас міжсезоння, але новеньке Venus SC M (85-105) вже у Львові і доступне для тестів.
PS. А про амбітні плани на 2021 буде окремий пост. :fly:
-
Поки міжсезоння і погода не сприяє польотам Axis переїхала з міста до летовища. Тест-пілоти можуть приземлятись прямо біля каво-машини :)
Встановлюється новий плотер, потужність виробництва зросте!
Плани на 2021
- новий тандем на базі дуже вдалого профіля Venus SC
- тривають роботи над новою двохрядкою Mercury XC
- тривають роботи над Comet 4
Попри попит, ціни поки не змінились. Середній час виконання замовлення - 1.5 місяці (дещо є в стоці, питайте!)
-
На замовлення Comet 3 до 16.02 буде приємний бонус, -40 євро від прайсу.
-
По Comet 4 додалось інформації:
- top EN-B, видовження збільшиться до 6.0.
- 57 cells
- полегшені матеріали, орієнтоване на hike&fly
- вилки змінюються на 5 кг до низу: S 65-85, M 75-100, L 95-115
За всіма ознаками, це буде цілком інше крило, більш вимогливе до пілота.
Відкриваю попередні замовлення для early birds.
Розмір M може сертифікуватись вже у квітні.
-
Є трохи новин :parapente3:
- Comet 4 завершує сертифікацію (хоч локдаун у Франції і вповільнив процес, залишилось два маневри)
- Comet 3 має акційну ціну на всі розміри
- відкриті замовлення на тандем Sirius 3 (EN-B, 6.6 kg в розмірі 41м2)
- продовжується робота над новим маршрутним тандемом на базі Venus SC, очікувана дата виходу - середина літа
- також влітку може вийти нова дворядка, Mercury XC. Очевидно, не буде масовим, сертифікуватиметься в CCC.
-
Цена на тандем?
-
Відповів в ПП
-
Попит на парапланерну тканину в ЄС такий, що жовтий і синій кольори тимчасово не доступні для замовлень.
Є flame, spring i melon, і акційна ціна на Comet 3 дійсна!
-
Закінчився цьогорічний Gin Czech Open 2021. І якщо в загальному заліку перші сходинки за Up Guru, Enzo i Leopard, то в спорт - золото і срібло за Venus SC :crazy_pilot:
-
Цього тижня я добрався до офісу Axis в Брно і можу привезти:
- Vega 5 M 85-105 ECO (просте EN-C, стан як нового, 60 годин, lines checked) 750€
- Venus 4 M, L green-orange (EN-D, legacy model) <5 годин, крила з AirTurquoise 700€
https://xcmag.com/news/gear-news/axis-venus-4-en-d/
-
Привіз Вегу 5, вона в продажі.
Веги вже не шиються, їх в С класі замінив Venus SC. Я її побачив в Сванетії, коли ще літав на Чілі 4. Вега летіла краще і швидше на переходах, і з того часу було цікаво її спробувати і порівняти з Венусом. Венус в свою чергу летить краще, тому Веги можна розглядати, як недорогий варіант для пілота вихідного дня, але з достатнім досвідом, щоб літати на простій С-шці.
І також привіз перший Comet 4. Він сертифікується в EN-B, проте має видовження 6.0. Від нього враження просто бомбезні. Це найкраще, з того, на чому я літав останнім часом. Суб'єктивно глайд на акселі кращий від Чілі 4 і більш інформативний. А об'єктивно покаже час. Це один з перших пошитих четвертих Кометів.
PS. А от прототип Mercury XC (CCC) не вразив. Гарний глайд, і на тому все наразі.
-
Приїхав ще один
Comet 4 M Winter (blue+white) (75-100). Можна взяти і спробувати.
(https://i.ibb.co/DGnQr0J/IMG-2026.jpg)
І ще у Львові зараз є:
- Compact 3 L (90-120) EN-A, навчальне крило, https://axispara.cz/products/paragliders/compact-3/
- Happy H35 до 120kg запаска, https://axispara.cz/products/reserve-parachutes/happy/
-
Новини 2022:
- прайс виросте на 10% через ріст цін на матеріали (втім, зараз ще є кілька Venus SC М в стоці, які можна замовити за старою ціною)
- прототип оновленої 2-рядки Mercury XC готується до сертифікації
Красивезний Comet 4 M winter, який я привіз з останніх відвідин офісу, поки нулячий. І, або незабаром отримає нового власника, або ж отримає статус демо-крила.
(https://i.ibb.co/dDRFQsF/271183066-1909191652598074-7153409115324965236-n.jpg)
-
Спасибо Олег !!! за организацию покупки крыла от AXIS :parapente3: жду погоды чтобы наконец-то облетать !!!! Несмотря на праздники 5+ четко и слаженно и в кратчайшие сроки . Axis :parapente3: :fly: