Поиск от Google

Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Автор Тема: Підгородці.  (Прочитано 19722 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline JM

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 255
  • Karma: +79/-32
  • Ярослав
Re: Підгородці.
« Reply #30 : Жовтень 22, 2016, 21:37:52 »
Хтось їде завтра болото місити )  ?

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Підгородці.
« Reply #31 : Жовтень 23, 2016, 11:37:58 »
Підгородці зараз 11:30

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #32 : Жовтень 23, 2016, 21:58:55 »
Понад хмарами

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #33 : Жовтень 23, 2016, 22:04:55 »
Осінь

Offline Andriy

  • Newbie
  • Повідомлень: 49
  • Karma: +55/-2
  • OZONE DELTA-2
Re: Підгородці.
« Reply #34 : Жовтень 29, 2016, 09:49:36 »
https://youtu.be/7QgXet0ESZw

! No longer available
« Останнє редагування: Жовтень 30, 2016, 06:30:20 від Андрій Чучко »

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #35 : Жовтень 29, 2016, 10:04:04 »
 bravo

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #36 : Листопад 18, 2016, 17:01:44 »
понеділок або вівторок , +10С , може дасть погода шанс політати!

Offline Леонід Сніцарук

  • Hero Member
  • Повідомлень: 627
  • Karma: +205/-131
Re: Підгородці.
« Reply #37 : Листопад 18, 2016, 18:20:49 »
Понеділок - Св.Михайла!  ;D
Та й взагалі - важкий день  :blyaaaaa:
Давайте на вівторок
І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт...Л.К.

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #38 : Листопад 20, 2016, 11:07:08 »
Прогноз стабільно позитивний. Отже запрошую на завтра, якраз Михайла пошукаємо в Підгородцях! Готовий їхати своїм авто, дорога добра!

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Підгородці.
« Reply #39 : Квітень 17, 2017, 08:31:44 »
Їдемо сьогодні в Підгородці...  8)

Offline Ozz

  • Андрій Когут
  • Hero Member
  • Повідомлень: 1547
  • Karma: +668/-711
  • SC Space
Re: Підгородці.
« Reply #40 : Квітень 19, 2017, 14:52:22 »
Багато питають - тому все ж опишу свою пригоду.

Погода була термічна і не виглядала зі старту якоюсь надто різкою, були фазові задувашки але я б не сказав що були дуже різкі пориви. Часом стихало потім знову роздувало.
Роклались на схилі під деревами, так як під час посилень з чубка над ліском стартувати було стрьомно.
Тому стартували в розвідку подинамити майже постійно з косячком, окрім окремих випадків коли задувало "в лоб". Після 13.30 птахи впевнено і масово наярювали в потоках.

Підійшла чергова фаза. Риков і Данилюк стартанули і впевнено вкрутилися на висоту. Ми з Остапом заплутались крилами і поки розплутались фаза підздохла. Я вирішив ризикнути, зробив пару галсів і злив під гору. Сів мінус 95м (самий низ схилу над селом) чуть правіше перегибу. В момент посадки в тому місці був глухий штиль (ну а де ж взятися вітру під самою горою...?).
Згоряча плюнув з крепким слівцем шо я такий лашара і тепер треба перти вгору. Оглянувся - штиль.

За пів хвилини зарухався легенький вітерець, якому я дуже зрадів, бо зможу підняти крило і вибігти з ним на верх. Нехай воно мене тягне а не я його  :)
Повернувся до крила, (воно було наполовину розкладене - сама серединка), взяв в руки брейки і навіть не встиг взяти за А-ряди щоб розправити.

Якась охєрітєльно потужна сила швирнула крило різко вліво, потім вправо і за секунду мене як якусь пір'їнку вертикально вистрілило вгору. Причому тією наповненою серединою крила. Всі бокові стропи + брейки в руках були навіть не навантажені. Я рефлекторно спробував відловити крило, але хід брейків був безмежний - натягу на крайніх стропах нуль. Мене перло вгору 2-3 сек на кількох м.кв. параплана і кількох стропах. Нагадаю що моя злітна вага 132 кг!!! (це вже потім я подумав що було б якби там був пілот вагою 60-70кг  ??? )  Потім крило крутнуло вліво, по інерції підвіска ще докрутила в твіст в пів обороту, я побачив схил перед собою (візуально було метрів 8-10 під ногами) - прострілила думка - ну ща впічатаюсь  і тут же розвернуло в норм положення - руху в напрямку схилу не було. В верхній точці коли підйом припинився в мене навіть виникло враження що зараз розправлю крил і полечу. І тут же ця надприродня сила виключилась і я з тими ж ненагруженими брейками і крайніми стропами посвистів вниз. Встиг навіть відчути невагомість.

Ввалився плашмя на спину вертикально дивлячись в центр крила. Відразу після контакту з планетою по спині вдарив миттєвий незрозумілий біль, який я ніколи не відчував і не знав що таке буває. Враження наче зі спини на тебе виплеснули відро з окропом. Також голова сильно відкинулася назад і я досить сильно приклався потилицею об землю. Підсвідомо на видосі видав звук типу А-а-а-а-а, як в фільмах про Рембо. Думка одна - я зламав спину і тепер я інвалід. Правда протягом мабуть п'яти секунд цей різкий біль плавно зійшов на нуль.
Також від удару забило легені і нормально сказати в рацію я зміг тільки через кілька секунд. Взяв рацію і сказав шось типу "я сильно забився, потрібна допомога".

Поки чуваки на старті відчіплялися з підвісок і розганялися в мою сторону, я пролежав ще пів хвилини не рухаючись, бо пам'ятав - якщо спина - то не можна. Почав рухати пальцями ніг і рук - все ок. ТОді плавно перекотився і почав сідати. Спочатку сів потім встав і тут же сказав в рацію що зі мною все ок, бігти до мене вже не треба. Запустив BIOS - всі органи впорядку, нічого сильно не болить, рухаюсь норм.

Запаска нерозчекована лежала збоку  :o, а ручка запаски була на місці на підвісці на своїй ліпучці!  :o Короч при падінні все повітря яке було під дупою, всередині підвіски і в муссбегу розчекувало "замочок" який утримує фал і виплюнуло під тиском запаску назовні. Але ліпучка ручки не дала їй відлетіти далеко і конверт навіть не розчекувався. Також всередині підвіски порвалися всі "перегородки з тонкої тканини".
Весь таз на себе прийняв мусбег. Хребет прийняв на себе багажник - всі речі (рюкзак, концертіну, шмотки і т.д.) я завжди скручую валіком і стягую ліпучкою якою стягується крило. Поперше так зручніше запхати в багажник а подруге получається такий собі протектор товщиною в 30 см. От цей "протектор" повністю відловив мій хребет!!! Я відчув цей "валік" всією спиною.

Вже як приїхали додому після двогодинного сидіння в авто - нило в районі обох нирок, нило в животі де всі кишки, боліла шия, особливо якщо повернути голову, трохи крутилося в голові і нило в потиличній частині голови. За добу все майже пройшло, зараз тільки підниває в районі нирок і болить шия якщо різко крутити головою.

Шолом і підвіска відпрацювали свою ціну в кільканадцять разів (тепер я знаю для чого в інтегралах на потилиці такий "чубок", думаєте для краси чи аеродинаміки - а виявляється ні  ;D) у мене з того "чубка" аж фарба відколупалася, і це при падінні на грунт з травою, і пощастило що при ударі навантаження розпреділилося по великій площі а не прийшлося на одну точку, навіть при бажанні якось згрупуватися я б тупо не встиг + трава і відносно м'який весняний грунт на схилі. Ну і після падіння було обідно аж до сліз - враження що йшов по вулиці і тобі хтось ні за шо ні про шо дав по морді. Я не робив нічого неправильно і не було ніяких візуальних признаків каки. Я навіть досі не розумію чи то був смерч чи шозанах? Просто поривів вітру вистрільної сили і настільки короткої трималості мабуть не буває?

Висновки для себе:
- Нєхєр їздити на польоти ранньою весною в гори коли показує термічку якогось там моцного класу. Учльоти сидять вдома або їдуть тільки на шашлик - без крил!
- Ніяких супер полегшених коконів і ультратонких протекторів/аірбегів! Пустий багажник дозаповнювати надувними протекторами (є такі? як нема то зробити самопальні)
- В штирево озиратися постійно, навіть перед тим як просто розкласти крило.
- Не можна в таких умовах їздити самому, або стартувати там де тебе не видно іншим пілотам! Накрайняк перед стартом поза зоною видимості - доповідати в рацію - "я такий-то стартую там-то".
- Завжди мати справну і заряджену рацію і телефон там де до них можна дотягнутися обома руками з будь-якого положення! Навіть якщо ви повисли догори дригом чи вас чимось привалило. (для телефона - нагрудна кишеня, накрайняк кокпіт)
- Шолом справжній сертифікований. Всі лижні, скейтерські, альпіністські і т.д. в топку!


ПС: хлопці, які бачили все зі сторони - напишіть теж. Може я щось опустив, чи під враженнями приукрасив. Сам не розумію траекторію руху і що було крилом під час підйому і падіння.


Offline ТСП

  • Sr. Member
  • Повідомлень: 403
  • Karma: +152/-153
  • С.Тюлькин
Re: Підгородці.
« Reply #41 : Квітень 19, 2017, 15:15:46 »
У меня в Пидгородцях был подобный случай.
Лето, штиль, жара. Полдня сидели наверху, хотели хотя бы слететь вниз. Купол лежал комом, я - в подвеске.
Вдруг что-то подхватило метра на 3-5 над верхом старта, купол даже не расправился, и уронило за горой.
Спасибо парашютным навыкам - ничего не повредил.
Славик Лукащук успел только пару раз моргнуть.
Вывод: надо всегда быть начеку!

Offline тарас

  • Hero Member
  • Повідомлень: 520
  • Karma: +238/-11
Re: Підгородці.
« Reply #42 : Квітень 19, 2017, 15:20:19 »
- В штирево озиратися постійно, навіть перед тим як просто розкласти крило.

+

Дуже актуальний висновок.

Торік влітку на ПН Шопках  Рафа смерчем за центроплан, без вух від самого колдуна підняло метрів на 30 - 40, правда він холоднокровно ще й політав після такого нестандартного бліц-набору.
На Боржавських полонинах ці смерчі надто різкі та небезпечні. Немало запасок було з цього приводу.


Offline ChajkaYalta

  • Hero Member
  • Повідомлень: 547
  • Karma: +179/-12
  • Сергей Седых
Re: Підгородці.
« Reply #43 : Квітень 19, 2017, 16:14:39 »
Смотрим как швыряет девушку просто переносящую купол:
http://vk.com/paraglide?z=video-132473_169295511%2F937c45eaffcfcc35ff

Ещё вывод:
Даже если кажется, что BIOS сообщает о нормальном функционировании внутренних органов, ОБЯЗАТЕЛЬНО провести УЗИ (могу ошибаться, что узи) обследование этих органов на предмет внутренних кровотечений. Орган заполняется кровью и лопается, вас могут не успеть довезти до больницы и это может произойти в течение 1-3 суток с момента падения. Есть реальные случаи, пилот сейчас живёт без селезёнки....

Спасибо за описание и особенно выводы!
Жизнь - это движение, движение - это жизнь!

Offline Rulich

  • Newbie
  • Повідомлень: 8
  • Karma: +18/-1
Re: Підгородці.
« Reply #44 : Квітень 19, 2017, 16:17:14 »
З мого боку виглядало так:
Андрій просів і приземлився внизу, за перегибом його не було видно. Ми сиділи і чекали наступної фази аж раптом він показався у летючому положенні. Я ще подумав нічого собі сенсей від майже знизу стартував у термік.
Ніби навіть спочатку підйом був енергійний і навіть геометрія крила ніби виглядала нормальною. Як потім крило обм'якло в тряпочку і спочатку зробило щось схоже на задній звал, а потім почало крутитися у негативці.
Так і не надувшись за міть сховалося за рельєфом, але виглядало що це падіння і що пілот приклався добряче. Далі була німа сцена, потім у рацію він прохрипів-простогнав що впав забив спину і живіт і потрібна допомога.
Я відчепився  з підвіски і погнав вниз. Пілоти в повітрі теж почали перепитуватися чи потрібна допомога і чи йти на посадку. Напівдорозі почув від Андрія що ніби все гаразд і за пару кроків зміг побачити його стоячого.
Конфірмнув що все гаразд і пішов назад.