Общее > Реклама и бизнес-предложения

PHI в Україні

<< < (3/4) > >>

Sergiy Gurnitskiy:
і хто перший "Алєгровий" птєнєц  ;)

Богдан Базюк:
Політав на Алегро в Карпатах! Крило дійсно оФІгєнне (чи оPhiгєнне) ;D
Моментально йде за рукою та дуже чутливе на роботу вагою. У потоці дозволяє крутити дуже вузько, я інколи заставляв себе збільшувати радіус. Аксель давиться дуже легко, якщо забудеш причепити - напевно легко "витягнути" руками ) Важко сказати, скільки додає на спіді, але при швидкості вітру 18 км/год (як показував прилад), я легко пробився проти вітру із середньою швидкістю ~36 км/год без значної втрати висоти. Навантаження на клевантах менше ніж на Секторі від NOVA, з ходом збільшується. Хід клевант досить великий - до підзриву дотягнути не вдавалось.
трек Крило розміру ML 21, вилка 83-103, з бівачним спорядженням + вода грузив десь по верху. Склалось таке враження, що можна грузити ще вище.
З.И. Цвях, дякую за фото! І компанію  ;) pivasik

Богдан Базюк:
Політав вчора на Алегро на рідній Ходосівці. Цікаво було завантажити не по верху, а десь посередині вилки ~95 кг Так само легко керується руками і вагою, як і при завантаженні по верху. Дуже легко набирати в слабких плюсах і "ковбасні". Крило ніби "спливає", граючись :fly: Якось розслабившись, прощолкав асиметричку на повному спіді - вагою спокійнісінько втримав крило, консоль розправилась - полетів далі!
Видно, наскільки "вилизані" профіль і передня/задня кромки, і це без всіляких довгих жорсткостей та вставок по хорді! Черговий раз переконуюсь, що Папешу можна повністю довіряти! )
Крило відповідає своїй назві на всі 100! "Весело і життєрадісно", ще й колір відповідний  ;)
https://photos.app.goo.gl/FyC416GJVPepvcGK9

Богдан Базюк:
Папеш працює над 2-рядним En-D. Вже створено 2 прототипи.

Богдан Базюк:
Пройшов сертифікацію полегшений варіант ALLEGRO X-alps 20 розміру.
Очікується навантажувальний тест і старт виробництва у грудні.
На черзі розміри 21, 22 та 24. Також постараються підготувати малі розміри.
Папеш дуже задоволений верчією Х-Альпс: вона має декілька відмінностей від звичайної версії, зокрема конструкція вільних кінців.
Вага 20го розміру з суперлегкими райзерами всього 3570 грамів!

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version