10.2010 року випуску
Активно літала десь 4,5 роки
Серед плюсів:
1) Дуже якісна річ – зараз таких не роблять і робити, мабуть, не будуть, - матеріали добротні, майже вічні (зараз роблять щоб за роки два порвав, протер і купив нову).
2) Зручність посадки і керування вагою практично ідеальні – з першої хвилини польоту – абсолютно природньо – як дихати – можеш рулити ж***ю, тонко підрулювати лопатками, стегнами і стопами (те на чому я літаю зараз, у порівнянні, просто тупий неповороткий гамак).
3) Зносу практично ніде не видно – злегка вигорів колір лише плечових ременів, легка потертість кутів заднього хвоста.
4) Максимальна комплектація – карбонове сидіння, ролики акселератора Ronstan 55 з блокуванням, проводка акселератора - не порвеш.
5) Регулювання довжини ніг ременями, а не стропами як роблять зараз. Регулювання не повзе після налаштування. Під ногами перед шаром неопрену є ще шар тканини, щоб не рвати неопрен.
6) Запаска знаходиться у вільному положенні в цупкій коробці, яку не продавлюєш, навіть якщо сидиш на землі. Нижня поверхня, на яку можна сісти замість ніг, не вбиваєма, - частина, мабуть, з 600ї кордури, а частина ще щільніша.
7) Аеродинаміка і маса можливих налаштувань майже як у сучасних спортивних версій, а чутливість краща. Здається, в Genie Race 3-4 чутливість свідомо знижена, щоб крило не так рискало і ковбасило на скакалках. Тому чутлива друга версія ідеально підійде на спорт клас.
Мінус лише один – вага 10,6 кг з кокпітом, карабінами, контейнером запаски і додатковим нагрудним неопреном – всього на 1,4 кг більше ніж 4а версія.
350 e
Дзвонити з 20ї до 22ї О97 478 47 4О
PS. Продаю лише тому, що перевантажую нове крило.