wings : Параплан : Парамотор : Планер : Кайт : Paragliding : Paramotoring : Gliding : Kiting : Форум

Общее => Реклама и бизнес-предложения => Тема розпочата: Богдан Базюк від Грудень 22, 2012, 00:21:35

Назва: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 22, 2012, 00:21:35
Дело повернуло к весне, день становится длинней ;)
Рад сообщить!! С этого момента для Украинских пилотов становится доступным ещё один известный и популярный бренд - австрийский производитель NOVA
NOVA одна из «зубров» парапланеризма, известна своим честным и ответственным отношением к пилотам, безопасными крыльями с превосходными лётными характеристиками.
Линейка NOVA:
SuSi - En-A – для обучения, начинающих пилотов
Prion2 - «верх» En-A с превосходными характеристиками, которые также удовлетворят более опытных пилотов
Ion 2 – безопасное крыло Еn-B для полётов  кросс-кантри.
Mentor 2 –«верх» En-B, считается одним из лучших в своём классе.
Factor 2 – «двойка», En-C – уникальная возможность для XC-пилотов
Triton -  LTF 2-3 / En-D – крыло для опытных пилотов и спортсменов
Speedmax – моторное крыло
Bion – тандем En-B
Ibex 2 и SuSi Q – облегчённые крылья
Крылья NOVA не из дешёвых, но буду стараться сделать их максимально доступными для наших пилотов.

Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Shram від Грудень 22, 2012, 09:47:10
Успехов Богданчик!!! С твоим подходом к работе дилера ( сроки..качество..лояльность)  думаю Nova заполонит украинское небо)))  :fly:
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: VERTICAL від Грудень 22, 2012, 21:54:13
Приятная новость!
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: duka dima від Грудень 23, 2012, 08:31:06
 К весне, возможно, Ментор 3 появится.

Богдан, удачи!
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 23, 2012, 13:21:41
Спасибо, друзья, за пожелания и внимание к NOVA (и к Gradient тоже) ;)

NOVA предлагает к продаже также крылья предыдущих моделей.
Это абсолютно новые крылья со склада, по очень доступной цене. Некоторые размеры даже доступны в разных расцветках - спрашивайте

Модель/Размер/Цвет/Класс/состояние/цена, €
Aeron (http://www.nova-wings.com/english/products/aeron.html) L все цвета   DHV 2   new   750
Artax (http://www.nova-wings.com/english/products/artax.html) L  royal, red   DHV 1-2   new   900
Factor (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/factor.html) 23   red baron (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/factor/design.html)   LTF-2/EN-C   new   1150
Factor (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/factor.html) 25   burning sun (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/factor/design.html)   LTF-2/EN-C   new   1200
Ion (http://www.nova-wings.com/english/products/ion.html) 19   blue wave, red moon, yellow (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/ion/design.html)   EN B   new   1250
Ion (http://www.nova-wings.com/english/products/ion.html) 27   yellow (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/ion/design.html)   EN B   new   1250
IonLight (http://www.nova-wings.com/english/products/ion_light.html) 25   red (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/ion_light/design.html)   EN B   new   1250
Mentor (http://www.nova-wings.com/english/products/mentor.html) S   blue wave, red moon (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/mentor/design.html)   EN B/LTF 1-2   new   1350
Oryx (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/oryx.html) L   red (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/oryx/design.html)   EN B/LTF 1-2   new   1500
Oryx (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/oryx.html) M   red-white (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/oryx/design.html)   EN B/LTF 1-2   new   1700
Prion (http://www.nova-wings.com/english/products/prion.html) 19   white amoure (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/prion/design.html)   EN-A / LTF-1   new   1250
Prion (http://www.nova-wings.com/english/products/prion.html) 27   red moon (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/prion/design.html)   EN-A / LTF-1   new   1250
RA (http://www.nova-wings.com/english/products/ra.html) M    DHV 2   royal (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/ra/design.html)   new   950
RA (http://www.nova-wings.com/english/products/ra.html) M    DHV 2   sun (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/ra/design.html)   demoglider   900
Radon (http://www.nova-wings.com/english/products/radon.html) L   все цвета   DHV 2   new   800
Radon (http://www.nova-wings.com/english/products/radon.html) S   royal   DHV 2   new   800
Tattoo (http://www.nova-wings.com/english/products/tattoo.html) L   все цвета   DHV 2   new   900
Tattoo (http://www.nova-wings.com/english/products/tattoo.html) M   red   DHV 2   new   900
Tattoo (http://www.nova-wings.com/english/products/tattoo.html) S   red   DHV 2   minimum used   800
Tattoo (http://www.nova-wings.com/english/products/tattoo.html) XS   red/navy   DHV 2   new   900
Tycoon (http://www.nova-wings.com/english/products/tycoon.html) M   все цвета (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/tycoon/design.html)   DHV 2-3   new   900
Tycoon (http://www.nova-wings.com/english/products/tycoon.html) S   все цвета (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/tycoon/design.html)   DHV 2-3   new   900
Vertex (http://www.para2000.org/wings/nova/vertex.html) 124   red, blue, pink   DHV 2-3   new   650
Vertex (http://www.para2000.org/wings/nova/vertex.html) 126   pink   DHV 2-3   new   650
Xenon (http://www.para2000.org/wings/nova/xenon.html) 24   DHV 3   pink-violett, white, pink-white   new   650

Крылья находятся на складе в Австрии, актуальное наличие нужно уточнять. Доставка 2-5 недель.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Sergiy Gurnitskiy від Грудень 23, 2012, 14:35:02
Бодя, поздравляю!!! Этот бренд точно найдет своих поклонников.

Удачи!!!
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 12, 2013, 10:09:02
Обратите внимание - в списке склада крыльев предыдущих моделей за названием следуют размеры (S, M, L, 21, 25, 29 и т.п.), которые есть в наличии.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 12, 2013, 15:16:45
Отредактировал табличку по распродаже склада - добавил ссылки на крылья и расцветки
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Андрій Чучко від Січень 12, 2013, 20:56:32
Xenon 24   DHV 3   pink-violett, white, pink-white   new   650

Много шедевров, но особо порадовал Xenon 24, компетишн 1995г !!!  :o :o :o
Бодя, и рука не дрогнет такое продать?  clizma

Где ты отрыл эту свалку???  :suicide: cry_girl
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 12, 2013, 21:24:21
Андрюха, хочешь купить? Кому-кому, но тебе продам, не сомневайся :P
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: matviyv від Січень 13, 2013, 15:25:06
Богдане з новим старим роком! ;)
Не можу встояти від пропозиції Factor 21 сонячного кольору!
Так як я , не попадаю в50 кращих топів України :apstenu: - і буковки мене не цікавлять!
То цей сезон хочу провести з новеньким Крилом NOVA FACTOR! sunny :parapente3: :p0504.gif:
Назва: Mentor 3 - high end En-B
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 17, 2013, 11:30:10
На финальной стадии разработка крыла Ментор3 - замена Ментор2, одного из лучших представителей класса En-B по настоящее время.

Прошел сертификацию размер S (вилка 80-100)
http://www.guido-reusch.de/osd/musterfiles/Nova/7664-Mentor-3-S/FTR/7664-14-145-Nova-Mentor-3-S%20en.pdf (http://www.guido-reusch.de/osd/musterfiles/Nova/7664-Mentor-3-S/FTR/7664-14-145-Nova-Mentor-3-S%20en.pdf)
и видео тестов http://www.guido-reusch.de/public/englisch/public/frontend/show/id/969 (http://www.guido-reusch.de/public/englisch/public/frontend/show/id/969)

Дальше привожу выдержки из параглайдингфорума, цитаты Ханнеса Папеша - легендарного конструктора NOVA

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335143#p335143 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335143#p335143)
Разработка Mentor3 заняла чуть больше времени чем планировалось, но в итоге крыло получилось лучше чем ожидалось.
изначально надеялись улучшить качество на 0,3 единицы, но получили больше!
Финальное сравнение М3 S и М2 S показывает разницу 0,6 по всей поляре
на триммерной М3 быстрее на 5 см/сек. На акселераторе намного больше!
Шаг вперёд более значительный, по сравнению с М2 к М1
 - управление получилось лучше: меньше нагрузка на клеванты, с той же точностью
 - безопасность лучше в некоторых аспектах
 - стабильность даже лучше (особенно на акселераторе)
Мы всё ещё благодарны удаче, фортуна благосклонна к нам. От меня благодарность моей чудесной команде!

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335266#p335266 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335266#p335266)
технические данные близки к М2 - арочность, удлинение, форма крыла, крутка и весовые вилки, только чуть меньше общая длина строп (за счёт брейковых строп)

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335428#p335428 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335428#p335428)
намеряли Ментору3 глайд 10, по сравнению с М2 - 9.4.

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335431#p335431 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p335431#p335431)
Конечно мы пытались устранить все недостатки в течении разработки. Некоторые прототипы имели слишком лёгкую нагрузку на клевантах. Но мы подвинули петли бреек чуть вперёд - это поправило ситуацию.
Нормальная версия крыла будет чуть легче, но тем не менее мы планируем и облегчённую версию.
Не будет дополнительных возможностей акро - крыло не предназначено для акро

http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p338899#p338899 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p338899#p338899)
- касательно класса / требований к ментору3:
Я думаю что крыло типа М3 очень хорошо определено даже без таблички сертификации
М3 похоже на М2, М1, Mamboo, Artax и Carbon, т.е. класс крыла хорошо описан длинной цепочкой его предшественников.
Наш хай-енд Ен-Б имеет большую группу "постоянных потребителей”, и мы на NOVA делаем все, чтобы удовлетворить их надежды касательно требований того же уровня.
Только обратите внимание на удлинение: М3 имеет 5,43 (как на Менторе1), Мамбу - 5,45, Артакс 5,17 (но больше проекционная - 3,94 по сравнению с М2/3 3,9) Карбон имел 5,38 с 4,1 проекционной
Т.е. мы не меняли удлинение в течении 12 лет!
Поскольку общая длина строп уменьшилась, это позволило М1 летать лучше чем Мамбу

В ближайшее время должны пройти тесты остальные размеры, к началу сезона крыло будет доступно к заказам!
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Den357 від Січень 17, 2013, 13:25:47
интересно узнать цену на Mentor3 в размере L (100-130кг)! можно в личку.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 17, 2013, 14:04:32
Как только будут цены - сообщу!
Назва: NOVA Mentor 3
Відправлено: Богдан Базюк від Лютий 07, 2013, 18:05:34
Mentor 3 доступен к заказам.
Стоимость для украинских пилотов, независимо от размера, 2200 евро
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Лютий 10, 2013, 16:35:19
Самые эффективные крылья Еn-B по мнению Зиада http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p348716#p348716 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p348716#p348716)
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Березень 05, 2013, 22:14:30
Mentor3
Nova Mentor 3 on Vimeo (http://vimeo.com/60881322)
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: matviyv від Березень 27, 2013, 21:03:33
Ну от  Я  і  став щасливим :D власником, Гарного буржуйського крила від NOVA  та легендарного Ганса Папеша! :p0504.gif:
Коли розпакував був приємно враженим якістю матеріалу, і пошиву крила  та рюкзака - в чому і не сумнівався! :)
Кожна стрічка ,кнопка,замки,вертлюги ,та буквально все, виконано з любовю до роботи - і задоволення пілота! :parapente3:
В комлект положили  якісну і добротну спід педаль фірми NOVA з крючками і вітровказівник! :fly:
Так приємно що є люди які люблять свою роботу :0-133: і дарують радість польоту пілотам!
Що тут казати,  вміють люди виробляти і жити!
Хочу подякувати представнику NOVA в УКРАЇНІ  ukraine Богдану Базюку за добрий настрій!  dance
Назва: NOVA = NOVA+GoPro
Відправлено: Богдан Базюк від Квітень 17, 2013, 09:19:10
СПЕШИТЕ!! ТОЛЬКО ОДИН ДЕНЬ!
При заказе крыла от Gradient или Nova - камера GoPro HD Hero Motorsport В ПОДАРОК!!
Предложение действительно только сегодня, до 24:00 часов 17 апреля 2013 года
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Volsh від Квітень 17, 2013, 14:32:08
КРУТО! сейчас обзваниваю учлетов.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: александр84 від Червень 20, 2013, 22:39:49
подскажите данные в чеке о чем говорят? не пойму по продувке.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: RP від Червень 20, 2013, 23:57:46
САня, учи немецкий, и будет щастье !!! pivasik
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Червень 21, 2013, 15:18:57
подскажите данные в чеке о чем говорят?
К сожалению я не силён в немецком :(
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: александр84 від Червень 21, 2013, 19:16:04
подскажите данные в чеке о чем говорят?
К сожалению я не силён в немецком :(
спасибо и на этом.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 17, 2013, 16:10:19
Прошли сертификацию все размеры облегчённого Mentor3 light.
Крыло доступно в двух цветовых схемах. Стоимость лёгкой версии на 200 евро дороже обычной
Назва: Triton2 - high perfomance
Відправлено: Богдан Базюк від Травень 29, 2014, 13:58:48
Вышел долгожданный Triton2 - крыло в стиле хай перфоманс (в прошлом DHV 2/3 class), в двух размерах (М и L) сертифицированное по Ен-С. Похоже NOVA "убила двух зайцев", сделав одним крылом замену Фактору и Тритону :)
Ещё раз сделаю ударение - крыло не "двойка", предназначено для опытных пилотов. Трёхрядка с удлинением 6,4. Крыло уже доступно к заказам, на складе Новы появится в конце июня-начале июля.
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Вересень 16, 2014, 20:52:12
Неожиданно быстрое обновление!
Вышла очередная замена всемирно признанному лидеру класса En-B - Mentor4 !!!
Стоимость для украинских пилотов 2300 евро
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Вересень 19, 2014, 19:36:07
В Киеве появился Triton2 размера М (вилка 90-110), доступен на "попробовать"
http://www.nova-wings.com/english/products/glider/triton_2.html (http://www.nova-wings.com/english/products/glider/triton_2.html)
(http://www.nova-wings.com/images/triton2_3d_1700.png)
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 08, 2014, 16:58:00
Появился отчёт Зиада о Тритоне2 http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p432693#p432693 (http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p432693#p432693)
В полёте сравнивал с Аспеном5
Назва: Re: NOVA в Украине!
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 09, 2014, 16:38:18
Triton2 S vs Aspen5 26

www.youtube.com/watch?v=djwtAeA4Nkk (http://www.youtube.com/watch?v=djwtAeA4Nkk#ws)
Назва: Антикризова пропозиція від NOVA
Відправлено: Богдан Базюк від Квітень 03, 2015, 18:23:40
NOVA провели чергову чистку складів и видали нагора досить цікаві антикризові пропозиції:
FACTOR 2 (EN C) у розмірах XS, S та L - 1300 євро
FACTOR 1 (EN C) у розмірах 21 and 25 - 1000 євро
ORYX (EN B, надлегке крило) у розмірах S та L - 1150 євро
TRITON 1 (EN C/EN D) - 900 євро
Крила нові, кількість обмежена
Назва: Трикутник ФАІ 209 км на крилі En-A
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 14, 2015, 14:03:30
"200+ км трикутник ФАІ можливо пролетіти на крилі будь-якого класу" - це 3 дні тому довів 25-річний студент Robert Schaller із Grente, пролетівши на крилі En-A NOVA PRION3 трикутник 209,2 км у Альпах http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:RobertSchaller/11.8.2015/07:59 (http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:RobertSchaller/11.8.2015/07:59)
Тривалість польоту 8:43, максимальна висота майже 4 км над рівнем моря
Назва: Акційна пропозиція! ION 3 (En-B) 1600 euro
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 06, 2015, 13:56:46
Акційна пропозиція на сучасне крило En-B від NOVA ION 3 https://www.nova.eu/en/gliders/ion-3/ (https://www.nova.eu/en/gliders/ion-3/) - 1600 євро ccccoool
Пропозиція діє на крила що є зараз у наявності на складі. Розмір та колір запитуйте.
Акція Кобо у подарунок (http://paragliding.in.ua/index.php?topic=12893.msg137208#msg137208)на ці крила поширюється також ;)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Листопад 13, 2015, 13:16:39
Нові вільні кінці від NOVA https://www.nova.eu/en/stories/article/detail/News/an-end-to-creases-the-innovative-nova-speedbrake-riser/ (https://www.nova.eu/en/stories/article/detail/News/an-end-to-creases-the-innovative-nova-speedbrake-riser/)
Коротко - при управлінні С-рядами не псується геометрія консолі, вона цілком міняє кут атаки, ак при роботі тримерами.
https://www.youtube.com/watch?v=dcILUlJcA80 (http://www.youtube.com/watch?v=dcILUlJcA80#ws)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Листопад 19, 2015, 20:55:17
Блін... у тих Бразіліях літають за 300 км на будь-якій ганчірці.... :suicide: http://www.xcontest.org/world/de/fluge/details/:bernhardp/5.11.2015/10:10 (http://www.xcontest.org/world/de/fluge/details/:bernhardp/5.11.2015/10:10)
Спостерігати захід сонця з висоти більше штуки - це круто...
NOVA Ion4 - заміна Ion3, післяшкільне крило, низ En-B
Назва: Розпродаж NOVA Mentor4
Відправлено: Богдан Базюк від Лютий 24, 2017, 13:15:18
З виходом Mentor 5 NOVA розпродає Mentor 4 зі знижкою!
На даний момент на складі є практично усі розміри та кольори.
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Березень 21, 2017, 22:30:49
Яскравий політ на прототипі Тритона3 з Бассано у Толмін  ccccoool
http://www.dhv-xc.de/xc/modules/leonardo/index.php?name=leonardo&op=show_flight&flightID=834580 (http://www.dhv-xc.de/xc/modules/leonardo/index.php?name=leonardo&op=show_flight&flightID=834580)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Eugene Kozhyrnov від Квітень 13, 2017, 22:43:57
Сегодня приехала моя подвеска Nova Somnium - 3,7 кг счастья (размер S). :)))) Вывесился и уже влюбился. А еще больше влюбился, упаковав ее с крылом в рюкзак - осталось место для палатки и спальника(!). :)
Богдану огромное спасибо за оперативную доставку и очень удобные для меня условия оплаты. :)

Полетаю, остыну от первых впечатлений и сделаю более подробный, по-возможности объективный, обзор. А пока положу здесь ссылку на официальный видеообзор Nova: https://www.youtube.com/watch?v=o2MCyaU0fNg (https://www.youtube.com/watch?v=o2MCyaU0fNg)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Eugene Kozhyrnov від Липень 03, 2017, 20:41:10
Помню, что обещал видеообзор подвески NOVA Somnium, но из-за нехватки времени так и не собрался. По просьбе одного из пилотов я записал свое мнение о подвеске и решил выложить его публично. Я старался быть объективным, хоть это было и сложно, поскольку чувство влюбленности в подвеску никак не проходит... :) Итак:

1. Первое впечатление - легкость. После 7-ми и 8-ми килограммовых коконов, Сомниум кажется пушинкой. На склоны подниматься стало намного легче, в рюкзаке стало много свободного места. Кроме того, еще одна особенность, отличающая его от других коконов - пад не мешает заниматься наземкой, в ней легко ходить по земле встёгнутым.

2. Чувствительность и управляемость. По сравнению со всеми моими предыдущими подвесками Сомниум ощущается СВЕРХ чувствительным. За счет того, что перед покупкой подвески я еще поменял сропную на своей Неваде и, уменьшив вес подвески, переместился с верху вилки в середину, то первые полеты в термичке для меня были страшноваты - стал ощущать малейшие движения воздуха на крыле. Сейчас понемногу привыкаю к управляемости и чувствительности. Весом подвеска рулится очень легко.

3. Натройки. Я купил размер S, который спроектирован для пилотов не выше 168 см. Сам я - 167, но при заводских настройках мне в подвеске вполне удобно (заводские настройки отмечены красными стежками на ремнях, что тоже очень удобно). Немного пришлось удлинить только плечевые лямки, но на них еще остался запас сантиметров 7. Почти все регулировки простые и удобные и большинство регулируются в воздухе. Исключение - регулировки пада. Чтобы выставить пад симметрично и комфортно, пришлось повозиться с рулеткой минут 10.

4. Пассивная безопасность. Я доволен. Эйрбэг надувается уже на земле и даже с расстёгнутыми воздухозаборниками - это проверено. На Кубке Днестра падал на задницу  в разгонном клевке параплана - было мягко. :) Очень удобное размещение запаски и надежная ручка. Во время падения на выброс парашюта у меня ушло меньше секунды. За счет фронтального размещения запаски, есть нюанс - пристегивая правый аксель надо следить, чтобы тросик акселя проходил МЕЖДУ подвеской и фалом запаски! Это важно. Ну и на затяжках ручку запаски желательно не путать с ручкой отцепки - обе с одной стороны и расположены рядом. Очень плотные петли зачековки парашюта. При зачековке приходится просить кого-нибудь помочь, чтобы один человек натягивал петли, а второй продевал "усики" зачековки. Удобные застежки в разумном количестве, но есть нюанс: расстегнуть некоторые в полете (например в случае приводнения) без предварительной тренировки достаточно сложно.

5. Кокон. Без кокона не летал, потому что нет подходящего фронтального контейнера. Сама подвеска фронтальным контейнером для полетов без кокона не комплектуется, а основной контейнер вшит в кокон. Есть особенность усадки в кокон: в воздухе нужно искать кокон левой ногой под коленкой правой. Если предварительно немного потренироваться на турнике, то посадка в кокон становится очень легкой и быстрой. Иногда бывает, что кокон под ногой сворачивается как-то так, что дотянуться до него ногой не получается. Пару раз у меня такое было. Приходилось поправлять кокон рукой, но в большинстве случаев всаживаться в кокон - одно удовольствие. В сидение при старте подвеска меня "всаживает" сама.

6. Аэродинамика. У подвески нет "хвоста", но тем не менее по сравнению с полетами в моих предыдущих подвесках, параплан стал немного быстрее. Оценить объективно аэродинамические качества подвески, я все же не берусь, по своей неопытности.

7. Прочее. Задний багажник маленький (у меня помещаются питьевая система на 2 л, рюкзак, концертина и бутерброды). При компактной упаковке остается еще немного места. Удобный доступный в воздухе боковой карман, под сидением - доступный и большой карман для балласта, я его использую для хранения веревки для самоспаса с дерева :) , можно еще что-нибудь положить в карман контейнера запаски (я, например, храню там теплые перчатки, т.к. этот карман самый ближний к пилоту, но надо иметь ввиду, что при использовании запаски, содержимое кармана улетает). "Столик" кокпита сверху запаски весьма тесный, маловат для пилотов, которые любят летать с большим количеством приборов. У меня на нем помещаются только кобо и телефон и нет внутреннего пространства кокпита, куда можно было бы положить пауэрбанк, рацию, запасные мелочи типа батареек (все это я кладу в боковой карман). Есть удобная липучка на правом плече. По инструкции она предназначена для мини-варика, но мне очень удобно крепить на ней рацию. В застежку грудной лямки встроен свисток для акул. :))))))))))))

Общие выводы. Комфортная, легкая и безопасная подвеска для опытных пилотов и спортсменов-маршрутчиков. Не подходит для новичков из-за высокой чувствительности. Не подходит для hike&fly из-за малого объема багажника.

Субъективное мнение: я влюбился в эту подвеску, несмотря на то, что летать в ней мне еще иногда страшновато.  :fly:
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: dimatrek від Липень 07, 2017, 00:22:35
Не подходит для hike&fly из-за малого объема багажника.
Багажник маловат для hike&fly? или может имелось ввиду для бивака?
Хороший обзор, спасибо, прям захотелось попробовать :)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Eugene Kozhyrnov від Липень 24, 2017, 21:34:56
Не подходит для hike&fly из-за малого объема багажника.
Багажник маловат для hike&fly? или может имелось ввиду для бивака?

Прошу прощения, я считал, что бивак и hike&fly - одно и тоже.  :-[ Имелся ввиду бивак. :)
Назва: Mentor 5 light
Відправлено: Богдан Базюк від Серпень 17, 2017, 14:31:18
Готові до замовлення всі розміри полегшеного Mentor 5!
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Вересень 29, 2017, 13:13:18
Трохи NOVA-новин із Кубка Ікара:
Найближчим часом виходить нова С-шка Sector з видовженням 6 - низ С, заміна Фактора. (див. фото)
Крило займе нішу між Mentor5 та Triton2
Робота над Triton 3 ще триває.
(http://www.paraglidingforum.com/download.php?id=118444)
Назва: Sector En-C
Відправлено: Богдан Базюк від Листопад 13, 2017, 12:01:55
З наступного місяця можна замовляти нову С-шку від NOVA - Sector!
Sector - 3-рядка із видовженням 5,92, має 67 секцій, крило у розмірі М важить 4,4 кг
На внутрішніх порівняльних тестах крило показало аеродинамічну якість на 0,7-0,8 одиниць більшу ніж у Mentor5, дуже плоску поляру та високу максимальну швидкість.
Розміри від XXS до L покривають злітну вагу від 60 дo 130 кг
Назва: Sector En-C
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 01, 2017, 14:16:32
Технічні дані Sector (https://www.nova.eu/en/gliders/sector)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 01, 2017, 16:11:47
у анонсі пишуть:
Orders December 2017
Delivery from January 2018 season
Назва: Sector En-C
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 05, 2017, 14:51:12
Сектор вже доступний для замовлень!
Доставка почнеться у другій половині лютого
4 стандартних кольори https://www.nova.eu/en/gliders/sector (https://www.nova.eu/en/gliders/sector)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Березень 21, 2018, 13:01:33
Порівняльний тест Зіада Sector vs Alpina3 & Delta3
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=nKJUUmwmJXM#)
Назва: Mentor4 sale!
Відправлено: Богдан Базюк від Травень 14, 2018, 11:14:51
На травневі політав на Менторі4 в Карпатах - враження ну дуууже позитивні. Безпечна і дуже летюча В-шка - саме те що треба для бівака і весняних Карпат ;)
Деякі розміри Ментора4 ще є на складі за дуже цікавою ціною
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Sigareta від Вересень 23, 2018, 20:32:24
Недавно стал, и уже с уверенностью могу сказать, счастливым обладателем SECTOR. Так получилось, что крыло мне попало в руки, когда я был на боржаве, + в то время на боржаве была хорошая летная погода! Так что мне удалось не просто расправить крыло на травке и погладить его, но и пролететь небольшой маршрут в первый же день. Не вдаваясь в подробности относительно формы клевант, толщины свободных концов и прочей фурнитуры, это в достаточном количестве описано до меня в других видео, опишу лишь свои ощущения в сравнении с моим опытом общения с другими крыльями. (Aspen 4, Aspen 5) Удлинение крыла на 0,2 единицы меньше моего прошло.. и это заметно сразу и визуально и по ощущения в воздухе. Крыло достачно уверенно стоит над головой уши не болтаются отдельно от центроплана. Карабкается вверх по первым термическим пузырям с завидным упорством. Аксель давиться очень легко. Я конечно не великий спортсмен и на полном почти ни когда не летатаю, но снижение меньше 1-цы на половине акселя меня вполне устраивает!! )). Клеванты в самом низу как мне показались "тяжелее", чем у моего прошлого крыла, либо(!!!) это потому, что на Aspen-е на клевантах стояли ручки, с которыми клеванты тянутся значительно легче/проще/удобнее, обязательно перекину их на новое крыло. Крутит потоки -- тут трудно что-то сказать тезисно, несколькими словами.. разве то, что у меня не возникло проблем ни в кислых пузырях, ни в 3-ках по устреднителю, итог был один - база. Ну и на последок, вес его 3,8 кг в моем размере и по хорде он сдается меньше моего прошлого, что сразу же стало заметно после первой упаковки в рюкзак, появилось свободное место! Если попробовать выразить свои ощущения после первых 4х часов полета одним словом, то это будет слово "безопасность". Для меня лично это поважнее максимальной скорости на полном акселе...
Всем хороших и безопасных маршрутов! )
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Sigareta від Жовтень 10, 2018, 18:52:00
В дополнение к выше сказанному. Получилось  полетатать в слабых условиях.. Крыло просто замечательно показало себя в них.. цепляется за все мимопролетающие пузырки использует их..

p.s.  Я крайне редко пишу что-то о крыле и его качествах, либо вообще не пишу. Но в этом случаи, просто хотелось поделиться, для тех, кто присматривается к этому крылу.
Назва: NOVA новини
Відправлено: Богдан Базюк від Листопад 13, 2018, 18:38:11
Пілоти на NOVA Sector виграли цього року в кросс-кантрі лігах Німеччини, Австрії та Швейцарії у класі Ен-С
З цими досягненнями крило Sector демонструє виключний ХС-потенціал:
https://www.nova.eu/en/news-stories/article/news/sector-3-x-xc-meister-2018-in-deutschland-oesterreich-und-der-schweiz/ (https://www.nova.eu/en/news-stories/article/news/sector-3-x-xc-meister-2018-in-deutschland-oesterreich-und-der-schweiz/)
Назва: Mentor4 SALE
Відправлено: Богдан Базюк від Листопад 27, 2018, 18:58:51
Нагадаю про розпродаж Ментора4 - дуже цікава ціна!
https://www.nova.eu/en/gliders/previous-gliders/mentor-4/ (https://www.nova.eu/en/gliders/previous-gliders/mentor-4/)
Назва: Mentor 6 - новинка серії Mentor
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 28, 2019, 13:06:08
Багато років крила Ментор є синонімами топових льотних характеристик у Ен-В класі. Ментор 6 продовжує цю традицію, доповнюючи сильні сторони своїх попередників інноваціями, які ще більше підвищують його льотні якості. Розширте свої горизонти з майстром у своєму класі.
 
Внутрішня конструкція. Що робить MENTOR 6 настільки особливим - це краща аеродинамічна якість на акселераторі, гладка задня кромка, нові вільні кінці, міцна, але легка тканина, аеродинамічно оптимізовані в 3D шви та інтуїтивне управління з легшим навантаженням на брейках. Ми вирішили не обмежувати свої амбіції і додали багато технічних іновацій, які є абсолютно новими для класу EN B. Спортивний інтермедіат для крос-кантрі і вільних польотів, MENTOR 6 допоможе вам досягти своїх цілей швидше - особливо на акселерованих режимах

Читати далі (https://www.nova.eu/en/gliders/mentor-6/)

(https://www.nova.eu/fileadmin/_processed_/b/d/csm_ME1_3664_330c62547e.jpg)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Лютий 12, 2019, 18:40:54
Назва: Ментор5 розпродаж залишків!
Відправлено: Богдан Базюк від Березень 26, 2019, 13:28:29
Ментор5 розпродаж залишків! :0-133:
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 16, 2019, 15:53:23
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Лютий 20, 2020, 19:13:43
На складі в Австрії є у наявності демо-крила MENTOR4,5,6, ION3, ION4, ION5, SPEEDMAX2, IBEX4, SECTOR, TRITON2
Асортимент постійно змінюється, уточняйте розмір та колір в особистих повідомленнях або по тел/вайбер 0503104882
Також поки що у наявності деякі розміри нових Ментор5 за розпродажною ціною!
При покупці крила Ментор5 та підвіски Nova Somnium додаткова знижка!
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Травень 26, 2020, 12:03:49
Непогані маршрути літаються на крилі SECTOR ;)
https://www.nova.eu/en/news-stories/ (https://www.nova.eu/en/news-stories/)
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Olha від Червень 17, 2020, 23:55:00
Трохи політала на Mentor 6 Light в гірських умовах (25 годин), дуже задоволена крилом! Стало легше, порівняно з Mentor 4 триматися в слабких умовах. Керування теж стало ще приємнішим, крило слухається миттєво. З недоліків - трохи хлопають вушка в турбулентних та вузьких потоках, але не критично. В мене XXS (60-80) із загрузкою нижче середини. Nova збирається випустити ще XXXS (55-70). Було б цікаво порівняти поведінку крила при більшій загрузці.
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Богдан Базюк від Червень 19, 2020, 15:17:31
Оля, дякую за відгук!
А не пробувала ради цікавості догрузитись баластом? Все ж таки більші розміри краще літають.
Крила NOVA за моїм досвідом (Triton2, Mentor4, Sector) люблять загрузку по верху.
Назва: Re: NOVA в Україні!
Відправлено: Olha від Липень 09, 2020, 21:25:56
Я спробую з баластом, хочеться більше швидкості на переходах проти вітру. Взагалі летить гарно і дуже хороше інтуітивне керування. Вдалося пролетіти пару хороших маршрутів. https://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:Olha/7.07.2020/09:45 (https://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:Olha/7.07.2020/09:45)
Назва: NOVA на X-Alps 2021!
Відправлено: Богдан Базюк від Жовтень 15, 2020, 12:47:51
Вчора завершився відбір учасників на X-Alps 2021!
Théo de Blic - тест-пілот NOVA, акро-чемпіон світу, також прийматиме участь у змаганнях на легкому 2-рядному крилі та ультралегкій підвісці від NOVA, робота над якими майже на завершуючій стадії. Робочі прототипи на зльотну вагу 80 кг. Очікується, що крило та підвіска будуть доступні також до продажу наступного сезону.
https://www.nova.eu/en/news-stories/article/news/theo-de-blic-takes-part-in-the-x-alps/ (https://www.nova.eu/en/news-stories/article/news/theo-de-blic-takes-part-in-the-x-alps/)
(https://www.nova.eu/fileadmin/user_upload/Stories/2020/NOVA_Stories_Theo_XAlps_11.jpg)
(https://www.nova.eu/fileadmin/user_upload/Stories/2020/NOVA_Stories_Theo_XAlps_2.jpg)
Назва: Новини від NOVA - Mentor 7, Xenon
Відправлено: Богдан Базюк від Вересень 24, 2021, 22:43:39
NOVA анонсує MENTOR 7 - абсолютно нова концепція у лінійці Менторів. Різниця у конструкції Ментора 7 з попереднім Ментором 6 більша, ніж від Ментора 2 до Ментора 6
Ментор 7 створено так званим 2,5-рядним, тобто на С-ряді лише по 2 стропи. Нинішній прототип з видовженням 5,5 вражає як з точки зору продуктивності, так і точки зору керованості, завдяки новому дизайну. Перш за все, можливість керування C-рядом на акселераторних режимах заслужили багато похвал від тестувальників. Відчуття польоту близьке до дворядного крила, проте літати на ньому простіше, ніж на усіх його попередниках. Поведінка крила при колапсах на акселерованих режимах дуже спокійна. Все це свідчить про те, що MENTOR 7 має бути кросовером з величезним потенціалом.
- Запланований запуск продажів: лютий 2022 р.
- Заплановані розміри: L, M, S, XS, XXS (XXXS лише для MENTOR 7 Light).

Запланований на вересень запуск продаж дворядного крила XENON відкладається до кінця року, через локдаун у В"єтнамі, де зараз знаходиться основне виробництво.
Назва: XENON доступний до замовлень!
Відправлено: Богдан Базюк від Грудень 21, 2021, 14:56:57
Надлегке дворядне крило для hike&fly XENON, що показало свій високий потенціал на багатьох змаганнях цього сезону, вже доступне до замовлень у розмірах 17 та 18. Перші поставки очікуються з кінця січня наступного року.
За кілька днів на сайті (https://www.nova.eu/en/gliders/xenon/) буде доступний конструктор своїх кольорів.
Розміри 20 та 22 проходять зараз сертифікацію, будуть доступні не раніше літа 2022.
Назва: NOVA Sector SALE
Відправлено: Богдан Базюк від Січень 27, 2022, 22:41:03
Розпродаж нових крил SECTOR зі складу!
SECTOR - полегшене крило En-C
Мої відгуки по цьому крилу найпозитивніші між всіма моїми попередніми крилами, особисто для мене воно було безпечне та надійне як В-шка, з льотними характеристиками С
Ціна на нове крило у повній комплектації (крило, рюкзак, упаковочний мішок, паспорт, ріпстоп) 1999Eu