0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Ну если говорить о нашем государстве то руководствоваться надо вот этим:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1088-01
Важливе значення мають знання аеродинамічної характеристики аварійної ситуації у польоті та умови зіткнення повітряного судна з перешкодою. Відповідно до цих даних вирішується питання про позу і робочі дії членів екіпажу на останній стадії польоту.Аналізуються дані про умови зіткнення повітряного судна з перешкодою - сліди торкання на місцевості, особливості її рельєфу, характер та послідовність руйнування конструкції повітряного судна.
5.5.2. Чи використовувались пілотами прив'язні ремені? При знаходженні на тілі пілота характерних ознак пошкоджуючих дій прив'язних ременів можна однозначно стверджувати, що пілот був фіксований на робочому місці. Якщо такі ознаки відсутні, то необхідне уважне дослідження прив'язних ременів (наявність розривів, стан замків, кріплень та інше), тому що відсутність слідів пошкодження прив'язних ременів ще не свідчить про те, що пілот не користувався ними у польоті. Сліди можуть бути відсутніми при невеликих за величиною перенавантаженнях гальмування, при наявності товстого прошарку одежі між ременем і тілом пілота, при недостатній міцності ременів та інше. 7.2.2. Установлюється величина перенавантаження гальмування в момент зіткнення повітряного судна з перешкодою. Для цього необхідно: - провести розрахунок за формулою з урахуванням швидкості зіткнення повітряного судна з перешкодою та довжини шляху його гальмування V - V n = –––––– , 2 S де n - величина перенавантаження гальмування (g); V - швидкість зіткнення повітряного судна з перешкодою (м/с); V - кінцева швидкість (м/с); S - шлях гальмування; Q - прискорення вільного падіння (Q = 9,8 м/с); - проаналізувати характер ушкоджень з урахуванням біомеханічних властивостей тканин організму людини (наприклад, кістки носа витримують перенавантаження до 30 g, нижня щелепа - до 40 g, виличні кості - до 50 g, область зубів - до 100 g, область лоба - до 200 g).