0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
вi дстоювати своiправа перед знахабнiлими власниками цесн та еврокоптерiв.
А з усякими дзвінками/заявками/погодженнями його тільки більше. Треба чи не треба - ніхто того ніколи не робив і робити не збирається. Парапланерист і всіляки заявки - речі несумісні.
Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?
Цитата: Ozz від Грудень 03, 2017, 20:31:16Але В.Перевалов кілька разів наголошував що вони в свій час з Колєсніком в якихось документах домоглися того що параплан це не транспортний засіб а спортивне спорядження.Я тут не сильно шарю в юридичних тонкощах - можливо то при перетині кордону коли параплан в багажі чи шось таке. Може хтось підказати?саме так. мова йде про перетин кордону..
Причём тут кордон?
Параплан был записан ,как спортивное снаряжение с которым спортсмен может пересекать границу.
Чого всіх так лякають ті дзвінки до ППО.
Обов'язковим є дзвінок про закінчення польотів, бо як його не буде, Вас будуть вважать як повітряне судно, що зазнало лиха і почнуть шукать. Аварійне обслуговування у класі G надається і при чому не безкоштовно.