Андрій Чучко має всі повноваження як Адміністратор та модератор на цьому сайті.

Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
Сборы в дорогу / Інфо по Олуденізу для інструкторів і керівників груп
« Остання відповідь від Ozz Вересень 27, 2021, 22:10:24 »
Почну відразу з кінця і висновків:

Якщо їдете в Олуденіз - всі хто літатимуть повинні мати посвідчення пілота не нижче рівня 3.
Робіть на усю групу страхівки на екстрім спорт, які включають парапланеризм


І не буде вам усього гемору який стався з нами і описаний нижче:

------------------------------------------------------------

Поняття: інструктор зі студентами вже не існує.

Я за останній рік втретє з групою студентів в Олуденізі і тільки зараз стикнувся з цією проблемою.
Нагадаю, що по мірі розвитку парапланерної інфраструктури гори, запуску витягів, упорядочення і розбудови стартів - турки вводять і більш суворий контроль за пілотами.

- щоб попасти на старт ви повинні купити квиток на вхід на старт. Квиток можна купити на нижній станції Телеферіка або на КП по дорозі на гору.
- для цього ви ПОВИННІ бути зареєстрованим на сайті https://shmfethiye.kapadokya.edu.tr/en/fethiye
- при створенні профілю тепер ви ОБОВ'ЯЗКОВО повинні додати фото чи скан вашої ліцензії пілота з рівнем ІРРІ не нижче 3
(у вересні 2020 студенти без ліцензій, за порадою самих відповідальних дядьків на КП - додавали фото ліцензії інструктора і я заповнбював окремий бланк куди вписував усіх учльотів, з їх телефонами;
в травні 2021 було щось схоже)
тепер це не проходить. Тепер ці реєстрації дотошно перевіряє спеціальний чел і апрувить вашу реєстрацію вручну
у травні 2021)
- для того щоб купити квиток на старт, ви повинні згенерувати на їх сайті QR код, де вказуєте години старту. Без цього коду вам НЕ ПРОДАДУТЬ квиток.
Після посадки ви повинні на сайті "закрити політ" і вказати що з вами все ок. Якщо ви не закрили політ ви НЕ ЗМОЖЕТЕ згенерувати QR код на наступний політ.
- вхід на кожен старт тепер по квитку через турнікет. Ліваком не пройдеш, а навіть як пройдеш то охорона доколупається.
- на кожному старті тепер представники в уніформі flight control чи flight security - уважно дивляться за соло пілотами. Якщо той кілька разів криво чи неадекватно невдало стартує - можуть попросити покинути старт.

По цінах:
- маршрутка пляж-телеферік - 5 лір
- підйом телеферіком і на старти 1200-1700-1800 (пересадка на кріселку) для пілота в одлну сторону - 30 лір
- вхід на старт - 60 лір
якщо вам треба на старт верхній 1900 - виходьте на 1800 і ловіть попутки. Але в цьому випадку краще від пляжу їхати в бусі тандемщиків як раніше.

Короче - при спробі зарегатися ми мали довгі переговори на нижній станції телеферіка. Чувак на касі довго звонив головному по безпеці - той сказав що дозвіл учльотам на польоти можуть видати в центрі туристичної інформації у Фетхіє, але в неділю вони не працюють.
СЬогодні зранку ми поїхали туди. Там 2 години ми пояснювали свою ситуацію і намагалися зрозуміти, що від нас хочуть.

Спершу вони сказали що я як інструктор маю написати якусь розписку за допуск студентів.
Потім нам сказали, що ці безліцензійні студенти мають мати страхівку і наполегливо почали натякати, що ми повинні купити їхню страхівку.
ДОбре що я на всі тури роблю страхівку в Україні на екстрім спорт і ми їх предявили. ВОни їх довго вивчали, зробили собі копії але все ж таки визнали що страхівки у нас є і вони валідні. Страхівки через фірму VUSO. (680грн на 7 днів)

Потім, після довгих переговорів з кимось по телефону, вони сказали - ніфіга, має бути лист від укр.федерації де вказано що ці учльоти мають мінімальний досвід польотів
Потім вони звонили в Анкару якомусь бугру в турецькій федерації і ми довго пояснювали йому ситуацію.
Закінчилося тим, що там, в їхній федерації, сказали - нема ліцензій - нема польотів.
Вони то мотивують тим, що Бабадаг гора не для навчання і пілоти мають мати досвід польотів, аце може підтвердити саме ліцензія з рівнем 2 або 3.

Ну і зі строни виглядає, що вони максимально хочуть прикрити свої дупи від різних випадків, щоб з цим не мати клопотів. Хоч по факту уся ця бюрократія на безпеку сильно не впливає. Типу вони ввели такі правила і їх тепер не гребе, що це якісь студенти.
Я ще намагася пояснити, що у нас отримують ліцензії вже по завершенню навчання а ці люди саме посеред процесу навчання і приїхали на Бабадаг розвивати скіли пілотування.

Короче потратили купу часу, два дні люди не літають. Поспіхом позаповнювали анкети на вступ в ФПСУ і чекаємо електронні копії посвідчень.
Подяка Колеснику, що вник в ситуацію і зараз париться швидким оформленням посвідчень.

Чим ця історія закінчиться будемо знати завтра.
-----------------
ПС: невеличкий позитив:
якщо ви інструктор і маєте посвідчення - для вас вхід на старти БЕЗКОШТОВНО.
Я три рази показував посвідчення чи казав що я інструктор і мені друкували квиток на старти з 0 лір.
Причому я проце не знав - в перший день після розборок за права учльотів чувак на касі мені сам сказав що мені вхід безкоштовний.
Тобто учльот платить 90 лір за підйом і вхід на старт, а інструктор тільки 30. І це дуже відчутна економія.
2
Продам / Продам або обміняю рюкзак Gin
« Остання відповідь від axel Вересень 26, 2021, 21:19:26 »
Великий рюкзак в нормальному стані літрів на 150 чи 160.
Можу помінятись на 100-115 літрів
0502904072
3
Продам / Продам запаску
« Остання відповідь від axel Вересень 26, 2021, 21:15:37 »
2012 рік,стан ідеал.
Ціна 150€
0502904072
4
Продам / Продам підвіску Gin Genni Race 2
« Остання відповідь від axel Вересень 26, 2021, 21:09:27 »
Стан добрий.В комплекті великі ролики Ronson і карабіни.Ціна 250€
Фото при бажанні на вайбер
0502904072
5
Продам / Продам підвіску для бівака Богдан флай
« Остання відповідь від axel Вересень 26, 2021, 21:05:25 »
Підвіска під приблизний ріст 1м 85-1м95...менший не пробував.
В хорошому стані,але внутрішня тканина біля газу потребує заміни,або можна заліпити ріпстопом.Вага до 2х кг.В комплекті карабіни.
Ціна 4000гр
Фото по бажанню на вайбер
0502904072
6
Реклама и бизнес-предложения / Новини від NOVA - Mentor 7, Xenon
« Остання відповідь від Богдан Базюк Вересень 24, 2021, 22:43:39 »
NOVA анонсує MENTOR 7 - абсолютно нова концепція у лінійці Менторів. Різниця у конструкції Ментора 7 з попереднім Ментором 6 більша, ніж від Ментора 2 до Ментора 6
Ментор 7 створено так званим 2,5-рядним, тобто на С-ряді лише по 2 стропи. Нинішній прототип з видовженням 5,5 вражає як з точки зору продуктивності, так і точки зору керованості, завдяки новому дизайну. Перш за все, можливість керування C-рядом на акселераторних режимах заслужили багато похвал від тестувальників. Відчуття польоту близьке до дворядного крила, проте літати на ньому простіше, ніж на усіх його попередниках. Поведінка крила при колапсах на акселерованих режимах дуже спокійна. Все це свідчить про те, що MENTOR 7 має бути кросовером з величезним потенціалом.
- Запланований запуск продажів: лютий 2022 р.
- Заплановані розміри: L, M, S, XS, XXS (XXXS лише для MENTOR 7 Light).

Запланований на вересень запуск продаж дворядного крила XENON відкладається до кінця року, через локдаун у В"єтнамі, де зараз знаходиться основне виробництво.
7
Продам / Re: Ozone Delta 2
« Остання відповідь від rik_km Вересень 23, 2021, 17:16:31 »
Ціну знижено
8
є концертіна gin, 1000 грн стан ідеал
9
Куплю / Re: Куплю концертину OZONE и рюкзак JIN
« Остання відповідь від GRIF Вересень 23, 2021, 14:31:19 »
можливо цікавить концертіна gin?
10
Продам / Ozone Mantra M3 M 82-102 EN-D
« Остання відповідь від Oleh Sannikov Вересень 22, 2021, 12:02:43 »
Старенька Мантра М3 М
Лоб дується, майже вильотана. Але має нову стропну, з геометрією все в ідеалі.
Маршрути крило літає (https://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:sunnycows/21.4.2021/09:51 ) і дає відчуття керування крилом з великим видовженням.
200 EUR





Сторінок: [1] 2 3 ... 10